Nick the Greek Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 (edited) Κοιτώντας σήμερα την ιστορία του πλοίου, έφαγα ένα flashback και συνειδητοποίησα πως εκτός από Massimo M, το έχω δει και με άλλο όνομα. Για να συνοψίσουμε το πλοίο είναι χτισμένο στη Νορβηγία για λογαριασμό της Fred Olsen το σωτήριον έτος 1975 και έχει περάσει σχεδόν όλη του την καριέρα στη Βαλτική και τη Βόρεια Θάλασσα για λογαριασμό της DFDS Tor LIne η οποία και το κράτησε στο στόλο της για πάρα πολλά χρόνια σαν Tor Norvegia και Tor Neringa σε διάφορες γραμμές. Το 2010 πέρασε στην ιδιοκτησία της Moby Lines κι από τότε συνδέει το Livorno με την Olbia στη Σαρδηνία. Το έχουμε δει ήδη στο Livorno, το βλέπουμε εδώ και στην Olbia, επίσης και σε μακρινή νυχτερινή φωτογραφία. Έχει όμως περάσει και από την Ελλάδα! Είμαστε στο τέλος Οκτωβρίου του 2005 και το πλοίο έρχεται για δεξαμενισμό στο Πέραμα με το όνομα Tor Neringa, το βλέπουμε εδώ και από πλώρα. Edited February 11, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 νομιζω ειχε κανει και καποια ταξιδια απο πατρα για ιταλια ναυλωμενο απο την ανεκ. ειχε περασει και καποιες μερες στη ραδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis molos Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Αεροφωτογραφία του πλοίου στο λιμάνι του Όσλο, στο ξεκίνημα της καριέρας του ως BALDUIN με τα σινιάλα της Fred Olsen. H φωτογραφία συνοδεύει κείμενο για τον τρόπο σύνδεσης του πλοίου με την προβλήτα , τα λεγόμενα linkspan, εξοπλισμό απαραίτητο για τις φορτεκφορτωσεις των πλοίων ro-ro που την εποχή εκείνη (10ετία 1970) γνώριζαν ραγδαία ανάπτυξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 7, 2012 Author Share Posted October 7, 2012 ...και τον οποίο εξοπλισμό δεν έχουμε δει ακόμα στην Ελλάδα, 40 χρόνια μετα. Α ξέχασα, κάποτε ήθελε να τον φέρει η Attica στην Πάτρα αλλά το ξεφτιλισμένο ελληνικό κράτος δεν της το επέτρεψε "διότι διετάρασσε τον ανταγωνισμό". Πάλι καλά που δεν απαγόρευσαν και τα νεότευκτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 2, 2016 Author Share Posted June 2, 2016 Αυτό δεν ξέρω πως το χάσαμε, αλλά το Massimo M μας έχει αφήσει χρόνους. Σε συνέχεια μιας φωτιάς που ξέσπασε ενώ έπλεε πλησίον της Olbia στις 19 Ιουνίου του 2013, και παρά το γεγονός πως το πλήρωμα έσβησε τη φωτιά και το πλοίο προσέδεσε ασφαλώς στην Olbia, το πλοίο βγήκε επί της ουσίας constructive total loss και οδηγήθηκε σε παραλία που δεν κάνει κανείς μπάνιο , για τα περαιτέρω. Εδώ σε μια από τις τελευταίες του ίσως φωτογραφίες, λίγες μέρες μετά το ατύχημα, τον Ιούλιο του 2013 στην Olbia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now