Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ισως επειδη το πλοιο εχει πολλα εξαλλα να βοηθαει στο να μην το "χτιζει" ο αερας οταν κανει μανουβρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

me sygkekrimenes analogies anoiktwn epifaneiwn, sto ploio epitrepete h metafora oxlhrwn fortiwn (dromologia kausimwn)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μια απορία. Τι εξυπηρετεί να είναι ανοιχτό το γκαράζ και να βρέχονται από την αρμύρα τα οχήματα στη φουρτούνα; Γιατί δεν το κλείνουν; Το ίδιο είδα και στο DIONYSIOS SOLOMOS.B)

Φαίνεται πως ο κύριος Θεολόγος Π (ο πλοιοκτήτης και όχι το πλοίο) αποφάσισε ότι όντως δεν πρέπει τα αυτοκίνητα των επιβατών να βρέχονται από το θαλασσινό νερό και έτσι αποφάσισε να κλείσει ορισμένα παράθυρα από το πάνω γκαράζ προς την πλώρη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά τη γνώμη εκτός από το να κλείσει ορισμένα παράθυρα στο πάνω γκαράζ, ίσως θα έπρεπε να θυσιάσει λίγο χώρο από το πάνω γκαράζ, για να δημιουργήσει 1-2 σαλόνια, έτσι ώστε να αυξήσει το πρωτόκολλο των επιβατών;). Που είναι μικρό σε σύγκριση με το τεράστιο γκαράζ του.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρόλ'αυτά για την φετινή επισκευή δεν προβλέπεται να γίνει κάτι τέτοιο.

Μαζεματάκια θα γίνουν΄,θα κλείσουν ορισμένα ανοίγματα όπως μας είπε ο φίλος zeppelin και ίσως να σκεπαστεί με ελενίτ κάποιο τμήμα από το open deck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως υπαρχει μεγαλη αναγκη για δημιουργια χωρων για τους ναυτικους του ,καμπινες κτλ

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεξαμενη ποτε θα ανεβει; μαλλον η σωστη ερωτηση ειναι θα ανεβει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

σημερα το απογευμα ητανε σβηστο στο προλιμενα του λιμανιου με πλαγιοδετηση μπροστα απο το ιταλικο παλατι.κλεισανε 4 ανοιγματα απο το πανω γκαραζ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Θεολόγο Π από τη δεξιά πλευρά έχουν κλείσει 9 ανοίγματα. Ενώ από την αριστερή έχουν κλείσει 8 ανοίγματα.

Ουσιαστικά έχουν κλείσει τα ανοίγματα και από τις δυο πλευρές μέχρι τα Fast Rescue Boats σε κάθε πλευρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εναρξη δρομολογίων την Κυριακή για το καλό γιαπωνέζικο σκαρί που χαίρεται η Ραφήνα. Το πλοίο δε θα δεξαμενιστεί τώρα αλλά κοντά στο Πάσχα ώστε να είναι όσο το δυνατόν ποιο μάχιμο για το καλοκαίρι. Καλά ταξίδια στον καπτα-Μάκη Σκιαδά και τα υπόλοιπα παιδιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο πλοίο στην επισκευή αλλαχτηκαν τα fenders και έβαλαν νέου τύπου (λαστιχένιοι τάκοι) τα οποία έχουν και τα ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ στις πάπιες τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επισης σκεπαστηκε και περιφραχτηκε ενα μεγαλο κομματι του ανοιχτου καταστρωματος(στο ντεκ κατω απο τη ζεφυρα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης προστέθηκαν παγκάκια στο πλωριό μπαλκονάκι, ο αριθμός τους όμως και η διάταξή τους μάλλον χαλάει την εικόνα στο συγκεκριμένο σημείο παρά την βελτιώνει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να σας πω ένα νέο που αφορά το ΘΕΟΛΟΓΟΣ; Λοιπόν, του χρόνου ακούγεται πως στον κενό χώρο αριστερά του κεντρικού καταπέλτη θα μπει ένας τρίτος για σύνδεση απευθείας του πάνω γκαράζ με το λιμάνι! Ταυτόχρονα θα ξηλωθεί η εσωτερική ράμπα κι έτσι θα δημιουργηρεί ενιαίος χώρος στο κάτω γκαράζ.

Κάτι άλλο που ακούγεται έντονα από την εταιρία είναι πως από το καλοκαίρι του 2009 ο Παναγιωτάκης θα φέρει κι άλλο ένα καράβι στη Ραφήνα! Για τα δρομολόγια υπάρχουν δύο εκδοχές: Ή θα πάρει τα δρομολόγια του ΘΕΟΛΟΓΟΣ οπότε αυτό θα περάσει σε πρωινά με διανυκτέρευση Ραφήνα, ή θα μπει στην Παροναξία (πάντα από Ραφήνα εννοείται). ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να σας πω ένα νέο που αφορά το ΘΕΟΛΟΓΟΣ; Λοιπόν, του χρόνου ακούγεται πως στον κενό χώρο αριστερά του κεντρικού καταπέλτη θα μπει ένας τρίτος για σύνδεση απευθείας του πάνω γκαράζ με το λιμάνι! Ταυτόχρονα θα ξηλωθεί η εσωτερική ράμπα κι έτσι θα δημιουργηρεί ενιαίος χώρος στο κάτω γκαράζ.
προσωπικα πιστευω οτι ενα βαπορι σαν το "Θεολογος Π" ( λιγο παλιοτερο ισως, για να ειναι και πιο οικονομικο), θα ηταν ιδανικο για την πατρα. εχει γκαραζ, δρομο, ειναι πιο ευελικτο απο το κεφαλονια. η μονη αλλαγη που θα του εκανα (σωπα ρε μεγαλε proud:p ), θα ηταν ενας δευτερος καταπελτης πρυμα, ωστε να φορτωνει ανεξαρτητα το πανω γκαραζ (οπως στο Επτανησος και το Ionian Star).
καιρος ηταν να το καταλαβουν. η εμπειρια απο επτανησος και ionian star (που το ανω γκαραζ φορτωνει ανεξαρτητα), εχει δειξει οτι μειωνεται κατα πολυ ο χρονος του turnaround.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το πλοίο δε θα δεξαμενιστεί τώρα αλλά κοντά στο Πάσχα ώστε να είναι όσο το δυνατόν ποιο μάχιμο για το καλοκαίρι.
κοντα σε ποιο πασχα; του 2008 ή του 2009; μεσα στο Μαϊο δε φαινεται να σταματα παντως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλλον δε θα δεξαμενιστει φετος τελικα. Αλλωστε δε φαινεται να εχει προβλημα και με την ταχυτητα του. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα δεξαμενιστεί για τρείς ημέρες όταν βγεί το ro-ro Mύκονος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα δεν δεξαμενιστηκε φετος.

ταξιδεψα προσφατα με το καμαρι της ραφηνας. οι εντυπωσεις μου ηταν θετικοτατες. δεν εχω να προσθεσω τπτ ιδιαιτερο σε οσα εχουν πει τα αλλα παιδια παλιοτερα, μονο 2-3 επισημανσεις.

η πρωτη θεση ειναι εξαιρετικα μικρη και ειναι σαν να την καναμε απλα για να την εχουμε, σε 2 γωνιες που περισσευαν. ναι ολοι οι εσωτερικοι χωροι ειναι εξαιρετικης ποιοτητας, ναι η πρωτη θεση ειναι ακομη καλυτερη, αλλα ειναι πολυ μικρη και σε 2 μερη.

δεν ημουν σε μερα με full πρωτοκολο, αλλα με δεδομενο οτι η ραφηνα ειναι μια γραμμη με πολλους επιβατες, πιστευω οτι του λειπει ενα σαλονι ακομη. οπως εχει πει και ο Π100 παλιοτερα, δεν θα εχανε και τοσο σε χωρητικοτητα το βαπορι αν ετρωγε ενα μερος του ανω γκαραζ για να φτιαχτει κανενα σαλονι (και αεροπορικες να εμπαιναν δεν θα ηταν ασχημα. μπορεις να κοιμηθεις καλυτερα απο οτι στις καρεκλες;)). δεν ξερω αν γινεται να φαγωθει το ανω γκαραζ μονο στο μισο υψος (στο πλωριο κομματι) ωστε να μη μειωθει η χωρητικοτητα σε ΙΧ. ισως τωρα που το βαπορι εχει καθιερωθει στη γραμμη, να ηρθε η ωρα να προσαρμοστει περισσοτερο στα χαρακτηριστηκα της γραμμης

θεωρω πως απο αποψη ποιοτητας και φινιρισματος οι εσωτερικοι χωροι του ειναι απο τους καλυτερους που εχουμε δει να φτιαχνονται τα τελευταια χρονια στην ελλαδα. δε συγκρινω μονο με μετασκευες ιαπωνικων ημεροπλοιων (καλβος, ionian star, επτανησος, κεφαλονια, αικατερινη π κλπ), αλλα και με νεοτευκτα (aqua, νησος χιος κλπ). επαναλαμβανω οτι η συγκριση αφορα την πιοτητα των υλικων και την προσοχη στη λεπτομερεια.

το ταξιδεμα με 7 και τοπικα (τσικνιας cavo d'oro) 8 μποφωρ ηταν πολυ καλο με ελαχιστο κουνημα και μερικα υποφερτα κοπανηματα. το κλεισιμο των ανοιγματων του ανω γκαραζ φαινεται οτι βοηθησε.

εξωτερικα να πω οτι ισως θε επρεπε να επεκταθει πρυμα ο "κλειστος" χωρος στο ανοικτο deck. σηκωνει πολυ σπρεϋ το βαπορι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΕΦΙΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ !!ΒΑΜΜΕΝΟ ΠΑΝΤΟΥ , ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ AIS ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΝΕΙ ΡΑΦΗΝΑ ΑΠΟ ΜΥΚΟΝΟ ΜΕ 20,5 ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟ ΑΚΟΥΑ....ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 Δεκεμβριου δενει για τη φετινη ετησια που θα διαρκεσει περιπου 40 μερες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπου λογικα θα γινει και η πληρης αποκατασταση της καλοκαιρινης βλαβης ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...