Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δύο μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδες του Ηρακλείου Κρήτης, κάνουν λόγο:

1. Για επικείμενη ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κρήτης με την Αίγυπτο, τόσο για μεταφορά προϊόντων όσο και για μεταφορά επιβατών - τουριστών. Μάλιστα επικαλύται και σχετικό έγγραφο του Υπουργείο εξωτερικών προς ΥΕΝ-ΥΠΑΝ. Μάλιστα γίνεται λόγος και για σχετική πρωτοβουλία της ΕΕ, καθώς και του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας.

2. Για μιά κίνηση του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, και κάποιων μεταφορικών εταιρείων για τη δημιουργία ακτοπλοϊκής εταιρείας λαϊκής βάσης για τη σύνδεση της Κρήτης με την Ανκόνα. Μάλιστα κάνουν λόγο για καταρχήν αγορά ενός Ro/Ro.

Προσωπικά, πιστέυω ότι όντως υπάρχει μια ανησυχία για να ταραχτούν τα λμνάζοντα νερά της ακτοπλοϊας, ενώ ακδράδαντα πιστέυω ότι οι Μινωικές του χρόνου θα ανοίξουν τουλάχιστον μία νέα γραμμή με το Αριάδνη, αφού κατά τα φαινόμενα θα μειώσουν τα πλοία της Βενετίας σε 2 με αλλάγή των Fosen με τα Ιταλικά. Επίσης υπάρχουν ανακοινώσεις για 4 δρομολόγια Ηράκλειο - Ρόδος - Ηράκλειο, 3 με τα Palace και ένα με το Δαίδαλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η γραμμη Κρητης - Αιγυπτου (Ηρακλειο-Αλεξανδρεια) να μου το θυμαστε, θα γινει η νεα αδριατικη!! Υπαρχει πολυ ψωμι!! Τωρα δινεται αυτη η ευκαιρια!! Μιλαμε για μια μεγαλη αγορα!! Μοναχα θεληση να υπαρχει, αφου πολλα ναυτιλιακα στελεχη ξερουν για τις προοπτικες αυτης της γραμμης

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Η γραμμή ακτοπλοϊκής σύνδεσης μεταξύ Αλεξάνδρειας, Κρήτης και Πειραιά, αναμένεται να δρομολογηθεί σύντομα, δήλωσε από το Κάιρο ο υπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Σιούφας κατά την επίσημη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Επενδύσεων της Αιγύπτου Μαχμουντ Μόχι Ελ Ντιν.

Σε σχετική ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ αμέσως μετά την συνάντηση, ο κ. Σιούφας επιβεβαίωσε το γεγονός, επισημαίνοντας ότι ήδη υπάρχει έντονο το ενδιαφέρον από εταιρεία που επιθυμεί να προχωρήσει στην δημιουργία αυτής της γραμμής, η οποία θα εξυπηρετεί οχήματα και επιβάτες.

Σημειώνεται ότι η ακτοπλοϊκή γραμμή που συνέδεε την Αλεξάνδρεια με τα ελληνικά λιμάνια έπεψε να λειτουργεί πριν από είκοσι και πλέον χρόνια.

Απο τη Ναυτεμποριτση

Link to comment
Share on other sites

Η παρακατω ανακοινωση μολις βγηκε στη Ναυτεμπορικη:

Την πρόθεσή της να δρομολογήσει το φορτηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ARCHAGELOS» στη γραμμή Πειραιά - Ηράκλειο - Αίγυπτο, ανακοίνωσε με επιστολή της στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη η ναυτιλιακή εταιρεία CHAMPION FERRIES LTD, θυγατρική της ΑΝΕΚ Lines, αξιοποιώντας το μνημόνιο συνεργασίας που υπογράφτηκε από τον κ. Κεφαλογιάννη και τον Αιγύπτιο υπουργό Μεταφορών Εσάμ Σάραφ τον περασμένο Ιούνιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τον Αρχάγγελο δεν θα τον αγόραζε η ΝΕΛ για να εξυπηρετήσει την Χ-Μ?

Δεν θα τον αγοράσει τελικά ή δεν τον έχει ανάγκη η γραμμή?

Μυστήρια πράγματα! Ρε μπας....? (συμπληρώστε ό,τι θέλετε:P )

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη νέα γραμμή που θα συνδέει τους ελληνικούς λιμένες του Πειραιά και του Ηρακλείου με λιμένες της Αιγύπτου

Η ναυτιλιακή εταιρεία CHAMPION FERRIES LTD ανακοίνωσε με επιστολή της στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κ. Κεφαλογιάννη την πρόθεσή της να δρομολογήσει το οχηματαγωγό πλοίο “ARCHAGELOS” στη γραμμή Πειραιά-Ηράκλειο, με προορισμό την Αίγυπτο.

Η ναυτιλιακή εταιρεία CHAMPION FERRIES LTD, θυγατρική της εταιρείας ANEK Lines ανακοίνωσε με επιστολή της στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας την πρόθεσή της να δρομολογήσει το οχηματαγωγό πλοίο “ARCHAGELOS” στη γραμμή Πειραιά-Ηράκλειο, με προορισμό την Αίγυπτο, αξιοποιώντας το μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλη Κ. Κεφαλογιάννη και τον Αιγύπτιο Υπουργό Μεταφορών Δρ. Essam A. Sharaf.

O Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλης Κ. Κεφαλογιάννης μετά από την συνάντηση που είχε με τον Δρ.Sharaf τον περασμένο Ιούνιο, οπότε συζητήθηκαν θέματα ναυτιλιακών σχέσεων των δύο χωρών για τις θαλάσσιες μεταφορές, το εμπόριο και τις επενδύσεις υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και Αιγύπτου.

Το μνημόνιο των δύο χωρών αφορά τα εξής θέματα:

Θαλάσσια σύνδεση Ελλάδος – Αιγύπτου με επιβατικό οχηματαγωγό (RO-RO). Θα διευκολυνθεί η θαλάσσια δρομολογιακή σύνδεση Ελλάδος-Αιγύπτου, η οποία θα συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας των δυο κρατών.

Ανάπτυξη των διευρωπαϊκών δικτύων θαλάσσιων μεταφορών σε συνδυασμό με το πανευρωπαϊκό δίκτυο και τα υπάρχοντα οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα των δύο χωρών.

Διευκόλυνση μεταφοράς προσώπων και αγαθών από και προς τους λιμένες των δύο χωρών με ενθάρρυνση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

Ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών.

Ευρωμεσογειακή συνεργασία σε θέματα λιμένων. Η ενίσχυση της συνεργασίας της Ελλάδος με τις χώρες της Ανατολικής Μεσογείου μέσω διμερών συμφωνιών στον τομέα των λιμένων αποκτά ιδιαίτερη σημασία αυτή την περίοδο η οποία θεωρείται εξαιρετικά κρίσιμη για την αναπτυξιακή πορεία των μεγάλων λιμένων της χώρας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εμφανίζει η προοπτική συνεργασίας Αιγυπτιακών λιμένων με τον Οργανισμό Λιμένα Ηρακλείου καθώς και η πιθανή κατασκευή λιμενικού τερματικού σταθμού στη Νότια Κρήτη εξαιτίας της εγγύτητας με τους Αιγυπτιακούς λιμένες.

Κρουαζιέρα. Τα υπό ελληνική, όσο και τα υπό αιγυπτιακή ή τρίτης χώρας σημαία κρουαζιερόπλοια, μπορούν να συμπεριλάβουν στα δρομολόγιά τους λιμένες των δύο χωρών, ως ενδιάμεσους λιμένες προσέγγισης

Link to comment
Share on other sites

''...Η εταιρία εξετάζει όλα τα στοιχεία προκειμένου στη γραμμή αυτή μελλοντικά να δρομολογήσει Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο....''

www.portnet.gr

Άρα αν πάει καλά η γραμμή σε κανένα χρονο θα δούμε και το Λατω στην Αίγυπτο;;:D:P

Link to comment
Share on other sites

Σημειωνοντας οτι ο Αρχαγγελος εχει μεθορμησει ηδη στη Μερτζαριο ωστε να ξεκινησει δρομολογια, να διευκρινησουμε οτι η ΑΝΕΚ δεν ειναι χωρις ανταγωνισμο στη γραμμη Πειραια - Αλεξανδρια. Υπαρχουν ηδη αλλες δυο εταιρειες που δραστηριοποιουνται στη γραμμη στα πλαισια βεβαια ενος ευρυτερου service. Προκειται για την Grimaldi Lines που δεχεται ro-ro φορτιο αλλα και κοντεινερ με συχνοτητα περιπου μια αναχωρηση καθε εβδομαδα, αλλα και την Vanuden Ro-Ro που δεχεται αναλογο φορτιο με αναχωρηση περιπου καθε 10-15 μερες. Αυτα βεβαια στο κομματι Πειραιας - Αλεξανδρια, μια και στο κομματι Ηρακλειο - Αλεξανδρεια δεν υπαρχει αναλογος ανταγωνισμος.

Link to comment
Share on other sites

Ανησυχούν οι παραγωγοί της Κρήτης, ότι θα γίνονται εισαγωγές από την Αίγυπτο γεωργικών προϊόντων.

Τελικά για βάλεις ή να απόδρομολογήσεις ένα πλοίο στη Κρήτη, πρέπει να έχει και τη σύμφωνη γνώμη των παραγωγών:eek::P

Συμφωνα με την ΕΞΠΡΕΣ

Συνάντηση με εκπροσώπους αγροτικών συλλόγων της Ιεράπετρας και τον πρόεδρο της ΟΑΣΝΗ είχε ο γενικός γραμματέας της Περιφέρειας Κρήτης Σεραφείμ Τσόκας, με αντικείμενο τη σύνδεση Κρήτης - Αιγύπτου και την εισαγωγή των ξένων προϊόντων εν όψει της δρομολόγηση πλοίου RO-RO θυγατρικής εταιρίας της ΑΝΕΚ.

Στη σύσκεψη, σύμφωνα με τα στοιχεία, διερευνήθηκαν ζητήματα που αφορούσαν τις ανησυχίες αγροτών για το ενδεχόμενο αθρόων εισαγωγών αγροτικών προϊόντων ανταγωνιστικών προς εκείνα που παράγει η Κρήτη.

Ωστόσο, αν και δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής ενδείξεις ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο, η Γενική Γραμματεία Περιφέρειας Κρήτης θα συνεξετάσει όλα τα ενδεχόμενα με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε το Σάββατο από Ηράκλειο για Χάιφα με 51 φορτηγά για Χάιφα και πολύ κλάμα από τους σύντεκνους αγρότες,

γιατί τα φορτηγά ήταν άδεια και πήγαιναν να φορτώσουν!

http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?ArtID=20681

http://www.patris.gr/articles/86149

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Συγνώμη που επαναφέρω ένα τοσο παλιό θέμα ...

Ερώτηση η συγκεκριμένη συγκοινωνία υπάρχει ακόμα ?

Μπορεί κάποιος επιβάτης να ταξιδέψει με το πλοίο αυτό ή παίρνει μόνο IX και ΦΓ ?

Link to comment
Share on other sites

Όχι δέν υπάρχει πλοίο τώρα πλοίο. Όταν ανοίγουν τα φορτία πατάτας και οπωροκυπευτιών με ψυγεία τότε κάποιο πλοίο (ή και 2) μπαίνει στην γραμμή. Συνήθως απο Νοέμβριο και μετά... Επιβάτες πέρνουν αλλα πρέπει να έρθεις σε συνεννόηση με την Sea Star που πρακτορεύει την γραμμή

Link to comment
Share on other sites

θυμαμαι στα 80s που εκανε βενετια πειραια ηρακλειο αλεξανδρεια το espresso eggitto (το eggitto express μετα τη μετασκευη).

απο τοτε που η adriatica "τεμαχιστηκε" κοπηκαν αυτες οι γραμμες.

Υγ στα late 70s ειχαμε και το σκανδιναβικο Dana Sirena, που επιανε πατρα αντι πειραια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Είχα διαβάσει και εγώ το άρθρο αλλά θεώρησα ότι είναι ακόμη μια μπαρούφα της υπερνομαρχίας όπως πολλές ακόμη. Σε μια πρόταση θα μείνω και τα συμπεράσματα δικά σας.

Η μελέτη έγινε με απευθείας ανάθεση, αφού το κόστος της ήταν μικρό, καθώς όπως είπε ο υπερνομάρχης κόστισε 10 – 12 χιλιάδες ευρώ.

Έχει αναγκές ο κόσμος...Μην ελπίζετε τίποτα πάνω στο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...