Jump to content
Shipfriends

USS Cole (DDG-67)


Recommended Posts

Τι τα φερνουν στο κεντρικο λιμανι αν πρεπει να αποκλειστει το μισο:D

Ο προγραμματισμός ελλιμενισμού δημιούργησε το αδιαχώρητο

ΚΤΥΠΗΜΑ» δέχθηκε χθες το «prestige» των υπηρεσιών κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά με το χάος που δημιουργήθηκε στην Ακτή Ξαβέρη. Αφορμή το προσωρινό κλείσιμο του νέου επιβατηγού σταθμού στον Κανέλλο, που φιλοξενεί ένα αμερικανικό πολεμικό πλοίο, και αιτία η έλλειψη προγραμματισμού για τον ελλιμενισμό των κρουαζιερόπλοιων, αφού στον παλιό σταθμό «έπιασαν» έξι κρουαζιερόπλοια.

Πιο συγκεκριμένα στο σταθμό του Ξαβέρη έπιασαν τα «Grand Princess», «Grand Voyager», «Sapphire», «Ocean Monarch», «Perla», και «Sea Diamond».

Oι επιβιβαζόμενοι επιβάτες δημιούργησαν τεράστιες ουρές, με αποτέλεσμα απρόβλεπτες καθυστερήσεις, έντονα παράπονα και δυσαρέσκεια για την ταλαιπωρία και των επιβατών αλλά και υπευθύνων υπαλλήλων ναυτιλιακών εταιρειών κρουαζιεροπλοίων.

Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του διευθυντή της Majestic Cruises και αντιπροέδρου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Μιχάλη Λάμπρου, ο οποίος τόνισε στη «Ν»: «Γνωρίζουμε ότι τα πολεμικά πλοία έχουν προτεραιότητα, και φυσικά δεν έχουμε καμία αντίρρηση. Ειδοποιηθήκαμε όμως κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, το απόγευμα της Πέμπτης, ενώ οι αρμόδιοι το γνώριζαν εδώ και αρκετό καιρό», και προσέθεσε:

«Καταφέραμε για άλλη μια φορά να δημιουργήσομε αρνητική ατμόσφαιρα στους επιβιβαζόμενους επιβάτες και άσχημες εντυπώσεις στο ξεκίνημα της κρουαζιέρας τους κάτι που οπωσδήποτε θα μαθευτεί και εκτός συνόρων και για άλλη μια φορά θα γελούν οι ανταγωνιστές μας της Τουρκίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, κλπ».

Αλλά και ο Στράτος Καραρειστίδης Εμπορικός Διευθυντής της Louis Hellenic Cruises υπογράμμισε στη «Ν»: «Με τον προγραμματισμό ελλιμενισμού όλων των κρουαζιεροπλοίων, στον ίδιο παλαιό επιβατηγό σταθμό για άλλη μια φορά ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολλοί τουρίστες που επισκέφτηκαν τη χώρα μας».

Στον Κανέλλο

«Μετά από πολλές υποσχέσεις και υπεράνθρωπες προσπάθειες είδαμε πριν από λίγες ημέρες να πραγματοποιείται η μεγάλη επιθυμία όλων των υπευθύνων των εταιρειών κρουαζιεροπλοίων που δεν ήταν άλλη από την επέκταση των θέσεων εξυπηρέτησης των κρουαζιεροπλοίων στο Κεντρικό Λιμάνι Πειραιά και την ίδρυση του νέου σταθμού κρουαζιεροπλοίων στις προβλήτες Κανέλλου με είσοδο από την επάνω πύλη που βρίσκεται και το αντίγραφο του λέοντα του Πειραιά», υπογραμμίζει ο κ. Μ. Λάμπρος και προσθέτει:

«Δυστυχώς χθες έκλεισε ο σταθμός Κανέλλου διότι ένα μικρό πολεμικό σκάφος ζήτησε και του παραχωρήθηκε η χρήση μιας εκ των θέσεων στην περιοχή αυτή και ως εκ τούτου το ρεύμα των κρουαζιεροπλοίων ξαναγύρισε στις παλιές θέσεις της εισόδου του Ξαβερίου», ενώ επισημαίνει:

«Είναι αδύνατον να διανοηθεί κανείς πόσο εύκολα οι υπεύθυνοι αλλάζουν γνώμη και απόφαση και εντελώς αβίαστα εμπλέκουν σε περιπέτειες και καθυστερήσεις έναν ολόκληρο κλάδο, τη στιγμή που ο ίδιος ο κύριος υπουργός αγωνίζεται πραγματικά για να αναστηλώσει την κρουαζιέρα στον Πειραιά και να δώσει πνοή σε αυτό το λιμάνι που στον τομέα της κρουαζιέρας έχει μείνει δυστυχώς σε εποχές πριν από το 1980. Αξίζει, νομίζουμε, τον κόπο οι υπεύθυνοι να ασχοληθούν και να λύσουν άμεσα το θέμα χωρίς να δημιουργούνται περαιτέρω προβλήματα και καθυστερήσεις που κοστίζουν σε χρόνο, χρήμα και απόδοση».

Ο ΟΛΠ

Από την πλευρά τους οι πλοίαρχοι του Τμήματος Προσόρμισης του ΟΛΠ, Δημήτρης Μαγιάτης και Κωνσταντίνος Ραυτόπουλος, σε ενημερωτικό τους σημείωμα αναφέρουν ότι δεν έγιναν αλλαγές στο πρόγραμμα των κρουαζιεροπλοίων. Πιο συγκεκριμένα μεταξύ άλλων τονίζουν: «Ουδεμία αλλαγή έγινε από την υπηρεσία μας και ουδεμία εταιρεία είχε ειδοποιηθεί ότι θα δέσει πλοίο της στην περιοχή του Κανέλλου για το χρονικό διάστημα από 27 Ιουνίου μέχρι 1η Ιουλίου, αφού γνωρίζαμε προ ενός μηνός, από σχετικά σήματα την έλευση πολεμικού πλοίου, τη δεξίωση που θα πραγματοποιούσε και το μεγάλο βύθισμά του (9,6 μέτρα) γεγονός που δεν επέτρεπε την παραβολή του σε οποιοδήποτε άλλο σημείο του Κεντρικού Λιμένα».

πηγη: Η Naftemporical

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

οι πλοίαρχοι του Τμήματος Προσόρμισης του ΟΛΠ, Δημήτρης Μαγιάτης και Κωνσταντίνος Ραυτόπουλος,

Το ονομα του δευτερου ειναι Ραυταποστολος και οχι Ραυτοπουλος. Τοσο δυσκολο ειναι?

το μεγάλο βύθισμά του (9,6 μέτρα) γεγονός που δεν επέτρεπε την παραβολή του σε οποιοδήποτε άλλο σημείο του Κεντρικού Λιμένα».

Σωστοτατο. Ομως γιατι να εχουν προτεραιοτητα ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ τα πολεμικα? Και καλα τα ελληνικα, αλλα τα ξενα? Δεν μπορουσε το πλοιο να μεινει στην αγκυρα εξω απο τη Μαρινα Ζεας οπως παλιοτερα το Canberra της P&O, η μηπως θα τους σκιζοταν κανενα καλσον να ανεβουν με την ακατο? Και σε τελικη αναλυση τι ειναι πιο σημαντικο, η εξυπηρετηση ενος Αμερικανικου πολεμικου πλοιου ωστε να κανει τη δεξιωση του, η μηπως η εθνικη μας οικονομια και τα ωφελη απο τα κρουαζιεροπλοια?

Στρατηγε μου, ιδου ο Στρατος σας...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...