Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Καινουριος ενοικος στο Μωλο ΔΕΗ το ρο-ρο Αγιος Σπυριδων Κ το οποιο βρισκοταν περιπου επι διετια στα Αμπελακια. Κατα τα αλλα διαφορα μικρα μοτορσιπακια εκει οπως τα Βερονικη ΙΙΙ, Ναυσικα, Βασιλειος ΧΧΙΙ αλλα και η παντοφλα Africa Star.

Edited by polmyt
Posted

Επειδή οι παντόφλες (ειδικά της παλιάς μόδας) μου ασκούν μια παράξενη γοητεία, μήπως κατά τύχη έχεις βγάλει καμμιά πρόσφατη φωτό απο τις προαναφερόμενες, για να τις θαυμάσω και εγώ? Το Αγιος Σπυρίδων που αναφέρεις έχει το στύλ των Μακεδονία 1 & 2 και του Ρουμπίνι?

Posted

Οι παντοφλες ειναι αρκετα στριμωγμενες και οι φωτο συνεπως δεν ειναι καλες. Οσο για το Αγιος Σπυριδων Ι μοιαζει με το Μακεδονια Ι(τωρινο Ναυπλιο αν θυμαμαι καλα απο αλλο ποστ) σε γενικα χαρακτηριστικα, αλλα ειναι λιγο πιο συγχρονο. Πραγματικα ειναι πολυ ενδιαφεροντα σκαρια το στιλ αυτο και εξαιρετικα πολυσυνθετα - ευχρηστα.

  • 2 months later...
Posted

Πισω στο Μωλο ΔΕΗ το Αγιος Σπυριδων Κ που ηταν σε καρναγιο του Περαματος ενω παραδιπλα ενα ξαδερφι του, το Εστερ 1(πρωην Υτονγκ 1) που μεχρι προτινος εκανε δρομολογια μεταξυ Πειραια και Δυρραχιου Αλβανιας φορτωμενο με κοντεινερ. Νομιζω πως ολη αυτη η σειρα πλοιων με συγγενες σχημα/χαρακτηριστικα και με κυριο γνωρισμα την πρυμνια ραμπα(Αγιος Σπυριδων Κ, Εστερ 1, Ναυπλιον, το πρωτο ρο-ρο Μυκονος) ειναι πολυ ευχρηστα και μπορουν να χρησιμοποιηθουν με περισσοτερους απο εναν τροπους.

  • 1 year later...
Posted (edited)

Ενω το Πρεβελης ξαναπιασε δουλεια, νεοι κατοικοι του ΝΜΔ ειναι το car carrier Le Castellet της UECC οπως επισης και το ρο-ρο Captain Michalis το οποιο ειναι αδελφο του γνωστου Ai Giorgis(πρωην Giga I, Agios Spyridon K).

Edited by Nick the Greek
Posted

ΑΙ-ΓΙΟΡΓΙΣ επι το ελληνικότερον και Giga I Agios Spiridon K δεν έχουν σχέση τόσο ώς πρός τον τύπο (ρο-ρο το 2ο pallet carrier τα Michalis & Ai Giorgis) αλλά και γιατί το Ai Giorgis απο τη στιγμή που αγοραστηκε απο Αχαική ετιαρεία δεν έχει μετανομαστεί.

Posted

εχουν αντωνη. το giga I εχει μετονομαστει σα ΑΗ Γιωργης, ενω το πατρινο pallet carrier ειναι αγιος γεωργιος, ιδιοκτησιας της οικογενειας κοντοθοδωρου που εχει εργοστασια λιπασματων και καλλυντικων στη ΒΙ.ΠΕ. πατρων

Posted

Αντωνη, τα εμπλεξες λιγακι και φταιω εγω που τα εγραψα μπερδεμενα στο πρωτο μου ποστ:

Nafplio Nemos Ai Giorgis Captain Michalis

IMO 7011254 7411832 7110115 7226639

Year Built 1970 1975 1971 1973

GT 2180 915 2317 2317

Deadweight 1186 1714 1827 1458

Yard Schulte & Bruns(260) AC Le Havre(1219) Suerken(235) Meltem(24)

Country Germany France Germany Turkiye

LOA 78 86.68 80 80

Beam 12.8 13.3 12.8 12.8

Η παραπανω ειναι μια συγκριση των τεσσαρων παρομοιων combi-roro πλοιων που κυκλοφορουν στην Ελλαδα. Το τωρινο Ai Giorgis ειχε στο παρελθον τα ονοματα Κλειω, Giga 1, Αγιος Σπυριδων Κ και οπως φαινεται απο τα χαρακτηριστικα του αλλα και οπτικα, ειναι πλησιεστερα σαν αδελφι στο Captain Michalis(που ειναι τελικα αγορα προσφατη, μολις πριν ενα μηνα αγοραστηκε). Το εντυπωσιακο ειναι πως ολα εχουν χτιστει σε 3 διαφορετικες χωρες, δειγμα του ποσο επιτυχες ηταν το συγκεκριμενο design. Να και μια φωτογραφια του Captain Michalis:

post-22-128326965604_thumb.jpg

Posted

Εχετε δίκιο! Η αλήθεια είναι ότι έχω μείνει πίσω στην ενημέρωση και ότι το Ai GIorgis με μπέρδεψε με το Αgios Georgios.Αν και νομίζω ότι το Νέμο έχει διαφορετική όψη στην πρύμνη του. Tην επόμενη φορά θα προσπαθήσω να είναι πιο ενημερωμένος.Και μιας και μιλάμε για το συγκεκριμένο ρο-ρο, ανήλουν σε αυτή τη σειρά τα Υtong 1, Μαρίνα, Μακεδονία Ι,ΙΙ, Ρουμπίνι, Βeacon 1,2,3 κλπ? Μήπως έχουν αλλάξει όνομα σήμερα?

Posted

Εθιξες θεματακι που με ενδιαφερει μια και ειμαι fan αυτης της κλασσης πλοιων. Δωσε μου λιγο χρονο και θα επανελθω με πιο αναλυτικα στοιχεια για οσα τετοια πλοια γνωριζω, συμπεριλαμβανομενων και αυτων που ανεφερες.

  • Nick the Greek changed the title to Πλοία Μεταφοράς Παλλετών: Νέα - Κινήσεις- Δελτία - Απορίες
  • Nick the Greek pinned this topic
Posted

Παλετάδικο (από κατασκευής) ΒΑΛΕΡΙΟΣ

Κατασκευάστηκε για τη Νορβηγική εταιρεία A/S Nordlandslinjen, με όνομα TORE HUND, σημαία Νορβηγίας και νηολόγιο Harstad (off. no 19181) στο ναυπηγείο Sterkoder M/V A/S στο Kristiansund της Νορβηγίας με αριθμό κατασκευής 65. Αρχικά οι διαστάσεις του ήταν 70,7 m X 13,52 m. Το 1982 πουλήθηκε στην επίσης Νορβηγική K/S Nord-Poolen και υπέστη επιμήκυνση με αποτέλεσμα να μεγαλώσει σχεδόν 20 μέτρα (86,9 m X 13,52 m) ενώ κράτησε το ίδιο όνομα και νηολόγιο έως το 1995 που πουλήθηκε στην Δωδεκανησιακή Ναυτική Εταιρεία των Στυλιανού Φαρμακίδη & Μιχαήλ Κουτλάκη και μετονομάστηκε ΒΑΛΕΡΙΟΣ με τα ακόλουθα στοιχεία :

ΒΑΛΕΡΙΟΣ (ΙΜΟ 7638363), νηολόγιο Πειραιά 10357 (Β' Κλάση), ΔΔΣ SXSG, κατασκευής 1978, 2503 gt. Αγοράστηκε το 1995, νηολογήθηκε στις 18-12-1995 και διαγράφηκε από το νηολόγιο στις 14-5-1998 λόγω πώλησης σε αλλοδαπούς.

Πουλήθηκε το 1998 στην Portline Star SA και ύψωσε σημαία Παναμά με νέο όνομα FLORINDA. To 2006 πουλήθηκε στην Luanda Logistics Pty Ltd και μετονομάστηκε MARANJOS χωρίς να αλλάξει νηολόγιο. Το 2013 πωλείται στην Auden Trading Inc και πήγε για διάλυση στην Alang στις 27-11-2013. Διαλύθηκε τελικά στις 2-1-2014.

Μερικά τεχνικά στοιχεία. Μονάμπαρο (1 hold, 2 hatches, 3 decks) με θέσεις για 50 TEU (και με container lashing points), 2 Γερανούς (SWL 1 X 4000 kg & 1 X 3000 Kg) και μηχανή Bergen Normo KVM-16, Vee Oil 4SA 16 cyl. 3000 BHP, 15 κόμβοι.

Για το συγκεκριμένο πλοίο υπήρχε άρθρο στο τεύχος 7/98 του περιοδικού Εφοπλιστής.

Και δύο φωτογραφίες του σαν ΒΑΛΕΡΙΟΣ στο Ηράκλειο Κρήτης στις 9-5-1996 και 9-12-1996 από τον αδελφό μου Εμμανουήλ Παπαδάκη (emmpapad).

VALERIOS9-5-1996.thumb.jpg.1a57e4ea3d22568c754371d7c8a24eeb.jpg VALERIOS(9-12-1996).thumb.jpg.37df727d54c212e31c01931c22178447.jpg

  

ΜΑΡΙΝΑ I (IMO 6826157)

Μηχανή : Oil 4SA 12 Cyl 1440 BHP MAN V12V22/30ATL, 12,5 κόμβοι
Ice strengthened, 72 TEU (10 refrigerated), 1 hatch, 1 hold, 2 decks, 1542 gt.

Κατασκευασμένο το 1968 με το όνομα LYNN, Γερμανική σημαία και νηολόγιο Βρέμης στο ναυπηγείο Schulte & Bruns (Emden, Γερμανία) με αριθμό κατασκευής 251. Διαστάσεις 67,19 m X 12,5 m. Αρχικός πλοιοκτήτης ήταν το ίδιο το ναυπηγείο. Το 1978 πωλείται στην Henry Stahl & Co GmbH και μετανηολογείται στο Αμβούργο. Το 1990 περνάει στα χέρια της εταιρείας Perth Shipping Corp. και μετονομάζεται DORADO με σημαία Παναμά. Το 1994 αγοράζεται από την Baltic Amber Shipping Corp. και μετονομάζεται MARINA III με το ίδιο νηολόγιο. Το 1995 αγοράζεται από την ΣΚΟΡΠΙΟΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ του κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΣΑΠΟΓΛΟΥ από τη Θεσσαλονίκη και ξεκινάει η Ελληνική καριέρα του :

ΜΑΡΙΝΑ I (Ελληνική σημαία, Νηολόγιο Αμβούργου - ΠΝΕ), 17-11-1995 έως 13-12-1995.
ΜΑΡΙΝΑ I, νηολόγιο Θεσσαλονίκης 223 (Β΄Κλάση) από 12-12-1995 έως 7-9-1999.
ΔΔΣ : SV7234.

Αγοράζεται το 1999 από την εταιρεία Seabound Nav. Ltd και μετονομάζεται MARINA με νηολόγιο Phnom-Penh (Καμπότζη). Το 2001 περνάει στα χέρια της εταιρείας Avenue Nav Corpκ και μετονομάζεται ξανά LYNN με το ίδιο νηολόγιο. Βυθίστηκε ενώ το ρυμουλκούσαν στις 7-9-2001 σε στίγμα 34.49N/32.08E σε ταξίδι από Βασιλικό Κύπρου για Σουσσάκι με φορτίο χαλκό.

Και μια φωτογραφία του στο Ηράκλειο στις 28-3-1996 από τον αδελφό μου Εμμανουήλ Παπαδάκη (emmpapad)

MARINAI(28-3-1996).thumb.jpg.66429456eb87caa68dc5d74d149db007.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...