proud_ionian Posted February 14 Posted February 14 (edited) On 2/16/2020 at 5:29 PM, proud_ionian said: εκτος απο το θεμα των καθυστερησεων, η Calmac και οχι μονο αυτη συγκεντρωνει αρνητικη δημοσιοτητα και για το ζητημα των δυο ημιτελων "νεοτευκτων". η scottish daily mail εχει αναλυτικο ρεπορταζ με τον τιτλο ocean going fiasco. H CalMac προκειτο να κατασκευασει δυο αδελφα νεοτευκτα, λιγο πιο μικρα απο το Loch Seaforth, τα οποια θα μπορουσαν να καινε και διπλο καυσιμο (πετρελαιο και lng). Το project ανατεθηκε στα ναυπηγεια Ferguson στο Firth of Clyde.Τα πλοια που θα επρεπε να ταξιδευουν απο το 2018, ειναι σε φαση χειροτερη απο οτι το blue star myconos πριν το 2004. H κριτικη ξεκινα απο τη σημερινη εικονα των πλοιων και παει πολλα χρονια πισω, οταν η CalMac, που ελεγχεται μεσα απο ενα δαιδαλωδες σχημα, απο την τοπικη κυβερνηση της Σκωτιας, ανεθεσε με "ελεγχομενες" διαδικασιες στο συγκεκριμενο ιδιωτικο ναυπηγειο το project. το ναυπηγειο, που ανηκε σε υποστηρικτη του SNP, οχι μονο δεν ειχε την απαραιτητη υποδομη και τεχνογνωσια, αλλα μετα απο λιγο καιρο σηκωσε τα χερια ψηλα και το ανελαβε και αυτο η τοπικη κυβερνηση της σκωτιας. λεει πολλα ομορφα το δημοσευμα. καθελκυση και εγκαινια του ημιτελους Glen Sannox, με ψευτικα παραθυρα και αλλα "σκηνικα" για να φαινεται οτι εχει προχωρησει η κατασκευη του, πανηγυρικοι λογοι για το lng για το οποιο δεν υπαρχουν υποδομες, σχεδιασμος των πλοιων χωρις μελετη καταλληλοτητας για τις γραμμες που προοριζονται (δεν χρειαζονται τοσο μεγαλη χωρητικοτητα) και πολλα πολλα αλλα... On 4/21/2020 at 11:01 PM, proud_ionian said: συνεχιζεται το... saga με τα ημιτελη ferries. οπως λεει ο herald, αναμεσα σε αλλα πολλα... μεσογειακα, το κρατικοποιηθεν ναυπηγειο που ειδα με παραπανω, εδωσε 3εκ λιρες σε δυο off shore εταιριες, με απ'ευθειας αναθεση, για μελετες και επιβλεψη. η μια εταιρια πηρε 2,1εκ λιρες, για να υποβαλει μελετη σχετικα με τις απαιτουμενες αλλαγες και βελτιωσεις στο σχεδιασμο των δυο πλοιων καθως και να κανουν ελεγχο στα δυο hull (για την ακριβεια στο Glenn Sannox πρωτα και αναλογως βλεπουμε). η αλλη πηρε περιπου 800k λιρες, για να επιβλεψει τις εργασιες On 8/12/2020 at 3:35 PM, proud_ionian said: το Glen Sannox πηγε στο Greenock, για αλλαγη βολβου, καθαρισμο υφαλων και αντικατασταση ελασματων, εκ νεου βαφη κλπ. αλλες 400χιλ λιρες στη μαυρη τρυπα του Glenn Sannox, το οποιο εφτασε αισιως τα 4 χρονια εκπροθεσμο On 4/18/2023 at 12:00 AM, proud_ionian said: Στη Σκωτία γίνεται του μ@@@@@υ το πανηγυρι, στην ακτοπλοΐα και όχι μόνο: To Glen Sannox ειναι αμφιβολο αν θα προλαβει το καλοκαιρι του 2024, ενω το αδερφο του, που ακομη εχει μονο hull number, μαλλον παει για το 2025. To κοστος θα αγγιξει τα 300εκ λιρες, 3 φορες το αρχικό. Λεπτομερειες στον Scotsman. On 10/28/2023 at 9:27 PM, proud_ionian said: Συνεχίζουν να ρουφάνε λίρες, ενώ ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί, τα πολύπαθα Glen Sannox και το αδερφό του Glen Rosa (πήρε όνομα επιτέλους). Πριν 5 μήνες εγκρίθηκε κονδύλι επιπλέον 72εκ GBP και τώρα ζητάνε άλλα 51. Εννοείται ότι πριν εγκριθεί κάθε κονδύλι, γίνεται due diligence στο (κρατικοποιημένο) ναυπηγείο, από την κυβέρνηση της Σκωτίας (κάτι σαν να ελέγχει ο Κατσιφάρας την Ελληνική Ακτοπλοΐα και τον Σκαραμαγκά στα 80s). Όταν, πρώτα ο Llyr, ταξιδέψουν, το κόστος θα έχει ξεπεράσει τα 400εκ GBP, φτάνοντας 4 φορές το αρχικό. Κάτι άλλο που αναφέρεται είναι ότι επειδή έχουν λήξει οι εγγυήσεις των κατασκευαστών για πάρα πολλά κομμάτια του εξοπλισμού, θα χρειαστούν ακόμη περισσότερα κονδύλια, για την ανανέωση των εγγυήσεων. On 2/3/2024 at 11:21 AM, proud_ionian said: Μαντέψτε. Σύμφωνα με το BBC, έχουμε και άλλη καθυστέρηση. Λόγω ελλείψεων από τις χώρες παραγωγής, δεν είναι έτοιμο το δίκτυο σωληνώσεων φυσικού αερίου του Glen Sannox. (Θυμίζω το καμάρι θα είναι dual fuel). Tέλη Μαΐου υπολογίζουν να είναι έτοιμο και μετά θα ακολουθήσουν εκτεταμένα δοκιμαστικά πριν παραληφθεί και αναλάβει υπηρεσία. Τα λέγαμε από περσυ, είναι αμφίβολο αν θα προλάβει το καλοκαίρι του 2024[...] 'Ολα αυτά για δύο πλοία που ήταν να παραδοθούν το 2018, έχουν φτάσει ήδη 4 φορές το αρχικό κόστος και από αρκετούς θεωρούνται ήδη ξεπερασμένα για τις ανάγκες των γραμμών που προορίζονται. On 2/13/2024 at 6:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Προς το παρόν βγήκε για πρώτα δοκιμαστικά το Glen Sannox On 2/14/2024 at 10:58 PM, proud_ionian said: Η παράδοσή του και η δρομολόγησή του αργούν πάντως. Για την ακρίβεια δεν πρόκειται να παραδοθεί πριν εγκατασταθούν οι σωληνώσεις για το φυσικό αέριο. Υποτίθεται ότι υπάρχει καθυστέρηση στις χώρες παραγωγής. Αφού ταξίδεψε για πρώτη φορά μοναχούλι και χωρίς ρυμουλκούλια, ας του ανοίξουμε το θέμα του Edited November 21 by proud_ionian
proud_ionian Posted April 2 Author Posted April 2 Ξανά δοκιμαστικό σήμερα, για το Νήσος Μύκονος της Σκωτίας.
proud_ionian Posted April 5 Author Posted April 5 Άλλο ένα δοκιμαστικό, αναφέρουν οι Σκωτσέζοι συνασθενείς.
proud_ionian Posted April 12 Author Posted April 12 Πήρε το μάτι μου στο ships monthly, ότι η παράδοση 31.5 θεωρείται φιλόδοξος στόχος. Όπως είχαμε δει και παραπάνω, για να παραδοθεί το πλοίο, πρέπει να έχει εγκατασταθεί και το σύστημα καύσης lng. Αυτό έχει καθυστερήσει για πολλούς λόγους, αν και τα ναυπηγεία ισχυρίζονται ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε προμηθευτές from overseas.
proud_ionian Posted April 14 Author Posted April 14 3 minutes ago, proud_ionian said: Να προσθέσουμε ότι κάτω από τις βαρδιόλες, είναι γραμμένο το όνομα του πλοίου στα Σκωτσέζικα (Scottish Gaelic). Gleann Ruasaidh Gleann Sannaig το Sannox.
proud_ionian Posted June 23 Author Posted June 23 (edited) Όπως μαθαίνουμε από το Ferries! και το BBC, η παράδοση έχει πάει για 31.7, ενώ άλλο ενα στέλεχος της CalMac που επέβλεπε τη ναυπήγηση, πηρε την άγουσα για τα αποδυτήρια. Edited June 23 by proud_ionian
proud_ionian Posted September 13 Author Posted September 13 30.9 και βλέπουμε. Εννοείται πως δεν έχει παραδοθεί ακόμη. Το τελευταίο εμπόδιο είναι η θερμοκρασία των σωληνώσεων (στα λιμάνια) μέσω των οποίων θα φορτώνει καύσιμο lng.
proud_ionian Posted September 18 Author Posted September 18 Habemus Papam. Τα δοκιμαστικά στο σύστημα ψύξης των δεξαμενών lng ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και το πλοίο φόρτωσε καύσιμο lng. Ξεκινουν αμεσα dock trials με καύσιμο lng και αν όλα πανε καλά, την Παρασκευή 20.9 βγαίνει για sea trials με lng. Λεπτομέρειες στον adrossan herald
proud_ionian Posted October 11 Author Posted October 11 Όλο αυτό το διάστημα έχουν γίνει πάρα πολλά δοκιμαστικά (sea trials) και πάρα πολλοί έλεγχοι όλων των συστημάτων του πλοίου. Έτσι λένε οι Σκωτσέζοι στο news.stv.tv. A, λένε και για ένα black out στις 3/10, που πήγε τα πράγματα ακόμη πιο πίσω. Ακόμη το ναυπηγείο δεν έχει δώσει δεσμευτική ημερομηνία παράδοσης.
proud_ionian Posted October 20 Author Posted October 20 (edited) Οι επίσημες ημερομηνίες παράδοσης παρέρχονται άκαρπες. Σήμερα στο ferries! διάβασα κάτι απίστευτο. Όπως αναφέρει ο Matt Sudders, επικαλούμενος τη Daily Mail και εργάτες των ναυπηγείων, το ημιτελές Glenn Rosa κανιβαλίζεται, προκειμένου να αντικατασταθούν όργανα και εξαρτήματα του sannox που παρουσίασαν αστοχία. Edited October 20 by proud_ionian
Nick the Greek Posted October 22 Posted October 22 «Λογικό» αν θέλουν να βγεί άμεσα υπό την έννοια ότι υπάρχει μεγάλος χρόνος καθυστέρησης στην παράδοση ανταλλακτικών γενικότερα. Όλα τα πλοία ως ένα σημείο υποφέρουν από αυτό.
proud_ionian Posted November 5 Author Posted November 5 (edited) 7 hours ago, proud_ionian said: Όπως μαθαίνουμε από άρθρο BBCιώτικο, 6 hours ago, proud_ionian said: Από το ίδιο δημοσίευμα μαθαίνουμε ότι η απουσία του Isles και η καθυστερημένη παράδοση του Sannox, Άγνωστη η ημερομηνία παράδοσης και έναρξης δρομολογίων. Edited November 6 by proud_ionian
proud_ionian Posted November 17 Author Posted November 17 Νεα ανεπίσημη ημερομηνία παράδοσης. Σύμφωνα με τον Scotsman, αλλά https://www.facebook.com/share/15TgfTCXCu/ η παράδοση του πλοίου στην Cal Mac θα πραγματοποιηθεί το αμέσως προσεχές διάστημα, ίσως καια την επόμενη εβδομάδα. Η δρομολόγησή του όμως πάει για τέλη Γενάρη, αφού προηγηθεί η εξοικείωση του πληρώματος με το πλοίο και τα λιμάνια.
proud_ionian Posted November 19 Author Posted November 19 Όπως μαθαίνουμε από τους αγγλόφωνους συνασθενείς (Ferries! κλπ) οι οποίοι επικαλούνται το BBC, το πλοίο πήρε χαρτιά από τους Lloyd's και τη Βρετανική "επιθεώρηση " (MCA).
proud_ionian Posted November 21 Author Posted November 21 Ιστορική μέρα σήμερα. Όχι μόνο γιατί η ΠΑΣΟΚάρα έγινε αξιωματικη αντιπολίτευση, αλλά και γιατί παραδόθηκε το Glen Sannox στην CalMac
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now