Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts


Zakynthos I Main Particulars / Ζακυνθος Ι Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Zakynthos I
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Ville De Corte (1973-1989)
IMO Number: 7320291
LOA / Μέγιστο Μήκος: 86,75 m
Breadth / Πλάτος: 13,99 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 2157 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1973
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Schulte & Bruns, Germany
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Crepelle 3236 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 15 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1989
Operator/Διαχειριστής: ANEZ
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Meridionale de Navigation
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση:
Other information / Άλλες πληροφορίες:


 

____________________________________________________________

(1973, ex-Ville De Corte)

.

 

 

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

μιας και ειναι πειραια, μπορει να μας πει κανεις τι ακριβως κανει και σε τι κατασταση ειναι;

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τον προλιμενα εφυγε αλλα δεν εχω ιδεα που πηγε. Υποψιαζομαι κανενα Περαμα.

Βραδινα νεα:

Μα ποιος εισαι ρε θειο? Ο Πιτ Παπαδακος? Ειναι στη μικρη πλωτη δεξαμενη του Περαματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από γνωστό που ταξίδεψε χθες, μου είπε ότι πλοίο έκανε 1:30 λεπτά Ζάκυνθο Κυλλήνη, σε αντίθεση με τις κοινοπραξίας που κάνουν 1:15!! Πάντως όπως μου είπε είχε πολύ κόσμο και το γκαράζ ήταν γεμάτο!!

Δε ξέρω πόσο έκανε παλιότερα, αλλά φαντάζομαι πάνω κάτω την ίδια ώρα θα έκανε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

για την ταχυτητα οπως τα λεει ο Π100 ειναι. 1.30 απο ντοκο σε ντοκο. οπως ειπα και αλλου εφυγε απο κυλληνη μαζι με το ιονις και εφτασε ζακυνθο με 15 λεπτα διαφορα. 14 μιλια με το ζορι παει. φετος παντως το βαπορι λαμπει εξωτερικα. η εταιρεια νεκραναστηθηκε και το επισκευασε ως γνωστον.

post-13-128326958697_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ταξιδεψα χτες ξανα, μετα απο αρκετα χρονια με το καμαρι της γαλλικης ναυπηγικης βιομηχανιας.

εξωτερικα το βαπορι ηταν βαμμενο. τα decks ηταν καθαρα και χωρις σκουριες παρολο που η μπογια πρεπει να εχει συμπληρωσει 2ετια απο

καιρο.

μεσα ομως το βαπορι ειναι ενα δραμα. παλιες μοκετες που σε ορισμενα σημεια μονο εχει μπει καινουργια πανω απο την παλια, ξεφτισμενοι καναπεδες με φθαρμενα (και ξυλωμενα σε ορισμενους) ξυλινα πλαισια, πολυθρονιτσες που το χρωμα τους εχει αλλαξει απο τη βρωμια και τη φθορα. αμφιαλλω αν απο το 1990 που ταξιδεψε το βαπορι εχει γινει καμια αλλαγη.

στο εσωτερικο μπαινεις απο τους πλαινους καταπελτες που σε βγαζουν πλαι απο το ανω γκαραζ και απο εκει μπαινεις στη reception. μπροστα υπαρχει ενα μεγαλο σαλονι και το μπαρ/κυλικειο. πισω απο το μπαρ υπαρχουν δυο μικρες γωνιες/σαλονακια. μετα εινα το ρεμετζο της πλωρης χωρις οπτικη επαφη με αυτο. απο τη reception με σκαλες ανεβαινεις στο πανω σαλονι κατω απο τη γεφυρα και τις καμπινες πληρωματος. ειναι σε λιγο καλυτερη κατασταση απο το κατω. στη αριστερη μερια πλωρα 2 φινιστρινια βλεπουν πλωρη ενω δεξια υπαρχει ενας απομονωμενος χωρος με λιγα καλοδιατηρημενα καθισματα πιθανον για εκλεκτους ταξιδιωτης.

το βαπορι θυμιζει την εποχη που μετασκευαστηκε. εξω απο το κατω σαλονι υπαρχει ανακοινωση του λιμεναρχειου ζακυνθου που μας προτρεπει μολις φτασουμε ζακυνθο να παμε στο πρακτορειο να βγαλουμε εισητηριο επιστροφης και να παρουμε αριθμο προτεραιοτητας. οι μεγαλυτεροι θα θυμαστε οτι παλια με τα χειρογραφα εισητηρια παιρναμε και εναν αριθμο προτεραιοτητας οχηματος με βαση τη σειρα που ειχαμε στο χειρογραφο πλανο του κεντρικου πρακτορα.

πιο πολυ απο ολα μου αρεσε το μεγαλο αυτοκολητο Donald Duck που καλυπτε την πισω μερια του τιμονιου στη γεφυρα.

παρολο που δε φυσαγε πολυ ειχε εντονο κυματισμο στο στενο και το βαπορι την aquσε κανονικα:eek: . κουνια μπελα.

θετικη εντυπωση αφησαν οι ανακοινωσεις σε ελληνικα και αγγλικα (οχι προμαγνητοφωνημενες) απο γυναικα του πληρωματος. πρωτυτερα με ειχε κουρδισει η συμπεριφορα του ενος αξιωματικου προς τους κατωτερους του. αλλο θετικο οτι εκτος λιμενος μπορουσες να πας μπροστα απο τις βαρδιολες να βλεπεις καταπλωρα.

το βαπορι δυστυχως υστερει σε σχεση με τα αλλα 4 της κοινοπραξιας και σε σαλονια και σε ταχυτητα.

post-13-128326959196_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η κατάσταση εξακολουθεί να είναι όπως την περιέγραψε παραπάνω ο περίφανος ιόνιος! Τα σαλόνια στην ίδια αυτή κατάσταση.

Εντύπωση μου έκανε το φοβερά δύσχρηστο πάνω γκαράζ του πλοίου καθώς και το ότι πρέπει να το περπατήσεις όλο (το πάνω γκαράζ) για να φτάσεις στους εσωτερικούς του χώρους. Τα καταστρώματα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση ενώ πρύμα πάνω από το ρεμέτζο υπάρχει ένα τιμόνι:P .Ξέρει κανείς τι ρόλο βαράει / βάραγε;

Τέλος η ταχύτητά του από 13,3 έως 13,9 ενώ σε αντίθεση με αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω για τις ανακοινώσεις, κατά την άφιξη στην Κυλήνη ακούστηκε από ένα ξεχαρβαλωμένο μεγάφωνο μία μόνο λέξη: "ΚΑΤΑΠΛΟΥΣ"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο οτι λεει ο Nick στο roundup δεξαμενιζεται. προγραμματισμενος μπιντες ή κατι εκτακτο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

στην κυλληνη εκτος απο σολωμο και "επτανησος" ειδα και το ζακυνθοςΙ. ηταν δεμενο στη γωνια και μαλλον ειχε ρεπο. ηταν το πιο φρεσκοβαμμενο απο τα 3 παντως.

αφου θα το κρατησουν, ας φρεσκαρουν και τα σαλονια του, το χρειαζονται.:D

post-13-128326968461_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μια αυγοστιάτικη φωτογραφία του "Ζάκυνθος Ι" στον Πόρο της Κεφαλλονιάς. Πιστεύω ότι σε λιμάνια, όπως ο Πόρος, με το πράσινο φόντο τα πλοία φαίνονται πιο όμορφα.

post-360-128326968463_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι έδεσε... άραγε για καλα? Ακουγεται οτι δεν υπαρχουν τα απαιτουμενα χρηματα για να γινει μια τετοια επισκευη - μετασκευη ουτως ωστε, καθ¨οτι καραβι 35ετιας, να του επιτραπει να αποπλευσει ξανα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρά τη πώληση του Ουγκο Φώσκολου, δεν έχει ακουστεί τίποτα (εάν περίσσεψε καθόλου ρευστό), για να ξεκινήσει τη συμμόρφωση του με τη συνθήκη της Στοκχόλμης?? Για να ξεκινήσει πάλι ταξίδια, που έλεγαν οι διοικούντες της ΑΝΕΖ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιος θυμαται το παπορο να κανει κανει ενα καλοκαιρι αγονη στο Βορειο Αιγαιο επειδη εχει βλαβη το πλοιο της γραμμης(δεν το εβγαλα απ το μυαλο μου,το θυμαμαι πολυ καλα στο λιμανι της Χιου...,νομιζω 15μερες εκατσε,ισως και λιγοτερο)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύγουστος του 2005 ήταν. Δρομολογήθηκε από Λαύριο.

4 Σεπτέμβρη 2005 επέστρεψε στα γνώριμα δρομολόγιά του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στη θέση του θα ναυλώσουν το Ζάκυνθος 1!! Άρα για φέτος το καλοκαίρι ας το ξεχάσουμε το πλοίο!!
τα δρομολογια του Νονα Μαιρη θα κανει το Ζακυνθος Ι εως τις 04-09-05. Μπορουμε λοιπον να υποθεσουμε οτι η ναυλωση του Ζακυνθος Ι ηταν ακριβως για 30 ημερες, και μετα θα εχουμε τη χαρα να υποδεχτουμε παλι τη Νονα Μαιρη.
οπως λεμε και αλλου[...]το ζακυνθος Ι αντικαθιστα το νονα μαιρη

αυγουστος του 2005 στη θεση του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ. express skiathos απαραδεκτος:D, εσυ που εισαι απο τους παλιους επρεπε να το θυμασαι:P;). ο νησος χιος ειναι καινουργιος και μαθαινει ακομη:P (φωτογραφια στη χιο δεν ηξερε να το βγαλει):rolleyes:

σοβαρα τωρα, ειχε κατσει ενα μηνα περιπου (οπως λεμε και στα ποστ της εποχης σε 3-4 διαφορετικα θρεντια). αν δεν κανω λαθος η ΣΑΟΣ ειχε αργησει αρκετα να εξοφλησει την κοινοπραξια (ionian ferries, στην οποια τοτε ηταν μελος ακομη η ΑΝΕΖ) και δεν ξερω αν υπαρχει ακομη οφειλη).

να ζησουμε να τα θυμομαστε (νονα μαιρη και ζακυνθος Ι).

Share this post


Link to post
Share on other sites

...να μελεταμε τας γραφας απ το 2005:DΟποιος θυμαται ας μας λουζει με την συγκεκριμενη φραση,no problem!

Σοβαρα,καπου θυμομουν να το εχω διαβασει στο forum αλλα αν χρησιμοποιησω το search το πιο πιθανο ειναι να με βγαλει στο...περι ορεξεως...:D

Το θυμαμαι πολυ καλα παντως και μαλιστα αναρωτιομουν τοτε,γιατι ηρθε αυτο το πλοιο στην Χιο.Αργοτερα εμαθα για την βλαβη του 'αλλου' πλοιου.Περισσοτερο για ΑΝΕΚοπλοιο μου εφερνε(που να ξερα ο κακομοιρης:P)

ΥΓ.Φωτο?Ηλπιζα στον enas chiotis αλλα αμα δεν εχει εκεινος,don't count on me:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΛΑΓΟ

Ελεεινή ξεφτίλα.

Σε συνέχεια από το ποστ στο "ΛΙΜΑΝΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ", το απόσπασμα από την "Ημέρα τση Ζάκυθος" που αφορά το Ζάκυνθος 1.

Το “Ζάκυνθος Ι”

Ως ναυτιλιακή εταιρία λαϊκής βάσης η ΑΝΕΖ, δείχνει ξοφλημένη. Εκατοντάδες κόσμος, έχει υποστεί ζημιές στα μετοχικά του πακέτα και οι λάθος χειρισμοί – στις εποχές των παχιών αγελάδων – αποδείχτηκαν καταστροφικοί. Έτσι επιβεβαιώθηκε το ρητό που λέει ότι, οι πολλοί καπετάναιοι το βουλιάζουν το καράβι…

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το δεμένο πλοίο, για να ξαναμπεί σε γραμμή χρειάζεται πάνω από 3.000.000 € για τις απαιτούμενες εργασίες προσαρμογής του στις ναυτικές νομοθεσίες. Η λογική πουλήματος, φαντάζει μακρινή αφού η αξία του, είναι πολύ μικρότερη από τα έξοδα ανακατασκευών.

Μέλλον; Αδιαφανές έως ανύπαρκτο.

Το πλοίο αυτό, έχει «πιάσει» τον καλύτερο τελευταίο ανακατασκευασμένο ντόκο, που στοίχισε εκατομμύρια στον φορολογούμενο πολίτη. Θυμίζουμε ότι, τα προηγούμενα χρόνια, έγιναν μάχες για να φτιαχτεί το σημείο εκείνο, με σύγχρονες μεθόδους. Έγινε το έργο μια χαρά. Εκεί, όλη η Ζάκυνθος περίμενε να δέσει κάποιο πλοίο σύνδεσης με Ιταλία ή άλλο της γραμμής μας, για μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερη φορτωεκφόρτωση. Σήμερα, η θέση είναι νεκρή, γιατί έχει δέσει ένα παροπλισμένο πλοίο δίχως μέλλον. Εκεί θα είναι για τα επόμενα χρόνια, επειδή αδιαφορούν επιδεικτικά οι αρχές του τόπου. Γιατί αδιαφορούν; Απλά γιατί οι μέτοχοι είναι αρκετοί και θέλουν να τους έχουν ζωντανές τις ελπίδες μη χρεοκοπίας της εταιρίας, ώστε να μην χάσουν ψήφους… Οι ψήφοι χρειάζονται στη Νομαρχία, στο Δήμο και στην Βουλή.

Πηγή : ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΘΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η δρομολόγηση του “Ζάκυνθος I” πρώτος στόχος της εταιρίας. B)

Μεγάλη -έως υπέρμετρη- αισιοδοξία διακρίνω στο χθεσινό άρθρο της "Ημέρας τση Ζάκυθος", για την επαναδρομολόγηση του πλοίου. :rolleyes:

Απόσπασμα.

Η επαναδρομολόγηση του πλοίου “Ζάκυνθος 1” στη γραμμή με την Κυλλήνη μετά από σχεδόν δύο χρόνια ακινησίας στο λιμάνι και οι προτεινόμενοι τρόποι που ο συγκεκριμένος στόχος θα επιτευχθεί, αποτέλεσαν το κεντρικό θέμα συζήτησης στην συνάντηση ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στο πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Αρκαδίων στο Σαρακινάδο....

...Σχετικά με τα έξοδα μετασκευής του “Ζάκυνθος 1”, εκτιμήθηκε ότι θα φτάσουν περίπου τα 500.000€ με 600.000€. Γι' αυτή προβλέπεται η αντικατάσταση των σωστικών λεμβών με τσουλήθρες, κάτι που όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος, θα έχει σαν αποτέλεσμα και τη μείωση του προσωπικού του πλοίου από τα 28 άτομα σε 20....

...Μάλιστα, ο κ. Βερτζάγιας εκτίμησε ότι μέσα στο χειμώνα η ΑΝΕΖ θα είναι σε θέση να εκτελέσει τις απαραίτητες εργασίες πάνω στο “Ζάκυνθος 1”, υπογραμμίζοντας ότι οι περισσότερες από αυτές θα γίνουν εντός του λιμανιού και μόνο για ορισμένες άλλες, θα χρειαστούν λίγες ημέρες στα ναυπηγία.

"Λίγες ημέρες στα ναυπηγεία" ??? :eek:

Μακάρι βέβαια να πάνε όλα καλά, και να δούμε το πλοίο να ξαναταξιδεύει.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα αυτα ειναι επιστημονικη φαντασια;). πλοιο ηπερηλικο, παρατημενο για 2 χρονια και μια εταιρεια που δεν εχει σαλιο. μαλλον καμια αυξηση κεφαλαιου ετοιμαζουν και πουλανε παραμυθια. προσωπικα δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να ξαναταξιδεψει, τουλαχιστον οχι στην ελλαδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έφτασεεε. Από μια γωνιά που αναδεικνύονται όλα του τα προσόντα (προπέλες, τιμόνια, sponsons, ασυνέχειες κλπ). Η μηχανή του χρόνου γράφει 25/05/2006. Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και γω το βλεπω απιστευτα δυσκολο να ξαναταξιδεψει στην Ελλαδα.

Και μια παραμετρος ακομα ειναι σε τι καθεστως θα ταξιδεψει.Θα μπει στην κοινοπραξια ή θα ταξιδεψει μονο του?Στην κοινοπραξια δυσκολα το βλεπω να το δεχτουν διοτι υστερει παααααρα πολυ απο ολα τα αλλα πλοια.Χωρια οτι και οι αλλες εταιριες δεν θα θελουν να μοιραζονται τα εσοδα με την ΑΝΕΖ.Μια χαρα τα καταφερνουν και ετσι.Αλλα και μονο του να δουλεψει με την φημη που εχει αλλα και την γενικοτερη κατασταση του εσωτερικα παλι δεν βλεπω επιτυχια.

Οποτε ή ειναι αλλη μια εξαγγελια που θα μεινει στα σχεδια(το πιθανοτερο) ή που ισως κανουν λιγα πραγματα για να το πουλησουν ενδεχομενως σε καλυτερη τιμη απο οτι θα πιασει τωρα

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...