Για να μπορεσει να σταθει για χρονια στη γραμμη πρεπει να κατοχυρωσει ενα εστω πολυ πρωινο δρομολογιο στην Σουβαλα 6:30-7:00 και γρηγορη επιστροφη στον Πειραια για ολο τον χρονο . Θυμηθείτε τι γινοταν με αυτο το δρομολογιο της Φαιδρας , τρομερη διευκολυνση για τους επαγγελαματιες αλλα και τα φορτηγα. Ειναι ενα δρομολογιο που εχει αποδειξει οτι αν το μαθει ο κοσμος της Αιγινας θα παει παρα πολυ καλα . Φυσικα θα πρεπει να προσαρμοσει χαμηλα ναυλα και να γινει ποιο ανταγωνιστικο λογο της αποστασης. Ξερουμε ότι τα λειτουργικα εξοδα αυτου του τυπου βαπορακια ειναι αρκετα ποιο χαμηλα και με πλεονεκτημα το κοντινο λιμανακι της Σουβαλας θα κανει σιγουρα δουλεια!