Nick the Greek Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 (edited) Διεπίστωσα πως για κάποιο περίεργο λόγο μας έχει ξεφύγει ο τίμιος γίγαντας(που έλεγε κι ο Φίλιππος Συρίγος για τον Αργύρη Καμπούρη) με το όνομα Esprit(= πνεύμα στα γαλλικά). Η σχέση του με την Ελλάδα εντοπίζεται στην περίοδο 1993 με 2008 περίπου, όταν και πλοιοκτήτης του ήταν ο Ευθυμίου ο οποίος το εκμεταλλεύτηκε σε διάφορες ναυλώσεις ανά την Ευρώπη και τον κόσμο. Πλοίο-νταμάρι, ακαλαίσθητο και χωρίς καμπύλες, αυτά όμως νοιάζουν τους καραβολάτρες. Δέστε παρεπιπτόντως πως φαίνεται από πρύμα, μου θυμίζει κάτι πλαστικά πλοιάρια που πουλάνε στα πανέρια για τα πιτσιρίκια να παίζουν στην άμμο. Τους πλοιοκτήτες τους νοιάζει ο τραπεζικός λογαριασμός όμως κι έτσι για να μείνει στην ίδια πλοιοκτησία επί τόσα χρόνια, σε αυτόν τον τομέα πρέπει να τα πήγε πολύ καλά. Χτισμένο στη Σουηδία εν έτει 1979 στο ναυπηγείο Kalmar Fartygsreparationer για την ιταλική μεταφορική εταιρεία Merzario, με μηχανές Wartsila-αγάπη μου και το όνομα Merzario Fenicia. Από κει και πέρα Lido di Venezia(1988-1993), Aniene(1993), Ville de Lattaquie(1993) -τα δυο τελευταία ονόματα για κάποιες ναυλώσεις υποθέτω- Galini(1993-1996), Galaxy(1996-2003) και από τότε με το ωραίο όνομα Esprit. Αυτό το όνομα το κράτησε ακόμα και όταν επωλήθη σε Ιταλικά συμφέροντα, στο Gruppo Grendi δηλαδή, και συνδέει τη Γένοβα με το Κάλιαρι, εδώ βαμμένο μπλέ και δεμένο στη Γένοβα. Edited February 11, 2018 by Nick the Greek
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now