Ευχαριστω για τις απαντησεις και το ενδιαφερον!!!
- Πολλα ειπωθηκαν για βυσματα, πιστευω οτι δεν αξιζει να το συνεχισουμε, εχει καταντησει κουραστικο πλεον
- Το μεταπτυχιακο αν γινει δε θα γινει ουτε σε κανα ΜΙΤ ουτε σε κανα Ιmperial προφανως. Σε ενα καλο tech uni στη Γερμανια, Ελβετια, Ολλανδια ή Ιρλανδια και οχι τοσο για παραπανω γνωσεις (και αυτο βεβαια) αλλα πιο πολυ για να αποκτησω προσβαση στην εκει αγορα εργασιας.
- Υποψην οτι αν αποφασισω να ασχοληθω με shipping/commodities θα κοιταξω και για Lloyds academy courses, σεμιναρια κλπ προκειμενου να βελτιωσω το CV μου, οποτε οταν λεω οτι δε θα εχω shipping/commoditrading backround, δεν εννοω οτι δε θα ξερω τι μου γινεται...
Αυτα για να ξεκαθαρισω μερικα πραγματα...
Και καποιες ακομη ερωτησεις:
1. Shipping Ελλαδα ή εξωτερικο? Συμφωνα με τα παραπανω σχολια, Ελλαδα δεν ειναι τοσο καλα τα πραγματα απο αποψη επαγγελματικης αναπτυξης λογω του οτι οι εταιρειες ειναι "παραδοσιακες" και συνηθως τις καιριες θεσεις τις καταλαμβανουν πρωην ναυτικοι. Δε θελω ομως να περασω την υπολοιπη ζωη μου στα ops/logistics. Για αρχη προφανως ειναι μια πολυ χρησιμη entry lvl θεση, για να μαθει κανεις τα tricks της ναυτιλιας αλλα μετα απο καποια χρονια χωρις τις απαραιτητες προαγωγες (για ΜΕΝΑ) πιθανοτατα θα καταντησει αγγαρεια. Αυτο εννουσα με το "δεξι χερι" πλοιοκτητη, οχι το οτι απλα θελω να φτασω ψηλα, ετσι αοριστα. Επειδη εχω ρωτησει ομως και ενα ατομο με 20 χρονια στο χωρο, δε μου ανεφερε οτι ισχυει κατι τετοιο (το οτι οι ναυτικοι πιανουν τις upper management θεσεις). Ισχυει τελικα αυτο ή ακομα και για τα ναυτιλιακα (που εχουμε και μια παγκοσμια πρωτια) πρεπει να φυγουμε αν θελουμε να φτασουμε καπου?
2. Commodity trading και shipping industry συνδεονται αρκετα. Γενικα ομως αν ηταν να ακολουθησω εναν απο αυτους τους δυο κλαδους, αντι για ΙΤ τι θα ηταν προτιμοτερο να κανω? Εσεις για παραδειγμα τι θα επιλεγατε? Ειναι "καλυτερα" να εισαι trader ή chartering manager πχ? Δεν αντιλεγω Siap21, αλλο trading και αλλο trading ops, οπως αλλο chartering και αλλο shipping ops. Ο κοινος παρονομαστης ομως ειναι οτι αν δεν περασεις απο τα ops δεν μπορεις να κανεις ουτε trading (σε commodity houses ή σε major producers), ουτε chartering (σε ναυτιλιακες). Καταλαβαινω οτι οι αποψεις του καθενος ειναι υποκειμενικες, αλλα προσπαθω να βρω μια χρυση τομη. Στην τελικη δε θετω ενα ερωτημα τυπου "γιατρος ή δικηγορος"? Συγκρινω δυο αντικειμενα που ναι μεν ειναι αρκετα διαφορετικα μεταξυ τους, αλλα οχι και τοσο...
3. Siap21: όπως και στη Ναυτιλία δεν υπάρχει μόνο η Maersk, έτσι και εκεί υπάρχουν και μικρότερα Commodity Houses, που μπορεί κανείς να δουλέψει και να εξελιχθεί
Σχετικα με αυτο. Απ'οσο ξερω οι μικροτερες εταιρειες γενικα προσλαμβανουν βασει γνωριμιων (τις οποιες δεν εχω). Οποτε (κατα τη γνωμη ΜΟΥ) ή μπαινεις σε μια εδραιωμενη εταιρεια εξαρχης ή κλαιν μαιν Συμφωνειτε με αυτο ή απλα δεν ισχυει?