Jump to content
Shipfriends

AXILLEAS

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δρομολογήθηκε επιτέλους η γραμμη ΣΚΥΡΟΣ- ΚΥΜΗ-ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ-ΣΚΟΠΕΛΟΣ για τη περίοδο 21/06/08 έως 08/09/08.Τη γραμμή θα εκτελεί το F/B ΑΧΙΛΛΕΑΣ της Ναυτικής Εταιρίας Σκύρου.Για περισσοτερα στο www.sne.gr
  2. Αυτο ειναι σωστό.Θα κάνει δρομολόγια για Αλόννησο και Σκιάθο,απ'οτι φαινεται, όμως μόνο για τους θερινούς μήνες.Έστω κάτι ειναι κι αυτό....
  3. ''proud ionian'', επειδή είμαστε ρεαλιστές, θα σου αναφέρω (πιθανόν να το ξέρεις) οτι μεχρι πριν εναμισι χρονο, το ΣΑΟΣ ΙΙ εκτός από το δρομολόγιο ΚΥΜΗ-ΛΗΜΝΟ-ΜΟΥΔΑΝΙΑ εκανε και το δρομολόγιο ΛΑΥΡΙΟ-ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ (ή ΚΑΒΑΛΑ, δεν θυμάμαι)!Τόσο δύσκολο ήταν να περάσει και από Σκύρο;Έγω δεν είπα να δρομολογήσουν καράβια κατα αποκλειστικοτητα.Δύσκολο είναι το δρομολόγιο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΚΙΑΘΟΣ-ΣΚΥΡΟΣ-... και νοτια μέχρι ΗΡΑΚΛΕΙΟ;Δύσκολο είναι το ΛΑΥΡΙΟ-ΣΚΥΡΟΣ-ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ;Και πραγματικά ακούγεται κουλό γιατί το νησάκι βρίσκεται στο κέντρο του Αιγαίου.
  4. Έχω την εντύπωση ότι κάποια χρόνια πριν υπήρχε βαπόρι από Ραφήνα με ανταπόκριση Σκύρο(ΕΛΛΑΣ EXPRESS) η οποία γραμμή εγκαταλείφθηκε καθώς και το θρυλικό ΜΙΛΕΝΑ από Θεσσ/νικη για Ηράκλειο....Τελικά αυτό το νησί είναι καταραμένο!!! Ας μη μιλάμε για τον Νομικό καλύτερα γιατί η υπόθεση θα βρωμίσει.Το εγχείρημα δημιουργίας της Ναυτικης Εταιρίας απο τους κατοίκους της Σκύρου ξεκίνησε(όπως και σε πολλά άλλα νησιά) από την εκμετάλλευση! Και ως εκ θαύματος...μόλις αγοράστηκε το ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ από τη ΣΝΕ ο Κος Νομικός έριξε δίπλα του και το ΣΚΥΡΟΣ για να κάνει σχεδόν καθημερινά δρομολόγια για Σκύρο.Αν και είμαι κατά των εταιριών Λαικης Βάσης λόγω του ότι είναι προβληματικές και ζημιογόνες, εντούτοις είναι η μοναδική λύση για καθημερινή επικοινωνία των νησιών με την ενδοχώρα.Συμφωνώ απόλυτα οτι είναι σπαστικό να ταξιδεύεις 2,5 ώρες με αυτοκίνητο για να ταξιδέψεις αλλες 2 ώρες με καραβι.Θεωρώ λοιπόν, σύμφωνα με τη παρούσα κατάσταση, η καλύτερη λύση είναι, η εκ νέου άυξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας για αγορά μεγαλύτερου πλοίου(Α Κατηγορίας) που να έχει τελικό προορισμό τον Πειραιά, το Λαύριο ή αλλο μεγάλο λιμανι.Ούτως ή άλλως η Κύμη δεν βοήθησε και ιδιαιτερα τη Σκύρο.Ισα Ισα που έγινε ακριβώς το αντίθετο.
  5. Δρομολόγια ''ΑΧΙΛΛΕΑ'' για το έτος 2007 http://www.sne.gr/files/dromologia.doc
  6. Στην αεροπορική διασυνδεση εχεις απολυτο δικιο ''wysiwid''. Αυτό το καιρο μενω και εργαζομαι στη Κω. Τοσο η Λερος, οσο η Καλυμνος και η Αστυπαλαια εχουν αεροδρομια.Υπάρχουν τοπικά δρομολόγια για αμεση επικοινωνια μεταξύ τους καθώς και δρομολογια για Αθήνα.Όσον αφορά το ακτοπλοικο είναι σίγουρο οτι υπάρχει προβλημα και σε αυτα τα νησια, αν σκεφτεις οτι Πειραιάς - Κω με ανταπόκριση Πάτμο-Λέρο , το καλοκαιρι, φτανει και τις 14 ώρες.
  7. Δρομολόγια για Σκύρο με τον ''ΑΧΙΛΛΕΑ'' έχει καθημερινά. Ένα το χειμώνα και δύο εως τρια το καλοκαίρι.Ο προβληματισμός μου ( το έχω γράψει σε άλλο θεμα) είναι, οτι είναι το μοναδικό νησί στο Αιγαίο που δεν έχει διασύνδεση με άλλα νησιά.Είναι πλήρως αποκομμένη και απαράδεκτο εν έτει 2007...!!!
  8. Κανένα βαπόρι και για Σκύρο ρε παιδιά.Κάντε κατι.. ))))))
×
×
  • Create New...