Jump to content
Shipfriends

Aqua Blue (IMO 7429669)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο βαπόραρος έβγαλε τις ζημιές μετά από τη δρομολόγηση του στη Ραφήνα.Εκεί το πήγαιναν συνέχεια στα κόκκινα με ταχύτητες 20+.Σίγουρα τους 20+ κόμβους τους είχε ανέκαθεν το βαπόρι όμως στη Ραφήνα το ξεζουμίσανε.Κάποιοι ήθελαν να ξυρίζουν ακτές και νομίζανε ότι είχαν στα χέρια τους κάνα blue star.Οι μηχανές έχουν πολλά μα πολλά μίλια στη πλάτη τους και χρειάζονται ειδική περιποίηση.

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα απλά θα ήθελα να προσθέσω ότι και η ηλικία του πλοίου παίζει μεγάλο ρόλο στις επερχόμενες ζημιές .

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
18 minutes ago, SAMAINA said:

Μηπως χρειαστεί πάλι? Το ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ μάλλον τα ξαναέπαιξε.

Μάλλον σικέ ήταν η επαναδραστηριοποίηση, για να τηρηθεί η προσυμφωνημένη προθεσμία της 22.9

Link to comment
Share on other sites

Είχα ταξιδέψει με το πλοίο τις παλιές καλές εποχές, ως Τάλως, σε δρομολόγιο Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Τεργέστη - Ηγουμενίτσα. Μιλάμε πριν σχεδόν εικοσιπέντε χρόνια!

Τότε το πλοίο, προφανώς, ήταν στα καλύτερά του, πολύ καλό ταξίδεμα, πολύ ωραίες δίκλινες εξωτερικές καμπίνες, πλήρωμα και εν πλω υπηρεσίες στα τότε πολύ καλά επίπεδα της ΑΝΕΚ. Είχα απολαύσει το ταξίδι μαζί του, αν και, για να πω την αλήθεια, εξωτερικά δεν μου γέμιζε και πολύ το μάτι.

Αλλά, μήπως έχει έρθει η ώρα να αποσυρθεί το βαπόρι; Μιλάμε πια για ένα πλοίο ξεζουμισμένο και ταλαιπωρημένο!

Θα μου πεις, δεν φαίνεται να υπάρχει και άλλη εναλλακτική λύση, αλλά νομίζω ότι με πλοία τέτοιας ηλικίας και καταπόνησης δεν μπορεί να προχωρήσει η ακτοπλοΐα μας. Δεν υπάρχουν, βέβαια, και εύκολες λύσεις, το έχουν πει όλοι οι συμφορουμίτες σε σχόλια τους σε διάφορα θέματα.

Τέλος πάντων, ένα τεράστιο respect, στους μηχανικούς του πλοίου καθώς και στο υπόλοιπο πλήρωμα.

 

Link to comment
Share on other sites

@Z.Gk. θα με ενδιέφερε να μου πεις εντυπώσεις από αυτό το ταξίδι,αν θες βέβαια και αν θυμάσαι.Η ντίσκο και το self service ήταν ανοιχτά;Υπήρχαν άλλες υπηρεσίες προς τον επιβάτη;Τι ταχύτητα να είχε τότε το βαπόρι;Είχε κίνηση;

Σε ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ @nomikos πρέπει να ήταν το 1998, με πλοίαρχο τον αείμνηστο Γιώργο Σανδαλάκη, με τον οποίο είχα και την τιμή να φάμε μαζί. 

Από όσο θυμάμαι, ήταν όλα ανοιχτά! Και το self service και η τραπεζαρία και, βέβαια, η ντίσκο, η οποία ήταν must για το βράδυ. Το φαγητό ήταν θαυμάσιο και είχε πολλά κρητικά προϊόντα, κρασί, κλπ. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, πρέπει να είχε και έναν χώρο ως καζίνο, με λίγους κουλοχέρηδες. 

Η κίνηση στο συγκεκριμένο ταξίδι, ήταν καλή, μια και τόσο το self service όσο και η τραπεζαρία είχαν αρκετό κόσμο την ώρα των γευμάτων και των δείπνων, όπως και τα σαλόνια του. Λογικά, θα είχε καλύψει το μισό πρωτόκολλο, κάπου 400 επιβάτες, ίσως και παραπάνω. Άλλες εποχές, βέβαια.  Για φορτηγά, θυμάμαι ότι έβγαλε κάποια κομμάτια στην Τεργέστη, αλλά για να είμαι ειλικρινής τότε δεν έδινα και πολλή σημασία στην κίνηση των φορτηγών.

Στο ταξίδι μας, η αναχώρηση από την Πάτρα ήταν γύρω στα μεσάνυχτα. Περιττό να πω ότι το πλοίο ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, μέσα-έξω, πεντακάθαρο, όμορφα διακοσμημένο και άνετο. Επίσης, η δίκλινη εξωτερική καμπίνα που είχα ήταν και αυτή πολύ άνετη και φωτεινή, ένα ντεκ κάτω από τη γέφυρα, στη δεξιά μεριά του πλοίου (είναι απίστευτο τι μπορεί να θυμηθεί κανείς σε αυτήν την ηλικία!) και με μοκέτα την κλασική μπορντωκοκκινοκοραλλί.  

Ως προς το ταξίδεμα. Στο ανέβασμα η θάλασσα ήταν μια χαρά. Το πλοίο, γενικά, κρατούσε πορεία σχετικά κοντά στις Δαλματικές ακτές. Στο κατέβασμα όμως, είχαμε από την Τεργέστη μέχρι και το ύψος του Ντουμπρόβνικ ένα οκταράκι  γεμάτο, βοριά.  Το πλοίο είχε πάρει μια πολύ ελαφρά κλίση, μάλλον προς τα δεξιά, και ανταποκρίθηκε πολύ καλά, χωρίς πολλά κοπανήματα. Τολμώ να πω ότι μου είχε κάνει εντύπωση η συμπεριφορά του. Σε σχέση με την ταχύτητα, αυτή πρέπει να ήταν σταθερά πάνω από 18 μίλια και να έπιανε και τα 19, γιατί μου το είχαν πει κάποια στιγμή που είχα ανέβει στη γέφυρα.

Γενικά, μπορώ να πω ότι έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από αυτό το ταξίδι, το πλοίο μου άρεσε πάρα πολύ. Αφού, όταν δρομολογήθηκε για λίγο στην Ικαροσαμία, σκεφτόμουν σοβαρά να το ταξιδέψω ξανά, αλλά τελικά δεν προέκυψε.

Να είσαι καλά φίλε Νομικέ που μου έδωσες το κίνητρο να θυμηθώ όχι μόνο το ταξίδι, αλλά και τους ανθρώπους με τους οποίους ήμουν μαζί! 

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου.Έχοντας ταξιδέψει και εγώ με το συγκεκριμένο πλοίο πολλές φορές φαντάζομαι με όλους τους χώρους ανοιχτούς και έτσι όπως το περιγράφεις το ταξίδι πρέπει να ήταν απόλαυση.Τα έχουμε ξαναπεί,πιστεύω πως η μετασκευή του Ιεράπετρα ήταν από τις καλύτερες που έχει κάνει η ΑΝΕΚ.Μικρό Βενιζέλο το αποκαλούσαν και όχι άδικα.Βέλτιστη εκμετάλλευση χώρων,νομίζεις πως βρίσκεσαι σε πολύ μεγαλύτερο πλοίο.3 σαλόνια 2 χώροι αεροπορικών,2 εστιατόρια 300+ κλίνες,πάνω γκαράζ για φορτηγά και όλα αυτά σε βαπόρι 136 μέτρων...

Το καζίνο πρέπει να ήταν στη δεξιά μεριά στο ντεκ της reception εκεί που αργότερα τοποθετήθηκαν αεροπορικά.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που ταξίδεψα το καλοκαίρι του 2020 μπορώ να πω ότι ήταν πολύ καλοτάξιδο ωστόσο εσωτερικά είναι αρκετά ξεπερασμένο (αν και καθαρό τουλάχιστον όσο το έχω ταξιδέψει) , αλλα σε πολλούς επιβάτες όπως και σε εμένα έκανε κακή εντύπωση  η αρκετά αισθητή μόνιμη κλίση που έχει ( νομίζω αριστερή δεν θυμάμαι καλά ). 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, nomikos said:

Το καζίνο πρέπει να ήταν στη δεξιά μεριά στο ντεκ της reception εκεί που αργότερα τοποθετήθηκαν αεροπορικά

Νομίζω πως ήταν στα δωματιάκια δεξιά&αριστερά πριν την ντίσκο σαν φρουτάκια. 

Link to comment
Share on other sites

Για την Τεργέστη καλό ήταν. 

Γενικώς υστερούσε έναντι των περισσότερων της Αδριατικής, γι'αυτό έμεινε μόνο 4 χρόνια.

ΥΓ: ως Τάλως. Τα 3 χρόνια ως Κύδων, ήταν σπαρτιάτικο. Στη ουσία ένα ro ro που έπαιρνε και επιβάτες.

 

Edited by proud_ionian
υγ
Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση οτι το Ταλως ηταν το μοναδικο πλοιο της ΑΝΕΚ που δεν εκανε ποτε δρομολογιο στη γραμμη Χανια-Πειραιας.Ολα τα υπολοιπα εστω και σε σκαντζες τα ειχαμε δει.Μαζι με το Ταλως επισης δεν θυμαμαι ποτε στη Σουδα ουτε το Ρεθυμνον(τουλαχιστον απο το 90 και μετα)ουτε το Αρκαδι(αν και αυτο για μενα και για πολλους ακομα δεν ηταν ποτε ανεκιτικο).

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, nomikos said:

Μικρό Βενιζέλο το αποκαλούσαν

Το πρόβλημα όλων των μικρών Βενιζέλων (Βαγγέλης, Σοφοκλής, Τάλως) είναι ότι δεν φτάνουν σε τίποτα τον κανονικό Βενιζέλο, τον Ελευθέριο.;)

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, MILTIADIS said:

Εχω την εντυπωση οτι το Ταλως ηταν το μοναδικο πλοιο της ΑΝΕΚ που δεν εκανε ποτε δρομολογιο στη γραμμη Χανια-Πειραιας.Ολα τα υπολοιπα εστω και σε σκαντζες τα ειχαμε δει.Μαζι με το Ταλως επισης δεν θυμαμαι ποτε στη Σουδα ουτε το Ρεθυμνον(τουλαχιστον απο το 90 και μετα)ουτε το Αρκαδι(αν και αυτο για μενα και για πολλους ακομα δεν ηταν ποτε ανεκιτικο).

Πρεπει να ήταν το 2007 όταν το είχα δει να αναχωρεί απο Σούδα για Ρέθυμνο. Με μια αναζήτηση στο φόρουμ, οντως, εκανε Πειραιά Χανιά Ρέθυμνο τότε. 

Και όσο μπορω να θυμηθώ πρέπει να είχε κάνει και μερικά δρομολόγια Πειραιά Ρέθυμνο μέσω Χανίων όσο το Πρεβελης ήταν δρομολογημενο στα Χανιά την ίδια χρονιά. 

On 11/17/2007 at 5:02 PM, ΛΑΣΙΘΙ said:

Πιάνει Σητεία όχι Άγιο. Πάντως με ένα ταξίδι βλέπεις τέσσερα λιμάνια της Κρήτης ούτε κρουαζιερόπλοιο να ήταν.

Πάντως η ΑΝΕΚ - ΛΑΝΕ φροντίζει να μην βαριούνται οι ναυτικοί του πλοίου.:D Γι' αυτό τους βάζει να να πιάνουν διάφορα λιμάνια -μόνο τον τελευταίο μήνα 13 (Πειραιάς-Μήλος-Σαντορίνη-Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο-Άγιο Νικόλαο-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο-Κύθηρα) με διάφορα δρομολόγια.

 

On 11/16/2007 at 10:08 PM, margaritis24 said:

απο αλλες εποχες βγαλμενο το σημερινο δρομολογιο!!!ΜΗΛΟ ΧΑΝΙΑ ΡΕΘΥΜΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ ΚΑΣΟ ΚΑΡΠΑΘΟ ΔΙΑΦΑΝΗ ΧΑΛΚΗ ΡΟΔΟ

 

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδάκι με το πλοιο για Λημνο μετα την επάνοδο του στην γραμμή μετα την καλοκαιρινή βλάβη. Οι εντυπώσεις καλες σε γενικές γραμμές αν αναλογιστούμε πως διανύει και το 46ο ετος της ηλικίας του και όπως είχα πει και παλιότερα θεωρώ ότι σαν πλοιο στο σύνολο (χωρητικότητα, μέγεθος, γκαραζ καμπίνες, ταχύτητα) είναι ότι πιο ολοκληρωμένο εχει περάσει απο την γραμμή. Αναχώρηση στην ωρα του απο το Λαυριο και άφιξη με μια ωρα καθυστέρηση στην Λημνο κατι λογικο καθώς ο βοριάς δεν έπαιζε. Το ταξιδεμα του αρκετά καλο με μπόλικα κοπανηματα στα μάγουλα της πλώρης και με πέρασμα δυτικά της Σκυρου για να μην ταλαιπωρηθεί και ταλαιπωρήσει. Η ταχύτητα του όταν είχε τον καΙρό στην πλώρη δεν έπεφτε κάτω από τους 15.5 κόμβους και έφτανε μέχρι τους 17.5+. Εσωτερικά τώρα η εταιρία του φαίνεται να το προσέχει και κρατιέται σε ένα πολύ καλο επίπεδο. Σε σχέση με φωτο που εχω δει στο ιντερνετ έχουν γίνει και κάποιες μικροαλλαγες. Στην ρεσεψιόν αλλά και σε αλλους διαδρόμους έχουν αντικαταστήσει τις μοκέτες με πάτωμα laminate. Στον χώρο του self service που πλέον λειτουργεί σαν απλο σαλόνι έχουν βάλει τις πολυθρόνες που βρίσκονταν στο κεντρικο σαλόνι του πλοίου τις οποίες αντικατέστησαν με καινούριες και στο σαλόνι της ντίσκο έχουν αλλάξει τις ταπετσαρίες στις πολυθρόνες και στους καναπέδες σε μπεζ. Και το σαλόνι της ντίσκο αλλα και το ετερο σαλόνι στο ντεκ 9 το οποίο το ονομάζουν aqua cafe  ήταν κλειστά μεν κατάφωτα δε. Ωραίος και χωρος της platinum class  Η καμπίνα που με φιλοξένησε μια δικλινη εξωτερική στο ντεκ 8 πεντακάθαρη και αρκετά ανετη λογικά δεν εχει αλλάξει κατι απο την εποχή της ανεκ. Tα καταστρώματα του πολλά και άκρως καραβολατρικα με πολλές περατζαδες βαμμένα στην τριχα και σε απόχρωση του γκρι από γαλάζια που ήταν. Ο χωρος με τους ανεμοθωρακες καλος και βολικος Το γκαραζ του ανετο και απαστράπτων. Μακάρι να συνεχίσει χωρίς αλλα προβλήματα σε αυτήν την πολύπαθη αγονη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...