Jump to content
Shipfriends

ethan

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Biography
    ε,τωρα τι να γραψω?δεν μου αρεσει να περιαυτολογω!παντως απο μακρια γυαλιζω!!
  • Location
    Ν.Σμυρνη
  • Interests
    αυτοκινητο,μηχανη,διαβασμα(οταν υπαρχει κατι της προκοπης!)χρηματοοικονομικα,ε κ λιγο γυμναστηριο:)
  • Occupation
    Δ.υπαλληλος.
  1. Aγαπητε φιλε nick the greek(ελπιζω να μην εχεις το ιδιο τελος με το γνωστο κ μη εξαιρετεο..lol! ) Σε ευχαριστω για της συμβουλες,αλλα και για το χρονο σου.Σιγουρα οι οποιες αποφασεις-επι του πρακτεου-θα πρεπει να γινουν με ρεγουλα κ κράττη,ουτως ωστε να μην καταληξουμε με κοτετσια να κυνηγαμε τα αυγα! το spread(διασπορα) του διαθεσιμου κεφαλαιου στα προς επενδυση αγαθα(εν προκειμενο βαπορια) κρινεται τουλαχιστον απαραιτητο κ οχι μονο..υπαρχουν κ αλλες ασφ.δικλειδες οι οποιες λειτουργουν σωτηρια σε περιπτωση 'στραβης',ουτως ωστε να διατηρειται το cash flow ή η εισρροη κεφαλαιων(ναι ρε παιδια γουσταρω που ειμαι -Ε-λληνας!!).Τροποι υπαρχουν,αρκει να μην καθεσαι σε μια καρεκλα περιμενοντας-οπως πολυ σωστα ειπε κ ο Αγγελος σε προηγουμενο reply-. Θα ριξω μια κ δυο ματιες στην αγορα που αναφερεις,να δουμε τι γινεται κ εκει!. Κατι αλλο που ισως να βοηθουσε γενικοτερα ειναι το οτι στατιστικα η αγορα(στο εν λογω θεμα παντα) σε οριζοντα 7-10ετιας τεινει προς τα 20000dwt+...οποτε μαλλον προς τα εκει πρεπει να κινηθουμε-μακροπροθεσμα..οποτε κ τα panamax ισως αργοτερα να αποτελεσουν αλλο ενα θεμα προβληματισμου ή συζητησης αν θες. Και παλι ευχαριστω!!
  2. (αιτιαν=ethan;) )..μακαρι να ειχα ενα λαπ κ σπιτι και να μπορουσα να σου απαντησω κ εγω με ησυχια..Δεν εχω κανει την κινηση ακομα γιατι θα καταντησω να μην κοιμαμαι καθολου...αλλα οπως φαινεται δεν μπορω να το αποφυγω κιολας. Το οτι το μελλον βρισκεται στη θαλασσα κ στον αερα ειναι ηλιου φαεινοτερο δεν σηκωνει συζητηση.Οποτε ευκολα συμπεραινουμε δεδομενων τον εξελιξεων στην παγκοσμια χλωριδα κ πανιδα οτι υπαρχει μελλον κ μαλιστα λαμπρο,τουλαχιστον στην ναυτιλια.το ποσοστο ρισκου μεταφορας εμπορευματων στη θαλασσα ειναι το μικροτερο απο οτιδηποτε αλλο.κ οχι μονο.(ισως αυτο να λειτουργει και λιγο ανασταλτικα ως αναφορα τα μετρα ασφαλειας που λαμβανουν οι εκαστοτε κυβερνησεις,που σημαινει αυξημενο κοστος ασφαλισης του βαποριου αρα περισσοτερα εξοδα.παρ`ολα αυτα για ενα καπατσο καπετανεο αυτα ρυθμιζονται..) Αυτα που πρεπει να μετρησεις δεν ειναι πολλα..δεν χρειαzεται να εισαι ηδυμων για να καταλαβεις που παει το πραγμα. Κρατας το κοστος χαμηλα-αυτο σημαινει οτι οπου εχεις φτηνοτερη χρεωση,προς τα εκει κινεισαι-και φυσικα υπολογιζεις παραμετρικα ολα αυτα τα οποια θα σου δωσουν κεφαλαια πισω.ειτε μακροπροθεσμα(τα μεταλλα το σκαρι που θα παρει την αγουσα για τα χυτηρια οταν κ αμα το παροπλισεις)ειτε κοντοπροθεσμα με τη χρονοναυλωση-bareboating,τα κοστη συντηρησης,μισθων,ασφαλισης κ.λ.π. Οι τραπεζες να εισαι σιγουρος οτι οταν ξερουν πως θα εχουν ενα χρονοδιαγραμμα αποδοσης καλο κ να μην εχουν θα δανειστουν να σου δωσουν..(γιατι ομως ναν μην πας κ καπου αλλου,που εχουν??ο νομος της προσφορας κ της ζητησης που λεγαμε..)αυτο παντως με τον τροπο που λειτουργει το χρηματο-οικονομικο συστημα σημερα ειναι εντελως απιθανο...(να μην εχουν δηλ.)εκτος και το λες υπο την εννοια του οτι αν κανουν spread τα χρηματα που θα σου εδιναν αλλου π.χ.θα ειχαν μεγαλυτερη αποκομιδη κερδους λογω τοκων,αλλα και πιο ομαλου χρονοδιαγραμματος.(γιατι σε αυτες της δουλειες η αποπληρωμη γινεται πολυ γρηγοροτερα απ`οσο υπολογιζουμε-συνηθως-,με αποτελεσμα η τραπεζα να χανει λεφτα) Το αν μπορουμε να τα υπολογισουμε ΟΛΑ δυστυχως αγαπητε δεν μπορουμε. με ενα μυαλο τουλ.οχι.χρειαζεται στελεχωση και απο ανθρωπους εμπειρους-αξιοπιστους,για να υπαρχει μια σχετικα αντικειμενικη εικονα.αλλα κ παλι δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι ποτε.Αν θες να βγαλεις λεφτα αλλα κ εμπειριες(πολυ πιο πολυτιμο κεφαλαιο κατ`εμε)πρεπει να ρισκαρεις....Οπως ελεγαν κ οι παλαιοτεροι αν δεν βρεξεις κ..λο ψαρι..δεν τρως Για το τελευταιο που λες-αν και δεν ειμαι κ ο πιο σχετικος,ακομα,-εχε υπ`οψη σου οτι τα κεφαλαια στη εμπ.ναυσιπλοια ειναι ΤΕ-ΡΑ-ΣΤΙ-Α..Οπως επισης κ η επιρροη που ασκειται στην παγκοσμ.αγορα απο αυτους που τα διοικουν...αν σου λεει κατι... Οποιαδηποτε γνωμη πιο εμπεριστατωμενη ειναι σαφως καλοδεχουμενη κ συζητησιμη
  3. Σιγουρα Αγγελε εχει δικιο το φιλαρακι σου σε αυτο που σου ειπε. Και φυσικα ο νομος της προσφορας κ της ζητησης παντα αποδιδει.Εξ`αλλου ειναι απο τους αρχαιοτερους νομους του εμποριου. Ως αναφορα το ποιος εισαι εσυ ή το ποιος ειμαι εγω,δεν θα το εθετα ετσι. Ας μην ξεχναμε οτι και καποιοι αλλοι καποτε δεν ηταν τιποτα κ οχι μονο...κατω απο αντιξοες συνθηκες καταφεραν να κανουν το ονομα της Ελλαδας-αλλα και το δικο τους-απο τα μεγαλυτερα στον κοσμο.ποσο μαλλον εμεις που ειμαστε αν μη τι αλλο σε καλυτερη μοιρα.Και μην ακουσω κανενα(γιατι ο Αγγελος απ`οτι καταλαβαινω δεν θα διαφωνησει)να λεει οτι δεν υπαρχουν ευκαιριες πια...αυτα ειναι για αυτους που κοιμουνται. ...παντως εδω μεσα κρεββατια δεν ειδα Στην παρουσα φαση μαλλον επιβαλλεται η αγορα ενος μικρου cargo π.χ. διοτι: α)οι μεγαλες ναυτ. εταιριες δεν δραστηριοποιουνται στον τομεα της ναυτ.μικρων αποστασεων-κατ`επεκταση κ μικρων πλοιων-καθως αυτο απαιτει λογω χρησης πολλων λιμανιων,μεγαλο τμημα διαχειρησης πλοιων(operation dept.)και ευελικτο τμημα εφοδιαστικης(logistics sys.)που εχουν υψηλο κοστος. Ισως-ομως-ακριβως γι`αυτο το λογο να υπαρχει ενα'μικρο'περιθωριο κερδους για νεο εισερχομενους... Η γνωμη ενος εμπειροτερου θα φανταζε ηχηρη εδω,για ενα χωρο που επικρατει σιγη ιχθυος γενικοτερα λογω συμφεροντων.. ....αν εμεις οι Ελληνες ημασταν πιο συλλογικοι το λικνο μας θα φωτιζε ακομα...
  4. Aγαπητε φιλε σε ευχαριστω,εστω κ αν λες οτι με μπερδεψεςΜπερδεμα ή οχι ειναι και αυτο μια αρχη!εξ`αλλου το μπερδεμα ειναι ενας τροπος ασκησης-αν θες- (το πολυ-πολυ να το ριξουμε στην θαλασσα να ξεμπερδεψει,οπως με της καθετές στο ψαρεμα) Αναφορικα με αυτο που λες για τη δυναμη της-Ελληνικης?-αγορας στην εμπ.Ναυτιλια αλλα κ στην ελευθερη κεφαλαιαγορα οι προβλεψεις ειναι τρομερα ευοιωνες,σε σημειο που αρχιζω κ φοβαμαι μη τυχων και δουμε τιποτα πυροτεχνηματα.... Παρ`ολα αυτα η κινηση που εγινε προσφατα για ναυπηγηση 700 πλοιων για Ελληνικα συμφεροντα δε συνδραμει σ`αυτο το συμπερασμα.Ας μην ξεχναμε οτι αυτα τα δυο(ναυτιλια-κεφαλαιαγορα)ειναι αρρηκτα συνδεδεμενα.(Οπως θα ειδες ειμαι κ λιγο off-topik...xexx..αναμονη λοιπον για αλλο topik:) ) Στο θεμα μας λοιπον. Σιγουρα τα capesize εχουν πολυ υψηλο κοστος,οποτε σε πρωτη φαση,μαλλον ειναι ανεφικτο.τι θα προτεινες για κατι ποιο μικρο κ ποιο συντηρητικο?Απο αυτα που μου λες,ισως τελικα να ειναι καλυτερα να γινει μια συμφωνια για αγορα ενος p.x panamax ή bulkcarrier?? προφανως το κοστος αναμονης μειωνεται κ το προς επενδυση κεφαλαιο αποδιδει γρηγοροτερα. Aπ`οτι καταλαβα εχω ακομα τρεξιμο οποτε...βουρ στον πατσα σε υπερ-ευχαριστω και θα επανελθω με νεα στοιχεια κ ισως νεες αποριες(με βλεπω με warn στο τελος)
  5. Κατ`αρχας καλησπερα κ καλως σας βρηκα! Πολυ χαρηκα οταν ανακαλυψα οτι-επιτελους-υπαρχει ενα forum για αυτο που παραδοσιακα ηταν το φορτε του Ελληνα(αυτου με το τσαγανο κ την κραταια επιχειρηματικοτητα,τη μαγκια ρε παιδι μου)τη θαλασσα κ τη ναυσιπλοια Στο θεμα λοιπον.Θα ηθελα να ρωτησω εσας(οντας νεοπας ακομα σ`αυτα)που σιγουρα ειστε ποιο κατατοπισμενοι και πιο εμπειροι,πως μπορει καποιος που διαθετει καποιο κεφαλαιο να παρει δανειο κ να προχωρησει στη ναυπηγηση ή στην αγορα ενος π.χ.capesize προκειμενου να προχωρησει σε χρονοναυλωση?ποιο ειναι το κοστος,τι επιτοκια υπαρχουν κ τι περιθωριο κερδους υπαρχει μεχρι την αποπληρωμη?Ποια ειναι τα περιθωρια κερδους περιπου,κ ποιο το κοστος?? Να ζητησω συγγνωμη αν γινομαι κουραστικος ή αν μπαινω πολυ γρηγορα στο θεμα,αλλα ηρθα για να μεινω(ελπιζω!!)!
×
×
  • Create New...