Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Οι ιδιοκτήτες του Freedom ως γνωστόν, αγόρασαν το Κάλυμνος Ντόλφιν το οποίο θα δρομολογήσουν στη γραμμή, μόλις ξεμπερδέψουν με τη γραφειοκρατία... Μέχρι τότε το Freedom εκτελεί τα δρομολόγια κανονικά, χωρίς να σταματήσει την περίοδο αυτή, όπως αρχικά είχαν σκεφτεί

Το κύριο πρόβλημα πάντως της γραμμής, είναι η ακαταλληλότητα του "λιμανιού" στο Μετόχι. Εκτεθειμένο κάργα στους νοτιάδες, έχει αποτελέσει αιτία απαγόρευσης δρομολογίων. Εν πλω τα ταξί δεν έχουν πρόβλημα, αλλά πολλές φορές το πρόβλημα είναι η ασφαλής προσέγγιση και πρόσδεση στο ντόκο του Μετοχίου.

Η γραμμή αφορά την Ύδρα αλλά το λιμανάκι ανήκει στην Ερμιόνη, οπότε μέχρι να συνεννοηθούν, χάνονται τα προγράμματα και το μόνο που μένει είναι οι "μελέτες"..

Edited by Nick the Greek
  • 4 weeks later...
Posted

Το πρώην Κάλυμνο Ντόλφιν έχει ήδη μετονομαστεί σε Freedom II με Νηολόγιο Ερμιόνης. Έχει βαφτεί και έχει και το όνομα της νέας του εταιρείας Hydra Lines. Σύντομα ελπίζω να ανεβάσω και φωτό.

Είναι στην Ύδρα και αναμένεται να ξεκινήσει πριν το Πάσχα

  • 1 month later...
  • 7 years later...
  • polmyt changed the title to Freedom II (N. Ερμιόνης 42)
  • 1 month later...
Posted

Το Freedom II είναι κατασκευασμένο το 2000 με το όνομα Κάλυμνος Ντολφιν για λογαριασμό της ANEK Sea Lines και δούλευε στη γραμμή Κάλυμνο Μαστιχάρι μέχρι το 2010, που πουλήθηκε στην Hydra Lines και πήρε το όνομα Freedom II. Φιλε Kerkini, αληθεύει ότι το 2013 το Freedom II δεν είχε δουλέψει καθόλου και ήταν παροπλισμένο στην Ύδρα??

  • 7 months later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...