Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Τόσα χρόνια στο Λονδίνο και δεν είχα πάει ποτέ ως το Isle of Wight. Υπάρχουν τρεις συνδέσεις με το νησί απο/προς 3 διαφορετικά λιμάνια της Αγγλίας με ταχύπλοα, αμφίπλωρα επθβατηγά οχηματαγωγά και hovercraft. Εμείς διαλέξαμε να πάμε απο Southampton και πετύχαμε εκεί το κακάσχημο red falcon να αναχωρεί.

Στο βασικό λιμάνι του Isle of Wight, το cowes, πετύχαμε το αδελφάκι του, το red osprey. Δεν χρειάζεται νομίζω να αναφέρουμε οτι οι λιμενικές υποδομές ακόμα και εδω ήταν μέρα με τη νύχτα σε σύγκριση με την ελλάδα.

Πολλές και ωραίες παραθαλάσσιες διαδρομές που δίνουν την ευκαιρία να χαζέψει κανείς θαλαμηγούς και τα πλοία που φεύγουν από το Southampton όπως το Aquarius της ΝΥΚ ή το MSC Virtuosa παρέα και με το ταχύπλοο. Ας δούμε και το ταχύπλοο μόνο του.

Δεύτερο λιμάνι του νησιού είναι το Yarmouth όπου το πλοίο δένει κολλητά με το κάστρο της πόλης. Μεγάλη κίνηση είχαν όλα τα πλοία της γραμμής αν και πραγματικά απορούσα που τα βρήκανε όλα αυτά τα άσχημα αμφίπλωρα.

Τέλος έχει ενδιαφέρον ότι το ανατολικό με το δυτικό Cowes χωρίζεται απο ένα ποτάμι και αντι για γέφυρα έχουν μια πλωτή κατασκευή, την οποία αποκαλούν πλώτή γέφυρα, χρεώνει 1 λίρα το άτομο και αν θυμάμαι 6 λίρες το αυτοκίνητο και μετακινείται με αλυσίδες. Η διαδρομή είναι παρά πολύ σύντομη και κάνει πολύ θόρυβο για να μετακινηθεί.

 

  • 1 year later...
Posted

Southampton έχει ο κάπελας απόψε, όπου και βλέπουμε το κοντεινεράδικο Al Safat (ΙΜΟ 9349497) να πλέει πρός το container terminal. Με χρώματα της Hapag-Lloyd είναι βαμμένο, προφανές όμως είναι το ότι πρόκειται για πρώην πλοίο της UASC την οποία και εξαγόρασαν οι Γερμανοί. Ναυπήγηση 2008 στη Hyundai(1832) με μηχανή Wartsila και χωρητικότητα 6,921 TEU. Δεν έχει αλλάξει ποτέ του όνομα. Bonus coverage, το ίδιο πλοίο στη Βαρκελώνη πίσω στο 2015 με τα αρχικά του σινιάλα.

Posted

Δεν είναι και η καλύτερη φωτογραφία που έχω βγάλει ποτέ μου, αλλά τέλος πάντων, CMA CGM Louvre (IMO 9839143) δεμένο στο Southampton με μας να θωρούμε τα 24 cargo bays του, όλα για 40άρια. Προιόν Shanghai Jiangnan Changxing(H 1472) του 2020 με χωρητικότητα 23,104 TEU και LNG μηχανή από την WinGD. Σημαία Aux Armes Citoyens, νηολόγιο Μασσαλίας.

  • 1 month later...
Posted

Σύντομη συνάντηση με ένα μικρό φέρυ που συνδέει τις δύο όχθες του Solent, και πιο συγκεκριμένα το Hythe με το κέντρο του Southampton. Είναι το αδιάφορα ονοματισμένο Hythe Scene, το οποίο και βλέπουμε να προσεγγίζει το Southampton το περασμένο καλοκαίρι.

Posted

Σύντομη ματιά στο Shieldhall (ΙΜΟ 5322752) το οποίο είναι ένα από τα ιστορικά πλοία του ΗΒ που διατηρείται με την βοήθεια εθελοντών και εκτελεί πλόες στην περιοχή του Solent. Νομίζω αρχικά ήταν πλοίο μεταφοράς καταλοίπων και έχει χτιστεί το 1955 στο Lobnitz Marine(1132) του Renfrew στο ΗΒ. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Posted

Ένα ρυμουλκό εν δράση στο Southampton πέρυσι το καλοκαίρι, λέγεται Wyestorm (IMO 9193068) και έχει ναυπηγηθεί το 1999 στο ναυπηγείο Dersan της Τουρκίας σαν Yenikale. Το 2005 ονομάστηκε Atlas και το 2009 SD Atlas, όνομα που κράτησε ως το 2010 οπότε και πήρε το τωρινό του. Οι 2 του κύριες μηχανές είναι Caterpillar και ανήκει στην Itchen Marine Towage.

Posted

Συνεχίζουμε με το Svitzer Mercurius (IMO 9695523) που βλέπουμε ανάμεσα σε ρυμουλκήσεις να πλέει στο Southampton. Κατασκευή 2014 στο Song Cam Shipyard, στη Haiphong του Βιετνάμ, ναυπηγείο στο οποίο το Damen νοικιάζει ναυπηγικές κλίνες/χώρο και χρησιμοποιεί το τοπικό ναυπηγείο για την κατασκευή. Οι μηχανές του Caterpillar, δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Posted

Για όποιον θέλει να πάει στο Isle of Wight από το Southampton, υπάρχει και η επιλογή του ταχυπλόου επιβατηγού που πιάνει στο Cowes. Η Red Funnel έχει δύο στο στόλο της, το πρώτο είναι το Red Jet 6 (IMO 9295854). Ναυπήγηση 2016 στο Wight Shipyard(αριθμός γιάρδας 1) στο Cowes του Isle of Wight. Μήκος 41 μέτρα με χωρητικότητα 275 επιβάτες και μηχανές MTU. 

Posted

Περνάμε και στα αμφίπλωρα της Red Funnel, και ξεκινάμε από το Red Eagle (IMO 9117337). Το έχουν χτίσει οι Ουισκάδες :D(που έλεγε κι ο Γεωργίου) στη Σκωτία και πιο συγκεκριμένα οι Ferguson Shipbuilders(611) από το Port Glasgow το 1996. Μήκος 83.6 μέτρα και χωρητικότητα 895 επιβατών μαζί με 220 ΙΧ. Οι μηχανές του είναι Stork και του δίνουν ταχύτητα περί των 14 κόμβων. Η πρώτη φωτογραφία έχει τραβηχτεί πίσω στο 2013 ενώ η πιο πρόσφατη από πέρυσι το καλοκαίρι έχει τραβηχτεί με το πλοίο παροπλισμένο λόγω σοβαρής μηχανικής βλάβης. Την οποία είχε πάθε πρίν το φωτογραφίσω, εννοείται:D.

Posted

Σήμερα θα δούμε το Κόκκινο Γεράκι ή αλλιώς Red Falcon (IMO 9064047) το οποίο για λογαριασμό της Red Funnel εκτελεί δρομολόγια ανάμεσα στο Cowes και το Southampton, όπου και το βλέπουμε να αφίκνυται. Κι αυτό προιόν του Ferguson Shipbuilders(606) πίσω στο 1994. Μήκος 93 μέτρα μετά την επικήκυνση που έλαβε το 2004 στη Remontowa. Οι μηχανές του είναι Wartsila και μπορεί να χωρέσει 895 επιβάτες και 210 ΙΧ.

Posted

Είναι ορισμένα πράγματα σε αυτήν τη ζωή που σε κάνουν να απορείς και να ξύνεσαι. Ένα από αυτά είναι και το Red Kestrel (IMO 9847645) που βλέπουμε εδώ να πλέει πρός το Cowes ή πιο σωστά οι πλοιοκτήτες του. Είναι πρόσφατη κατασκευή(2019) στο γνωστό Cammel Laird(1393) επάνω στον ποταμό Mersey. Μήκος 74 μέτρα, 265 lane metres και μηχανές Cummins που του δίνουν ταχύτητα 12.5 κόμβων. 

 

Αυτό που με κάνει να απορώ στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ότι το συγκεκριμένο αμφίπλωρο είναι ro-ro, παίρνει μόνο 12 επιβάτες. Δεν έχει ούτε σαλόνια, ούτε πιστοποιητικά να λειτουργήσει σαν ΕΓ/ΟΓ, ούτε καν επικουρικά. Και λες ρε παιδί μου, είναι δυνατόν το 2019 να φτιάχνεις σε πορθμειακή γραμμή αμφίπλωρο που να είναι αποκλειστικά ρορό? Φτιάξε 2 σαλόνια και έχε τα κάβα, άσε που και η αξία του πλοίου ανεβαίνει κατακόρυφα. Το αποτέλεσμα λοιπόν ήταν, πως πέρυσι τον Αύγουστο που επισκέφθηκα την περιοχή, με ένα εκ των ΕΓ/ΟΓ της γραμμής εκτός δράσης λόγω σοβαρής βλάβης, το Red Kestrel βρισκόταν δεμένο μέσα στη high season, μη μπορώντας να μεταφέρει επιβάτες και ΙΧ που έκαναν ουρές ατελείωτες για την επιβίβαση. 

Posted

Ολοκληρώνουμε την περιήγηση στα πορθμεία ανάμεσα στο Southampton και το Cowes, με το Red Osprey (IMO 9064059). Αδελφό του Red Falcon που είδαμε παραπάνω, ποιηθέν στους Ferguson Shipbuilders(607) πίσω στο 1994. Αρχικό μήκος τα 83 μέτρα, επιμηκύνθηκε κατά 10 μέτρα το 2003 στην Πολωνία. Οι δυό του μηχανές Stork-Wartsila του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων με τους οποίους δύναται να μεταφέρει 895 επιβάτες και 20 ΙΧ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...