Jump to content
Shipfriends

Dimitris Galon

eMembers
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

About Dimitris Galon

  • Birthday 03/03/1958

Contact Methods

Uncategorized

  • Location
    Hamburg - Germany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ΑγΑπητέ γιώργο το πρώτο μήνυμά μου που σχετίζετΑι με Αυτό το πλοίο είνΑι Από τις 8.2.2011, στο ενδιάμεσο νέες τεκμηριωμένες πληροφορίες άλλΑξΑν τΑ δεδομένΑ κΑι Από ότι φΑίνετΑι ο ντούνης έχει δίκιο ενώ το Miramar Ship Index άδικο. η κΑτΑχώρηση του τελευτΑίου – στην οποίΑ στηρίχθηκΑ – είνΑι λάθος. λάθος επίσης είνΑι κΑι η κΑτΑχώρηση στο βιβλίο του βύρωνΑ κάτω Από το συγκεκριμένο λήμμΑ. Ας τΑ πάρω όμως Από την Αρχή ΑνΑφερόμενος σε Αυτό που σίγουρΑ σε ενδιΑφέρει περισσότερο, στην δράση του στρΑτού κΑτοχής στην περιοχή σου. μελέτησΑ με προσοχή το πολεμικό ημερολόγιο δυτικής ελλάδΑς του γερμΑνικο
  2. Τρεις παρατηρήσεις Νηρέα. 1. Ioannis K. Scarlatidis, πρόκειται για αναγραμματισμό στο αγγλικό κείμενο και είναι σίγουρα ο Ιωάννης Σκαρταλίδης του ΕΡΑΤΩ και του ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ που αναφέρει ο Κ. Τσουμάνης. 2. Η φωτογραφία από το αρχείο του Tommy Tramp δεν μου φαίνεται και δεν μπορεί να είναι το SHINYO MARU, ex PANAGHIS (τους κατατόπισα ήδη). Το ΠΑΝΑΓΗΣ ήταν ένα φορτηγό πλοίο 2.744 ΚΟΧ ενώ αυτό της φωτογραφίας είναι ένα ποστάλι, εκ΄ κατασκευής, και μάλλον πρόκειται για το SHINYO MARU, 13.377 ΚΟΧ, της Toyo Kisen κατασκευασμένο το 1911 στο Nagasaki. 3. Στην ιστοσελίδα που ακολουθεί, στην οποία βρίσκε
  3. Αγαπητέ Νηρέα είναι πολλά τα πλοία φαντάσματα και λίγες οι πληροφορίες. Νομίζω ότι μόνο συστηματικά και σίγουρα με πολύ προσπάθεια και κόπο ίσως καταφέρουμε να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά και να βρούμε, αν βρούμε τελικά, μια άκρη στο θέμα των απωλειών στις θάλασσες της Κίνας, της CATHAY, όπως ήταν το αρχαίο της όνομα και όπως την αναφέρει στα Canto του ο Ezra Pound. Σου παραθέτω εδώ μια πολύ ενδιαφέρουσα καταχώρηση (το ιδιαίτερο ενδιαφέρον βρίσκεται στην υποσημείωση με τον αστερίσκο) από το βιβλίο του Roger W. Jordan: The World´s Merchant Fleets, 1939: The Particular and Wartime Fates o
  4. Γεια σου Νηρέα, φοβερά ενδιαφέρον θέμα και χαίρομαι που είμαστε εδώ και τα λέμε. Ο Ντούνης εκτός από αυτά που ανέφερες έχει τις πληροφορίες του και από ένα έγγραφο του ΥΕΝ από το 1946. Σου στέλνω τον κωδικό του εγγράφου με προσωπικό μήνυμα. Εδώ καταντήσαμε με όλες αυτές τις κλοπές, να μην μπορούμε να δώσουμε στοιχεία δημοσίως. Σου παραθέτω τι γνωρίζω, αν και σε μερικές ημέρες θα τα δεις δημοσιευμένα και σε άλλους διαδικτυακούς κόμβους χωρίς αναφορές σε μας που τα γράφουμε. 01. ΑΝΩ ΒΑΘΥ βυθίστηκε σαν ιαπων. ASEI MARU από αεροπορική επιδρομή στις 15.07.1945 στο Woosung της Σαγκάης στην Κίν
  5. Κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι οι αναφορές του Χρήστου Ντούνη στο βιβλίο του "Εν Καιρώ Πολέμου" μου είναι γνωστές αλλά εμπεριέχουν λάθη και δεν βοηθούν, καθώς δεν μπορεί να στηριχτεί κανείς σε αυτές. Χαιρετώ DG
  6. Καλησπέρα, τα παρακάτω πλοία έχουν βρεθεί, ταυτοποιηθεί και έχει προχωρήσει ως ένα σημαντικό επίπεδο η έρευνα. 01. ΑΝΩ ΒΑΘΥ 02. ΑΘΗΝΑ 03. ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ 04. ΑΤΤΙΚΑ 05. ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ 06. ΕΡΑΤΩ 07. ΗΡΑ 08. ΚΑΡΑΒΑΔΟΣ 09. ΛΕΙΒΑΘΩ 10. ΠΙΠΙΝΑ 11. ΠΑΝΑΓΗΣ 12. ΣΠΑΡΤΑ Λείπουν τα 01. ΑΙΓΕΥΣ 02. ΑΙΝΟΣ 03. ΑΝΤΙΓΟΝΗ 04. ΑΡΗΣ 05. ΑΦΡΟΔΙΤΗ και το "πλοίο φάντασμα" ΚΑΡΑΒΑΘΗΣ. Δράττω την ευκαιρία για να αναφερθώ σε ένα θέμα που πολύ γνωρίζουν και λίγοι αναφέρουν. Είναι γνωστό ότι γίνονται συνεχώς αντιγραφές θεμάτων και περιεχομένου σε άλλα φόρα, σε προσωπικές ιστοσελίδες και σε blog, χωρίς καν να α
  7. Μετά την ιαπωνική στρατιωτική επέμβαση στην Κίνα και την κατάληψη της Μαντζουρίας το 1931-32, έλληνες εφοπλιστές που είχαν σαν βάση τους την Σαγκάη της Κίνας, αγόρασαν φορτηγά πλοία και ατμόπλοια καθώς και ένα επιβατηγό πλοίο, τα οποία νηολογήθηκαν σε ελληνικά λιμάνια, έφεραν την ελληνική σημαία αλλά κινούνταν αποκλειστικά στα λιμάνια και στους ποταμούς της Κίνας. Ο Κ. Τσουμάνης στο βιβλίο του «Η Ελληνική Εμπορική Ναυτιλία και το Ναυτεργατικό Κίνημα 1939-1945» παραθέτει έναν κατάλογο που προέρχεται από το Ιστορικό Αρχείο του Υπουργείου Εξωτερικών, 1940, με το τίτλο «Ελληνικά πλοία εις λιμένας
  8. Σε ευχαριστώ πολύ Νηρέα, όπως πάντα ακριβής, με τεκμήρια και με επιχειρήματα. Μεγάλη βοήθεια έδωσες και ναι μετά τις πληροφορίες και τα επιχειρήματα σου είναι αυτονόητο ότι η απώλεια του ΛΕΝΑ υπόκειται στις απώλειες του Ισπανικού Εμφυλίου Πολέμου και θα αφαιρεθεί από την λίστα απωλειών του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Ήταν πάντως μια καλή ευκαιρία για μια εμβάθυνση όχι μόνο στην ιστορία αλλά και στον τρόπο έρευνας. Σαν ένα μικρό μπόνους παραθέτω εδώ μια μικρή καταχώρηση αρχείου που βρήκα σε σχέση με την γενική κατάσταση των ισπανικών επιτάξεων κατά την διάρκεια του εμφυλίου πολέμου. Όπως φαίνετα
  9. Ο Χρήστος Ντούνης στην σελίδα 126 του βιβλίου του "Τα Ναυάγια στις Ελληνικές Θάλασσες", Τόμος Α΄, αναφέρεται σε κάποιο ελληνικό Φ/Α ΑΛΜΑ Ν.Π.839 (ιδιοκτησία Νικολάου Λ. Μεταξά, Σπυρίδωνα Γ. Αλεξανδράτου και Πόλυ Σ. Λοïζίδη) θεωρώντας το σαν το ALMA το οποίο ανήκε (το αναφέρει σαν επίτακτο) στο γερμανικό πολεμικό ναυτικό (βλ. Kriegsmarine) και βυθίστηκε μετά από πρόσκρουση σε βρετανική νάρκη στο λιμάνι της Νάξου στις 23.11.1943. Το γερμανικό ALMA που βυθίστηκε στην Νάξο ήταν ένα από τα 4 πλοία που αγόρασε ο γερμανικός στρατός από τους Ισπανούς και χρησιμοποίησε στην Ελλάδα, τα υπόλοιπα ήταν τ
  10. Είδομεν την ημέραν φίλε. Το ότι τορπιλίστηκε είναι σίγουρο, καθώς αυτό αναγράφεται με απόλυτη ακρίβεια σε όλες τις καταχωρήσεις του LRS από το 1938 έως το 40. 1938, NAVARINON, Torpedoed & beached 3, 38 [March 1938], November [1938] in port – Owner P.G. Cottaropoulos - Greek 1939, 1940, LENA, Torpedoed & beached 3, 38 now in port [barcelona σύμφωνα με τον R.González Echegaray], – Jean A. Mylonas - Greek 1941, CASTILLO MONCADA – Owner Spanish Government - Spanish Γνωρίζουμε ή τουλάχιστον θεωρούμαι ότι το πλοίο λανθασμένα ή επίτηδες, δεν είναι αυτό το σημαντικό, χτυπήθηκε με τορπ
  11. Σύμφωνα με τα ακόλουθα στοιχεία 1. Το γεγονός ότι στο LRS το 1939 το πλοίο αλλάζει όνομα και ιδιοκτήτη ο οποίος παραμένει ο ίδιος μέχρι το 1941 που το πλοίο εμφανίζεται πλέον σαν ισπανικό CASTILLO MONCADA, με ιδιοκτήτη την ισπανική κυβέρνηση, είναι ένα επιχείρημα το οποίο οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το πλοίο ήταν τουλάχιστον ελληνόκτητο την περίοδο 1939/40. 2. Το γεγονός ότι σε καμιά από τις καταχωρήσεις αυτές και για τρία χρόνια δεν υπάρχει αριθμός νηολογίου και ΔΔΣ οδηγεί στο συμπέρασμα ότι υπήρχε κάποιο σημαντικό πρόβλημα ιδιοκτησίας. Ίσως η αγοραπωλησία ανάμεσα στον Κωταρρόπουλο και στον Μ
  12. Ευχαριστώ Νηρέα, 118 ΚΟΧ είναι και το ΦΡΙΞΟΣ που δίνει ο Ντούνης. Νομίζω ότι είναι αυτό. Από ότι θα είδες και εσύ πάλι η μεταφορά Εβαίων στο προσκήνιο Άλλο ένα ιστορικό ναυάγιο στην Λέβιθα αυτή την φορά. Το ΑΣΤΗΡ μάλλον είναι το γνωστό πλοίο του Σταφιλοπάτη που βυθίστηκε από τα Ju 87 τον Απρίλη του 41 στο Καψάλι Κυθήρων και κόπηκε το 1950-52. Οπότε μάλλον πάει το ένα. Είναι έξω από τις απώλειες του Β΄ΠΠ. Χαιρετώ DG
  13. Καλησπέρα σε όλους, στον πρώτο τόμο „Το Ναυτικό στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο“, Αρχείο Ι. Μελισσηνού, Επιμέλεια Ι.Θ. Μαλακάση, σελ. 115. Πίναξ ΙΙη. „ΕΞ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΩΣ ΥΠΟ ΤΩΝ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ“, υπάρχει καταχωρημένο το φορτηγό ατμόπλοιο ΛΕΝΑ 1.735 ΚΟΧ. Όνομα: LENA Πρώην ονόματα: 1914 AYDON 1918 JET 1919 CHARITY 1919 AYDON 1920 WARZAWA 1925 BROMPTON MANOR 1936 DRAKELOW 1937 STANCLIFFE 1937 NAVARINON 1939 LENA Από το 1941 ισπανικό CASTILLO MONCADA Τύπος: Φορτηγό ατμόπλοιο Πρώτη σημαία: Ηνωμένο Βασίλειο Ολικ. Χωρ.: 1.735 κόρων Καθ. Χωρ. : 1.021 κόρων Ολ. Μήκος: 77,7 Π
  14. Αγαπητοί φίλοι, στον πρώτο τόμο „Το Ναυτικό στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο“, Αρχείο Ι. Μελισσηνού, Επιμέλεια Ι.Θ. Μαλακάση,Ιωάννινα 1995, σελ. 112. Πίναξ ΙΙα. „ΕΚ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ“, υπάρχει σαν καταχώρηση 10. το επιβατηγό πλοίο ΦΡΙΞΟΣ 118 ΚΟΧ. Όσο και να έψαξα (LRS, Miramar, Ποντοπόρεια κ.λπ.) δεν βρήκα κάτι για το πλοίο αυτό. Γνωρίζει κάποιος για πιο πλοίο πρόκειται; Ευχαριστώ DG
  15. Αγαπητοί φίλοι, αγαπητέ συνοδοιπόρε Νηρέα, κατ΄ αρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την πολύχρονη φιλοξενία, αν και τα τελευταία χρόνια δεν ήμουν ιδιαίτερα ενεργός στο forum. Ελπίζω ότι αυτό θα αλλάξει στο άμεσο μέλλον. Πριν συνεχίσω θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ορισμένα δεοντολογικά θέματα τα οποία δεν αφορούν εσάς αλλά κάποιους από του χρήστες και τους αναγνώστες του φόρουμ, και τα οποία αν και θεωρούνται αυτονόητα μοιάζουν να έχουν χάσει αυτή τους την ιδιότητα. 1. Η λογοκλοπή και η αντιγραφή υπόκεινται στην νομική σφαίρα των αδικημάτων „πνευματικής ιδιοκτησίας“ και διώκεται νομικά. 2.
×
×
  • Create New...