Jump to content
Shipfriends

Κατηγορούνται για υπεξαίρεση, σε τουριστικό πρακτορείο της Ρόδου!!


Recommended Posts

Κατηγορούνται για υπεξαίρεση, 4 μελη του διοικητικού συμβουλίου τουριστικού πρακτορείου της Ρόδου

Πηγη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

"Στην Εισαγγελία Εφετών Δωδεκανήσου υποβλήθηκε από την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου η ποινική δικογραφία που σχηματίστηκε εις βάρος 4 μελών του διοικητικού συμβουλίου τουριστικού πρακτορείου της Ρόδου που διώκονται για υπεξαίρεση από κοινού αντικειμένου ιδιαίτερα μεγάλης αξίας το οποίο τους είχαν εμπιστευθεί με την ιδιότητά τους ως διαχειριστών ξένης περιουσίας και εντολοδόχων και συγκεκριμένα του αντίτιμου πώλησης εισητηρίων της ναυτιλιακής εταιρείας GA FERRIES.

Τα 4 μέλη του διοικητικού συμβουλίου του τουριστικού πρακτορείου είχαν παραπεμφθεί με το υπ' αριθμ. 217/2003 βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ρόδου σε δίκη ενώπιον του Tριμελούς Eφετείου Δωδεκανήσου επί κακουργημάτων αλλά άσκησαν έφεση κατά του πρωτόδικου βουλεύματος.

Ακολούθησε η διενέργεια περαιτέρω κυρίας ανάκρισης από την οποία μετά από πραγματογνωμοσύνη που διενήργησε εντεταλμένος από το Δικαστικό Συμβούλιο εκτιμήθηκε ότι δεν είχαν αποδώσει στην ναυτιλιακή εταιρεία περίπου 66 εκατ. δρχ. Αρχικώς είχαν κατηγορηθεί ότι υπεξαίρεσαν συνολικό ποσό 72.143.412 δραχμών από την εταιρεία του κ. Γεράσιμου Aγούδημου.

Το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Pόδου είχε κρίνει ότι την 4η Ιουλίου 2001 ανέλαβαν βάσει προφορικής συμφωνίας με την εγκαλούσα κοινοπραξία με την επωνυμία "KOINOΠPAΞIA GA FERRIES" η οποία εδρεύει στον Πειραιά και εκπροσωπείται νόμιμα, την πρακτόρευση για την πόλη της Pόδου των πλοίων E/Γ-O/Γ "POΔANΘH", "NTAΛIANA", "MIΛENA", "MAPINA", "POMIΛNTA", και "ΔHMHTPOYΛA" πλοιοκτήτριες των οποίων ήταν αντίστοιχα οι ναυτικές ανώνυμες εταιρείες "IKAPIA NAYTIKH ETAIPEIA", "KEΦAΛONIA NAYTIKH ETAIPEIA", "ΠAPOΣ NAYTIKH ETAIPEIA", "KAΣOΣ NAYTIKH ETAIPEIA", "ZAKYNΘOΣ NAYTIKH ETAIPEIA", και "ΣAMH NAYTIKH ETAIPEIA', οι οποίες συμμετείχαν στην εγκαλούσα κοινοπραξία υποχρεούμενοι σε τακτά χρονικά διαστήματα 30 ημερών να αποδίδουν στην εγκαλούσα κοινοπραξία το σύνολο των οφειλόμενων χρηματικών ποσών σύμφωνα με το εκάστοτε λογιστικό Δελτίο.

Ωστόσο αν και στις 4 Ιουλίου 2001 η εγκαλούσα ανακάλεσε τη συμφωνία πρακτόρευσης των εν λόγω πλοίων καλώντας ταυτόχρονα τους κατηγορουμένους να καταβάλλουν σε αυτήν το οφειλόμενο χρεωστικό υπόλοιπο εκ. δραχμών 72.143.412 δραχμών αυτοί αρνήθηκαν να το πράξουν κοινοποιώντας σχετικό εξώδικο προς την εγκαλούσα στις 16 Ιουλίου 2001.

Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του τουριστικού πρακτορείου με την έφεση τους κατά του πρωτόδικου βουλεύματος αντέκρουσαν τα στοιχεία που οδήγησαν στην παραπομπή τους.

Τόνισαν ειδικότερα ότι το πρακτορείο ξεκίνησε τη συνεργασία του με την "G.A FERRIES" το 1990 και όχι το 1999 όπως αποδέχεται το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Pόδου, κάτω από αντίξοες επιχειρηματικά και κοινωνικά συνθήκες, αφού η εκμετάλλευση των γραμμών Δωδ/νήσου γινόταν αποκλειστικά από τη ΔANE.

Υποστήριξαν ακόμη ότι για μεγάλο διάστημα η G.A. FERRIES δεν κατέβαλλε τη συμφωνηθείσα προμήθεια στο πρακτορείο και ότι για τη μεταφορά φορτηγών το πρακτορείο απέστειλε στην εταιρεία μεταχρονολογημένες επιταγές τις οποίες υποχρεώθηκαν να οπισθογραφούν με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ως συνοφειλέτες τρίτων. Επιπλέον ισχυρίζονται ότι η εταιρεία τους χρέωνε με ποσά ακυρωθέντων εισιτηρίων.

Τον Nοέμβριο του 1999 μετά την διαρροή φήμης ότι ο κ. Aγούδημος επροτίθετο να πωλήσει το σύνολο των πλοίων του στην MINOAN, ύστερα από 9 χρόνια προφορικής συνεργασίας υπεγράφη ιδιωτικό συμφωνητικό πρακτόρευσης με ρήτρα 15 εκατ. δρχ. Οταν έκλεισε η αγοραπωλησία τον Aπρίλιο του 2000 το συμφωνητικό αυτό λύθηκε.

Εκτοτε όπως υποστηρίζουν τα μέλη του δ.σ. του πρακτορείου εμφανίστηκαν προβλήματα με αποτέλεσμα την κατάρρευση της συνεργασίας.

Οπως τονίζεται στην έκθεση έφεσης η G.A FERRIES απέστειλε τον Mάρτιο του 2001 έγγραφο στο πρακτορείο που ομολογεί ότι έχουν εξοφληθεί όλες οι ταμειακές εκκρεμότητες.

Η ίδια υπόθεση αναμένεται να απασχολήσει εξάλλου και το Πολυμελές Πρωτοδικείο Ρόδου μετά την επαναφορά αγωγής με κλήση από την εταιρεία G.A FERRIES."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε άρθρο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ δίνεται η συνέχεια της δικαστικής διαμάχης μεταξύ πρακτορείου της Ρόδου και G.A Ferries.

Παραπέμπονται σε δίκη για υπεξαίρεση εις βάρος ναυτιλιακής εταιρείας

Την παραπομπή σε δίκη ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Δωδεκανήσου επί κακουργημάτων 4 μελών του διοικητικού συμβουλίου τουριστικού πρακτορείου της Ρόδου που διώκονται για υπεξαίρεση από κοινού αντικειμένου ιδιαίτερα μεγάλης αξίας το οποίο τους είχαν εμπιστευθεί με την ιδιότητά τους ως διαχειριστών ξένης περιουσίας και εντολοδόχων και συγκεκριμένα του αντίτιμου πώλησης εισιτηρίων της ναυτιλιακής εταιρείας "GA FERRIES" απεφάσισε με βούλευμα που εξέδωσε προχθές το Συμβούλιο Εφετών Δωδεκανήσου.

Το δευτεροβάθμιο δικαστικό συμβούλιο απέρριψε ουσία την έφεση κατά του πρωτόδικου βουλεύματος των κατηγορουμένων λαμβάνοντας υπόψιν του στοιχεία που ανέκυψαν μετά την διενέργεια πραγματογνωμοσύνης από εντεταλμένο πραγματογνώμονα που εκτίμησε ότι οι εκπρόσωποι του πρακτορείου δεν είχαν αποδώσει στην ναυτιλιακή εταιρεία περίπου 64,5 εκατ. δρχ. Αρχικώς είχαν κατηγορηθεί ότι υπεξαίρεσαν συνολικά το ποσό των 72.143.412 δραχμών από την εταιρεία του κ. Γεράσιμου Aγούδημου.

Οι εκπρόσωποι του τουριστικού πρακτορείου την 4η Ιουλίου 2001 ανέλαβαν βάσει προφορικής συμφωνίας την πρακτόρευση για την πόλη της Pόδου των πλοίων E/Γ O/Γ "POΔANΘH", "NTAΛIANA", "MIΛENA", "MAPINA", "POMIΛNTA", και "ΔHMHTPOYΛA" υποχρεούμενοι σε τακτά χρονικά διαστήματα 30 ημερών να αποδίδουν στην εγκαλούσα κοινοπραξία το σύνολο των οφειλόμενων χρηματικών ποσών σύμφωνα με το εκάστοτε λογιστικό Δελτίο.

Ωστόσο αν και στις 4 Ιουλίου 2001 η ναυτιλιακή εταιρεία ανεκάλεσε τη συμφωνία πρακτόρευσης των εν λόγω πλοίων καλώντας ταυτόχρονα τους κατηγορουμένους να καταβάλουν σε αυτήν το οφειλόμενο χρεωστικό υπόλοιπο εκ. δραχμών 72.143.412 δραχμών αυτοί αρνήθηκαν να το πράξουν κοινοποιώντας σχετικό εξώδικο προς αυτήν στις 16 Ιουλίου 2001.

Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του τουριστικού πρακτορείου με την έφεση τους κατά του πρωτόδικου βουλεύματος αντέκρουσαν τα στοιχεία που οδήγησαν στην παραπομπή τους.

Τόνισαν ειδικότερα ότι το πρακτορείο ξεκίνησε τη συνεργασία του με την "G.A FERRIES" το 1990 και όχι το 1999 όπως αποδέχεται το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Pόδου, κάτω από αντίξοες επιχειρηματικά και κοινωνικά συνθήκες, αφού η εκμετάλλευση των γραμμών Δωδ/νήσου γινόταν αποκλειστικά από τη ΔANE.

Υποστήριξαν ακόμη ότι για μεγάλο διάστημα η G.A. FERRIES δεν κατέβαλλε τη συμφωνηθείσα προμήθεια στο πρακτορείο και ότι για τη μεταφορά φορτηγών το πρακτορείο απέστειλε στην εταιρεία μεταχρονολογημένες επιταγές τις οποίες υποχρεώθηκαν να οπισθογραφούν με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ως συνοφειλέτες τρίτων. Επιπλέον ισχυρίζονται ότι η εταιρεία τους χρέωνε με ποσά ακυρωθέντων εισιτηρίων.

Τον Nοέμβριο του 1999 μετά την διαρροή φήμης ότι ο κ. Aγούδημος επροτίθετο να πωλήσει το σύνολο των πλοίων του στην "MINOAN", ύστερα από 9 χρόνια προφορικής συνεργασίας υπεγράφη ιδιωτικό συμφωνητικό πρακτόρευσης με ρήτρα 15 εκατ. δρχ. Οταν "έκλεισε" η αγοραπωλησία τον Aπρίλιο του 2000 το συμφωνητικό αυτό λύθηκε.

Εκτοτε όπως υποστηρίζουν τα μέλη του δ.σ. του πρακτορείου εμφανίστηκαν προβλήματα με αποτέλεσμα την κατάρρευση της συνεργασίας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...