Καταρχάς ευχαριστώ πολύ και τους δυο για τις απαντήσεις!
Φίλε George θα διαφωνήσω κι εγώ μαζί σου. Όταν 2 ώρες πριν πάω στο πρακτορείο, τσεκάρω το site της HS και δείχνει διαθεσιμότητα σε αεροπορικές, μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να έχουν εξαντληθεί όλα στο διάστημα αυτό.
Επίσης, δεν μπορώ να χαρακτηρίσω διαφορετικά την συμπεριφορά τους, πέρα από το "βαριούνται να κάνουν την δουλειά τους" όταν τους επισημαίνω 3 φορές ότι θέλω θέσεις αεροπορικού τύπου και τελικά κόβουν εισιτήρια οικονομικής θέσης. Κι ακόμα όταν ξαναπάω στο πρακτορείο, για να με ξεπετάξουν επειδή υπήρχε ουρά, ρίχνουν μια βιαστική ματιά και μου πετάνε το παραμύθι περί "περιορισμένων οικονομικών θέσεων αεροπορικού τύπου".
Γι αυτό έκανα και το post εδώ, επειδή από όσα διάβασα φαίνεστε "έμπειροι" με το συγκεκριμένο πλοίο και ενδεχομένως γνωρίζετε την διαρρύθμισή του.
Γενικώς είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά των υπαλλήλων του πρακτορείου, και μιλάω πάντα για το κεντρικό στο Σύνταγμα, όπου παρεπιπτόντως και τις 2 φορές που πήγα ο περισσότερος κόσμος φώναζε επειδή είχαν γίνει λάθη στις κρατήσεις τους.
Τέσπα, σας ευχαριστώ όπως και να'χει