Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 2/16/2020 at 5:29 PM, proud_ionian said:

εκτος απο το θεμα των καθυστερησεων, η Calmac και οχι μονο αυτη συγκεντρωνει αρνητικη δημοσιοτητα και για το ζητημα των δυο ημιτελων "νεοτευκτων".

η scottish daily mail εχει αναλυτικο ρεπορταζ με τον τιτλο ocean going fiasco.

H CalMac προκειτο να κατασκευασει δυο αδελφα νεοτευκτα, λιγο πιο μικρα απο το Loch Seaforth, τα οποια θα μπορουσαν να καινε και διπλο καυσιμο (πετρελαιο και lng). Το project ανατεθηκε στα ναυπηγεια Ferguson στο Firth of Clyde.Τα πλοια που θα επρεπε να ταξιδευουν απο το 2018, ειναι σε φαση χειροτερη απο οτι το blue star myconos πριν το 2004.

H κριτικη ξεκινα απο τη σημερινη εικονα των πλοιων και παει πολλα χρονια πισω, οταν η CalMac, που ελεγχεται μεσα απο ενα δαιδαλωδες σχημα, απο την τοπικη κυβερνηση της Σκωτιας, ανεθεσε με "ελεγχομενες" διαδικασιες στο συγκεκριμενο ιδιωτικο ναυπηγειο το project. το ναυπηγειο, που ανηκε σε υποστηρικτη του SNP, οχι μονο δεν ειχε την απαραιτητη υποδομη και τεχνογνωσια, αλλα μετα απο λιγο καιρο σηκωσε τα χερια ψηλα και το ανελαβε και αυτο η τοπικη κυβερνηση της σκωτιας.

λεει πολλα ομορφα το δημοσευμα. καθελκυση και εγκαινια του ημιτελους Glen Sannox, με ψευτικα παραθυρα και αλλα "σκηνικα" για να φαινεται οτι εχει προχωρησει η κατασκευη του, πανηγυρικοι λογοι για το lng για το οποιο δεν υπαρχουν υποδομες, σχεδιασμος των πλοιων χωρις μελετη καταλληλοτητας για τις γραμμες που προοριζονται (δεν χρειαζονται τοσο μεγαλη χωρητικοτητα) και πολλα πολλα αλλα...

 

On 4/21/2020 at 11:01 PM, proud_ionian said:

συνεχιζεται το... saga με τα ημιτελη ferries.

οπως λεει ο herald, αναμεσα σε αλλα πολλα... μεσογειακα, το κρατικοποιηθεν ναυπηγειο που ειδα με παραπανω, εδωσε 3εκ λιρες σε δυο off shore εταιριες, με απ'ευθειας αναθεση, για μελετες και επιβλεψη.

η μια εταιρια πηρε 2,1εκ λιρες, για να υποβαλει μελετη σχετικα με τις απαιτουμενες αλλαγες και βελτιωσεις στο σχεδιασμο των δυο πλοιων καθως και να κανουν ελεγχο στα δυο hull (για την ακριβεια στο Glenn Sannox πρωτα και αναλογως βλεπουμε). η αλλη πηρε περιπου 800k λιρες, για να επιβλεψει τις εργασιες

 

On 8/12/2020 at 3:35 PM, proud_ionian said:

το  Glen Sannox πηγε στο Greenock, για αλλαγη βολβου, καθαρισμο υφαλων και αντικατασταση ελασματων, εκ νεου βαφη κλπ.

αλλες 400χιλ λιρες στη μαυρη τρυπα του Glenn Sannox, το οποιο εφτασε αισιως τα 4 χρονια εκπροθεσμο

 

On 4/18/2023 at 12:00 AM, proud_ionian said:

Στη Σκωτία γίνεται του μ@@@@@υ το πανηγυρι;), στην ακτοπλοΐα και όχι μόνο:

  • To Glen Sannox ειναι αμφιβολο αν θα προλαβει το καλοκαιρι του 2024, ενω το αδερφο του, που ακομη εχει μονο hull number, μαλλον παει για το 2025. To κοστος θα αγγιξει τα 300εκ λιρες, 3 φορες το αρχικό. Λεπτομερειες στον Scotsman.

 

On 10/28/2023 at 9:27 PM, proud_ionian said:

Συνεχίζουν να ρουφάνε λίρες, ενώ ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί, τα πολύπαθα Glen Sannox και το αδερφό του Glen Rosa (πήρε όνομα επιτέλους). Πριν 5 μήνες εγκρίθηκε κονδύλι επιπλέον 72εκ GBP και τώρα ζητάνε άλλα 51. Εννοείται ότι πριν εγκριθεί κάθε κονδύλι, γίνεται due diligence στο (κρατικοποιημένο) ναυπηγείο, από την κυβέρνηση της Σκωτίας (κάτι σαν να ελέγχει ο Κατσιφάρας την Ελληνική Ακτοπλοΐα και τον Σκαραμαγκά στα 80s). Όταν, πρώτα ο Llyr:P, ταξιδέψουν, το κόστος θα έχει ξεπεράσει τα 400εκ GBP, φτάνοντας 4 φορές το αρχικό. Κάτι άλλο που αναφέρεται είναι ότι επειδή έχουν λήξει οι εγγυήσεις των κατασκευαστών για πάρα πολλά κομμάτια του εξοπλισμού, θα χρειαστούν ακόμη περισσότερα κονδύλια, για την ανανέωση των εγγυήσεων.

 

On 2/3/2024 at 11:21 AM, proud_ionian said:

Μαντέψτε:P. Σύμφωνα με το BBC, έχουμε και άλλη καθυστέρηση.

Λόγω ελλείψεων από τις χώρες παραγωγής, δεν είναι έτοιμο το δίκτυο σωληνώσεων φυσικού αερίου του Glen Sannox. (Θυμίζω το καμάρι θα είναι dual fuel). Tέλη Μαΐου υπολογίζουν να είναι έτοιμο και μετά θα ακολουθήσουν εκτεταμένα δοκιμαστικά πριν παραληφθεί και αναλάβει υπηρεσία.

Τα λέγαμε από περσυ, είναι αμφίβολο αν θα προλάβει το καλοκαίρι του 2024[...]

'Ολα αυτά για δύο πλοία που ήταν να παραδοθούν το 2018, έχουν φτάσει ήδη 4 φορές το αρχικό κόστος και από αρκετούς θεωρούνται ήδη ξεπερασμένα για τις ανάγκες των γραμμών που προορίζονται.

 

On 2/13/2024 at 6:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Προς το παρόν βγήκε για πρώτα δοκιμαστικά το Glen Sannox

 

43 minutes ago, proud_ionian said:

Η παράδοσή του και η δρομολόγησή του αργούν πάντως. Για την ακρίβεια δεν πρόκειται να παραδοθεί πριν εγκατασταθούν οι σωληνώσεις για το φυσικό αέριο. Υποτίθεται ότι υπάρχει καθυστέρηση στις χώρες παραγωγής.

Αφού ταξίδεψε για πρώτη φορά μοναχούλι και χωρίς ρυμουλκούλια, ας του ανοίξουμε το θέμα του

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πήρε το μάτι μου στο ships monthly, ότι η παράδοση 31.5 θεωρείται φιλόδοξος στόχος.

Όπως είχαμε δει και παραπάνω, για να παραδοθεί το πλοίο,  πρέπει να έχει εγκατασταθεί και το σύστημα καύσης lng. Αυτό έχει καθυστερήσει για πολλούς λόγους, αν και τα ναυπηγεία ισχυρίζονται ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε προμηθευτές from overseas.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, proud_ionian said:

Να προσθέσουμε ότι κάτω από τις βαρδιόλες, είναι γραμμένο το όνομα του πλοίου στα Σκωτσέζικα (Scottish Gaelic). Gleann Ruasaidh

Gleann Sannaig το Sannox.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...