Panagia Ekatontapiliani Posted August 1, 2018 Posted August 1, 2018 Σύμφωνα με δημοσίευμα των Times, οι ιδιοκτήτες της Wightlink, Basalt Infrastructure Partners σχεδιάζουν να πουλήσουν τη συμμετοχή τους στα 300 εκ λίρες, όταν το 2015 την είχαν αγοράσει στα 230 εκ λίρες.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2019 Author Posted January 15, 2019 H Wightlink πούλησε το St Cecilia (IMO Νο: 8518546)στην Delcomar, όπου θα συναντήσει ξανά τα αδελφά πλοία του, το Anna Mur (ex St Helen) και GB Conte (ex St Catherine) και η παράδοση του θα γίνει στις 25 Ιανουαρίου 2019.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2019 Author Posted June 13, 2019 Η Fiera Infrastructure ανακοίνωσε ότι απέκτησε το 50% της συμμετοχής της Basalt Infrastructure Partners στην Wightlink
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2019 Author Posted December 22, 2019 Ένα βίντεο από τη καθέλκυση του Wight Sun στο ναυπηγείο Kraljevica το 2008
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2020 Author Posted January 3, 2020 Στις αρχές Δεκεμβρίου το Wight Light πραγματοποιησε τη συντήρηση του στο Falmouth, όπου αντικαταστησε μια μηχανή του.
Nick the Greek Posted February 4 Posted February 4 Μια άποψη του Wight Light σε αναχώρησή του από το Lymington της ηπειρωτικής Αγγλίας, για το Yarmouth του Isle of Wight.
Nick the Greek Posted February 5 Posted February 5 Ας δούμε και το Wight Sun (ΙΜΟ 9440416) σε προσέγγισή του στο λιμανάκι του Lymington το περασμένο καλοκαίρι. Ναυπήγηση 2009 από το Brodogradiliste Shipyard(552) που βρίσκεται στην Kraljevica της Κροατίας. Το μήκος του 64 μέτρα, 360 επιβάτες και 65 ΙΧ για δρομολόγια ανάμεσα στο Lymington και το Yarmouth. Οι μηχανές του είναι Volvo και είναι αδελφό του Wight Light που είδαμε παραπάνω. Α, να το δούμε και πίσω στο 2015 σε επίσκεψή μου στην περιοχή. Τω καιρώ εκείνω έκανε δρομολόγια από το Portsmouth για το Fishbourne. Η μοναδική διαφορά είναι πως σήμερα στο πλοίο έχει προστεθεί και το "Isle of Wight Ferries" στο logo της εταιρείας του.
Nick the Greek Posted February 13 Posted February 13 Περνάμε στο St. Faith (IMO 8907228), ένα αμφίπλωρο της Wightlink που δραστηριοποιείται ανάμεσα στο Portsmouth και το Fishbourne. Παλιά καραβάνα μια και έχει χτιστεί το 1990 στο Cochrane Yard(169) που εδρεύει στο Selby. Μήκος 80 μέτρα, 874 επιβάτες και χωρητικότητα για 142 ΙΧ. Οι μηχανές του είναι ΜΑΝ και του προσδίδουν υπηρεσιακή ταχύτητα κάτι πάνω από 12 κόμβους. Το βλέπουμε και το 2015 με μια από τις παλαιότερές του φορεσιές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now