pathfinder Posted January 19, 2024 Posted January 19, 2024 Μου έκανε πάντα εντύπωση η θέση της τσιμινιέρας (και προφανώς το μήκος του άξονα). Μου είχε περάσει η σκέψη μήπως είχαν μοτέρ (diesel/electric) σαν τα Canguro.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 20, 2024 Posted January 20, 2024 (edited) Συμβατική κ η μία,συμβατική κ η άλλη Πάντως δεν ήταν πυρηνική,αστειεύομαι. Τα Canguro που αναφέρεις,ήταν τα ρο-ρό τύπου CANGURO GRIGIO To συγκεκριμένο μάλιστα πέρασε κ από ΄Ελληνες MARINO K,STROFADES κλπ Edited January 21, 2024 by Nick the Greek Quote
pathfinder Posted January 20, 2024 Posted January 20, 2024 Τα Canguro Grigio κλπ. (νομίζω 4 ήταν η σειρά) είχαν πρόωση από μοτέρ. Οι γεννήτριες (ας πούμε κύριες μηχανές) ήταν κάτω από το κομοδέσιο. Αρκετά πρωτοποριακό για την εποχή (αλλά δεν ξέρω αν ακόμη και με το τότε κόστος καυσίμων τα κέρδη/ζημίες ήταν μαύρα ή κόκκινα). Γιαυτό και η τσιμινιέρα ήταν σχεδόν πάνω από την γέφυρα. Δεν ξέρω αν αυτό έφταιγε ή το ότι ήταν άσχετοι με πλοία, αλλά αυτοί που έφεραν το MARINO K. (νομίζω Κανδύλης και Σια) έχω ακούσει ότι ζορίστηκαν αρκετά. Η λίγο παλαιότερη σειρά CANGURO (νομίζω άλλα 5 ήταν) κάποια εκ των οποίων ήρθαν Ελλάδα (VERDE/BRUNO) ήταν φέρρυ με συμβατική πρόωση (αν δεν κάνω λάθος). Το ένα ήταν το IONIAN SEA-DIMITRA-LEROS. Αυτά είχαν τσιμινιέρα στο κέντρο περίπου.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 23, 2024 Posted January 23, 2024 Στο ΜARINO K ήταν ανακατεμένες κ μεταφορικές Με τα μοτέρ που γράφεις,πρόωση diesel electric λέγεται Τα εγ/ογ δεν είχαν καμία σχέση σχεδιαστικά με τα ρο-ρό.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now