proud_ionian Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 (edited) Φάγανε φάγανε φάγανε... Της τοπικης αυτοδιοικησης γινεται στη Seafrance. oλες οι οn board πωλησεις γινοσανται τσεπαουα . 1-3 εκατομυρρια ευρωπουλα εκτιμα το FoSΕ oτι μπορει να φτασει το ανοιγμα (η κλεψια με το συμπαθειο).Σε εξελιξη δικαστικη ερευνα με διωξεις κατ'αγνωστων Edited June 8, 2013 by proud_ionian tag
NHSOS XIOS Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 Στο χειλος του γκρεμου ειναι η εταιρια,σταματησε το Dover-Calais
proud_ionian Posted November 16, 2011 Author Posted November 16, 2011 η εταιρεια ειναι σε "μηχανικη υποστηριξη" εδω και 2-3 χρονια. αν δεν ηταν στη γαλλικη θα ειχε ηδη κλεισει, αλλα στη γαλλια οπως και εδω, υπαρχει παραδοση στηριξης ημιθανων κρατικων και μη επιχειρησεων
proud_ionian Posted November 27, 2011 Author Posted November 27, 2011 συμφωνα με αποφαση γαλλικου αστικου δικαστηριου, απο 16/11 η εταιρεια ειναι σε καθεστως εκκαθαρισης εν λειτουργια με αδεια να εκτελει δρομολογια ως τις 28/1. εννοειται οτι αυτη τη στιγμη δεν εκτελουνται δρομολογια, αλλα υπαρχει εντονη κινητικοτητα μεταξυ εκκαθαριστων, εργαζομενων, υπουργειου μεταφορων και τοπικου περιφερειακου συμβουλιου (nord/pas de calais) για το μελλον της εταιρειας. πρωτος στοχος ειναι να περασουν απο επιθεωρηση ολα τα πλοια ως τις 12/12 και να ξαναρχισουν δρομολογια εν'οψει γιορτων. 12/12 ειναι η προθεσμια υποβολης προτασεων εξαγορας απο τους ενδιαφερομενους. υπαρχει προταση απο την DFDS και την LD (απο κοινου). ο πιο πιθανος υποψηφιος αγοραστης ειναι ενας συναιτερισμος των εργαζομενων. το τοπικο περιφερειακο συμβουλιο εχει υποσχεθει οτι θα στηριξει μια τετοια προσπαθεια (απο τους εργαζομενους), αγοραζοντας ενα απο τα πλοια με τη μορφη sale and lease back. (θα αγορασει το πλοιο το περιφερειακο συμβουλιο, ωστε να αποκτησει ρευστοτητα η εταιρεια και να μειωσει το δανεισμο και παραλληλα η εταιρεια θα το ναυλωσει απο το π.σ. σε ευνοϊκη τιμη ωστε να μην επιρρεαστει η ο σχεδιασμος των δρομολογιων). (τα παραπανω περιληψη απο το southern europe και αλλα sites: the french life, compare away, le monde). τωρα πως μια εταιρεια που περσυ ειχε ζημιες 240εκ, που την εχουν γονατισει οι απεργιες, που το brandname της εχει απαξιωθει, που λειτουργουσε με νοοτροπια γαλλικου συνδικατου, θα καταφερει να διασωθει απο αυτους που την εφεραν εδω που ειναι τωρα, εινα αποριας αξιο. αυτο το μαγικο project περι συνεταιρισμου εργαζομενων, στηριξη απο το περιφερειακο συμβουλιο και συμμετοχη "σοφων" στο διοικητικο συμβουλιο, μου θυμιζει την εξαγορα των ναυπηγειων σκαραμαγκα απο συναιτερισμο εργαζομενων και οσα επακολουθησαν.
proud_ionian Posted November 29, 2011 Author Posted November 29, 2011 μαλλον δεν περπατουν οι προσπαθειες αυτες, για μεταβατικες λυσεις με συμμετοχη των εργαζομενων και της Τ.Α.
proud_ionian Posted December 4, 2011 Author Posted December 4, 2011 η νεα πληροφορια στους παρισιους ειναι οτι η Brittany ενδιαφερεται να κανει προσφορα για τη Seafrance.
proud_ionian Posted December 11, 2011 Author Posted December 11, 2011 (edited) η γαλλικη επιτροπη ανταγωνισμου εδωσε ενα πρωτο οκ στην DFDS για να προχωρησει στις διαδικασιες εξαγορας της seafrance Edited December 11, 2011 by proud_ionian
.voyager Posted December 11, 2011 Posted December 11, 2011 (edited) Θα γεμίσει το Dover μπλε πλοία με το συνΘετικό "Seaways", συμπεριλαμβανομένου και του Moliere! Eνδιαφέρον... Άντε να δούμε τι Θα γίνει. Edited December 11, 2011 by .voyager
proud_ionian Posted December 13, 2011 Author Posted December 13, 2011 (edited) του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε. η DFDS, υποτιθεται οτι θα εκανε απο κοινου με την Louis Dreyfus προταση εξαγορας της Seafrance. χτες 12/12 ηταν η τελευταια προθεσμια, αλλα ο αγιος σπυριδων ο θαυματουργος δεν εκανε το θαυμα του. με μια διπλωματικη ανακοινωση οι υποτιθεμενοι μνηστηρες την εκαναν με ελαφρα πηδηματακια. καλα εκαναν. εχει περασει μηνας χωρις τη seafrance και μια χαρα διεκπεραιωνεται η κινηση. γιατι να ριξουν λεφτα στον κουβα; φημες οτι το σωματειο των εργαζομενων στη Seafrance απευθυνθηκαν σε μονοβαπορη νεοκοπη ελληνικη ακτοπλοϊκη, με ιδιοκτητες προερχομενους απο την ποντοπορο, ελεγχονται ως ανακριβεις. φοβηθηκαν οι γαλλοι μην βγουν τα βαπορια σκαρτα. Edited December 13, 2011 by proud_ionian
proud_ionian Posted January 9, 2012 Author Posted January 9, 2012 (edited) ο βρετανικος independent, ειχε ενα εκτενεστατο αφιερωμα στη seafrance. κανει μια αναδρομη στο παρελθον και θυμιζει οτι ειναι η τελευταια απο τις εταιρειες ιδιοκτησιας κρατικων σιδηροδρομων που εχει απομεινει (η seafrance ανηκει στους γαλλικους sncf, η sealink και η rmt ανηκαν στους βρετανικους και βελγικους αντιστοιχα). ο independent λεει οτι μετα την εναρξη λειτουργειας του ευρωτουνελ το 1994 η εταιρεια δεν ξαναβρηκε το βηματισμο της. κακοδιαχειριση, λανθασμενες επιχειρηματικες επιλογες και ακαμπτη σταση του σωματειου την οδηγησαν στο σημερινο αδιεξοδο. συμφωνα με το δημοσιευμα γυρω στα €5εκ καθε χρονο απο εσοδα εντος των πλοιων (εστιατορια, duty free κλπ) εκαναν φτερα, ενω οι προσληψεις και η διαχειριση γινονταν με αδιαφανη τροπο κυριως απο μελη του σωματειου. η συνομοσπονδια που ανηκε (δεν υπαρχει μια γσεε στη γαλλια) το εχει αποκυρηξει. αυτην την εβδομαδα θα αποφασισει το γαλλικο αστικο δικαστηριο, αν θα δεχθει καποια απο τις υπαρχουσες προσφορες (ειχε δωθει προβαδισμα στην κοινοπραξια stena/ld, αλλα εχει απομεινει μονο η LD) ή θα προχωρησει σε εκκαθαριση. οι αλλες δυο υποψηφιοτητες φερεται να ειναι η διαχειριστρια εταιρεια του ευρωτουνελ και ενας υπο διμορφωση συναιτερισμος των εργαζομενων. κατα την εφημεριδα ο συναιτερισμος των εργαζομενων (και οχι μονο οπως εχουμε δει παλιοτερα) δεν ειναι βιωσιμος, ενω αν περασει στο ευρωτουνελ στην ουσια θα μεινουν μονο δυο παικτες στο καναλι. η P&O και το ευρωτουνελ. το συνδικατο παντως θυμιζει λιγο απο γενοπ ή σωματειο ολυμπιακησ αεροποριασ. εχουν βγει πολλα στη φορα, αλλα οι ιδιοι ισχυριζονται οτι βαλονται αδικως απο συμφεροντα Edited January 9, 2012 by proud_ionian
NHSOS XIOS Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 αντιο seafrance,το δικαστηριο αποφασισε το κλεισιμο της εταιριας
.voyager Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 (edited) Mάλιστα... Nα δούμε τι θα απογίνουν τα τρία νέα σε ηλικία πλοία της, Moliere, Rodin και Berlioz. απο οτι λενε οι αγγλοι συνασθενεις (yahoogroups), το λιμπιζεται η στενα Edited January 10, 2012 by .voyager
proud_ionian Posted January 10, 2012 Author Posted January 10, 2012 θα διακινδυνευσω την προβλεψη οτι τα rodin/berlioz θα πανε στην LDA και ο μολιερος στη Stena
proud_ionian Posted January 29, 2012 Author Posted January 29, 2012 απο οτι γραφεται στα ξενα fora υπαρχει δισταγμος απο πιθανους ενδιαφερομενους για την αγορα των rodin & berlioz, γιατι κατα τη γαλλικη νομοθεσια, εφοσον συνεχισουν να εκτελουν δρομολογια απο γαλλικα λιμανια, πρεπει να συνεχιζουν να ναυτολογουν γαλλους εργαζομενους. κατι τετοιο δεν ειναι εξακριβωμενο, αλλα αν ισχυει θα εχει να κανει με επιδοτησεις προς τη seafrance για την κατασκευη τους (εννοειται πως ολοι εχουν βαλει δικηγορους για να προσβαλουν τετοιες διαταξεις στα ευρωπαικα οργανα). αλλη αιτια δυστοκιας ειναι οτι φοβουνται πιθανες αντιδρασεις πρωην εργαζομενων της seafrance, αν δουν τα πλοια να δρομολογουνται με αλλα σινιαλα και αλλο πληρωμα.
.voyager Posted February 25, 2012 Posted February 25, 2012 Τα Rodin και Berlioz της SF είναι δεμένα στο Calais, ενώ το Nord-Pas de Calais και το ομορφότερο της Μάγχης, το Moliere, στη Δουνκέρκη.
.voyager Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 To Eurotunnel εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για 3 από τα 4 πλοία της εταιρείας, όχι με σκοπό αυτά να δραστηριοποιηθούν για λογαριασμό του, αλλά να τα ναυλώσει σε εταιρεία που θα ιδρύσουν πρώην στελέχη της SF και η οποία θα είναι ανταγωνιστική των P&Ο και DFDS/LD. Τα πλοία αυτά είναι το Rodin, Berlioz και Nord Pas de Calais, κι όχι το Moliere...
NHSOS XIOS Posted June 12, 2012 Posted June 12, 2012 Απ οτι φαινεται εκλεισε η συμφωνια Eurotunnel-Seafrance.
proud_ionian Posted June 12, 2012 Author Posted June 12, 2012 για την ακριβεια θα την αγοραση το ευρωτουνελ, αλλα θα την "νοικιασει" σε συνεταιρισμο των εργαζομενων της sf που θα τρεχουν την εταιρεια
.voyager Posted June 13, 2012 Posted June 13, 2012 Ακριβώς αυτό που ανέφερα πως συζητάνε από το Μάρτη. Να δούμε o Μολιέρος τι θ' απογίνει.
proud_ionian Posted July 21, 2012 Author Posted July 21, 2012 συμφωνα με οσα γραφονται στα ξενογλωσσα sites, επικρατεστερο ονομα του διαδοχου σχηματος ειναι "myferrylink".
proud_ionian Posted July 28, 2012 Author Posted July 28, 2012 (edited) ηδη βαφεται το berlioz Edited July 28, 2012 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now