Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 343
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ολοκληρωτική μεταμόρφωση πραγματοποιείται τις τελευταίες βδομάδες στο πλοίο Ζάκυνθος Ι της Kefalonian Lines στο νέο Μώλο Δραπετσώνας. Η Κεφαλλονίτικη εταιρία, με γνώμονα πάντα το καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της, ανακαίνισε πλήρως το Ζάκυνθος στα υψηλά στάνταρ που τα τελευταία χρόνια έχει καθιερώσει, συνολικού προϋπολογισμού που αγγίζει το ένα εκατομμύριο ευρώ. Όπως μας έλεγαν μάλιστα ειδικοί, η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με τον μηχανολογικό εξοπλισμό που ουσιαστικά αλλάζει και τη ταχύτητα του πλοίου που θα φτάνει έως και τα 16 μίλια την ώρα

Αξίζουν συγχαρητήρια στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Kefalonian Lines Σπυράγγελο Λυκούδη που προσπαθεί να φέρει νέα ήθη και μοντέρνες αντιλήψεις στα ναυτιλιακά δρώμενα των νησιών μας, καθώς και στην αδελφή του Αλεξάνδρα Λυκούδη η οποία παρότι τελειώνει το διδακτορικό της στη Γενετική είναι η ψυχή της εταιρίας, ενώ επιμελήθηκε η ίδια το νέο design του πλοίου. Φωτογραφίες από το ανακαινισμενο εσωτερικό του Ζάκυνθος Ι υπάρχουν στο site e-kefalonia.net

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

To e-kefalonia στο σχετικό promo  ρεπορτάζ έχει τίτλο "Αυτό είναι το ΝΕΟ ΖΑΚΥΝΘΟΣ". Μάλλον για να πείσει ότι ήρθε το νέο πλοίο της Kefalonian όπως έγραφε κατ' αποκλειστικότητα λίγο καιρό πριν.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχάσουμε να στείλουμε ευχαριστήριο μήνυμα και καμιά ανθοδέσμη στην οικογένεια Λυκούδη, που αφιερώνουν τον πολύτιμο χρόνο τους, σε εμάς τους απλούς επιβάτες τους και σκέφτονται από το πρωί ως το βράδυ, πως θα μας εξυπηρετήσουν καλύτερα ...

 

Φωνάζαμε με το Στρίντζη, αλλά ο Στρίντζης ήταν Στρίντζης. Τώρα; Είχαμε κάποιες ελπίδες για κάτι καλύτερο με την Ιόνιαν Γκρουπ, πάνε όμως και αυτές ...

Link to comment
Share on other sites

Η Κεφαλλονίτικη εταιρία, με γνώμονα πάντα το καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της, ανακαίνισε πλήρως το Ζάκυνθος στα υψηλά στάνταρ που τα τελευταία χρόνια έχει καθιερώσει, συνολικού προϋπολογισμού που αγγίζει το ένα εκατομμύριο ευρώ.

ενα εκατομμυριο δεν κανει ουτε το ιδιο το ζακυνθος 

αλλάζει και τη ταχύτητα του πλοίου που θα φτάνει έως και τα 16 μίλια την ώρα

οπως καποιο αλλο που εστειλε τις μηχανες στη γαλλια και θα πηγαινε με 21,1
Link to comment
Share on other sites

Σε λίγη ώρα αναμένεται να αναχωρήσει το Ζάκυνθος Ι από το Ν.Μ Δραπετσώνας με προορισμό την Κυλλήνη, έτσι ώστε να ξεκινήσει το απόγευμα τα δρομολόγια του στη γραμμή Κυλλήνη Ζάκυνθο

Link to comment
Share on other sites

ενα εκατομμυριο δεν κανει ουτε το ιδιο το ζακυνθος

οπως καποιο αλλο που εστειλε τις μηχανες στη γαλλια και θα πηγαινε με 21,1

Αν και είμαι offtopic φιλικά πάντα το άλλο που έστειλε μηχανές στη Γαλλία το καλοκαίρι του 2012 έπιανε καθημερινά 21 στο κομμάτι Άνδρος- Τήνος και μέχρι σήμερα εγώ προσωπικά το έχω ταξιδέψει και έχω δει ταχύτητες 21,2 και 21,4 προφανώς με ρεύματα αλλά τα 20,5 τα έχει με ή χωρίς ρεύματα Edited by Cpt Βαγγελης
Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι παει μεσω Ισθμου,οποτε οσοι θελετε προλαβαίνετε να πατε μια βολτα για φωτο

 

Σα να μου λες "παίξτο άρρωστος στη δουλειά" :P Τί ώρα το κόβεις Ρίο;

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω ποσο τους στοιχισε, αλλα αν κρινω απο τις φωτο, αλλαχτηκαν ταπετσαριες στα καθισματα, μπηκε "ακαυστο" πλακακι που μοιαζει με ξυλο και ανακαινιστηκαν οι καμπινεδες

α και γκατζετιες τυπου φωτιζομενο σινιαλο στις τσιμινιερες.

 

μηχανολογικα το καλυτερο που μπορει να εκανε ειναι μια πιο σωστη επισκευη (να ειδαν δηλαδη και χιτωνια/κουζινετα περα απο καπακια και φιλτρα)

το 1εκ δεν το φτανουν

 

αυτη τη στιγμη ειναι ακομη στον κορινθιακο (δεν το βλεπω να ξεκινα σημερα) και δεν εχει ξεπερασει τα 15

Link to comment
Share on other sites

μενει να δουμε λοιπον με τι ταχυτητες θα εκτελει δρομολογια σε συνεχη βαση.

26 χρονια στην ελλαδα το καλυτερο που εχουμε δει σε ταχυτητα δρομολογιων ειναι γυρω στο 15

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αξιοπεριεργο οτι το Ζάκυνθος Ι παραμένει εξω απο το λιμανι της Ζακυνθου μεχρι αυτη την ωρα

 

e3413af938d24770ad84dac282936300.png

 

:wacko:

Edited by Dimks
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

To Ζάκυνθος 1 με τα ωραία του τα μπλε, εν πλω για Κυλλήνη τον περασμένο Αύγουστο και τον Φεβρουάριο μπαίνοντας στο λιμάνι του χωριού, με φόντο τον χιονισμένο Ερύμανθο.

f6150001edab87c2a56d3fe8b407fae4

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Ζάκυνθος Ι έφτασε έξω από το Πειραιά νωρίς το πρωί αλλά μετά έκανε μια βόλτα μέχρι τις Λαγουσες και τώρα δένει στο Πέραμα με τη βοήθεια των ρυμουλκών Άτλας και Καραπιπέρης 16.

Link to comment
Share on other sites

Το Ζάκυνθος Ι έπεσε χθες το μεσημέρι από τη μικρή δεξαμενή του Περάματος και έκανε δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και στη συνέχεια έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά μπροστά από το ΥΕΝ. Όπου αναχώρησε γύρω στις 19:45 από το Πειραιά για τη Κυλλήνη μέσω του Ισθμού.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...