Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 2/27/2016 at 9:16 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σε μια επίσκεψη στο λιμάνι του Βόλου στις 2 Φεβρουαρίου είχαμε αρκετά πλοία στο λιμάνι και στη ράδα του λιμανιού.

Επίσης υπάρχουν κάποια ρυμουλκά στην άκρη του λιμανιού που μάλλον είναι παροπλισμένα.

 

Τελικά το δεύτερο ρυμουλκό στο οποίο αναφέρεσαι παραπάνω, Παναγία μου, είναι το Ρ/Κ Μαχητής. Το ταυτοποίησα από το αρχείο μου, εδώ το βλέπουμε σε καλύτερες ημέρες το Μάρτιο του 2006 σε επίσκεψή μου στα τσιπουράδικα :). Περισσότερες πληροφορίες δεν κατέστη δυνατόν να βρώ. 

 

Edited by Nick the Greek
  • 7 years later...
Posted (edited)

Αιωνόβιο ρυμουλκό, το είχα πετύχει και εγώ παλιότερα !

ΜΑΧΗΤΗΣ, κατασκευής 1912, 75gt αρχικά και 66 gt τελευταία. ΔΔΣ SV2414.

Ελληνική καριέρα :

ΔΙΑ Ι, Ελληνική σημαία, ΠΝΕ Μασσαλίας από 2-9-1970 έως 1-12-1970.

ΔΙΑ Ι, νηολόγιο πλοιαρίων Πειραιά 3612 από 1-12-1970 έως 1-9-1971.

ΔΙΑ Ι, νηολόγιο Α΄Κλάσης Πειραιά 1936 από 1-9-1971 έως 8-10-1977.

ΕΛΕΤΕ 5, ίδιο νηολόγιο από 8-10-1977 έως 10-7-1989.

ΜΑΧΗΤΗΣ, ίδιο νηολόγιο από 10-7-1989 έως 6-11-1996.

ΜΑΧΗΤΗΣ, νηολόγιο Α΄Κλάσης Βόλου 665 από τις 6-11-1996 και έπειτα.

Πλοιοκτήτρια από το όνομα ΕΛΕΤΕ 5 και έπειτα φαίνεται η κ. ΖΩΗ ΜΠΑΜΠΑΛΗ.

Το 2018 βρισκόταν παρατημένο στο Βόλο και ο Ο.Λ.Β. το έβγαλε σε πλειστηριασμό για απομάκρυνση. Δεν ξέρω τι απέγινε τελικά.

Και οι πληροφορίες για την αρχική του καριέρα πριν γίνει ελληνικό, αρχικά από το χρήστη Alain του shipspotting :

This tug was ordered on 12/03/1912 at Ablasserdamsche Machinenfabriek (Amblasserdam - The Netherlands) by Société Générale de Remorquage et de Travaux Maritime,Chambon et Cie (Marseille - France).She is delivered the 01/10/1912.Requisitioned by the French Navy from 1915 to 04/02/1919 as a minesweeper. Between 01/02/1915 and 03/10/1915, she participates in the evacuation of the Serbian Army to Corfu.
After the war, she resumes its towing work in Marseille until 29/05/1931, date of her sale to the Etablissements Bonnardeau (Oran). Hernew owner renamed it SS II the 10/06/1931.Between 1938 and 1951, she was sold to the Entreprise des Travaux du Port de Dakar (Dakar) and renamed Sarkolé.In Dakar, she was re-engined with a Deutz SA8M428 of 300 HP at 600 rpm (220 x 280 mm)which replaced the alternative machine and the original boiler developping 275 HP.
These are the elements of his career under the French flag.

Και από τον καλό φίλο David Asprey :

77grt, 21.52 x 5.20 x 2.65 m.
built 1912 Wwe C Boele & Zonen, Slikkerveer (Yd ??)
T3cyl 300ihp 1scr Alblasserdamsche Machinenfabriek
1912 Société Générale de Remorquage et de Travaux Maritimes, Marseille as MARSEILLAIS 28 (FRA flag, reg Marseille, ON 46084, c/s OMVU)
1915-1919 requisitioned by Marine Nationale
1923 Entreprise Bonabeau(?), Oran as SS II
193. Compagnie Générale de Participation & d'Entreprises / Entreprise des Travaux pour l'Extension du Port de Dakar (ETPD), Dakar as SARAKHOLÉ (FRA flag, reg Dakar, c/s TTJW, 81grt)
19xx renamed
195x Compagnie Générale des Colonies, Dakar as SARAKOULÉ/SARAKOLÉ
1956 re-engined M8cyl 4SA 300bhp Deutz SA8M.428
196x Compagnie Générale de Participation & d'Entreprises, Marseille

MARSEILLAIS 28 was not renamed during WW1 service as an auxiliary minesweeper.
I suspect that SARAKOLÉ continued in service at Dakar with ETPD until the late 1960s. Compagnie Générale des Colonies was a subsidiary of the French banking group 'Paribas', and changed its name in 1958 to Compagnie Générale de Participation et d'Entreprises (CEGEPAR).

Και μια δική μου φωτογραφία στις 3-8-1999 στη Σκόπελο.

Machitis.thumb.jpg.2b98310d1a774bc5f896cbd1c1a6c943.jpg

 

Edited by Nektarios Papadakis
  • Nick the Greek changed the title to Μαχητής (Ν. Βόλου 665)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...