Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 646
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
21 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

και στη δυσκολότερη ημέρα του καλοκαιριού επιλέγει να μην αφήσει το κοντέρ του γκαραζ στο Θεολόγος Π να γραψει 300 ΙΧ αλλα το κόβει στα 200 ΙΧ για να πάρει και 300 μέτρα φορτηγά. 

100 ΙΧ = 300 γραμμικα μετρα ;

λίγα δεν ειναι ;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε αρκετά για το γκαράζ του Θεολόγου και τη χωρητικότητα του πλοίου σε φορτηγά στα διάφορα δελτία. Ίσως φίλοι που δεν έχουν μπεί στο πλοίο να θεωρούν υπερβολικά τα νούμερα χωρητικότητας που κατά καιρούς αναφέρουμε, γι αυτούς λοιπόν να δώσω ένα visual του πάνω γκαράζ. Ξεκινάμε με μια πανοραμική άποψη που την δίνω για να δούμε πως το πλοίο έχει κατά πλάτος 6 γραμμές φόρτωσης, το Superferry II χάριν σύγκρισης έχει 4. Εδώ κοιτάμε πλώρα, το γκαράζ φτάνει ως τον καθρέφτη της πλώρης και εκμεταλλεύεται όλο το μήκος και πλάτος του πλοίου. Κι εδώ κοιτάμε πρύμα, όπως βλέπετε είναι εντελώς νέτο, δεν έχει ούτε μπουλμέδες, ούτε κολωνάκια. Μανούλα για φόρτωση λοιπόν. Ό,τι κι αν λέμε η επιλογή του συγκεκριμένου πλοίου έχει δικαιώσει 100 φορές την Fast Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν μου αρέσει το γκαράζ του ειδικά πάνω. Ακριβώς επειδή είναι γήπεδο κανονικό δεν υπάρχει προκαθορισμενη θέση (έστω και νοητά) όπως στο Μύκονος η το Χίος πχ που υπάρχουν δύο τρεις λωρίδες και τέλος. Στο θεολογο έχω δει να βάζουν αμάξια διαγώνια, κάθετα, όπως να ναι με αποτέλεσμα ουκ ολίγες φορές να μη μπορώ να φτάσω καν στο αμάξι μου και να περιμένω έως και 10 λεπτά να ξελασκαρει. Κατά τα άλλα πολύ ωραίο βαπόρι με highlight τα παγκάκια πλωρα.. Το μειονέκτημα του είναι η "διακεκριμένη θέση" που οποίος πρόλαβε το κύριο είδε με τα σαλονάκια 2χ2..

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο.Είναι συνεπέστατο εδώ και 13 χρόνια παρουσίας χωρίς να ταλαιπωρήσει κόσμο,βράχος στο ταξίδεμα,σταθερή ταχύτητα,καθαρό σαλόνι και το πλωριαίο μπαλκόνι είναι όλα τα λεφτά.Τα μειονεκτήματά του είναι ότι είναι λίγο κουτί και γενικά τετραγωνισμένο και είναι λίγο βαρύ στην μανούβρα...

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο δεν το θεωρω β'κατηγοριας παντως.Φανηκε με τα χρονια οτι η αγορα του ηταν πολυ μελετημενη κινηση και ας μην ξεχναμε οτι ειναι και απο τα νεοτερα πλοια στην ακτοπλοϊα μας μια και μας ηρθε μολις 6 ετων

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι αργουτσικο στη μανουβρα ο  cpt του το προφυλασει!παντα αργες μακρια απο το ντοκο!ας πουμε δε θυμαμαι ποτε να το χω δει να κανει τη κλασικη αριστερη στο εξω της Τηνου!παντα απεξω γυρναει  απο το φαναρι κ με αναποδα ερχεται πισω

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει η παρατήρηση του Nereus για το άνω γκαράζ. Επίσης ισχύει ότι ο πλοίαρχός του το προστατεύει άριστα στα ρεμεντζα. Το έχουμε ξαναπεί και στο παρελθόν, στο θέμα της χωρητικότητας στο γκαράζ είναι πολύ ευέλικτο, αλλά στο accommodation δε συγκρίνεται σε επίπεδο άνεσης με τα Superferry. 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι εξωστρεφές αλλά νομίζω οι προπέλες του είναι σχετικά κοντά και δεν κάνουν καλό ζεύγος . Το κυριότερο πρόβλημα στη μανούβρα του,έχω την αίσθηση , ότι είναι το γεγονός ότι έχει πολλά εξαλα και είναι αρκετα ψηλό σε σχέση με το μήκος του (και αυτό το πρόβλημα έχει μεγαλώσει από την στιγμή που έκλεισαν τα περισσότερα ανοίγματα στο γκαράζ)

 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης στη μανούβρα,τρίζει πάρα πολύ και έχει πάρα πολύ έντονο vibration(όλα τα πλοία στην μανούβρα το κάνουν αλλά αυτό πολύ πιο έντονα)

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές πάντως πρόκειται για ένα εξαιρετικό πλοιο !!! Οδεύοντας προς την συμπλήρωση 15ετους θητείας του στην Ελλάδα , διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση εσωτερικα κι εξωτερικά , δεν απασχολείσαι ποτέ το κοινό με βλάβες , κατάφερε και κέρδισε την προτίμηση των μεταφορικών οι οποίες για πάρτυ του ανέβηκαν στην Ραφήνα και παράτησαν τον πειραια , είναι σταθερό στα δρομολόγια του... Μπορεί το κομοδεσιο του όντως να μην πιάνει τα επίπεδα ανέσης  του Superferry , αλλά νομίζω οτι στο απογευματινό δρομολόγιο που προτιμούν οι μεταφορικές και αρκετοι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών με τα ΙΧ τους ταιριάζει γάντι . 

Τωρα τα περί μανούβρας οκ δεν είναι Ιθάκη / Παρος / Νάξος , δεν διαφωνώ οτι έχει έξαλλα και με το κλείσιμο των ανοιγμάτων του πάνω γκαράζ ίσως η ξεπεσουρα στον αέρα έχει γίνει πιο έντονη , αλλα απο την άλλη δεν παρατάει και λιμάνια για να πεις οτι υπαρχει θέμα . Οι οποίες δυσκολίες εχει , με τον καπτα Μάκη στα χειριστήρια του δεν γίνονται εμφανείς στον απλό κόσμο. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Annivas said:

Οι οποίες δυσκολίες εχει , με τον καπτα Μάκη στα χειριστήρια του δεν γίνονται εμφανείς στον απλό κόσμο. 

συμφωνώ απόλυτα φίλε Annivas μαζί σου . Προσωπικά εγώ δεν θυμάμαι σχεδόν ποτέ να ΜΗΝ έχει πιάσει σε λιμάνι (τουλάχιστον δεν το κάνει συνέχεια) .

Όσον αφορά το γκαράζ του ,πρόκειται για ένα από τα καλυτερα(αν όχι το καλύτερο) σε τέτοιου μεγέθους πλοία . Μόνο με τον Σολωμο θα μπορούσαμε να το συγκρίνουμε .Και σας μιλάω εγώ που είμαι επαγγελματίας οδηγός . 

Το κομοδεσιο του μπορεί να μην σούπερ-λουξ αλλά είναι μια χαρα και θεωρώ πως δεν χρειάζεται περισσότερη πολυτέλεια και το ταξιδεμα του είναι αρκετά καλό(ειδικά όταν είναι έμφορτο)!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

προσφατο κυκλικο εκανα και γω με το πλοιο για ξεμουδιασμα...ευτυχως ολο το πληρωμα ηταν αψογο στο θεμα μασκας...μπορουσαμε να μην κυκλοφορουμε σαν τα ζομπι.....βαπορας υπεροχος...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Τραυματισμός επιβάτη στο Ε/Γ-Ο/Γ Θεολόγος Π στην Τήνο

Quote

Ενημερώθηκε απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Τήνου, ότι μετά τον απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π'' Ν.Π. 11479, για εκτέλεση του δρομολογίου του προς λιμένα Γαυρίου Άνδρου, τραυματίστηκε 88χρονος μετά από πτώση του εντός του πλοίου.

Στον άνδρα παρασχέθηκαν πρώτες βοήθειες από μέλη πληρώματος του πλοίου  και σύμφωνα με δήλωσή του δεν απαιτήθηκε διακομιδή του σε νοσοκομείο για περαιτέρω εξετάσεις.

Διενεργείται προανάκριση από την οικεία Λιμενική Αρχή

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Άφιξη του Θεολόγος Π στο Γαυριο της Άνδρου για να δέσει στη βόρεια προβλήτα, αφού καθάρισε από τη πλώρη του Superferry, έκανε το γύρισμα του και από τον ανοικτό καταπέλτη είδαμε το ασφυκτικό γεμάτο γκαράζ του. Ήταν το μοναδικό πλοίο που το Σάββατο 8 Αυγούστου πήρε κάποια φορτηγά από τη Ραφήνα (δεν πρόσεξα το Fast Ferries Andros γιατί είχε αναχωρήσει όταν έφτασα στη Ραφήνα). Στη συνέχεια μπορούμε να το δούμε στην αναχώρηση του από τη Τήνο και την επομένη ημέρα δεμένο στη Νο: 7 θέση στο λιμάνι της Μυκόνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύντομο ταξιδάκι φέτος και με το Θεολόγος Π, από τη Μύκονο με προορισμό την Τήνο. Κανένα αξιοσημείωτο σχόλιο δεν έχω για το πλοίο, απλά να παραθέσω μια φωτογραφία του μαζί με τη φόρτωσή του στη Ραφήνα, που μιλάει φωναχτά για έναν από τους λόγους για τους οποίους το πλοίο έχει πάρει την πρωτοκαθεδρία της γραμμής:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και εγώ, μιας και όπως ανέφερε ο φιλος Nick εδώ και χρόνια το πλοίο έχει την πρωτοκαθεδρία της γραμμής κυρίως λόγω του νέτου γκαραζ του, ένας καταπέλτης απευθείας για το άνω γκαραζ όπως είχε ακουστεί σε παλαιότερες ακινησίες του πλοιου δεν θα διευκόλυνε ακόμη περισσότερο την κατάσταση; 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...