Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η αγορά και η μετασκευή του Θεολόγος Π ήταν μια από τις πιο εμπνευσμένες κινήσεις της εταιρείας.

Λογικά θα έχει αναφερθεί και σε προηγούμενα ποστ, αλλά αξίζει να θυμόμαστε ότι ο Παναγιωτάκης, το μακρινό 2007, προόριζε το πλοίο για τη Ζάκυνθο. Όμως, η κατάσταση τότε στην Άνδρο, περίοδο κατά την οποία η εξυπηρέτηση της γραμμής δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, έφερε το πλοίο στην Ανδροτηνομυκονία και τα υπόλοιπα είναι ιστορία!

Ταξίδεψα το πλοίο σε ένα από τα πρώτα του ταξίδια τον Απρίλιο ή το Μάιο του 2007 και πράγματι φαινόταν από τότε ότι η χωρητικότητα του, ειδικά σε φορτηγά, θα καθιστούσε το πλοίο σε έναν από τους πρωταγωνιστές της γραμμής.

Πέρα από αυτό, κατά την άποψή μου, ο Θεολόγος Π είναι και ένα καραβολατρικό βαπόρι, ειδικά με την πρόσβαση στον καθρέφτη του πλοίου, αλλά και τους κοινόχρηστους χώρους του με τα σαλόνια, τη διακόσμησή του και την ποιότητά του. 

Βέβαια, έκτοτε δεν το ξαναταξίδεψα, οπότε μπορεί να έχουν αλλάξει τα πράγματα στο ξενοδοχειακό, αλλά, σε γενικές γραμμές, έχει δίκιο ο @Nick the Greekόταν λέει ότι πρέπει να χαιρόμαστε που έχουμε τέτοια πλοία στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 586
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα. Η μόνη διαφορά είναι η προσθήκη αεροπορικών καθισμάτων αλλά και το κλείσιμο του deck πίσω από τις τσιμινιέρες. Σαφέστατα το πλοίο έχει κουμπώσει άριστα στη γραμμή. Παρόλα αυτά σε συνθήκες καλοκαιριού δεν έχει την άνεση των Superferry σε καμία περίπτωση. 

Link to comment
Share on other sites

Όπου δρομολογηθεί αυτό το βαπόρι θα πρωταγωνιστήσει.Τεράστιο γκαράζ και ικανοποιητικοί χώροι.Ακόμα και αν η εταιρεία του θελήσει ποτέ να το δρομολογήσει σε άλλη γραμμή που θα απαιτούνται άλλα χαρακτηριστικά, το συγκεκριμένο βαπόρι έχει χώρο να τοποθετήσει καμπίνες με κάποια μετασκευή.Στη πλώρη στο πάνω γκαράζ και σε δύο καταστρώματα ή και σε ένα βάζοντας κάτω από αυτό ιχ.Στη περίπτωση αυτή φαντάζομαι μπορεί να έχει 150 κλίνες για επιβάτες ενώ δε θα επηρεάζεται σημαντικά η χωρητικότητα του γκαράζ.

Θυμάμαι είχε έρθει την ίδια περίοδο με το Μακεδονία του Μανούση της Saos.Παρόμοια μεγέθη παρόμοια χαρακτηριστικά με το Θεολόγο να υπερτερεί σε deadweight και κατά 0,5 κόμβους σε ταχύτητες.Και το Μακεδονία ήταν αξιόλογο βαπόρι σχεδιασμένο για χοντρές θάλασσες με 19 μιλάκια δρόμο από μια σειρά πλοίων που δεν έχουμε δει στα μέρη μας.Οι τύποι το βιάσαν το βαπόρι ενώ μπορεί να είχε προσφέρει πολλά για τη Saos και τα νησιά μας.Και όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές,τέτοια βαπόρια θέλαμε για Αιγαίο.Καλά και τα νεότευκτα όμως ήταν αδυνατο οι εταιρείες να ναυπηγήσουν δεκάδες πλοία.Σωστά μετασκευασμένα,τέτοιου είδους θα ήταν η καλύτερη λύση.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

O ΘΕΟΛΟΓΟΣ εκτός όλων των άλλων ήρθε και σε ηλικία σχεδόν νεότευκτου , μόλις 6 ετών. Έγινε σοβαρή και κοστοβόρα μετασκευή και με την σωστή και σταθερή διαχείρισή του από την εταιρεία κατάφερε αρχικά να εκτοπίσει το Aqua Jewel, να καθιερωθεί και να τραβήξει πολύ μεγάλο ποσοστό διακίνησης φορτηγών οχημάτων της Τήνου και της Μυκόνου από τον Πειραιά. Από την πρώτη ημέρα , είχε και τον Cpt Μάκη Σκιαδά στα χειριστήριά του, ο οποίος με τις ικανότητές του και όντας από τους πλέον πράτηγους της γραμμής συνέβαλε και αυτός από την πλευρά του στην καθιέρωση του πλοίου.

Από την μετασκευή και την δρομολόγησή του, έχουν περάσει κιόλας 14 χρόνια, παρόλα αυτά η εξωτερική του και εσωτερική εμφάνισή του έχει μείνει αναλλοίωτη στον χρόνο, ενώ ουδέποτε απασχόλησε με βλάβες.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ήταν αξιόπιστο σε θέμα βλαβών όμως πάντα εκτελούσε ξεκούραστα δρομολόγια ολίγων ωρών.Ο Σκιαδάς ήξερε όντως τη γραμμή και συντέλεσε σε μεγάλο βαθμό να εδραιωθεί το βαπόρι και η εταιρεία του.Θα διαφωνήσω πως ο Θεολόγος εκτόπισε το Jewel.Το 2ο δούλευε ικανοποιητικά και με ελάχιστα λειτουργικά έξοδα με τον πολύ μεγάλο πάνω καπτά Τάσο Τρέσσο.Το θυμάμαι να ταξιδεύει με 19+ κόμβοι και με πολύ κόσμο να δένει στο παλιό της Μυκόνου σε ελάχιστο χρόνο.Το Jewel μετά από τις βελτιώσεις ήταν ένα πολύ καλό βαπόρι κομμένο και ραμμένο για τη γραμμή.Η αποχώρηση του οφείλεται στο ότι ο πλοιοκτήτης του πιστεύω πως κουράστηκε και για αυτό ναύλωσε το βαπόρι ώστε να έχει ένα σίγουρο εισόδημα όλο το χρόνο.Να θυμίσω πως η γραμμή όλο το Χειμώνα δε σήκωνε τότε 2ο συμβατικό λόγω μειωμένης κίνησης.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κατά τη διάρκεια του πρώτου δεξαμενισμού του στο Θεολόγος Π θα βγουν οι ελικοφόροι άξονες και θα ταπωθεί το πλοίο. Οι ελικοφόροι άξονες θα ξανά μπουν κατά τη διάρκεια του δεύτερου δεξαμενισμού του στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 25/01/22 έως τις 31/01/22.

Link to comment
Share on other sites

 

εδώ μια άφιξη του Θεολόγου με αριστερή στροφή έξω από το λιμάνι, και στη συνέχεια να έρθει με ανάποδα μέσα στο λιμάνι.

Άλλη μια μέρα στην ακτοπλοΐα. Για άλλους είναι Σάββατο μεσημέρι, για άλλους ωστόσο είναι άλλη μια μάχη και ένας αγώνας προκειμένου να βγάλουν τα κάστανα απ' τη φωτιά. Για ακόμα μια χρόνια, το κράτος δείχνει την πλήρη ανευθυνότητα και αδιαφορία όσον αφορά το ημιτελές έγκλημα ονόματι νέο λιμάνι Τήνου. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Θεολόγος Π ολοκλήρωσε χθες τα δρομολόγια στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο και σήμερα το πρωί αναχώρησε από τη Ραφήνα για να έρθει στο Πέραμα έτσι ώστε να ξεκινήσει την ετήσια ακινησία του (περίπου 3,5 μήνες). Χθες στη Μύκονο ήταν δεμένο στη Νο: 1 θέση σχετικά σπάνιο αυτό, γιατί πάντα έχουμε συνηθίσει να δένει στη Νο: 7, γιατί διανυκτερεύει στη Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Ο βασιλιας της γραμμης εν πλω, ενω αναχωρει απο τη Μυκονο το προηγουμενο Σαββατο, φωτογραφημενο πανω απο το τανι ff andros.

 

ηρθε νεο, υπεστη μια μεγαλη μετασκευη, χωρις υπερβολες, κυριαρχησε στην απογευματινη ζωνη, εκτοπιζοντας το Aqua Jewel και η παρουσια του, χαρη στις σωστες και μετρημενες κινησεις της εταιριας του, αποτελεσε τη βαση για να φερει αλλα δυο πλοια στη γραμμη, εκτοπιζοντας αλλον ενα ανταγωνιστη (Πηνελοπη) και δημιουργωντας επιπλεον κινηση με το δρομολογιο του Αικατερινη.

Περα απο το απιστευτο γκαραζ του και τους πολυ ομορφους χωρους του (εξαιρειται η συμπυκνωμενη:P πρωτη θεση), ολα τα λεφτα ειναι το πλωριο μπαλκονι.

ΥΓ: @Z.Gk. & @Superfast VI μας ακουσαν παντως:P. αεροπορικες και επεκταση του κλειστου χωρου πρυμα απο τις τσιμινιερες, τα ζητουσαμε εδω αφοτου πρωτοταξιδεψε.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οποία τιμή αν μας άκουσαν😊😊 αλλά όπως και να έχει το accommodation του είναι ποιοτικό μεν, στριμωχτό δε σε συνθήκες καλοκαιριού (το βασικό σημείο στο οποίο υπερτερεί ο ανταγωνισμός) 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά θεωρώ πως δικαιολογημένα η κυρίως στόχευση της εταιρίας(και με τα 3 πλοία) είναι τα φορτηγά που όλο το χρόνο δίνουν ρευστότητα στην εταιρία!!! Και δεύτεροι έρχονται οι επιβάτες που θεωρώ ούτε 20 μέρες το χρόνο δεν πρέπει να είναι ασφυκτικά!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...