Σας ευχαριστώ.
Μα νομίζω πως αυτή είναι και η χρησιμότητα τέτοιων φόρουμ ε; Άλλωστε οι αρχαιολόγοι από τα μικρά πράγματα βγάζουν τις πιο "ζουμερές" πληροφορίες.
Πιθανόν μετά από 20 χρόνια μια αποθηκευμένη ιστοσελίδα αυτού του φόρουμ δώσει την δυνατότητα σε κάποιους μελετητές να βρουν την ιστορία αυτών των 'παλιοσίδερων' που είναι βυθισμένα ανοιχτά της Ιταλίας.
Χαίρομαι ιδιαίτερα τους Άγγλους που έχουν τόσο οργανωμένο αρχειακό σύστημα που κάποιος είναι σε θέση είτε για λόγους έρευνας είτε για συναισθηματικούς είτε για ιστορικούς να βρει σχετικά εύκολα πληροφορίες για πλοία και τα πληρώματα τους ακόμα και του 1800 που έχουν από καιρό χαθεί.
Απ' ότι λέει η μάνα μου (εγώ ήμουν αρκετά μικρός για να έχω μια σαφή ιδέα τι δρομολόγια έκανε) το πλοίο δεν ήταν της ακτοπλοΐας αλλά έκανε γενικά ταξίδια όπου έβρισκε ναύλο σαν κανονικό φορτηγό της Μεσογείου. Το πιο κοντινό σε ακτοπλοΐα ήταν όταν έκανε δρομολόγια Κύπρο Ισραήλ και Ελλάδα. Μετά κατά την εισβολή στην Κύπρο το επίταξε το ναυτικό και μετά έκανε τα γνωστά δρομολόγια με τους εξόριστους. Συνέχισε έτσι 1-2 χρόνια και μετά πουλήθηκε. Νομίζω πως ήταν το προ-τελευταίο πλοίο του πατέρα μου προτού βγει στην ξηρά. Πριν από αυτό ήταν σε ποντοπόρα.
Σχετικά με την ονομασία, ναι ELK είναι τα μεγάλα ελάφια που απαντώνται στην Αμερική. Moose είναι η αντίστοιχη Άλκη νομίζω που την βρίσκουμε και στην Ρωσσία.
Φαίνεται πως στον σχεδιασμό των βρετανικών σιδηροδρόμων υπήρχε κάποιος που του άρεσαν αυτές οι ονομασίες.