Jump to content
Shipfriends

Aqua Blue (IMO 7429669)


Recommended Posts

8 hours ago, Nereus said:

Πριν από λίγο καλωσορίσαμε το βαπόρι στον Ευδηλο. Τη περίμενα πίνοντας ουζάκι και κοιτώντας το Ais. 

Αναμενόμενη ώρα άφιξης 00.10 αλλά αφιχθει 1.05 (με 16, 8 περνούσε το μπουγαζι) , μετά από μια πολύ αργή μανούβρα (περί τα 10 λεπτά από τη στιγμή που πέρασε τη μπούκα) αλλά δικαιολογημενη λόγω του ότι πρώτη φορά, νύχτα, πολύς αέρας(7αρι), περίεργο λιμάνι, και η ηλικία της κούκλας, έβγαλε λίγο κόσμο και έφυγε γρήγορα γρήγορα για Καρλόβασι.

Λέω επιστροφή να βγάλω μαζί της αν είναι ακόμα στη γραμμή.. 

Παραθέτω μερικές φωτογραφίες στο αλμπουμ (Αν και ο αέρας δεν με άφησε να έχω σταθερό το κιν..) 

Εστω και λιγο κουνημενες μας εστειλες 😛 με τον βαπορα.....απο κινηση τι ειχαμε??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

19 hours ago, stamatisvoya said:

Ήρθε και από εμάς. (Καρλόβασι Σάμου) πολλά χρόνια μετά το τελευταίο του ταξίδι στα μέρη μας ....Ωραίο να βλέπεις επιτέλους μια ακόμα εταιρεία στο νησί και ευελπιστώ να βοηθήσει στην μείωση των τιμών. Καλοτάξιδο πανω από όλα....

Πως και δεν οργανώθηκε καμία ενθουσιώδης υποδοχή από την "τοπική κοινωνία" όπως παλαιά...

Link to comment
Share on other sites

On 8/6/2019 at 8:49 AM, polmyt said:

Αυτη ειναι η διαφορα.

Τοτε μπηκε βασικο,ενω τωρα υπαρχουν περισσοτερες επιλογες,οποτε δεν ασχολειται κανεις

Θεωρω οτι ετσι κι αλλιως δεν προκειται να το προτιμησει ο κοσμος,ειδικα τετοια εποχη που μπηκε που ολοι εχουν κανονισει τις διακοπες τους .Τα περισσευματα θα παρει

@georgios express αυτή είναι η διαφορά του τότε με το τώρα, συνεπώς δεν τους απασχολεί..

Κανονικα ούτε τότε έπρεπε, αλλά άλλη κουβέντα αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα ο δήμαρχος είναι δεξιός.. Οπότε δεν οργανώνει τέτοια events.. 

Το πλοίο είναι αξιοπρεπεστατο αν κ λίγο αργό αλλά ο Μάριος το αντισταθμισε στη τιμή. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα 2η φορά που μας επισκέφθηκε το βαπόρι περίμενε υπομονετικά κάνα 15 λεπτό έξω από το λιμάνι για να φορτώσει το Μύκονος τους 1000αδες που έφυγαν μηκε και πάλι με μια πολύ αργή μανούβρα έδεσε έβγαλε 6-7 αμάξια κ ένα φορτηγό και έφυγε για Σάμο. 

Ξέρει κανείς από Σάμο τι κίνηση έχει εκεί? 

Link to comment
Share on other sites

Χθες Σάββατο στο βραδινό δρομολόγιο φαίνεται να κάνει κάποιες προσπάθειες να δεσει χωρίς να το καταφέρει, βγαίνει για να μπει ο Θεολόγος και μετά ξαναμπαίνει και δένει με τη βοήθεια του ρυμουλκου; έτσι φαίνεται στο time-lapse της Web cam, αλλά προκύπτει και από το history στο marine traffic. 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

On 8/11/2019 at 2:03 AM, Superfast VI said:

Χθες Σάββατο στο βραδινό δρομολόγιο φαίνεται να κάνει κάποιες προσπάθειες να δεσει χωρίς να το καταφέρει, βγαίνει για να μπει ο Θεολόγος και μετά ξαναμπαίνει και δένει με τη βοήθεια του ρυμουλκου; έτσι φαίνεται στο time-lapse της Web cam, αλλά προκύπτει και από το history στο marine traffic. 

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την καθυστέρηση κατάπλου του Ε/Γ-Ο/Γ Aqua Blue στην Άνδρο στις 10/08/19

Quote

Καθυστέρηση στον κατάπλου του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ'' Ν.Π.12393, σημειώθηκε βραδινές ώρες χθες στο λιμένα Γαυρίου Άνδρου. 

Σύμφωνα με ενημέρωση του Α΄ Λιμενικού Τμήματος Γαυρίου, το ανωτέρω πλοίο εισήλθε στον λιμένα την 20:40μ.μ. αντί της προγραμματισμένης 20:00μ.μ. προερχόμενο από λιμένα Ραφήνας και έπειτα από συνεχείς προσπάθειες πρόσδεσης λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, εξήλθε του λιμένα την 21:30μ.μ. προκειμένου καταπλεύσουν έτερα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία. 

Τελικά την 23:10μ.μ. με τη συνδρομή Ρ/Κ ''ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΙΧ'' Ν.Π. 2787 κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμένα όπου αποβίβασε 225 επιβάτες, 57 Ι/Χ, 2 Φ/Γ και 08 Δ/Κ. 

Απέπλευσε την 23:25μ.μ. προς συνέχιση του προγραμματισμένου δρομολογίου του για Τήνο και Μύκονο, με συνολικά 115 επιβάτες, 30 Ι/Χ, 3 Φ/Γ, 01 Δ/Κ.

Το  Ε/Γ-Ο/Γ ''ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ'' Ν.Π.12393 κατέπλευσε στον λιμένα της Ραφήνας την 07:25π.μ. σήμερα αντί της προγραμματισμένης 03:25π.μ.

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι κάτι πρέπει να γίνει με αυτό δε γίνεται κάθε μέρα η ίδια ιστορία. Τι θα γίνει αν για κάποιο λόγο δεν υπάρχει ρυμουλκό να το βοηθήσει...

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ περιμένουν έξω απο το λιμάνι το Superferry II και το Θεολόγος Π,  καθυστερώντας στα δρομολόγια τους.

4 minutes ago, Themis Prevenios said:

Και δυστυχώς ακόμα δεν τα έχει καταφέρει! Περιμένουν έξω από το λιμάνι theologos και superferry

Με πρόλαβες...

Απορώ... δε μπορεί το λιμεναρχείο να ζητήσει από το Aqua Blue να εξελθει του λιμένα και να κάνει νέα προσπάθεια αφού τελειώσουν και αναχωρήσουν τα άλλα 2 πλοία;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ – Ο/Γ Aqua Blue στην Άνδρο

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Γαυρίου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''AQUA BLUE” Ν.Π. 12393,  το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο με τελικό προορισμό το λιμένα της Ραφήνας, ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στο λιμένα Γαυρίου ν. Άνδρου και ότι θα συνέχιζε το δρομολόγιό του για λιμένα Ραφήνας.
Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν στο λιμένα της Άνδρου είκοσι τρεις (23) επιβάτες, δύο (02) Ι.Χ.Ε., και ένα (01) Δ/Κ, ενώ στο λιμένα ανέμεναν προς επιβίβαση εβδομήντα (70) επιβάτες, δέκα επτά (17) Ι.Χ.Ε και τέσσερα (04) Δ/Κ, οι οποίοι προωθήθηκαν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι από 3 Σεπτεμβρίου φεύγει από τη γραμμή Ραφήνα Άνδρος Τήνος Μύκονος Ευδηλος Καρλόβασι και τούμπα.. 

Ο  Ηλιο δίνει αντικατάστατη το Andros Jet.. 

Αν και προσωπικά δε νομίζω να μπει ποτέ. 

Link to comment
Share on other sites

Από τα νησιά για Άνδρο φαντάζομαι δεν υπάρχει γενικά ιδιαίτερη κίνηση. Τώρα από Άνδρο για Ραφήνα δεν ξέρω τι δυνατότητες θα μπορούσε να έχει σε επιβάτες, αλλά τουλάχιστον το άνω γκαράζ στη Μύκονο γέμισε τελείως. Θεωρώ ότι και το κυρίως γκαράζ με Τήνο και Άνδρο θα γέμιζε, βάσει των ΙΧ και φορτηγών που είδα να έχει ήδη και να βάζει επιπλέον στη Μύκονο(ερχόταν από Ικαρία-Σάμο στο συγκεκριμένο δρομολόγιο). Μου έκανε εντύπωση ο αέρας και οι ριπές στο Γαύριο. Κυριολεκτικά δεν μπορούσες να περπατήσεις στα εξωτερικά καταστρώματα και όσοι ήμασταν σε αυτά για να δούμε τη διαδικασία πρόσδεσης που προβλεπόταν δύσκολη, κρατούσαμε τις τσέπες και τα κινητά να μην φύγουν. Έκανε μια προσπάθεια που φάνηκε ότι θα είναι επιτυχής, αλλά τελικά ενημερωθήκαμε ότι η διαδικασία κρίνεται επισφαλής και θα πρέπει να αναχωρήσουμε για Ραφήνα.

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι με το πλοίο ύστερα από 20 χρόνια. Η Seajets διαφημίζει μια νύχτα στην Μύκονο αλλά εγώ πήγα μια νύχτα στην Τήνο. ήρθε το πλοίο στην Ραφήνα την προηγούμενη Κυριακή με μια ώρα καθυστέρηση με το κάτω γκαράζ γεμάτο Ι.Χ. αλλά λίγο ατσούμπαλα τα Ι.Χ. μέσα. Από κόσμο κατέβασε ικανοποιητικά πράγματα. Αναχώρηση με μια ώρα καθυστέρηση επίσης με πολύ λίγο κόσμο μέσα και ούτε 10 Ι.Χ.. Από την είσοδο έχει ανακαινιστεί μέχρι και το πάνω κατάστρωμα με τα σαλόνια. Οι καμπίνες και οι διάδρομοι τους είναι απαράλαχτοι όπως ήταν από ΑΝΕΚ. Το πρώην ala carte τώρα έχει γίνει αεροπορικά καθίσματα ενώ το self service και οι χώροι πίσω στην πρύμνη σε αυτό το κατάστρωμα είναι χώρος πληρώματος. Σε ερωτησή μου εάν ανοίγει το self service μου είπαν όχι και με παρέπεμψαν στο disco σαλόνι για καμιά τυρόπιτα ή τέτοιου τύπου φαγητό. Το disco σαλόνι είναι άθικτο όπως το γνωρίζατε αλλά δυστηχώς για φαγητό είχε μόνο γλυκά διαθέσιμα και τόστ ζαμπόν τυρί. Στην Τήνο κατέβηκε ο περισσότερος κόσμος και πήρε καμιά 20αριά άτομα για Μύκονο εκ των οποίων οι περισσότεροι γυρίσανε το πρωί πίσω στην Τήνο με το ίδιο. Κατά την επιστροφή υπολογίζω να είχε κάπου 200 άτομα και όλο το πάνω γκαράζ ήταν γεμάτο από Ι.Χ. αλλά και πάλι ατσούμπαλα παρκαρισμένα. Το κάτω γκαράζ είχε φορτηγά στην αριστερή πλευρά μέχρι το σημείο που ανηφορίζει η εσωτερική ράμπα, ενώ η δεξιά μεριά είχε και αυτή Ι.Χ.. Το πλήρωμα πολύ φιλικό ενώ δεν επιτρέπαν να βγάζω φωτογραφίες μου είπαν μόνο με άδεια του πλοιάρχου, ενώ κάποιοι με παρακολουθούσαν και διακριτικά. Τους είπα απλός καραβόφιλος είμαι και με ρώταγαν εάν είμαι δημοσιογράφος. Από την Άνδρο πήρε καμιά 30αριά Ι.Χ. και κάπου 60 επιβάτες + τους οδηγούς των Ι.Χ.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Nereus said:

Το βαπόρι από 3 Σεπτεμβρίου φεύγει από τη γραμμή Ραφήνα Άνδρος Τήνος Μύκονος Ευδηλος Καρλόβασι και τούμπα.. 

Ο  Ηλιο δίνει αντικατάστατη το Andros Jet.. 

Αν και προσωπικά δε νομίζω να μπει ποτέ. 

Ο ορισμός της αρπαχτής....

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Nereus said:

Το βαπόρι από 3 Σεπτεμβρίου φεύγει από τη γραμμή Ραφήνα Άνδρος Τήνος Μύκονος Ευδηλος Καρλόβασι και τούμπα.

Άραγε σε ποια γραμμή  θα μπορούσε να πετύχει το βαπόρι αυτή την περίοδο αλλά και την περίοδο του χειμώνα ? Προσπαθώ να σκεφτώ κάποιες αλλά δεν βρίσκω κάτι που θα άξιζε. Εχει αρκετά κρεβάτια σε σχέση με το μικρό πρωτόκολλο που εχει και ετσι βραδινά και μεγάλα δρομολόγια θα ήταν ίσως καλύτερα. 

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι πιο κατάλληλες γραμμές και για καλύτερη και μεγαλύτερη εκμετάλλευση είναι η γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Ικαρία Σάμο και Πάρο Νάξο Ικαρία Σάμο. 

On 4/25/2019 at 10:51 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Για μένα το Aqua Blue για μέγιστη εμπορική εκμετάλλευση και ετήσια δρομολόγηση, θα μπορούσε να δρομολογηθεί από Πειραιά για Πάρο Νάξο Ικαρία Σάμο με δυο απογευματινά δρομολόγια την εβδομάδα και δυο βραδινά δρομολόγια για Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη την εβδομάδα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...