polmyt Posted January 23 Posted January 23 Αλλο ενα ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ για το οποιο δεν έιχαμε θεμα εινα το ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΧΙΧ ,το οποιο και βλεπουμε φορτωμενο ανοιχτα της Τηλου το μακρινο 2009 Ξεκινησε την καριερα του με το ονομα ASAHI MARU ,ενω στη χωρα μας ηρθε το 2001 και δουλεψε μεχρι το 2011 οπου και πωληθηκε στην Αφρικη με το ονομ ONYINYE. Το equasis το εχει ακομα in service με το ονομα GIFT ,το οποιο και φαινεται να πηρε το 2018 ,αλλα θεωρω οτι ειναι μαλλον λαθος γιατι το τελευταιο του στιγμα στο AIS ειναι το 2011 στη ραδα του Λαγος στη Νιγηρια Στην gallery εχουμε αλλη μια ομορφη φωτο του πλοιου που περναει τον Ισθμο απο τον @TankerShip
kyr1 Posted Tuesday at 08:40 PM Posted Tuesday at 08:40 PM Μια κακή φωτογραφία από μένα -άλλες εποχές, άλλα κινητά, όσο και να ανέβασα ανάλυση τίποτα δεν κατάφερα- μα τόσο κακή που σχεδόν δεν ήμουν (μη σας πω πως ακόμα δεν είμαι) σίγουρος ότι είναι το ΧΙΧ. Τέλος πάντων, αφορμή η φωτογραφία γιαμ ια ιστορία από την κρύπτη. Ακολουθεί σεντόνι και όποιος αντέξει! Το πλοίο στη ράδα, οι επιθεωρητές που θα το αναλάβουν στα καρφιά. Θα πέσει; δε θα πέσει; (δηλ. θα πάει για να δέσει στην προβλήτα ή όχι;) Κατα βάση δε θέλουμε να πέσει. Ευχόμαστε ολόψυχα χίλια μύρια εμπόδια : κίνηση στο ντόκο, άλλη προτεραιότητα, πλύσιμο των αγωγών, κλεισιμο μήνα κλπ - όχι όμως κάτι κακό για το πλοίο και το πλήρωμα καθώς δε μας φταίνε σε κάτι- μπας και ησυχάσουμε λιγο ή μπας και το φάει στη μάπα η επόμενη 12ωρη βάρδια. Τα μάτια καρφωμένα στο ais syros (στο χωριό μας τότε ετσι λεγαμε το marinetraffic). Τα τηλέφωνα μεταξύ μας βαράνε: - Έλα! Τι θα κάνει, θα πέσει; - Θα πέσει ρε, έχω μιλήσει με τον καπτα ....... - Πότε μωρέ; ακούνητο το βλέπω! - ΕΙΠΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ! - Σκάσε μ@λ@κ@, γρουσούζη, έτσι και πέσει θα σε....! Ησυχία για κάποια ώρα. Τη γλυτώσαμε μάλλον. Ωραια. Αν αργήσει λίγο ακόμα η φόρτωση θα τελειώσει στην επόμενη βάρδια, που σημαίνει οι άλλοι θα φάνε όλη τη λέζα της δειγματοληψίας. Ξαφνικά βαράει το τηλέφωνο! - Καλώς τον καπτα .......... - Έλααααα! Πάω να πέσω! - Εντάξει καπετάνιε μου, έρχομαι! Έχεις σλόπια; (slops, ζήτω η αιώνια ναυτική αργκό) - Όχι! - ΚΑΛΑ! Κοίτα μην αρχίσεις πριν έρθω! [@^#&$*%%^$#*&^$] Τελευταία ματιά στο ais πριν φορέσουμε τα παππουτσια ασφαλείας το ΧΙΧ ακίνητο στη ράδα, άρα όταν θα φτάσω ακόμα θα μανουβράρει! Ουυυυ, τέλεια, θα σταματήσω να πάρω και κατι να φάω από τα μαγαζιά της εθνικής. Αγία Παρασκευή - ΕΛΔΑ από Αττική με σβέλτη οδήγηση - δε θέλω σχόλια επ'αυτου, δεν ανεβάζω ντοκουμέντα- είναι ενα 35λεπτο, άντε 40 χωρίς κίνηση. Σανίδωμα του γκαζιου στην Περιφερειακή Αιγάλεω, δε βλέπω το ΧΙΧ καθ'οδόν, τι διάολο, στραβός είμαι; κατέβασμα με προσοχή στις στροφές της Ελινόιλ, περνάμε διυλιστηρια, βγαίνουμε στο φανάρι, ΩΝΣΓ ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ; @#^$%&*&^%# Άσε τωρα το φαγητό, σανίδωσε το αμάξι μην αργήσουμε! Ε καλά, μια φωτογραφία από το χώρο στάθμευσης να μην το βγάλουμε δλδ; Που είναι δίπλα του και το Αννεζουλα που το βλέπουμε στη χάση και στη φέξη; (Θεέ μου αυτά τα κόκκινα μπανκεράδικα). Φόρτωμα σαν το γομάρι με τσάντα, λάπτοπ, μπουκάλια, αυτοκόλλητα, μαρκαδόρους, σφραγίδες, φακό ασφαλείας, φλασιέρα - το μηχάνημα για να ελέγχουμε το flash point του καυσίμου-, ιχνηθέτες, σάλτα στο τρίκυκλο ποδήλατο (μια φορά ένας συνάδελφος πήγε να πέσει στη θάλασσα από τον αέρα που είχε, άλλη μια φορά έφυγα εγώ στο πλάι), ένα σβέλτο γεια στον loading master, χαιρετάμε φωνάζοντας ΠΟΥ ΕΙΣΑΙΙΙΙΙ;; - ΠΟΥ ΕΙΣΑΙΙΙΙΙΙΙΙ; τους υπεύθυνους του ντόκου και τσουπ στη σκάλα! Διάλογος με τον γραμματικό: - Συγνώμη ρε παιδιά, πότε προλάβατε και συνδέσατε ΚΑΙ μάνιφολντ ; (manifold) - Βιαζόμαστε, πρέπει να φύγουμε στα μπαμ για Ρόδο! - Ελπίζω να μην αρχίσατε χωρις εμένα! - Όχι βέβαια! Ποιος ακούει τη γκρίνια του Fido μετά; - Α, μπράβο! Τι παίρνετε; -Λοιπόν άκου: 1 ΔΕ 95αρα για Κω, 1 ΑΡ 95αρα για Ρόδο (610 κυβικα) - Καλά. - Μη βιάζεσαι! 2 ΑΡ 100αρα για Κω, 2 ΔΕ 100αρα για Ρόδο (350 κυβικά) - ΟΚ. - 3 τωρα, ΗGO ΑΡ για Κω ΔΕ για Ρόδο (480 κυβικα) -... - 4 Βiodiesel για Ρόδο, 380 κυβικά. (σημ. Βιοντίζελ ήταν εξαιρετικά ευαίσθητο φορτίο, το πιο εύκολο στην επιμόλυνση, ήθελε καλό πλύσιμο και στριπάρισμα -stripping- των αμπαριών, αν τώρα και ο αγωγός ή το manifold δεν ήταν από ίδιο φορτίο τη γ@μησες) - Μου κάνεις πλάκα τώρα ετσι; - 5 95αρα ΑΡ για Κω ΔΕ για Ρόδο, κάτσε να δεις πόσα κυβικά... - Στις καμπίνες του πληρώματος τι θα βάλεις ; Jet A1; ρε δε γ@μιόμ@στε μεσημεριάτικα; - Όχι, μαζί θα γ@μηθούμε μέχρι το πρωί!! Θεαματική είσοδος με βρισίδια στην τραπεζαρία του πληρώματος. 1 ήταν όλη κι όλη, στενή όσο δεν πάει άλλο, 3 ατομα όρθια χτυπάνε ο ένας πάνω στον άλλον. Στη μια γωνία ενας πάγκος για να κάθεσαι και σε απόσταση αναπνοής το τραπέζι. Για να μπεις και να βγεις νιώθεις σαν τρόλλεϋ στην Πατησίων. Ευθεία μπροστά σου η τηλεόραση, δίπλα της το ψυγείο, μετά η είσοδος στην κουζίνα και στα δεξιά τα ντουλάπια και τα ράφια με τα πιάτα, τα ποτήρια κλπ. Να ξεφορτώσω, να βγω έξω να δώσω σήμα εκκίνησης στο ντόκο, πολλές φορές να δώσω σήμα (τρέχοντας) και στην κουβέρτα, να επιστρέψω τρέχοντας πρύμα για να πάρω δείγμα στο μανιφολντ να το δω, να το μυρίσω (πρέζααα), να τρέξω ξανά στην κουβέρτα να δω αν ολα πανε καλά στο αμπάρι 4 (προσπαθείς να ξεκινάς με Βιοντιζελ) και να έχω στο νου μου να πάω να πάρω δείγμα στο πρώτο πόδι (first foot sample). Προς το παρόν, ας κάτσω να ξαποστάσω στην τραπεζαρία, όπου στο τραπέζι - το οποίο είναι πάντα καλυμμένο με ενα χοντρο πλαστικό κάλυμα- υπάρχει ένα μισοσπασμένο κουτί παγωτού που πάνω ειναι γραμμένο με μαρκαδόρο ΚΟΥΤΑΛΟΠΗΝΟΥΡΑ. Ουφ. Ησυχία. Για δέκα δευτερόλεπτα. Ξαφνικά ξεκινάει να ακούγεται ένα τεράστιο συνεχόμενο ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΟΥΥΥΥΥΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ! - Αμάν ρε παιδιά! ΑΜΑΝ! Ήταν ανάγκη να βάλετε τώρα να δουλέψει η ηλεκτρομηχανή που είναι ακριβώς κάτω απο την τραπεζαρία; - Τι λες; ΔΕΝ ΑΚΟΥΩΩΩΩ! - Καλά θα πάει κι αυτή η φόρτωση! [Οι διαδικασίες δειγματοληψίας σε άλλη ιστορία...]
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now