Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
gtogias

Αικατερίνη Κ (Ν. Πειραιώς 2449)

Recommended Posts

On 1/13/2013 at 8:53 AM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Κατ' αρχάς να προτείνω σε όποιον ενδιαφέρεται για τα στοιχεία που θα αναφέρω πιό κάτω, να διαβάσει πρώτα οπωσδήποτε ΑΥΤΟ το ποστ που είχε ανεβεί πριν λίγες ημέρες στο topic "Παλαιά πλοία του Πολεμικού Ναυτικού".

 

Είχαμε λοιπόν μιλήσει για τα δώδεκα αποβατικά πλοία που κατασκευάστηκαν στη Βρετανία κατά την διάρκεια του Β' παγκοσμίου πολέμου, παρεχωρήθησαν από το Βρετανικό Ναυτικό στην χώρα μας τα έτη 1945 - 1946, μετά την λήξη δηλαδή του πολέμου, και ανήκαν στον τύπο  LCT (Mk 4) (Landing Craft Tank).

 

Να τα αναφέρουμε και στο παρόν θέμα :

 

 

Για τα ΣΟΦΑΔΕΣ, ΣΕΡΙΦΟΣ, ΑΝΑΦΗ, ΘΗΡΑ, ΑΜΟΡΓΟΣ, ΚΑΝΔΑΝΟΣ, αναφέρεται ότι "εξεποιήθησαν" το 1963. Σύμφωνα με στοιχεία που μου είχε πριν αρκετό καιρό γνωστοποιήσει ο καλός φίλος emmpapad (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ), τέσσερα (τουλάχιστον) από αυτά δραστηριοποιήθηκαν μετά την εκποίηση τους από το Π.Ν, ως -αυτό που λοινώς λέμε- παντόφλες, Ε/Γ - Ο/Γ ή Φ/Γ - Ο/Γ, μιας και τα βρίσκουμε να έχουν αποκτήσει αριθμό νηολογίου.

 

Το ΑΜΟΡΓΟΣ μετονομάστηκε σε ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Κ. με αριθμό νηολογίου Ν.Π.2449.

To οποίο Αικατερίνη Κ δραστηριοποιήθηκε το 1967 στη γραμμή Ρίο-Αντίρριο όπως γράφει και το σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας "Νεολόγος της Πάτρας":

post-2126-0-51731900-1363203612_thumb.jp

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

On 1/14/2013 at 7:40 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

LCT 1301 : ΑΜΟΡΓΟΣ - Built by : Tees-Side Bridge (Middlesbrough, U.K.)

 

On 1/13/2013 at 9:53 AM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Το ΑΜΟΡΓΟΣ μετονομάστηκε σε ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Κ. με αριθμό νηολογίου Ν.Π.2449.

Ας δουμε αυτη τη σπανιοτατη και ισως μοναδικη φωτογραφια του που κυκλοφορει αυτη τη στιγμη στο ιντερνετ και απεκτησα προσφατα

Οπως βλεπουμε ειναι πριν εκποιηθει και παρει το ονομα ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Κ και το βαπορι που διακρινεται διπλα του ειναι το ΑΓΓΕΛΙΚΑ

Στη φωτογραφια υπαρχει σημειωση που λεει "Δια Κορινθον" και αναφερεται οτι γινεται επιβιβαση στο ΑΓΓΕΛΙΚΑ.Τωρα για ποιο λογο να γινεται επιβιβαση στο ΑΓΓΕΛΙΚΑ μεσω του ΑΜΟΡΓΟΣ θα σας γελασω αλλα δεν μπορω να σκεφτω και για ποιο αλλο λογο να εχει το γκαραζ του πλοιου τοσο πολυ κοσμο

large.88092071_Amorgos50s.jpg.a790898e0f

 

Να αναφερουμε ακομα οτι η φωτογραφια προερχεται απο το αρχειο Μεγαλοκονομου

 
Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως ήταν κάποια επίσημη εκδήλωση και το Αγγέλικα δε μπορούσε να μπει στο λιμάνι της Κορίνθου?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Αυτες τις μερες ξανασκαναρα τη φωτογραφια οποτε την ξανανεβασα στη gallery σε καλυτερη αναλυση

Βλεποντας την καλυτερα θα συμφωνησω με τον @gtogias.Πραγματι καποια εκδηλωση πρεπει να γινοταν στο πλοιο.Σε αυτο συνηγορουν και οι πολλοι οι ιερεις που διακρινονται (ο ενας μαλιστα δεν ειναι μαλλον καθολικος) καθως και ο πολυς κοσμος,κοπελες βασικα, που διακρινονται στη γεφυρα του πλοιου

amorgos.thumb.JPG.afacf246c601bf59ea0894333efe38b1.JPG

Στην παραπανω λεπτομερια μπορουμε να διακρινουμε το Β.Ν στην κουλουρα του πλοιου που προφανως σημαινει βασιλικο ναυτικο

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...