Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, Nick the Greek said:

Lately I have been reading various reports in the English-language press about the Manxman . Or rather about IOMSP and how the ship is being operated. Not to mention, the Unions have been boycotted because the seafarers, according to their words, are under psychological pressure "not to become P & O ", if they do not accept some of the things their employer is asking for. I haven't been able to find out exactly what, but anyway there is a lot of talk and movement around this company and the ship.  

The company is seeking to change the crewing arrangements to "live-on-board" two weeks on/two weeks off. So it would be to move in line with almost every other major ferry operator around the UK but obviously a big change if crews are used to going ashore and seeing family every day.

It really is nothing like the P&O situation... the Steam Packet is now controlled by the Isle of Man government and I find it highly unlikely they would do anything like what P&O did. The discussion between the union and the company is now playing out in the press which is not going to be helpful unless it is just grandstanding by the union to get the best deal.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Έχει πλάκα η όλη φάση με το Manxman, σύμφωνα με το Afloat μέχρι και ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας του τοπικού κοινοβουλίου, απάντησε σε επερώτηση σχετικά με τα δρομολόγια του πλοίου. Και διευκρίνησε πως το πλοίο για το 2024 τουλάχιστον, δεν θα πιάσει Δουβλίνο αλλά θα επικεντρωθεί σε δρομολόγια πρός τους άλλους προορισμούς της εταιρείας(Liverpool, Heysham, Belfast). Τα 18 εποχικά δρομολόγια για το Δουβλίνο, θα τα αναλάβει το ταχύπλοο Mannanan. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως είπε και ο @hhvferry παραπάνω, υπάρχει μανούρα σχετικά με τις εργασιακές σχέσεις στο πλοίο. Κι αυτή η μανούρα συνεχίζεται παρά το ότι οι δυο πλευρές έκατσαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Η εταιρεία κατηγορεί το σωματείο εργαζομένων πως ενώ μια συμφωνία ήταν σχεδόν έτοιμη, αυτοί απεσύρθησαν ξαφνικά και μπαίνουν στη διαδικασία ψηφοφορίας σχετικά με το αν πρέπει να γίνει απεργία ή όχι. Το σίγουρο είναι πως μόνο με καλούς οιωνούς δεν ξεκινά το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει με αυτό το πλοίο. Τώρα ξεκίνησαν να γράφονται διάφορα παράπονα για παντελή έλλειψη πόσιμου νερού επί του πλοίου, με τους ανελκυστήρες αλλά και με τις τουαλέτες. Σε σημείο που βγήκε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας να απολογηθεί και να πεί πως όλα αυτά είναι προσωρινά προβλήματα που έχουν να κάνουν με τη νεότητα του πλοίου. Εγώ υποψιάζομαι πως το εργασιακό έχει σχέση με όλα αυτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ταραχή γύρω από το Manxman συνεχίζεται, όπως γράφουν οι Ιρλανδοί, το σωματείο που εκπροσωπεί την πλειοψηφία των αξιωματικών του πλοίου ψήφισε ναι στο να μην δουλέψουν υπερωρία στις 27 Δεκεμβρίου. Δεν αναφέρεται τι σημαίνει στην πράξη αυτό για τα δρομολόγια του πλοίου αλλά αυτό μαζί με τις καιρικές συνθήκες που τις επόμενες ημέρες προβλέπονται δύσκολες, συνηγορούν στο ότι θα γίνει άνω-κάτω το πρόγραμμα. Η κίνηση αυτή είναι διαμαρτυρία για την αλλαγή στο πόσο ζούν επάνω στο πλοίο, όπως αναφέραμε παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...