Jump to content
Shipfriends

Μεταβάλλεται το τοπίο στις θαλάσσιες μεταφορές


Recommended Posts

ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ της Ελλάδας, εκτός από κράτος σημαίας στη ναυτιλία, και σε «Port State» με την άμεση εκμετάλλευση των σημαντικών αλλαγών στο σκηνικό της λιμενικής βιομηχανίας, στοχεύει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Για το σκοπό αυτό, την ίδια στιγμή που το ελληνικό κράτος βρίσκεται στο στάδιο διαμόρφωσης ενός πλαισίου ώστε οι πάροχοι υπηρεσιών, οι χρήστες, οι τοπικές κοινωνίες, η χώρα συνολικά, να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που μπορούν να αντλήσουν στις νέες συνθήκες, παράλληλα απευθύνει «ανοικτή» πρόσκληση στον ιδιωτικό τομέα για επενδύσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις και δραστηριότητες.

Τις επισημάνσεις αυτές έκανε, χθες, ο γενικός γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του ΥΕΝ Γιώργος Βλάχος, κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας των εργασιών του Συνεδρίου του Economist στην Αθήνα με θέμα «Ανάπτυξη της ναυτιλίας και των λιμένων», στο οποίο χορηγός επικοινωνίας είναι η «Ναυτεμπορική».

Πηγη Ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

Μεγιστοποίηση οφελών

«Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, με την πολιτική του, προσπαθεί να διαμορφώσει το πλαίσιο, κατά τρόπο ώστε οι πάροχοι υπηρεσιών, οι χρήστες, οι τοπικές κοινωνίες, η χώρα συνολικά, να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που μπορούν να αντλήσουν στις νέες συνθήκες», ανέφερε ο γενικός γραμματέας, και προσέθεσε:

«Σ' αυτή τη βάση ενισχύεται η πεποίθηση ότι η Ελλάδα μπορεί να αναδειχθεί σε χώρα παροχής σημαντικών λιμενικών υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και ότι οι λιμένες της μπορούν να αποτελέσουν πραγματικές μεταφορικές πύλες στο πλαίσιο των διευρωπαϊκών δικτύων μεταφορών. Για το σκοπό αυτό, βεβαίως, απαιτείται η ανταπόκριση, η συμμετοχή και η σύμπραξη όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο ιδιωτικός τομέας θα ανταποκριθεί στην πρόσκληση και πρόκληση και επενδύοντας σε λιμενικές εγκαταστάσεις και δραστηριότητες, θα διαπιστώσει την ορθότητα των επενδυτικών του επιλογών».

Οι μεταβολές

Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Βλάχος αναφέρθηκε στις δύο τελευταίες εξελίξεις, οι οποίες θα μεταβάλουν ουσιαστικά το τοπίο για τις θαλάσσιες μεταφορές και θα προκαλέσουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δραστηριοποίηση του ιδιωτικού τομέα.

«Η πρώτη εξέλιξη αναφέρεται στην πρόταση οδηγίας της Κοινότητας για την απελευθέρωση των λιμενικών υπηρεσιών. Η πρόταση αυτή της Κοινότητας βρίσκει σύμφωνη την ελληνική κυβέρνηση, τόσο επί της αρχής όσο και επί της ουσίας», τόνισε και προσέθεσε:

«Η δεύτερη εξέλιξη αφορά στην ανάπτυξη των διευρωπαϊκών δικτύων μεταφορών και των θαλάσσιων λεωφόρων, που αποτυπώθηκαν θεσμικά στην απόφαση για την αναθεώρηση των κατευθυντηρίων οδηγιών των δικτύων του Απριλίου 2004.

Για το σκοπό αυτό, υπάρχει συνεχής συνεργασία και ανταλλαγή απόψεων με εκπροσώπους και ενώσεις του ιδιωτικού τομέα, ούτως ώστε να επιτευχθεί έγκαιρη και κατάλληλη προετοιμασία υποβολής κοινών προτάσεων ΥΕΝ, λιμένων, ιδιωτών στην κοινότητα, η ενοποίηση συγκεκριμένων έργων, σε ανταπόκριση προσκλήσεως για την ανάπτυξη των θαλάσσιων λεωφόρων των διευρωπαϊκών δικτύων μεταφορών».

Link to comment
Share on other sites

εγω τωρα να ρωτησω....

ποσα χαρτια, γλυψιμο και γνωστοι με η χωρις λαδι χρειαζοντε για να κανω μια απλη λιμενικη ιδιωτικη εγκατασταση για 30 χρονια?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...