Jump to content
Shipfriends

Βουλιάζει η ναυτική παράδοση.


Recommended Posts

Διάβασα σήμερα από το ΒΗΜΑ, ένα άρθρο που με έκανε να θυμώσω πολύ και να εξοργιστώ,

με κάθε ''υπεύθυνο'' καρεκλοκένταυρο, που δεν μπορεί να δει πέρα από την πόρτα του

υπεράνετου γραφείου του.

Σας παραθέτω κάποια χαρακτηριστικά αποσπάσματα :

Στην Ελλάδα της ατελείωτης ακτογραμμής και της ναυτικής παράδοσης τα καΐκια, αντί να οργώνουν τα πελάγη, επιδοτούνται για να τεμαχίζονται και να πετιούνται στην ξηρά. Ο κ. Μ. Ψαρρός, εκπρόσωπος της παραδοσιακής ναυπηγικής τέχνης, και ο κ. Κ. Αναργύρου, παραγωγός μεγάλων πολυτελών ιστιοφόρων, επικρίνουν τη στάση του Δημοσίου και την έλλειψη πολιτικής που ευνοούν τις εισαγωγές σκαφών από τη Βαυαρία, η οποία ούτε καν θάλασσα διαθέτει, ενώ αντιθέτως αποθαρρύνουν τις εγχώριες επιχειρηματικές προσπάθειες για διατήρηση της παράδοσης και για δημιουργία σύγχρονων μονάδων.
...από το 1991, οπότε και εφαρμόστηκε το κοινοτικό επιχειρησιακό πρόγραμμα αλιείας, οι αρμόδιοι συναίνεσαν στην καταστροφή των δέκα χιλιάδων καλύτερων αλιευτικών σκαφών της χώρας δίνοντας ένα ισχυρό χτύπημα στα τελευταία καρνάγια που λειτουργούν στο Πέραμα, στη Σύρο, στην Πάτμο, στην Κοιλάδα, στη Θάσο, στην Ιερισσό, στην Καβάλα και στη Θεσσαλονίκη...

Πηγή και ολόκληρο το άρθρο : To BHMA Κυριακή 15-7-07

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Παρακάτω παραθέτω ένα link από το Youtube όπου έχω ανεβάσει απόσπασμα από μία εκπομπή της ΕΡΤ αφιερωμένη σε καρνάγιο της Χαλκίδας, που συνεχίζει ακόμη και σήμερα να ναυπηγεί ξύλινα παραδοσιακά σκαριά.

Θα μας βοηθήσει όλους να καταλάβουμε την αξία της τέχνης που πολλοί ''αδιάφοροι'' υπεύθυνοι σήμερα αφήνουν να σβήσει...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...