ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Διάβασα σήμερα από το ΒΗΜΑ, ένα άρθρο που με έκανε να θυμώσω πολύ και να εξοργιστώ, με κάθε ''υπεύθυνο'' καρεκλοκένταυρο, που δεν μπορεί να δει πέρα από την πόρτα του υπεράνετου γραφείου του. Σας παραθέτω κάποια χαρακτηριστικά αποσπάσματα : Στην Ελλάδα της ατελείωτης ακτογραμμής και της ναυτικής παράδοσης τα καΐκια, αντί να οργώνουν τα πελάγη, επιδοτούνται για να τεμαχίζονται και να πετιούνται στην ξηρά. Ο κ. Μ. Ψαρρός, εκπρόσωπος της παραδοσιακής ναυπηγικής τέχνης, και ο κ. Κ. Αναργύρου, παραγωγός μεγάλων πολυτελών ιστιοφόρων, επικρίνουν τη στάση του Δημοσίου και την έλλειψη πολιτικής που ευνοούν τις εισαγωγές σκαφών από τη Βαυαρία, η οποία ούτε καν θάλασσα διαθέτει, ενώ αντιθέτως αποθαρρύνουν τις εγχώριες επιχειρηματικές προσπάθειες για διατήρηση της παράδοσης και για δημιουργία σύγχρονων μονάδων. ...από το 1991, οπότε και εφαρμόστηκε το κοινοτικό επιχειρησιακό πρόγραμμα αλιείας, οι αρμόδιοι συναίνεσαν στην καταστροφή των δέκα χιλιάδων καλύτερων αλιευτικών σκαφών της χώρας δίνοντας ένα ισχυρό χτύπημα στα τελευταία καρνάγια που λειτουργούν στο Πέραμα, στη Σύρο, στην Πάτμο, στην Κοιλάδα, στη Θάσο, στην Ιερισσό, στην Καβάλα και στη Θεσσαλονίκη... Πηγή και ολόκληρο το άρθρο : To BHMA Κυριακή 15-7-07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Παρακάτω παραθέτω ένα link από το Youtube όπου έχω ανεβάσει απόσπασμα από μία εκπομπή της ΕΡΤ αφιερωμένη σε καρνάγιο της Χαλκίδας, που συνεχίζει ακόμη και σήμερα να ναυπηγεί ξύλινα παραδοσιακά σκαριά. Θα μας βοηθήσει όλους να καταλάβουμε την αξία της τέχνης που πολλοί ''αδιάφοροι'' υπεύθυνοι σήμερα αφήνουν να σβήσει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now