Angelos Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 Η δικη μου άποψη είναι ότι το άρθρο που διάβασα σήμερα στους Lloydslist με αναφορές στον European Commission maritime policy director Φώτη Καραμήτσο είναι από τις πιο σωστές, με σωστούς τόνους και απαραίτητη αυστηρότητα. Σε συνέντευξη του για το Green Paper στο μελλοντικό policy making από πλευράς Ευρώπης αναφέρει ότι όλα είναι πρωτοβουλίες και ιδέες ανοικτές προς συζήτηση με όλους τους "μετόχους" της ναυτιλίας. Και συμπληρώνει ότι κανεις δεν γνωρίζει πόσες από αυτές θα πάρουν σάρκα και οστά. Η ευρωπαϊκή σημαία, η ευρωπαϊκή ακτοφυλακή και αλλα εμπεριέχονται σε αυτό. Όσοι έχουν δικαιώματα έχουν και υποχρεώσεις και καλο είναι όσοι έχουν άποψη να την εκφράσουν τώρα και να μην έρθουν μετά να παραπονεθούν όταν τώρα κάθονται και παρακολουθούν τις ανοικτές κινήσεις σας "πάπιες". Και οποιος αλλάξει γνώμη για πολιτικούς λόγους στον δρόμο, τότε υπάρχουν και τα Ευρωπαϊκά δικαστήρια συμπλήρωσε. Συμπληρώνω την προσωπική μου άποψη εδώ: Ναι σε τέτοια επίπεδα, ΕU, IMO κλπ παίζουν πολλά πολιτικά παιχνίδια. Ναι έχουμε δει πολλές βιαστικές κινήσεις και "μπαλωματικη" νομοθεσία σαν αποτέλεσμα ατυχημάτων που το root cause ήταν εντελώς διαφορετικό. Το γεγονός ότι ο καθένας όμως μπορεί δημοσια να πει την γνώμη του και να παλέψει βγάζει αποτελέσματα. Ένα γρήγορο παράδειγμα είναι η νομοθεσία που προσπάθησαν να περάσουν για τα bulk carriers και το double hull αλλα με δυναμικότητα και στρατηγική επίθεση οι Έλληνες πλοιοκτήτες το πολέμησαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now