Jump to content
Shipfriends

Κόσμος (ΙΜΟ 7111250)


Recommended Posts

Σύμφωνα με πληροφορίες που είχα σήμερα στο AEGEAN GLORY΄έβαλαν κόσμο και αν όχι αυτή την εβδομάδα(Πέμπτη ή Παρασκευή) στις αρχές της επόμενης θα ξεκινήσει τις καθιερωμένες ημερήσιες κρουαζιέρες του στα νησιά του Αργοσαρωνικού. :)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φίλε Γιάννη αν πληκτρολογήσεις MYKINAI στο shipspotting, σου βγάζει

5 φώτο του MYKHNAI, ως AEGEAN GLORY βέβαια, και κάτω από τις φώτο

υπάρχει πίνακας με τα στοιχεία που ζητάς. Ορίστε μία από αυτές, για παράδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ:eek: . Λέει ότι είναι του 1971. Δηλαδή πιο νέο από το Κάρυστος. Και εγώ το είχα για μεγάλης ηλικίας. Κάποτε είχα πάει στην Αίγινα με αυτό με τη γιαγιά μου τη δεκαετία του 70 και ήταν με 50 στρώματα λαδομπογιάς.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω άν ταιριάζει σε στόμα shipfriend η λέξη παλιατζούρα και καλά θα κάνεις να τη σβύσεις.Αν η Ελλάδα είχε 3 ποστάλια τη 10ετία του 70 φίλε,απο Ελληνικά χέρι ,το ένα ήταν το θρυλικό ΜΥΚΗΝΑΙ.Κι αν ρωτήσεις στον Πειραιά ποιός ήταν ο καπετάνιος του θα σου πούν ένα όνομα θρύλο.ΚΑΠΤΑΝ ΤΖΙΜΗΣ ΜΑΣΤΡΟΚΟΛΙΑΣ αν σου λέι κάτι.Στη γέφυρά του φιλοξένησε προσωπικότητες που κανένα πλοίο δεν είχε αυτή την τιμή.(πολιτικούς-ηθοποιούς-εφοπλιστάδες και κυρίως γυναίκες ήταν η αδυναμία του) Ιδιαίτερα μην προσβάλλεις με αυτό τον τρόπο Υδραίους που το αγάπησαν,το ταξίδεψαν και είναι περήφανοι που ταξιδεύει ακόμα.Μιά εκδρομή μονοήμερη εάν κάνεις και δείς την κατάσταση που είναι το πλοίο τότε θα πάρεις πίσω αυτή τη λέξη.Δυστυχώς το αρχείο μου δεν είναι ηλεκτρονικό να δείς τη ΜΥΚΗΝΑΡΑ στα ντουζένια της.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Sorry φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ. Δεν ήθελα να προσβάλω το πλοίο σου. Τη σβήνω τη λέξη. Απλά ήθελα να πω ότι μου είχε φανεί ότι ήταν μεγάλης ηλικίας. Είχε πολλά στρώματα μπογιάς. Δεν είχε επιδερμίδα νεανική. Και το ΚΑΡΥΣΤΟΣ από Ελληνικά χέρια ήταν και πάμπολλα άλλα εκείνης της δεκαετίας. Και το ΑΝΝΑ Λ και πόσα άλλα. Τώρα για το αν ταξίδεψαν πολλοί διάσημοι φυσικό ήταν αφού πήγαινε στα πιο κοσμοπολίτικα νησιά. Δηλαδή με τα πλοία της Μυκόνου δεν έχουν ταξιδέψει όλοι οι διάσημοι του κόσμου και της Ελλάδας; :eek:

Link to comment
Share on other sites

Στη γέφυρά του φιλοξένησε προσωπικότητες που κανένα πλοίο δεν είχε αυτή την τιμή.(πολιτικούς-ηθοποιούς-εφοπλιστάδες και κυρίως γυναίκες ήταν η αδυναμία του)

Υπάρχουν κάποια παλιά καράβια που και στο άκουσμα μόνο του ονόματος τους

όσοι μεγάλωσαν και έζησαν στο Πειραιά, νοιώθουν κάποιο δέος.

''Πορτοκαλής Ήλιος'', ''Καμέλια'', ''Νεράιδα'', ''Μυκήναι'', και ίσως και άλλα.

Τα χρόνια που αυτά τα καράβια μεσουρανούσαν στον Σαρωνικό, οι επιλογές

του κόσμου στο θέμα των διακοπών δεν περιελάμβαναν μακρινούς προορισμούς, και η πλειοψηφία των Πειραιωτών κάναν τα ''μπάνια'' τους, Σαλαμίνα, Αίγινα, Μέθανα, Πόρο. Πέρασε λοιπόν κατα τα κοινώς λεγόμενα,

''κόσμος και κοσμάκης'' από τα καταστρώματα τους. Και μείνανε πράγματι θρυλικά, όπως (θα συμφωνήσω με τον φίλο ΜΥΚΗΝΑΙ) και το Μυκήναι.

Θα διαφωνήσω όμως μαζί του στην αναφορά που κάνει ότι ένας από τους λόγους που έμεινε θρυλικό ήταν ότι ''είχε την τιμή να φιλοξενήσει προσωπικότητες''. Προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο αν ο ''τάδε''

είχε πιεί καφέ στο μπαρ του, ή αν η ''τάδε'' είχε αναπαυθεί στα σαλόνια του.

Δεν είναι αυτό το κριτήριο μου για να αγαπήσω ένα καράβι, και να υπενθυμίσω ότι στο παρών forum υπάρχουν κάποια παλιά σκαριά που έχουν περισσότερες σελίδες συζητήσεων και σαφών αναφορών αγάπης, χωρίς να έχουν απαραίτητα φιλοξενήσει ''μεγάλες προσωπικότητες''.

Link to comment
Share on other sites

Εψαξα και βρηκα σε σημειωσεις απο τα παλια τα παρακατω.Μηκος 69,99 πλατος 10.04 βυθθσμα 3.00 1035 gross ton 626 net ton ναυπηγηση μελετη και ιδιοκτησια μεχρι το 1986 αναστασιαδης.Μηχανες 2 Χ ATLAS MAK 3200BHP το συνολο 8 CYL.Το πλοιο ηταν ειδικα φτιαγμενο για τη γραμμη που εκανε και ειχε και ειδικη διακοσμηση με μεανδρους κτλ που θυμιζε το ονομα του.Το πλοιο πουληθηκε με πολυ περιεργο τροπο που σε παει στο βρωμικο 1999

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Το Aegean Glory μάλλον προορίζεται για αντικαταστάτης του Anna Maru, γιατί το Anna Maru δεν είχε τελειώσει την επισκευή του, όταν ξεκίνησε μετά το ατύχημα του Γιωργής.

Αλλά και πέρυσι τον Απρίλιο, είχε πάει για δεξαμενισμό αλλά το πλοίο δε δούλεψε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από χθες το Aegean Glory έδεσε στο Ακτή Μιαούλη, δεξιά από τον Hermes. Το πλοίο από άσπρο έγινε μπλε. Από ότι φαίνεται ζήλεψε τα ομοσταυλα πλοία του αλλά και τα ακτοπλοϊκά πλοία.

Το πιθανότερο είναι να έγινε για να ταιριάζουν τα χρώματα με τα υπόλοιπα της Υδραϊκής Ναυτικής Εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Tι γίνεται βρε παιδιά με αυτό το ιστορικό καραβάκι ?

Τόσα λεφτά έχει η εταιρεία του και τα "πετάει" σε δεξαμενισμούς, ενώ ΟΛΟ τον υπόλοιπο καιρό το έχει δεμένο-παροπλισμένο στα 200άρια ??? :confused:

Δεξαμενισμός Απρίλιος 2007.

...Αλλά και πέρυσι τον Απρίλιο (2007), είχε πάει για δεξαμενισμό αλλά το πλοίο δε δούλεψε.

Δεξαμενισμός Μάρτιος 2008.

Στη μικρή δεξαμενή Βασιλειάδη το Aegean Glory.

Δεξαμενισμός Ιανουάριος 2009.

Το Aegean Glory μπήκε στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη, αλλά δεν έχει αδειάσει τα νερά της δεξαμενής

Κάνω λάθος ή είναι κάτι το πρωτοφανές στα Παγκόσμια Ναυτιλιακά ...δρώμενα ???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συμπληρώνοντας τα λεγόμενα του PERIHGHTHS, μέχρι και τη γιρλάντα είχαν αναμμένη χθες στο Aegean Glory.

Πιθανολογώ ότι μάλλον ετοιμάζεται για να ξεκινήσει, γιατί από ότι βλέπω στο δελτίο δεξαμενισμών, το Πλατυτέρα των Ουρανών είναι προγραμματισμένο για δεξαμενισμό, και μάλλον κάποια επισκευή, όποτε κάποιο πλοίο θα πρέπει να αντικαταστήσει(??)

Λέτε να το δούμε να ξανά ταξιδεύσει στα νερά μας??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Στην Υδραΐκη ανήκουν το Anna Maru, ο Γιωργής, και το Πλατυτέρα των Ουρανών. Τα αλλά δυο πλοία (Ερμής & Aegean Glory) τα διαχειριζόταν πληρώνοντας κάποιο ενοίκιο στους πλοιοκτήτες τους.

Εάν θυμάμαι καλά το όνομα του πλοιοκτήτη του Aegean Glory, είναι Τσουφλής

Link to comment
Share on other sites

Όπως με διόρθωσε κάποιος Shipfriend αλλά και ρωτώντας πάλι το όνομα του πλοιοκτήτη του Aegean Glory, γιατί μου το είχαν πει πριν κανένα 3μηνο. Ο πλοιοκτήτης ονομάζεται Τσαφος

Η απορία του φίλου Σειρίου για τους συνεχείς δεξαμενισμούς, μάλλον έχει σχέση ότι το πλοίο ετοιμάζεται να ξεκινήσει ημερήσιες κρουαζιέρες το καλοκαίρι για το λογαριασμό της Mediteranean Classic Cruises

Όποτε η φήμη που έλεγα ότι πουλήθηκε, μάλλον πρέπει να έχει σχέση ότι πλέον έχει περάσει στη διαχείριση της Mediteranean Classic Cruises από της Υδραΐκης

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο δεξαμενισμός που έκανε τον Ιανουάριο έγινε μόνο για να το δουν από κάτω τα νέα αφεντικά. Για αυτό είχε πέσει χωρίς να καθαριστεί και να βαφτεί. Ενώ στο δεξαμενισμό που κάνει το Απρίλιο καθαρίζεται και μάλλον σήμερα θα βαφτεί. Τώρα γιατί δεν το έκανε τότε αυτές τις δουλειές, μονό οι ίδιοι ξέρουν.

Η τσιμινιέρα του Aegean Glory έχει πλέον τα σινιάλα (PC) Pleasure Cruises

Όχι πλέον. Το επίθεμα που αναγραφόταν το σινιάλο της Pleasure Cruises είναι πλέον σβησμένο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...