Jump to content
Shipfriends

Aqua Blue (IMO 7429669)


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν είναι μόνο θέμα καιρού  το λιμάνι του Αη Στράτη αλλά και κυρίως θέμα βυθίσματος ο Πηγασος πέρναγε εκατοστά από το βυθό ,μάλιστα έχουν υπάρξει φορές που «έσκαβε» το βαπορι και το γνωρίζω πολύ καλά...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ας ελπίσουμε ότι το πλοίο θα βρεί νηογνώμονα να το αγκαλιάσει για να υπογράψει τη σύμβαση της άγονης, μιας και από 11/11/2019 ο RINA φαίνεται να έχει διακόψει, λόγω "Non-compliance with conditions of class / recommendations"...

 

Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίσουμε να μην βρεθεί νηογνώμονας που θα παραλείψει όσα έκαναν τον προηγούμενο να φύγει. Δεν γίνεται να ταξιδεύουν πλοία τοσων χρόνων απλα φρεσκάροντας την μπογιά και αλλάζοντας 2 μοκέτες κ 1 σαλόνι...

Link to comment
Share on other sites

Ο Ηλιόπουλος έριξε λεφτά στο aqua οπότε καλό είναι να μη τα ισοπεδώνουμε όλα.. Ένα class recommendation μπορεί να είναι 1000 πράγματα.. Και κανείς δεν ξέρει αν τσακώθηκε η είναι έτοιμο να βουλιάξει.. 

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα σημαίνουν ότι ο νυογνωμονας "διέγραψε" οριστικά το πλοίο ή απλά έχει γίνει κάποιο suspension και μετά απο εργασίες , σβήσιμο παρατηρήσεων κλπ θα επανέλθει στην προηγούμενη κατάσταση του; 

Link to comment
Share on other sites

Διαγραφή έγινε αλλά δεν είναι γνωστοί οι λόγοι.. Επειδή το έργο το έχω δει πολλές φορές.. Μπορεί για μια διαφωνία σε σχέση με ένα recommendation που κατέληξε σε τσακωμο να τον πέταξαν έξω.. Η μπορεί να υπάρχει κάποιο σοβαρό deficiency.. 

Σε υποψίες θα μπω αν δω κανέναν Πολωνικό νηογνωμόνωνα.. Πάλι θα έχει κάνει το θαύμα του ο χοντρός για όσους γνωριζουν ( και δεν εννοώ τον Ηλιόπουλο..) 

 

Όπως και να έχει ξέρουμε τι εστι Rina.. Από τις χειρότερες Κλασεις

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πολύς ο λόγος για το Aqua Blue, πάμε να το δούμε από πιο κοντά σε αργοπορημένο αφιερωματάκι με αφορμή ταξίδι που έκανα στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου. Είναι Κυριακή πρωί λοιπόν στη Ραφήνα και οι επιλογές για τη Μύκονο είναι κάμποσες. Η δική μου επιλογή είναι το Αqua Blue το οποίο φεύγει πρό-τελευταίο, στη ουσία τελευταίο όμως μια και αυτό που φεύγει μετά του είναι το ταχύπλοο Hellenic Highspeed. Οι λόγοι της επιλογής είναι τρείς. Πρώτος και βασικότερος πως δεν είχα ξαναταξιδέψει μαζί του. Δεύτερος πως παίρνοντας το τελευταίο πλοίο αποφεύγει κανείς τον αυθημερόν προσκυνηματικό τουρισμό της Κυριακής για την Τήνο(που για τα δικά μου γούστα είναι αρκετά ενοχλητικός) και τρίτος λόγος ήταν η περιέργειά μου να ταξιδέψω με το πλοίο με πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες, όπως το 6-7 βοριάς εκείνη της ημέρας. Κι αυτό ενθυμούμενος κάτι που είχα ακούσει από προηγούμενό του πλοίαρχο και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση: πως το ταξίδεμά του δηλαδή είναι παραδόξως πολύ καλό.

 

Ας ξεκινήσουμε από το τελευταίο λοιπόν, για να πούμε πως είχε γνώσιν ο φύλαξ. Κι αυτό γιατί και στο πέρασμα του Καβο ντ' Όρο(με 6άρι) αλλά και στον Τσικνιά(με 7άρι καλό), το πλοίο ήταν απίστευτα σταθερό και στιβαρό. Μηδέν κοπανήματα, μηδέν αξιοσημείωτες κλίσεις, βασικά παίρνει μια ελαφρά κλίση πρός τα αριστερά και συνεχίζει απτόητο. Περίεργο πως καμιά φορά λειτουργούν αυτά τα πράγματα, η γιαπωνέζα με τα μαγουλάκια της που μοιάζει με κουτί από παπούτσια, να είναι μανούλα στο ταξίδεμα. Η μοναδική φορά που το Aqua Blue βρέθηκε με κλίση, ήταν έξω από το λιμάνι της Τήνου(λιμάνι που όλοι αγαπήσαμε:D), ο λόγος φυσικά είναι πως ο αδυσώπητος καταβάτης βοριάς το χτυπάει κατάπαντα και το γέρνει.

 

Αυτό με φέρνει στο να μιλήσω για ένα πολύ δυνατό κομμάτι του πλοίου, τα εξωτερικά καταστρώματα. Εδώ είναι το sun deck(νο 9) που είναι απολαυστικό να κάτσει κανείς και να ευχαριστηθεί ταξίδι, συνίσταται ανεπιφύλακτα. Υπάρχουν και τα πλευρικά καταστρώματα που μάλλον εμπίπτουν στην κατηγορία διαδρόμων. Εδώ η όψη από τη βαρδιόλα, στη συνέχεια έχουμε το χώρο που οδηγεί στο φουγάρο και τέλος ναι και το κομμάτι που οδηγεί στο πρυμνιό τμήμα του sun deck. Στα δεξιά το αντίστοιχο έχει λίγο περισσότερο χώρο. Ωραίο σημείο και το πρυμνιό μπαλκόνι στο deck 8, από εκεί έχει τραβηχτεί το video της Άνδρου που είδαμε σε προηγούμενο post.

 

Εσωτερικά το πλοίο είναι μια μεγάλη ευχάριστη έκπληξη και σε μένα πουθενά εκτός από τον διάδρομο των καμπινών, δεν μαρτύρησε την ηλικία του και το παρελθόν του. Στο deck 6 που έχουμε και τη ρεσέψιο υπάρχουν επίσης και 2 σαλόνια με καθίσματα αεροπορικού τύπου. Εδώ είναι το πρυμνιό που είναι πιο ευήλιο και ευρύχωρο. Υπάρχει όμως και ένα μικρότερο στα δεξιά. Τα καθίσματα δεν φαίνονται να είναι τόσο αναπαυτικά  ενώ και ο χώρος δεν ενδείκνυται για τους πάσχοντες από κλειστοφοβία. Πλήν όμως είναι χρηστικός και κάνει μια χαρά για κάποιον που το χειμώνα θέλει να ταξιδέψει οικονομικά. 

 

Στο deck 7 υπάρχει και τρίτο σαλόνι καθισμάτων αεροπορικού τύπου, το οποίο όπως βλέπετε είναι και σε ευρυχωρία και σε ποιότητα εσωτερικού, μια σκάλα παραπάνω από αυτά που είδαμε νωρίτερα. Αυτό βρίσκεται στα δεξιά, στα αριστερά βρίσκει κανείς το self-service του πλοίου που τώρα ονομάζεται με τον ευρηματικό τίτλο SeaSitio. Τουλάχιστον στο ταξίδι που έκανα εγώ, δεν φάνηκε να χρησιμοποιείται και δεν μου έδωσε την εντύπωση πως χρησιμοποιούταν γενικότερα. Στο ίδιο deck και πιο πλώρα βρίσκεται και το κεντρικό σαλόνι του πλοίου με μπάρ που λειτουργούσε και με το μεγάλο ανάγλυφο logo της Seajets να δεσπόζει. Σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2018, μπορεί κανείς να διαπιστώσει πως έχουν αλλάξει τα καθίσματα και έχουν προστεθεί τηλεοράσεις. Αξιοπερίεργο πως το μπάρ αυτό λειτουργεί σαν "υποκατάστημα Aqua Blue" ενός cafe που βρίσκεται στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Καλόγουστα ακόμα και τα κλιμακοστάσια, όσον αφορά τη διακόσμησή τους.

 

Στο deck 9 υπάρχει το Flocafe που στο δικό μου ταξίδι ήταν κλειστό. Και πρύμα η ντίσκο του πλοίου, το μπάρ της οποίας λειτουργούσε και η οποία είναι για μένα μακράν ο καλύτερος χώρος του πλοίου. Πόντους επίσης και για τις ιταλικές μουσικές επιλογές του μερακλή μπάρμαν, να ξέρει πως είμαστε λίγοι αλλά γουστάρουμε την ιταλική μουσική με τρέλα. Όλα αυτά μπορεί κανείς να τα δεί στο deck plan του πλοίου. Ολοκληρώνω το reportage, με το κυρίως γκαράζ του πλοίου που εν πολλοίς ήταν άδειο, η κίνηση ήταν όλη για Άνδρο, πολύ λίγα πράγματα για Τήνο και Μύκονο. Σε μια πιο κοντινή φωτογραφία μπορεί να διακρίνει κανείς πως υπάρχουν πολλά κολωνάκια που μάλιστα δεν είναι στοιχισμένα, η φόρτωση λοιπόν θέλει τέχνη. Δε νομίζω όμως πως στη δραστηριοποίησή του τα 2 τελευταία καλοκαίρια, απετέλεσε πρόβλημα.

 

Γενικά το πλοίο μου φάνηκε σε πολύ καλή κατάσταση, εντός και εκτός ήταν αψεγάδιαστο. Φαντάζομαι πως βοηθά και η περιορισμένη του γενικά κίνηση, η ταξιδιωτική εμπειρία ήταν πάρα πολύ καλή και την απόλαυσα. Δυνατά σημεία το πρυμνιό εξωτερικό ντέκ, η ντίσκο και γενικότερα οι εσωτερικοί του χώροι και η έλλειψη συνωστισμού, έχοντας πρωτόκολλο 785 άτομα, αν διαβάζω καλά το εισιτήριό μου. Επίσης το πολύ καλό ταξίδεμα. Την ίδια στιγμή όμως το πλοίο δεν έχει καθόλου κινήσεις και δυσκολεύεται ιδιαίτερα στα λιμάνια. Το να δουλεύει το πλοίο αυτό σε μια γραμμή με 10 ρεμέτζα την ημέρα και σε απαιτητικά λιμάνια όπως το Γαύριο και η Τήνος, είναι πρόβλημα. Θα ήταν πιο ταιριαστό σε μια γραμμή που δεν θα είχε τέτοιες απαιτήσεις, αλλιώς με κάποιον όχι έμπειρο ναυτικό στα χειριστήρια, σίγουρα θα αντιμετωπίσει προβλήματα. 

 

Όπως πάντα, ευχαριστώ όσους με τιμάτε με το να διαβάζετε ως το τέλος τα -μακρά- κείμενά μου.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Nick the Greek said:

τρίτος λόγος ήταν η περιέργειά μου να ταξιδέψω με το πλοίο με πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες, όπως το 6-7 βοριάς εκείνη της ημέρας. Κι αυτό ενθυμούμενος κάτι που είχα ακούσει από προηγούμενό του πλοίαρχο και μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση: πως το ταξίδεμά του δηλαδή είναι παραδόξως πολύ καλό.

 

Ας ξεκινήσουμε από το τελευταίο λοιπόν, για να πούμε πως είχε γνώσιν ο φύλαξ. Κι αυτό γιατί και στο πέρασμα του Καβο ντ' Όρο(με 6άρι) αλλά και στον Τσικνιά(με 7άρι καλό), το πλοίο ήταν απίστευτα σταθερό και στιβαρό. Μηδέν κοπανήματα, μηδέν αξιοσημείωτες κλίσεις, βασικά παίρνει μια ελαφρά κλίση πρός τα αριστερά και συνεχίζει απτόητο. Περίεργο πως καμιά φορά λειτουργούν αυτά τα πράγματα, η γιαπωνέζα με τα μαγουλάκια της που μοιάζει με κουτί από παπούτσια, να είναι μανούλα στο ταξίδεμα.

Το  βαπόρι έχω τύχει να το ταξιδέψω αρκετές φορές με διάφορες καιρικές συνθήκες και πραγματικά παρότι δεν είναι εφοδιασμένο με stabilizers και έχει υποστεί σε εκτεταμένη μετασκευή από την ΑΝΕΚ, η συμπεριφορά του στη θάλασσα είναι εξαιρετική. Ίσως μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν τα μεγάλα παρατροπίδια που διαθέτει.

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2017 at 9:13 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Επειδή τελευταία γίνεται πολύ συζήτηση για το Κιάρα-Ιεράπετρα είπα να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες από τους εσωτερικούς του χώρους όπως ήταν το 2012.Μια χρόνια που ήταν δρομολογημένο στην Ικαροσαμία ενώ είχε 2 guest εμφανίσεις στην Κασοκαρπαθία. Μία τον Μάιο για τις εκλογές και μία τον Νοέμβριο.Οι εσωτερικοί χώροι όπως βλέπουμε παρακάτω ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (καλύτεροι και από του Πρέβελη τη συγκεκριμένη περίοδο).Ο χώρος της ντίσκο που όμοιος του δεν υπάρχει σε αντίστοιχου μεγέθους πλοίο χρησιμοποιούνταν σαν σαλόνι ενώ μετά τις 21.00 σαν ντίσκο με προβολείς και χαλαρή μουσική.Εδώ βλέπουμε το επιβλητικό κλιμακοστάσιο στο χώρο της reception όπου δεξιά και πρύμα υπάρχουν 2 χώροι αεροπορικών.Ανεβαίνοντας έχουμε δεξιά το ala carte εστιατόριο και αριστερά το self service.Πιο μπροστά υπάρχει ένας μεγάλος χώρος σαν πλατεία όπου μπαίνεις στο σαλόνι οικονομικής και ξεκινάει ο διάδρομος για τις καμπίνες από την αριστερή πλευρά.Εκεί είναι η είσοδος για το self service και ala carte.Εκεί ξεκινάει και το κλιμακοστάσιο που οδηγεί στο ντεκ τις γέφυρας όπου υπάρχει η ντίσκο και το σαλόνι της διακεκριμένης που έχει καεί.Σε καμία περίπτωση το 2012 και τις 2 φορές που το ταξίδεψα(Μάιο και Νοέμβριο) το βαπόρι δεν ήταν χρέπι,το αντίθετο θα έλεγα.Το 2013 στην Αλβανία δούλεψε μερικούς μήνες οπότε δε νομίζω να υπήρξαν πολλές φορές.Μηχανικά τα 18 μίλια τα είχε.Αν αναλογιστούμε πως το μηχανοστάσιο δεν κάηκε και μαζεύεται τότε δε μπορούμε να μιλάμε χρέπι και ερείπιο.Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που αποφασίστηκε να επισκευαστεί.Σε καμία περίπτωση δε μιλάμε για Θεόφιλο ή European του 2012.Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι έχει καβατζάρει τα 40.

Το βαπόρι εσωτερικά πάντα έτυχε ιδιαίτερης φροντίδας ενώ μηχανικά δεν θυμάμαι να μας έχει απασχολήσει ιδιαίτερα.Έχει διανύσει απροβλημάτιστα άπειρα μίλια στο Αιγαίο και παρά την ηλικία του δεν το λες και χρέπι.Οι φωτογραφίες του Nick (τον ευχαριστούμε πολύ) και τα σχόλια το αποδεικνύουν.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο και εγώ με τη σειρά μου να πω ότι ήταν εξαιρετικό στη γραμμή Κασοκαρπαθιας και το θυμάμαι στη Σητεία και το Ηράκλειο πολλά χρόνια επί ΛΑΝΕ, σε κάποια περιόδο και ταυτόχρονα με τον Κορνάρο. Με μια μόνιμη κλίση και με την ηλίθια άποψη τότε από πολλούς κυρίως Σητειακούς που δεν το ήθελαν ότι ήταν ποταμόπλοιο (!!) και μάλιστα ότι προτιμούσαν τον Κορνάρο μιας και ήταν πιο γρήγορος επειδή είχε 3 προπέλες (μιλάμε για επσιτημονικές απόψεις😂). Την κλίση πάντως έχω ξαναρωτήσει, μήπως ξέρει κανείς γιατί; Λόγο μανούβρας μόνο; Γιατί κάθε φορά που το έβλεπα σε όποιο λιμάνι της γραμμής (Κασο, Ηρακλειο, Ροδο, Σητεία κλπ) και αν ήταν πάντα έγερνε στην ίδια μεριά. Πάντως σε κακοκαιρία με 6αρια-7αρια ήταν σίγουρα καλύτερο από τον Κορνάρο.

Link to comment
Share on other sites

Α βρε Νίκο τι μου θύμισες τώρα...
Πρώτη μου επαφή με το πλοίο ήταν (νομίζω το 98) σε καλοκαιρινό ταξίδι μου προς την Κάσο. Τέτοιο όγκο σε πλοίο της γραμμής είχαμε να δούμε από το παλιό Ιεράπετρα και από το παλιό Σητεία. Το αμάξι στο πάνω γκαράζ (δίπλα σε ένα από τα ανοίγματα) κι εμείς στην καμπίνα να έχουμε μείνει παγωτό για την πολυτέλεια που έβγαζε για την εποχή. Ειλικρινά το καράβι φώναζε πως έχει έρθει από έξω (π.χ. Ιταλία) καθώς από την ντίσκο μέχρι και την εκκλησία είχε πολλά πράγματα που έβλεπες σπάνια στο Αιγαίο. Η συμπεριφορά του στον καιρό ήταν τίμια για πλοίο χωρίς πτερύγια ευστάθειας και για τόσο χτίσιμο πάνω από την ίσαλο. Ναι μεν τρανταζόταν βίαια από τα κύματα που χτυπούσαν στα μάγουλα στο ύψος του γκαράζ στην ευθεία κάτω από τις βαρδιόλες αλλά το χαμηλό κέντρο βάρους του το έκανε να έχει γρήγορες επαναφορές. Κουνούσε δλδ μέτρια (αφού είχε ήδη και μια κλίση) και ξαναερχόταν γρήγορα εκεί που βρισκόταν. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το σπρέϋ της θάλασσας να μπαίνει ατόφιο στο πάνω γκαράζ από τα 5 μποφόρ και πάνω. Ετσι την πάτησα κι εγώ..το αμάξι στο πρώτο ταξίδι το αφήσαμε σε ένα από τα ανοίγματα, και όταν φτάσαμε στο νησί και πήγα να το πάρω ήταν μούσκεμα λες και το είχες βουτήξει στην θάλασσα. Την δεξιά κλίση του δεν την έχασε ποτέ..ούτε και τώρα απ'ότι βλέπω. Στα αστεία λέγανε πως την έχει καθώς στα δεξιά του γκαράζ βρίσκεται μια μπετονιερούλα με μια παλέτα τσιμέντα για να μπαλώνουν πράγματα, στα σοβαρά όμως είχαμε μάθει πως χτίστηκε τόσο πολύ το πλοίο που για να κάτσει στο νερό (χωρίς εξογκώματα τύπου Απτερα) έπρεπε να γύρει προς μια μεριά για να δώσει επιφάνεια λαμαρίνας στην άνωση της θάλασσας.
Σας υπόσχομαι αύριο να ψάξω να βρω φώτος από τότε, να τις ποστάρω εδώ μέσα.
Ε όχι Μονοπώλιε και καλύτερο το ταξίδι του Ιεράπετρα από του Κορνάρου..είναι ιεροσυλία!!
Το ταξίδεμα που έκανε ο Κορνάρος (στα καλά του) θα το ζήλευαν, ακόμα και τώρα, πάρα πολλά πλοία του Πειραιά..!
Πραγματικά ήταν το κάτι άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Την κλιση την ειχε απο οταν ξεκινησε στην Ελλαδα ως Ταλως και μαλιστα θυμαμαι οτι ειχε σχολιαστει οταν ειχε ερθει στη Σουδα τοτε στις αρχες.Πιθανολογω οτι κατι δεν ειχε γινει σωστα  κατα τη μετασκευη.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι, ομολογώ πως με εντυπωσιάσατε με τα σχόλιά σας, δεν το είχα αντιληφθεί πως το πλοίο είχε τόσους φίλους. Και χαίρομαι που το αφιέρωμα έγινε αφορμή για τόσο ωραία κουβέντα. Αυτό μου δίνει το έναυσμα να ανεβάσω άλλη μια φωτογραφία από την προσωπική μου συλλογή, που δείχνει το Aqua Blue/Ιεράπετρα Λ με το πρώτο του όνομα, Green Arch. Είναι τραβηγμένη κάπου στην Ιαπωνία, κάποια στιγμή στα 70s και είναι αγορασμένη από τον υπογράφοντα. Δεν θυμάμαι αν ήταν από βιβλιοπωλείο ή κανένα Ebay, πάει πολύς καιρός, ούτε ποιός είναι ο original φωτογράφος. Συμπαθάτε με λοιπόν που δεν μπορώ να αποδώσω τα του Καίσαρος, τω Καίσαρι. Όπως και να έχει, θεωρώ πως έχει ιδιαίτερη ιστορική αξία και ελπίζω να σας αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά όμορφο πλοίο και θα ήθελα να το δω στη γραμμή της Λήμνου αλλα έχω μεγάλη επιφύλαξη για την μανούβρα στον Άγιο Ευστράτιο ,είναι αργό πάνω στη μανούβρα το βαπορι;

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Strofalos said:

Ε όχι Μονοπώλιε και καλύτερο το ταξίδι του Ιεράπετρα από του Κορνάρου..είναι ιεροσυλία!!
Το ταξίδεμα που έκανε ο Κορνάρος (στα καλά του) θα το ζήλευαν, ακόμα και τώρα, πάρα πολλά πλοία του Πειραιά..!
Πραγματικά ήταν το κάτι άλλο...

Είναι πολλά χρόνια που έχουν φύγει από τη γραμμή και ίσως θυμάμαι λάθος. Πάντως θυμάμαι ότι ο Κορνάρος με τον καιρό στο πλάι ειδικά κουνούσε πολύ περισσότερο. Κρίμα που δε μπορώ πια να τον ταξιδέψω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...