margaritis24 Posted May 6, 2024 Author Posted May 6, 2024 Γιατι ο λογος που το πουλησε η Αρκαδια τοτε δεν ειναι μυστηριο;παρεμεινε με 1 πλοιο στη γραμμη μονο το Ποσειδωνα οταν ο Βεντουρης ειχε 2 κ επερνε κ το Απολλων2 κ ο Αγαπητος ειχε φερει το Ολυμπια Ολοι αγοραζαν τοτε κ αυτοι πουλησαν Ναξος Παρος
Axilleas Tzathas Posted May 6, 2024 Posted May 6, 2024 Έτσι κι αλλιώς η Arkadia είχε αρχίσει σταδιακά να δείχνει τις προθέσεις της να αποσυρθεί από την ακτοπλοΐα και αν δεν κάνω τρομερό λάθος τόσο το Πάρος όσο και το Νάξος έφτασαν στα χέρια της σε κακή κατάσταση (μην ξεχνάμε και πως ήταν οικονομικά η Ναξιακή τα τελευταία χρόνια αλλά και το πέρασμα τους από την Ε.Α με ότι αυτό συνεπάγεται). Δεν νομίζω λοιπόν να τους χάλασε ιδιαίτερα η πώληση του Νάξος ειδικά αν το ποσό (το θυμάται κανείς άραγε;) ήταν ικανοποιητικό. 29 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Και παλι...αγορασαν πλοιο που ητο στο παρα πεντε ηλικιακα? Τεσπα...Μυστηριο θα παραμεινει ετσι κι αλλιως... Εντάξει και στο πάρα πέντε δεν το λες....είχε μπροστά του μια 12ετία και θα μπορούσε θεωρητικά να πουληθεί και σε κάποια τρίτη χώρα μετά το πέρας αυτής. Κάτι άλλο συνέβη και αποσύρθηκε τόσο σύντομα.
basilis89 Posted August 22, 2024 Posted August 22, 2024 Σε ομάδα του Facebook με όνομα Ίος 70' έχει φωτογραφία του πλοίου αποπλέοντας από το λιμάνι.
margaritis24 Posted August 22, 2024 Author Posted August 22, 2024 κανε screenshot βαλε κ τη πηγη δεν εχουμε ολοι Fb😉
basilis89 Posted August 22, 2024 Posted August 22, 2024 Την αλιευσα από την ομάδα στο Facebook IOS ISLAND και ο χρήστης ονομάζεται Γιώργος Ροκκος
Axilleas Tzathas Posted April 23 Posted April 23 On 5/6/2024 at 6:53 PM, Axilleas Tzathas said: Μετά από χρόνια αναζητήσεων ήρθε λοιπόν η ώρα να δώσουμε κάποια παραπάνω στοιχεία για την τύχη του πλοίου μετά την πώληση του αλλα και να δούμε επιτέλους και κάποιες φωτογραφίες του. Ως γνωστόν το πλοίο πουλήθηκε στην Κίνα τον Ιανουάριο του 1993 στην Hainan Libao (Μετάφραση>Liberty) Shipping Co και μετονομάστηκε σε Libao (Liberty) όπως πολύ σωστά είχε αναφερθεί και παλιότερα ενώ δρομολογήθηκε στην όχι και τόσο συνηθισμένη (λόγω απόστασης) γραμμή Haikou-Shekou. Για άγνωστους λόγους όμως, τόσο η εταιρία όσο και το πλοίο δεν μακροημέρευσαν ενώ μόλις το 1994 η βύθιση του Zhan Qiong 4 και η κατάρρευση της κραταιάς Zhan Qiong Ferries οδήγησε τους πλοιοκτήτες του Νάξος στην ίδρυση της Peng Cheng Ferries με σκοπό την κάλυψη των κύριων- εμπορικότερων γραμμών της Hainan (Ενδεικτικά ο στόλος της αποτελούνταν από τα: Peng Cheng No 1 ex Urara Maru, Peng Cheng No 2 ex Hayabusa No 2 , Peng Cheng No 3 ex Ferry Hakata). Για ιστορικούς λόγους ας αναφέρω ότι φαινομενικά τουλάχιστον το Peng Cheng No 2 αντικατέστησε το Νάξος στην γραμμή Haikou-Shekou μέχρι και την 01/11/2002 όπου και αποσύρθηκε υποχρεωτικά λόγω 30ετίας ενώ η Peng Cheng Ferries έχασε σταδιακά έδαφος στις τοπικές γραμμές της Hainan από την επίσης νεοσύστατη Shuang Tai Ferries και έκλεισε οριστικά επίσης το 2002. Παρακάτω παραθέτω 3 φωτογραφίες που τραβήχτηκαν πάνω στο πλοίο τον Δεκέμβριο του 1993 όπως και ένα απόκομμα που αναφέρει κάποιες δοκιμές στο σύστημα πυρασφάλειας που πραγματοποιήθηκαν σε κάποιο ναυπηγείο της Guangzhou. Τέλος, με κάθε επιφύλαξη, το Νάξος πρέπει να δραστηριοποιήθηκε για πολυ μικρό χρονικό διάστημα στην Κίνα και το πιθανότερο είναι πως διαλύθηκε κάπου τοπικά προς τα μέσα της δεκαετίας του 1990 όπως συνέβη και με τα Χρυσή Άμμος - Γεώργιος. *Θερμές ευχαριστίες στον Tanner Lilley και στις διασυνδέσεις του στην Κίνα για την αποστολή του υλικού. Κατ' αρχάς μια μικρή διόρθωση στο περυσινό μου post: Οι συγκεκριμένες φώτο τραβήχτηκαν στα τέλη Δεκεμβρίου 1994/Αρχές Ιανουαρίου 1995. Πρόσφατα έφτασαν στα χέρια μου και μερικές ακόμα από τον ίδιο φωτογράφο όμως δυστυχώς ανάμεσα σε αυτές δεν ήταν κάποια που να φαίνεται εξωτερικά το πλοίο. Στην πρώτη φωτογραφία βλέπουμε το Libao (利宝) να αναχωρεί απο το πλέον ανενεργό Shekou Ferry Terminal (蛇口客运码头) καθώς τότε εξυπηρετούσε την γραμμή Shekou-Xiuying(Hainan), μια απόσταση περίπου 300 ν.μ. Αυτό βέβαια που μου κάνει εντύπωση είναι το κείμενο που συνοδεύει τις φωτογραφίες το οποίο και θα παραθέσω παρακάτω μεταφρασμένο: "Old photos of the hike along the eastern route of Hainan Island… Shekou→Haikou The Austrian-registered “Libao” went to the island via Lingdingyang to “Xiuying Port." Απ' όσο γνωρίζω η Αυστρία αν και θεωρητικά διαθέτει νηολόγιο, στην πράξη δεν έχει πλοία κάτω από την σημαία της πόσο μάλλον κάποιο ferry που να δραστηριοποιείται στην άλλη άκρη του κόσμου. Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι οι Κινέζοι δεν μπήκαν καν στον κόπο να σβήσουν τα σινιάλα του Μουλόπουλου και ο ο άνθρωπος μετά από 30 χρόνια να μπέρδεψε το Arkadia με το Austria.
Αρακλειανός Posted April 23 Posted April 23 On 5/6/2024 at 6:53 PM, Axilleas Tzathas said: ένα απόκομμα που αναφέρει κάποιες δοκιμές στο σύστημα πυρασφάλειας που πραγματοποιήθηκαν σε κάποιο ναυπηγείο της Guangzhou. Ας το έχουμε και μεταφρασμένο από image translator σε περίπτωση που το θέλει κάποιος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now