Jump to content
Shipfriends

Aqua Blue (IMO 7429669)


Recommended Posts

29 minutes ago, gpap2006 said:

Ο ορισμός της αρπαχτής....

Κοίτα αρπαχτή δε το λες... Μέσα μπήκε.. Λόγω του ότι δε το δούλεψε στη γραμμή από την αρχή της σεζόν ο κόσμος δεν ήξερε καν ότι υπάρχει εναλλακτική πέρα από τη κοινοπραξία.. 

Άδειο ερχόταν.. Μισό άδειο έφευγε.. 

Τα εμπορικά το ίδιο κάνουν.. Τα βαπόρια μου αν δε τραβάνε ναύλο Ασία π.χ τα μπαλασταρω EC κοκ.. 

Επιχείρηση έχει ο Μάριος όχι φιλοπτωχο ίδρυμα.. Πόνταρε σε κάτι (έστω και καθυστερημένα..) και δε του βγήκε.. 

Όλοι μας θα κάναμε το ίδιο.. 

Μη κοιτάς τη κοινοπραξία που παίρνει και τις επιδοτησουλες της.. 

 

28 minutes ago, svo said:

Άραγε σε ποια γραμμή  θα μπορούσε να πετύχει το βαπόρι αυτή την περίοδο αλλά και την περίοδο του χειμώνα ? Προσπαθώ να σκεφτώ κάποιες αλλά δεν βρίσκω κάτι που θα άξιζε. Εχει αρκετά κρεβάτια σε σχέση με το μικρό πρωτόκολλο που εχει και ετσι βραδινά και μεγάλα δρομολόγια θα ήταν ίσως καλύτερα. 

Η γραμμή που του ταιριάζει είναι αυτή που λέει ο π100.. Αλλού δεν θα έχει τύχη.. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 900
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, Nereus said:

Η γραμμή που του ταιριάζει είναι αυτή που λέει ο π100.. Αλλού δεν θα έχει τύχη.. 

 

Και εσύ και ο Notre Dame 100 Portes καλά τα λέτε. Αλλά έχω την αίσθηση πως η δρομολόγηση στη συγκεκριμένη γραμμή έγινε έτσι ώστε επιμελώς να μην μπλεχτεί στα χωράφια της Attica. Και με τα τωρινά δεδομένα υποπτεύομαι πως και οποιαδήποτε άλλη του απασχόληση θα έχει τον ίδιο περιορισμό.  

Link to comment
Share on other sites

Αρπαχτη δεν το λες με τίποτα... Ίσα ίσα το βαπόρι ξελασπωσε την γραμμή τις δύσκολες μέρες, κ φάνηκε η έλλειψη του Αικατερίνη...

Τώρα, με τις υποδομές των λιμανιών σε συνδυασμό με τα μελτεμια, για την γραμμή δεν κάνει, ... ούτε για την Σαμοθράκη φυσικά, ...πιο πιθανό είναι μετά τον ΝΜΔ να αποκτησουμε ΝΜΓ ή ΝΜΚ

Edited by lifeguard
Link to comment
Share on other sites

Ηρθε για πρωτη φορα σαν AQUA BLUE στη Μυτιληνη σημερα κατα τις 10.30.Εκατσε περιπου δυο ωρες στη ραδα μεχρι να ερθει και να φυγει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ και μετα την αναχωρηση του,μπηκε και εδεσε στο παλιο γαμα με μια πολυ αργη μανουβρα.

Στη συναντηση εκτος λιμανιου με τον ΔΙΑΓΟΡΑ ανταλαχτηκαν και σφυριγματα μεταξυ των δυο πλοιων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/2/2019 at 2:31 PM, polmyt said:

Ηρθε για πρωτη φορα σαν AQUA BLUE στη Μυτιληνη σημερα κατα τις 10.30.Εκατσε περιπου δυο ωρες στη ραδα μεχρι να ερθει και να φυγει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ και μετα την αναχωρηση του,μπηκε και εδεσε στο παλιο γαμα με μια πολυ αργη μανουβρα.

Στη συναντηση εκτος λιμανιου με τον ΔΙΑΓΟΡΑ ανταλαχτηκαν και σφυριγματα μεταξυ των δυο πλοιων

Ας δουμε και με φωτογραφιες την παραπανω αφιξη

Μετα τη συναντηση με το ΔΙΑΓΟΡΑ το πλοιο με τη δεξια αγκυρα απικο προχωρησε και με σχετικα μικρη ταχυτητα μπηκε στο λιμανι της Μυτιληνης.

Φτανοντας λιγο μετα απο την πλωρη του ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ξεκινησε αριστερη στροφη , αργα αργα ευθυγραμιστηκε με το παλιο γαμα και φερνοντας τη πρυμη σε γωνια με τον ντοκο ξεκινησε αναποδα.

Μπορουμε να το δουμε και απο αλλη γωνια καθως και σε δυο φωτο παρεα με το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/13/2019 at 8:56 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τελικά το Aqua Blue γύρισε πίσω στη Μύκονο για να μεταφέρει τους επιβάτες του Worldchampion Jet από τη Μύκονο στη Νάξο και από εκεί να μεταφέρει τους επιβάτες του δρομολογίου του Naxos Jet προς τη Ραφήνα. 

Και μετα απο αυτο το ομορφο τουρ ξαναγυρισε στη Μυκονο και ειναι φουνταρισμενο ανοιχτα απο το νεο λιμανι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για σήμερα ένα καλοκαιρινό βίντεο του πλοίου σε 2 μέρη, πρόκειται για την προσέγγιση στην Τήνο την Κυριακή 1η Σεπτέμβρη. Είναι τραβηγμένο από την πρύμη του πλοίου και στην πορεία του θα διαπιστώσετε πως δεν υπήρχε ψυχή στο κατάστρωμα εκτός από τον λωλό που το τραβούσε. Όχι γιατί δεν υπήρχαν επιβάτες, αλλά πολύ απλά γιατί δεν μπορούσε κανείς να σταθεί από τον αέρα και όσοι ήταν στο κατάστρωμα λάκισαν για το εσωτερικό. Κι όπως είχα πεί και σε έναν πλοίαρχο -που δε γεννήθηκε με χέρια, αλλά με χειριστήρια για χέρια- σε παρόμοια προσέγγιση πρίν πολλά χρόνια και έπεσε κάτω απ' τα γέλια, "η Τήνος που όλοι αγαπήσαμε" :D (και αναφέρομαι στον αέρα και το λιμάνι, μην παρεξηγείστε οι Τηνιακοί).

 

Το πλοίο λοιπόν πλησιάζει στην Τήνο προερχόμενο από Άνδρο και ήδη λόγω του αέρα που φυσάει κατάπαντα, έχει πάρει αρκετή κλίση πρός τα δεξιά. Γυρνάει και ανακρούει πρύμνα πρός το λιμάνι, έτοιμο να κάνει την είσοδό του με την έξοδο του Blue Star Paros που ήδη βρίσκεται εντός λιμένος και ξεφορτώνει. Πλήν όμως το Blue Star Paros καθυστερεί και το Aqua Blue παίρνει άδεια να κάνει ανάποδα για τη θέση του.

 

Περνά σε απόσταση αναπνοής από την πλώρη του Blue Star Paros και όταν τα δύο πλοία είναι νέτα(όσο μπορεί να είναι νέτα σε τέτοιες καιρικές συνθήκες), το Blue Star Paros παίρνει άδεια αναχώρησης και αποπλέει για τη Μύκονο. Τελικά το Aqua Blue δένει ασφαλώς στην Τήνο μετά από μεγάλη προσπάθεια.

Αφήνω το φυσικό ήχο του αέρα που λυσσομανάει, Πλοίαρχος πρέπει να ήταν ο Γιάννης Παπαμάρκος. Ελπίζω να άρεσαν στο φιλοθέαμον κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Το Aqua Blue μάλλον σήμερα θα σταματήσει τα δρομολόγια του από τη Ραφήνα. Αυτή η δρομολόγηση μάλλον δημιούργησε πρόβλημα στα υπόλοιπα πλοία της γραμμής (με τις δυσκολίες στα λιμάνια, καθυστερούσε τα υπόλοιπα), παρά έδωσε λύση στη γραμμή!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Πρίν κάμποσο καιρό είχαμε δεί το πλοίο να ρεμετζάρει στην Τήνο. Σήμερα λοιπόν είναι η σειρά της Άνδρου σε 4 συνέχειες.

 

Τα videos είναι τραβηγμένα από την πρύμη του πλοίου, με αέρα 5-6 στη συγκεκριμένη προσέγγιση. Στο πρώτο video που ακολουθεί, βλέπουμε το πλοίο να πλησιάζει το λιμάνι, να νετάρει από το φαναράκι και να ξεκινά τη μανούβρα του για την προβλήτα του Γαυρίου.

 

Στο δεύτερο απόσπασμα, το πλοίο έχει αρχίσει σιγά-σιγά να πλησιάζει το ντόκο, πετάει τα βιλάι και δένει ασφαλώς και σε γωνία. Είναι προφανές πως το πλοίο δεν έχει τις δυνατότητες για σύντομες και αποφασιστικές μανούβρες. Ο καταπέλτης πέφτει και οι πρώτοι επιβάτες αποβιβάζονται.

 

Εδώ ακολουθεί όλη η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι, βλέπουμε επιβάτες και τροχοφόρα να από/επιβιβάζονται και στο τέλος το πλοίο να μολάρει κάβους.

 

Για το τέλος οι πρώτες του προπελιές και το ανέβασμα του καταπέλτη.

 

Link to comment
Share on other sites

Ωραια τα βιντεο. Ξέρει κανείς γιατί το πλοίο από πολύ παλιά όταν πρωτοήρθε στις ΛΑΝΕ μονίμως είχε κλίση; Με όλους τους αέρηδες θάλασσες κλπ, από τότε που το θυμάμαι μονίμως είχε κλίση.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...