Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Theologos P Main Particulars / Θεολόγος Π Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: THEOLOGOS P
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Ferry Kochi(2000-2006)
IMO Number: 9223150
LOA / Μέγιστο Μήκος: 118,10 m
Breadth / Πλάτος: 21,00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 4138 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Yamanishi,JAPAN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 9929 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 20 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 2006

Operator/Διαχειριστής: Fast Ferries
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες:

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Rafina-Andros-Tinos-Mykonos

_______________________________________________

(2000, ex-Ferry Kochi)

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 561
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αφιχθει σήμερα το πρωί το νέο πλοίο του Παναγιωτάκη, το Θεολόγος Π. Το πλοίο ήρθε απο Ιαπωνία και πρόκειτε να μετασκευαστεί στο Πέραμα σε ΕΓ/ΟΓ. Κλασσικό Ιαπωνικό με σχετικά όμορφες γραμμές, ελπίζουμε να βοηθήσει στην καλυτέρευσή του κάποιος μερακλής ναυπηγός. Το πλοίο είναι 118 μέτρα και η ταχύτητα του είναι γύρω στους 19 κόμβους (18,4 - 18.8 το είδα στο AIS που πέρασε δίπλα μας). Για σχετικές φώτο στο γνωστό site...

Edited by proud_ionian
tag
Link to post
Share on other sites

Ειναι το πρωην Ferry Kochi και πηγαινει για Κερκυρα - Ηγουμενιτσα. Αναρωτιεμαι ομως αν ερχεται σαν εξτρα τονναζ η σε αντικατασταση καποιου εκ των ηδη υπαρχοντων. Παντως για τη γραμμη μου φαινεται πως ειναι χαλαρα το μεγαλυτερο που (θα)υπαρχει.

Link to post
Share on other sites

Μου έχει αναφερθεί εδώ και πολύ καιρό (πολύ πρίν την παραλαβή του) ότι το πλοίο θα δρομολογηθεί σε γραμμή Αιγαίου. Δέν ξέρω αν επιβαιβεώνετε αλλα προσωπικά μου φαίνετε πολύ μεγάλο για Ηγουμενίτσα Κέρκυρα...

Link to post
Share on other sites

Αποστολε λαθος μου, δεν το διατυπωσα σωστα. Υποθετω πως παει Ηγουμενιτσα - Κερκυρα, δεν εχω συγκεκριμενη πληροφορηση. Το υπεθεσα αυτο γιατι ο συγκεκριμενος πλοιοκτητης περα απο τα ρυμουλκα δεν θυμαμαι να εχει δραστηριοποιηθει αλλου.

Link to post
Share on other sites

Το σινιάλο είναι ίδιο με αυτό που είχε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ όταν ήρθε στην Ελλάδα ή κάνω λάθος?

Ελπίζω να του γίνει καλή μετασκευή, γιατί δε βλέπω να έχει πολλούς χώρους για επιβάτες.

Το μέγεθός του είναι ιδανικό για Κυκλάδες νομίζω...

Link to post
Share on other sites

http://www.kochi-wu.ac.jp/~imoto/p/office/kochi/p/ferry-e.htm

για φοτο

Features:

1. The vessel is a twin screw diesel engine driven Roll-on Roll-off car ferry and passenger ship for coastal service.

2. The vessel has two car decks, bow visor, bulbous bow and catamaran stern hull form.

3. The lower car deck is designed as the freeboard / bulkhead deck and upper car deck as the strength deck.

4. Passenger space is located above the upper car deck, and an elevator is provided between the car deck and passenger space.

5. The car decks are used for loading of trailer trucks and cars.

6. Two (2) shore ramps, one (1) bow ramp and the other, quarter stern ramp, are arranged on the lower car deck and one (1) internal hoistable seesaw ramp on the upper car deck is arranged for loading of trailer trucks and cars.

7. The vessel's hull below the lower car deck have fore peak tank, bow thruster space, water ballast tanks, fresh water tank, fuel oil tanks, void spaces and engine room.

8. Water ballast tanks are arranged effectively in order to compensate trimming and heeling.

9. One (1) pair of retractable stabilizing fins and one (1) set of bow thruster is effectively arranged.

 

PRINCIPAL PARTICULARS

Length (o.a.) ... 118.14 m

Length (b.p.) ... 109.00 m

Breadth (mld.) ... 21.00 m

Depth (mld.) ... 11.90 / 6.80 m

Draft (mld.) ... 4.70 m

Gross tonnage ... 4,138 (Japanese GT)

Deadweight ... 3,227 MT

Main engine ... Niigata 9PC2-6L x 2 sets

MCR ... 6,750 PS x 520 rpm x 2

NOR ... 5,740 PS x 493 rpm x 2

Speed (max. trial) ... 22.31 knots

(service) ... abt. 19.4 knots

Complement ... 23

Handling gear ... Bow and stern ramps

Hold ramp

Loading capacity (car/vehicle) ... 73 trucks and 10 cars

(passenger) ... Special class 4

1st class 20

2nd class 96

Economy 307

Driver room 48

Link to post
Share on other sites

Σαν σκαρι δειχνει ωραιοτατο , θα χτιστουν και κανα δυο οροφοι και θα γινει κουκλα ο Θεολογος ...

Παρεπιπτοντος αν το ονομα παραμεινει ΘΕΟΛΟΓΟΣ με παραπεμπει στα Δωδεκανησα και ποιο συγκεκριμενα στη Πατμο , λετε να γινει Δωδεκανησιο το πλοιο ???

Link to post
Share on other sites

ΡΟΖ αρα Ροδος δαγκωτο :eek:

Λετε να ειναι η εκπληξη , που ελεγα προχθες στη συναντηση , απο τις (τελος παντων μπορω να αναφερω) πηγες που ειχα , Δωδεκανησα δηλαδη και με καποια αγονα νησια μεσα ......

Μακαρι να δουμε και κανα νεο πλοιο στη Δωδεκανησο , περιμενουμε τας :eek: εξελιξης

Link to post
Share on other sites

πριν καποιους μηνες ειχα ακουσει για ενα ιαπωνικο ferry του 2000, με τα χαρακτηρηστικα του Θ που αγοραστηκε γυρω στα $12εκ. απο συμφεροντα του ιονιου και προοριζονταν για πατρα ζακυνθο.

δεν ξερω αν προκειται για αυτο, παντως η πηγη που μου το μετεφερε δεν εχει διαψευστει αλλες φορες.

αν παντως ειχε 1,5 κομβο παραπανω, με το γκαραζ που εχει θα ηταν ο ιδανικος αντικαταστατης του Κεφαλονια

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ξεκαθαριζω εξ' αρχης οτι ουδεμια σχετικη πληροφορηση εχω. Σκεφτομαι ομως οτι το συγκεκριμενο πλοιο δειχνει αρκετα συμπαθητικο και με μια σωστη μετασκευη μπορει να γινει πραγματικα κουκλα. Τα τεχνικα του χαρακτηριστικα, οι διαστασεις του και η ταχυτητα του ειναι επισης ελκυστικα για διαφορες γραμμες. Αναρωτιεμαι λοιπον μηπως και η παρουσια του στο Περαμα λειτουργησει σαν ενα ειδος "πασαρελας" που να οδηγησει σε μεταπωληση του σε αλλα ελληνικα συμφεροντα?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π. - ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΜΑΜΙ ή ΣΟΥΜΕΛΑ ή ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - AQUA JEWEL - ΠΟΠΗ - HIGHSPEED - SEA JET 2... Γιατί δεν κάνουν και οι Μινωικές μια αίτηση να μου βάλουν το ΚΝΩΣΟΣ από Ραφήνα να γουστάρω κι εγώ λίγο...:P

Παιδιά πολύ φημολογία έχει αρχίσει να πέφτει και είναι ακόμα 5 Σεπτεμβρίου! Που να χειμωνιάσει κι όλας. Επειδή όμως είναι συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια εγώ θα σας πω τα καράβια που θα είναι του χρόνου στη γραμμή: ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α - AQUA JEWEL - SUPERFERRY II - SEA JET 2 και HIGHSPEED!!!

η κατάσταση με τη Ραφήνα έχει αρχίσει λίγο να ξεφεύγει με την ενδεχόμενη (και φέτος) αποχώρηση του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ.

Y.Γ.: Μακάρι να έρθει ο βάπορας στη γραμμή αλλά ...

Link to post
Share on other sites

περαν των σεναριων που μας εχουν πνιξει τις τελευταιες μερες, εχουμε κανενα τελευταιο απο τη μετασκευη;

βρεθηκε κανεις περαμα τελευταια να μας πει που βρισκεται το πραμα;πχ εσωτερικα τι αλλαγες εγιναν δεξαμενη ποτε ανεβαινει κλπ

καμια φωτο παιζει;

Link to post
Share on other sites

Κλείνουν το πάνω γκαράζ. Δεν ξερω αν απλά το κλείνουν εξωτερικά ή θα το χτίσουν κι όλας. Πάντως πρύμα χτίζουν. Και γενικότερα η μετασκευή προχωράει. Επίσης μέρος του πλοίου έχει βαφτεί άσπρο.

Link to post
Share on other sites
...Επίσης μέρος του πλοίου έχει βαφτεί άσπρο.

δε θα ειναι κοκκινος ο Θεολογος οπως τα υπολοιπα του Παναγιωτακη;:D

αν παντως κλεινουν το ανω γκαραζ και μεγαλωνουν εσωτερικους χωρους τοτε δεν προοριζεται απλα για πορθμειο στο ιονιο

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...