Jump to content
Shipfriends

Socotra Dream (IMO 8656130)


Recommended Posts

Μήπως έχει κανείς φωτογραφία του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ, σαν ΔΕΣΠΟΙΝΑ?
Σύμφωνα με πληροφορίες μου ναυπηγήθηκε το 1998 στο Πέραμα με μήκος 36,60μ. πλάτος 8μ. και έχει ταχύτητα 15,5 μίλια.
Έχει αγοραστεί και δρομολογηθεί ΝΙΣΥΡΟ - ΚΩ εδώ και 2 περίπου μήνες.
Στη φωτογραφία εδώ, είναι στο "λιμάνι" της Νισύρου στις 31/7/3005

post-46-128326955497_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Το Π.Σπηλιανη ξεκινησε τα δρομολογια του , μετα την επισκευη που εκανε για επιμηκυνση ...

Καθε μερα 07.00 απο Νισυρο για Κω και απο Κω στις 14.30 για Νισυρο

Φωτογραφια (giorgosz την εξαχνες) του στο λιμανι της Νισυρου την 11-05-2006 λιγο πριν την αναχωριση για Κω

post-41-12832695786_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το πλοίο λέγεται ότι δοκιμάζει την τύχη του, για τον χειμώνα τουλάχιστον, σε κάποια γραμμή Σάμου - Ικαρίας?

Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο έπαιξε πολύ να πάει στη θέση του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ όταν αυτό ήταν να πάει για 2 μήνες στην γραμμή Χίος Ψαρρά αλλά από την στιγμή που άυτό δεν πήγε τελείωσε και η ιστορία ααυτή.

Κρίσιμη θα είναι ο διαγωνισμός των άγονων που θα γίνει αυτό τον μήνα για την τυχόν δρομολόγηση του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ τον χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Ο διαγωνισμός των άγονων γραμμών τελείωσε την Παρασκευή.Τη Δευτέρα ανοίγουν οι προσφορές και φαντάζομαι μέχρι την Τρίτη θα ανακοινωθούν οι μειωδώτες.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγιά Σπηλιανή είναι το πρώην Δέσποινα του Σαρωνικού.

Πέρυσι τον χειμώνα έκανε επιμήκυνση νομίζω 4 μέτρα (για το μέγεθος δεν είμαι σίγουρος).

Συγκεκριμένα πρόσθεσε κομμάτι στη πρύμνη του για να φορτώνει και αυτοκίνητα.

Είναι το πρώτο πλοίο για τον πλοιοκτήτη του, ο οποίος κυνηγάει την επιδότηση για Κω-Νίσυρο-Τήλο...

Όσο για το Αφροδίτη Απόστολε, δεν ξέρω αν έχουν κάποια σχέση.

Link to comment
Share on other sites

Το δεσποινα ,απο οτι μου ειχαν πει κουλουριωτες καπεταναιοι, το ειχαν φτιαξει για να κανει παλουκια πειραια ,αλλα ηταν πολυ μεγαλο και αραγμενο για χρονια στα παλουκια.Ηταν προγεναιστερο των μπρουφας 1&2 που μοιαζουν πολυ και ειναι πιο καταληλα για τη γραμμη.Παντως πριν γινει σπηλιανη εκανε καποια δρομολογια παλουκια πειραια.Τωρα για το αφροδιτη,αν μιλαμε γιαυτο με το κοκκινο σχεδιο στο πλαι ειναι φτιαγμενο στη χαλκιδα και καμια σχεση με τη σειρα δεσποινα-μπρουφας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μιά ενδιαφέρουσα συνέντευξη της καπετάνισσας του "Παναγία Σπηλιανή", Βάσως Κονιδάρη, στην "Αλήθεια" της Χίου.

Λευκαδίτισσα στην καταγωγή, μεγαλωμένη στην Πάτρα και με πρώτη πλοιαρχία σε γκαζάδικο.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο της! Μακάρι να δούμε και άλλες! Εντόπισα κάτι που ελπίζω απλά να είναι λάθος του άρθρου. Πρώτη φορά που έκανε βάρδια ήταν Υποπλοίαρχος? Μήπως θέλαν να πούν Ανθ/ρχος ή απλά δέν έκανε ποτέ χρέη?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό βρήκες να σε εντυπωσιάσει, βρε Απόστολε? Το ό,τι την έβαζαν (κορίτσι πράμα) να κουβαλάει σακιά τσιμέντο και να την κρεμάνε εν πλω να ματσακονίζει...δεν σε εντυπωσίασε...το θεωρείς φυσιολογικό?

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και αυτό! Γιατι τον κάθε δόκιμο που τον ξεσκίζουν στα καράβια δέν μιλάμε? Τι παει να πεί πως είναι κορίτσι? Το επάγγελμα αυτό δέν χωρά διακρίσεις και φύλο! Όποιος μπορεί αντέχει και προοδέυει και η αναφερθήσα Πλοίαρχος τα κατάφερε! Όλοι έχουν φάει τα σκ@τ@ με το τσουβάλι και το ματσακόνι να σε κάνει μαύρο και μόνο κακό δέν έκανε!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σήμερα είδα στην Άνδρο δεμένο και σβηστό το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ ΄στον μόλο που δένουν τα μότορσιπάκια.:eek:

Γνωρίζει κανείς πως έλαχε η μοίρα του να βρεθεί στο γαύριο?:confused:

post-20-128326962602_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Παιδια το βαπορι ειναι μεγαλη κουνιστρα , με 5 μποφορακια πηγα και ηρθα απο Τηλο σε Χαλκη και τα ειδαμε ολα (καποιοι βεβαια τα βγαλανε ολα :) , κριμα γιατι ειχε και ωραιους μεζεδες στη Χαλκη :P) ..

Φωτογραφιες του στα λιμανια της Τηλου και της Χαλκης

post-41-128326967495_thumb.jpg

post-41-128326967498_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτές τις κόκκινες γραμμές στην πρύμνη τι τις θέλανε; Για να το βλέπουν και μην πέφτουν πάνω του τα μηχανάκια όταν είναι πρυμνοδετημένο;:)

Link to comment
Share on other sites

Γενικά το πλοίο στο σημείο εκείνο και μετά την επιμήκυνση έχει αλλάξει 2-3 φορές χρώματα.

Αρχικά πάντως είχε τις ίδιες περίπου γραμμές αλλά σε μικρότερο μέγεθος.

Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί 1 χρόνο μετά την επιμήκυνση, το όνομα και το νηολόγιο στη πρύμη δεν έχει μεταφερθεί πιο πίσω αλλά παραμένει στο αρχικό σημείο του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το πλοίο θα παραμείνει και τον χειμώνα στη γραμμή Νίσυρο-Κω και κάθε Παρασκευή Νίσυρο-Τήλο-Χάλη-Ρόδο (πάει και Σύμη?), έτσι θα μπορέσει να το απολαύσει ξανά ο Παναγιώτης Κ.B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Χρονια ειχαμε να αναφερθουμε στο μικρο βαπορακι που συνδεει για αλλη μια χρονια τη Νισυρο με την Κω

Το συναντησα λιγο μετα τη Νισυρο και οπως βλεπεται διατηρειται σε καλη κατασταση εξωτερικα.Εξαιρεση αποτελει η πρυμη η οποια εχει γινει μαυρη απο τα καυσαερια.Οταν μας περασε εκανε και μια μικρη βουτια στα απονερα μας

gallery_1819_1245_837380.jpg

gallery_1819_1245_129470.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...