Angelos Posted March 27, 2005 Share Posted March 27, 2005 Ας αλλάξουμε εποχή και ας πάμε σε κάτι πιο εύκολο. Δυστυχώς αυτό θα είναι εύκολο για αναζήτηση στο internet μια και δεν μπορώ να ψάξω να το κάνω πιο δύσκολο. Ούτε τόσα όμορφα links έχω ώστε να πλαισιώσω την σωστή απάντηση που σίγουρα εύκολα θα βρείτε. Η ερώτηση λοιπόν είναι σε αυτό το ιστορικό πλοίο ποια 2 σημαντικά πρόσωπα συνέβαλαν ώστε να γίνει αυτή η καθέλκυση της φωτογραφίας. Αν κάποιος θέλει μπορεί να πει και γιατί ήταν τόσο σημαντική αυτή η καθέλκυση και αυτό το πλοίο. Καλή τύχη! ΥΓ. πολυ ωραια τα λινκς σου Νηρεα θα τα μελετησω με ησυχια Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 . Άγγελε, μπορεί εσύ να θεωρείς ότι είναι εύκολο, αλλά εμένα δεν μου φαίνεται και τόσο. Και το δικό μου (το προηγούμενο) μου φαινόταν εύκολο, γιατί ήξερα την απάντηση. Γι' αυτό, οριοθέτησε λίγο την ερώτηση τοπικά και χρονικά. Πάντως, από άλλα που είδα το ναυπηγείο μου μοιάζει με τα Blohm & Voss του Αμβούργου. Για το πλοίο, ακόμα, δεν έχω άποψη. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted March 28, 2005 Author Share Posted March 28, 2005 Για το δικό μου θα δώσω ένα clue. Η αλήθεια είναι ότι με zoom πιστεύω φαινόταν το όνομα του πλοίου πράγματα που θα τα έκανε εύκολα Μιλάμε για το 1953 στο Αμβούργο. 45.000 τόνων το μεγαλύτερο της εποχής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 . Είναι εμπορικό. Σωστά? Το ζήτημα είναι ποιό. Επειδή επιβεβαιώνεις ότι προκειται για ναυπηγείο του Αμβούργου, αλλά όχι τα Blohm & Voss, τότε θα πρόκειται για την σημερινή HDW, η οποία είναι ένωση διαφόρων ναυπηγείων της εποχής. Επειδή στην φωτό φαίνονται 2 σημαίες, η Γερμανική (νομίζω) και μιά άλλη, ίσως, να πρόκειται για πλοίο άλλου κράτους. Δεν έχω βρεί κάτι συγκεκριμένο, όλα αυτά είναι υποθέσεις. Αδελφέ Άγγελε, επιβεβαίωσον ή διάψευσον ημάς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted March 28, 2005 Author Share Posted March 28, 2005 Πας πολύ σωστα με την εις ατοπον απαγωγη Το οτι κανω λογο για αμβουργο δεν αποκλειει ουτε το ενα ουτε το αλλο Ναυπηγειο. Και ναι προκειτε για πλοιο αλλου κρατους. Ουτε λινερ ειναι ουτε πολεμικο! Πολυ σωστα! Εν τελει χαίρομαι που δεν φαίνεται το όνομα του πλοίου. Στην επομενη προσπάθεια αξιόλογου επιπεδου όπως αυτή του Νηρέα θα δώσω και άλλο ένα σημαντικό clue Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted March 28, 2005 Author Share Posted March 28, 2005 o daimonas tou piesthriou mou thn ekane. 1953 kai oxi 1935 einai h xronologia gia thn opoia milaw. 1000 sygnwmh den htan paraplanhtiko Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 . Μετά από την επανόρθωση του Άγγελου, Νομίζω ότι είναι το Δ/Π "Τίνα Ωνάσση", 46,000 tons, το οποίο ήταν το μεγαλύτερο της εποχής του. Ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Howaldtswerke του Αμβούργου τα οποία συμμετείχαν μεχρι το 1986 στην HDW και κατόπιν το ναυπηγείο του Αμβούργου συνενώθηκε με τα ναυπηγεία Blohm & Voss του Αμβούργου. Έτσι δικαιολογείται και η ερμαφρόδιτη απάντηση του Άγγελου περί του ναυπηγείου. Ελπίζω να είναι σωστή η απάντηση. Ταλαιπωρήθηκα λίγο γιατί δεν εύρισκα άκρη με το 1935, αλλά έμαθα αρκετά. Και να σκεφθείς ότι ήταν από τα πρώτα που είδα, αλλά απέριψα λόγω έτους. Το "ταξείδι", που λέει και ο Αλεξανδρινός, αξίζει περισσότερο από την Ιθάκη. http://www.hdw.de/en/unternehmen/index.hdw?c1=cun03b&m1=mun500 http://www.gwpda.org/naval/germshyd.htm Η εικόνα στο: http://www.onassis.gr/greek/assoc/enim_deltio/26_04/p26.html http://www.onassis.gr/greek/assoc/enim_deltio/26_04/images/STOLOS4.jpg . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted March 28, 2005 Author Share Posted March 28, 2005 ναι αυτό είναι το καράβι αλλα αυτά αν δεν έκανα το λάθος θα ήταν τα εύκολα. Για την ιστορία ψάχνουμε τα 2 σημαντικά πρόσωπα που συνετέλεσαν στο να γίνει η καθέλκυση αυτή καθεαυτή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 . Άγγελε, χωρίς να έχω την ευχέρεια να ψάξω θα πω τι θεωρώ πιθανό. Με ρίσκο να κάνω λάθος στις χρονολογίες. Νομίζω ότι τα 2 πρόσωπα θα πρέπει να ήταν ο Γερμανός Καγκελάριος, ο Κόνραντ Αντενάουερ, και ο Βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας (δεν είμαι σίγουρος για το όνομα του). Ο Ωνάσσης είχε κλείσει αποκλειστικά συμβόλαια για μεταφορά πετρελαίου από την Σαουδική Αραβία και γι' αυτό είμαι σίγουρος, όσον αφορά τον Βασιλιά. Για τον Αντενάουερ υποθέτω κατ' επέκταση. Πάντως τον Ωνάσση τον κυνηγούσαν οι Αμερικανοί γι' αυτά τα συμβόλαια και τον δυσκόλευαν στις ναυπηγήσεις. Εάν είναι σωστά, καλώς. Εάν είναι λάθος, θα υποστούμε τις συνέπειες των πράξεων μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted March 28, 2005 Author Share Posted March 28, 2005 Δυστυχώς δεν είναι η σωστή απάντηση. Η απάντηση είναι πολύ πιο απλή. Για να βοηθήσω τα πρόσωπα αυτά είναι σημαντικά αλλα όχι τόσο εκείνη την εποχή όσο αργότερα. Για την ιστορία: Παρ ότι η συμφωνία του Πότσδαμ του 1945 απαγόρευε στους Γερμανούς να ναυπηγούν πλοία πάνω από 15.000 τόνους, ο Ωνάσης σκέφθηκε τα φαλαινοθηρικά. Καμιά συμφωνία δεν απαγόρευε τις μετατροπές. Αυτή την εποχή διάλεξε και το Μόντε Κάρλο για έδρα των επιχειρήσεών του. Το 1953 όλο σχεδόν το Μονακό ήταν δικό του. Κάποιος αλλος θα συμμετεχει στο πάρτυ μας εδω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 . Μήπως εννοείς τους Κέννεντυ? Το 1953 ο Ωνάσσης συναντά για πρώτη φορά τον Ρόμπερτ και την ίδια χρονιά η Τζάκι παντρεύεται τον Τζων. Έτσι τουλάχιστον λέει εδώ: http://cbsnews.cbs.com/stories/2004/06/02/earlyshow/leisure/books/main620798.shtml Τώρα με όλο το Μονακό δικό του, δεν ήταν και πολύ δύσκολο να πάρει με το μέρος του τους, τότε, άσημους Κέννεντυ και την φιλόδοξη Τζάκι. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted March 28, 2005 Author Share Posted March 28, 2005 nope. Αλλο ενα τιπ αλλα το τελευταιο για αποψε τουλαχιστον ωστε να δουν τα ποστς και αλλοι Τα ατομα αυτα αρχισαν να αναμειγνυονται στην ζωη του Ωνασέικου μεταξυ 48 και 50. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Άγγελε, επειδή το 1948 γεννήθηκε ο Αλέξανδρος και το 1950 η Χριστίνα, υποθέτω ότι εννοείς τα παιδιά του. Άσημα, μεν, το 1953, πολύ διάσημα αργότερα. Σε αυτήν την περίπτωση, επειδή δεν ξέρω την ιστορία, θα υποθέσω (και πάλι). Λαμβανομένου υπ' όψη και του ονόματος του πλοίου, ο Ωνάσσης, από την χαρά του που απόκτησε απογόνους και διαδόχους στην αυτοκρατορία του, θέλησε να τιμήσει την, τότε, σύζυγό του (και μητέρα των παιδιών του) Τίνα Ωνάσση (Λιβανού) δίνοντας το όνομά της στο μεγαλύτερο δεξαμενόπλοιο της εποχής. Σε ένα πλοίο για το οποίο θα μιλούσε όλος ο κόσμος. Νομίζω ότι αυτή είναι η τελευταία μου προσπάθεια. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτε άλλο. Αδελφέ Άγγελε, παρακαλώ επιβεβαίωσον και λύτρωσον ημάς. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted March 29, 2005 Author Share Posted March 29, 2005 Bingo Original photo: Απο εδω Η ιστορια λεει Την ίδια χρονιά βάφτισε στο Αμβούργο το μεγαλύτερο τάνκερ του κόσμου με το όνομα Τίνα Ωνάση. Ηταν 45.000 τόνων. Η Χριστίνα έσπασε τη σαμπάνια στην πλώρη κι ο Αλέξανδρος πάτησε το κουμπί για να πέσει το πλοίο στον ποταμό Ελβα. και η πηγή αυτης της ιστορίας είναι εδώ γραμμένη για την τηλεόραση και πολυ ευχαριστα αναγνωσιμη για όποιον εχει όρεξη. Neeeext Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 . ΟΥΦΦΦΦ!!!!! Την φωτό την είχα βρεί ήδη ( δες σε προήγούμενο μου ποστ). Τα υπόλοιπα ήταν (η ύστατη) υπόθεση. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο κουίζ πρέπει να υποβληθεί στο Ίδρυμα Ωνάσση, μπάς και πάρουμε καμμιά υποτροφία, για περαιτέρω σπουδές επί του θέματος. Επειδή, ο ρυθμός ήταν καταιγιστικός προτείνω 1-2 μέρες αγρανάπαυση, ώστε να δουν το θέμα, με την ησυχία τους, και όσοι δεν το παρακολούθησαν. Εκτός και αν υπάρχει κανένας ασυγκράτητος. Πάντως, καλού κακού έχω καμμιά δεκαριά έτοιμα, για την περίπτωση που είστε απροετοίμαστοι. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts