Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 646
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...
Μια απορία. Τι εξυπηρετεί να είναι ανοιχτό το γκαράζ και να βρέχονται από την αρμύρα τα οχήματα στη φουρτούνα; Γιατί δεν το κλείνουν; Το ίδιο είδα και στο DIONYSIOS SOLOMOS.B)

Φαίνεται πως ο κύριος Θεολόγος Π (ο πλοιοκτήτης και όχι το πλοίο) αποφάσισε ότι όντως δεν πρέπει τα αυτοκίνητα των επιβατών να βρέχονται από το θαλασσινό νερό και έτσι αποφάσισε να κλείσει ορισμένα παράθυρα από το πάνω γκαράζ προς την πλώρη.

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη εκτός από το να κλείσει ορισμένα παράθυρα στο πάνω γκαράζ, ίσως θα έπρεπε να θυσιάσει λίγο χώρο από το πάνω γκαράζ, για να δημιουργήσει 1-2 σαλόνια, έτσι ώστε να αυξήσει το πρωτόκολλο των επιβατών;). Που είναι μικρό σε σύγκριση με το τεράστιο γκαράζ του.;)

Link to comment
Share on other sites

Παρόλ'αυτά για την φετινή επισκευή δεν προβλέπεται να γίνει κάτι τέτοιο.

Μαζεματάκια θα γίνουν΄,θα κλείσουν ορισμένα ανοίγματα όπως μας είπε ο φίλος zeppelin και ίσως να σκεπαστεί με ελενίτ κάποιο τμήμα από το open deck

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο Θεολόγο Π από τη δεξιά πλευρά έχουν κλείσει 9 ανοίγματα. Ενώ από την αριστερή έχουν κλείσει 8 ανοίγματα.

Ουσιαστικά έχουν κλείσει τα ανοίγματα και από τις δυο πλευρές μέχρι τα Fast Rescue Boats σε κάθε πλευρά.

Link to comment
Share on other sites

Εναρξη δρομολογίων την Κυριακή για το καλό γιαπωνέζικο σκαρί που χαίρεται η Ραφήνα. Το πλοίο δε θα δεξαμενιστεί τώρα αλλά κοντά στο Πάσχα ώστε να είναι όσο το δυνατόν ποιο μάχιμο για το καλοκαίρι. Καλά ταξίδια στον καπτα-Μάκη Σκιαδά και τα υπόλοιπα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Επίσης προστέθηκαν παγκάκια στο πλωριό μπαλκονάκι, ο αριθμός τους όμως και η διάταξή τους μάλλον χαλάει την εικόνα στο συγκεκριμένο σημείο παρά την βελτιώνει.

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω ένα νέο που αφορά το ΘΕΟΛΟΓΟΣ; Λοιπόν, του χρόνου ακούγεται πως στον κενό χώρο αριστερά του κεντρικού καταπέλτη θα μπει ένας τρίτος για σύνδεση απευθείας του πάνω γκαράζ με το λιμάνι! Ταυτόχρονα θα ξηλωθεί η εσωτερική ράμπα κι έτσι θα δημιουργηρεί ενιαίος χώρος στο κάτω γκαράζ.

Κάτι άλλο που ακούγεται έντονα από την εταιρία είναι πως από το καλοκαίρι του 2009 ο Παναγιωτάκης θα φέρει κι άλλο ένα καράβι στη Ραφήνα! Για τα δρομολόγια υπάρχουν δύο εκδοχές: Ή θα πάρει τα δρομολόγια του ΘΕΟΛΟΓΟΣ οπότε αυτό θα περάσει σε πρωινά με διανυκτέρευση Ραφήνα, ή θα μπει στην Παροναξία (πάντα από Ραφήνα εννοείται). ;-)

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω ένα νέο που αφορά το ΘΕΟΛΟΓΟΣ; Λοιπόν, του χρόνου ακούγεται πως στον κενό χώρο αριστερά του κεντρικού καταπέλτη θα μπει ένας τρίτος για σύνδεση απευθείας του πάνω γκαράζ με το λιμάνι! Ταυτόχρονα θα ξηλωθεί η εσωτερική ράμπα κι έτσι θα δημιουργηρεί ενιαίος χώρος στο κάτω γκαράζ.
προσωπικα πιστευω οτι ενα βαπορι σαν το "Θεολογος Π" ( λιγο παλιοτερο ισως, για να ειναι και πιο οικονομικο), θα ηταν ιδανικο για την πατρα. εχει γκαραζ, δρομο, ειναι πιο ευελικτο απο το κεφαλονια. η μονη αλλαγη που θα του εκανα (σωπα ρε μεγαλε proud:p ), θα ηταν ενας δευτερος καταπελτης πρυμα, ωστε να φορτωνει ανεξαρτητα το πανω γκαραζ (οπως στο Επτανησος και το Ionian Star).
καιρος ηταν να το καταλαβουν. η εμπειρια απο επτανησος και ionian star (που το ανω γκαραζ φορτωνει ανεξαρτητα), εχει δειξει οτι μειωνεται κατα πολυ ο χρονος του turnaround.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το πλοίο δε θα δεξαμενιστεί τώρα αλλά κοντά στο Πάσχα ώστε να είναι όσο το δυνατόν ποιο μάχιμο για το καλοκαίρι.
κοντα σε ποιο πασχα; του 2008 ή του 2009; μεσα στο Μαϊο δε φαινεται να σταματα παντως.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

τελικα δεν δεξαμενιστηκε φετος.

ταξιδεψα προσφατα με το καμαρι της ραφηνας. οι εντυπωσεις μου ηταν θετικοτατες. δεν εχω να προσθεσω τπτ ιδιαιτερο σε οσα εχουν πει τα αλλα παιδια παλιοτερα, μονο 2-3 επισημανσεις.

η πρωτη θεση ειναι εξαιρετικα μικρη και ειναι σαν να την καναμε απλα για να την εχουμε, σε 2 γωνιες που περισσευαν. ναι ολοι οι εσωτερικοι χωροι ειναι εξαιρετικης ποιοτητας, ναι η πρωτη θεση ειναι ακομη καλυτερη, αλλα ειναι πολυ μικρη και σε 2 μερη.

δεν ημουν σε μερα με full πρωτοκολο, αλλα με δεδομενο οτι η ραφηνα ειναι μια γραμμη με πολλους επιβατες, πιστευω οτι του λειπει ενα σαλονι ακομη. οπως εχει πει και ο Π100 παλιοτερα, δεν θα εχανε και τοσο σε χωρητικοτητα το βαπορι αν ετρωγε ενα μερος του ανω γκαραζ για να φτιαχτει κανενα σαλονι (και αεροπορικες να εμπαιναν δεν θα ηταν ασχημα. μπορεις να κοιμηθεις καλυτερα απο οτι στις καρεκλες;)). δεν ξερω αν γινεται να φαγωθει το ανω γκαραζ μονο στο μισο υψος (στο πλωριο κομματι) ωστε να μη μειωθει η χωρητικοτητα σε ΙΧ. ισως τωρα που το βαπορι εχει καθιερωθει στη γραμμη, να ηρθε η ωρα να προσαρμοστει περισσοτερο στα χαρακτηριστηκα της γραμμης

θεωρω πως απο αποψη ποιοτητας και φινιρισματος οι εσωτερικοι χωροι του ειναι απο τους καλυτερους που εχουμε δει να φτιαχνονται τα τελευταια χρονια στην ελλαδα. δε συγκρινω μονο με μετασκευες ιαπωνικων ημεροπλοιων (καλβος, ionian star, επτανησος, κεφαλονια, αικατερινη π κλπ), αλλα και με νεοτευκτα (aqua, νησος χιος κλπ). επαναλαμβανω οτι η συγκριση αφορα την πιοτητα των υλικων και την προσοχη στη λεπτομερεια.

το ταξιδεμα με 7 και τοπικα (τσικνιας cavo d'oro) 8 μποφωρ ηταν πολυ καλο με ελαχιστο κουνημα και μερικα υποφερτα κοπανηματα. το κλεισιμο των ανοιγματων του ανω γκαραζ φαινεται οτι βοηθησε.

εξωτερικα να πω οτι ισως θε επρεπε να επεκταθει πρυμα ο "κλειστος" χωρος στο ανοικτο deck. σηκωνει πολυ σπρεϋ το βαπορι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΕΦΙΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ !!ΒΑΜΜΕΝΟ ΠΑΝΤΟΥ , ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ AIS ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΝΕΙ ΡΑΦΗΝΑ ΑΠΟ ΜΥΚΟΝΟ ΜΕ 20,5 ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟ ΑΚΟΥΑ....ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ !!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...