Jump to content
Shipfriends

Κεφαλονιά - Ιθάκη - Αστακός


Recommended Posts

το Ξανθουλα Β ειναι απο πριν τις γιορτες στη γραμμη σαμη πισαετος αστακος. ενα δρομολογιο για την ωρα και 2 το καλοκαιρι.

παρα τη φημολογια οτι το ξανθουλα θα φυγει τελειως και θα ερθει το Ιονιο Πελαγος (μετα την επιμηκυνση) παραμενει στη γραμμη.

χωρις να εχω δει επισημα στοιχεια οι ντοπιοι λενε οτι η κινηση ειναι μειωμενη σε σχεση με την εποχη του "Θιακι" και του Αγιου Ανδρεα ΙΙ

post-13-128326957771_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι πουλήθηκε το βαπόρι. Και η γραμμή παραμένει χωρίς δρομολόγια από 01/05. Δεν το έχω επιβεβαιώσει πάντως! Αν γνωρίζει κανείς κάτι...

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι πουλήθηκε το βαπόρι. Και η γραμμή παραμένει χωρίς δρομολόγια από 01/05. Δεν το έχω επιβεβαιώσει πάντως! Αν γνωρίζει κανείς κάτι...

Η αποψη αυτη ενισχυεται καπως γιατι το πλοιο αφησε το Ιονιο και βρισκεται τωρα στο Κερατσινι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχουμε δύο δεδομένα:

1. Στο ΣΑΣ το θέμα πήρε αναβολή και δεν έχω μάθει κάτι νεότερο για το λόγο

2. Το πρακτορείο στον Αστακό που κάλεσα, είχε τηλεφωνητή που έλεγε για έναρξη δρομολογίων από τέλος Ιουνίου. Δεν έχει αλλάξει κάτι στο μήνυμα.

Link to comment
Share on other sites

Νεότερες πληροφορίες μιλάνε για έναρξη δρομολογίων από τις 21/07 με αναχώρηση από Αστακό στις 12.30 και άφιξη στην Ιθάκη στι 14.45. Οψόμεθα!

Link to comment
Share on other sites

κατα πασα πιθανοτητα αυριο ξεκινουν τα δρομολογια απο Σαμη για Αστακο με αναχωρηση απο Σαμη 08.45. (????)

το κακο ειναι οτι ουτε το λιμεναρχειο ουτε το πρακτορειο στη Σαμη μπορουν να πουν με σιγουρια οτι ισχυει αυτη η πληροφορια.

"απο μερα σε μερα ξεκινουν τα δρομολογια", λενε! B)

Link to comment
Share on other sites

21/7 ξεκινησε το ιονιον πελαγος. αναχωρηση απο πισαετο 08.45 και απο αστακο 12.00 ετσι λενε οι ανακοινωσεις στην ιθακη. δινουν 2.15' χρονο ταξιδιου. 2 γνωστοι που ταξιδεψαν σαββατο απο αστακο, εφυγαν 12.00 και ηταν πισαετο 14.30. 25-26 μιλια ειναι ο πισαετος απο τον αστακο αρα μιλαμε για 11-12 κομβους. για σαμη υπολογιστε αλλη μιση ωρα ακομη.

το αμαξι για πισαετο εχει €32 και το ατομο €9.

εχουν υποσχεθει οτι αν εχει κινηση θα κανει και δευτερο δρομολογιο. προς το παρον απο τις 15.15 καθεται.

το βαπορι αυτο παντως ειναι απλα για να υπαρχει και να λεμε οτι καλυπτεται η γραμμη. ουτε οι χρονοι του ουτε το σκαρι αποτελουν σοβαρη εναλλακτικη λυση. ειναι κριμα γιατι στην ιθακη αυτη η γραμμη ηταν παντα συμπαθης. οχι μονο ειναι πιο οικονομικη λυση απο την πατρα, αλλα για τους αθηναιους ειναι και εξοικονομηση χρονου. σε 1.15' απο ριο εισαι αστακο.

με τις παντοφλες των τελευταιων ετων ξανθουλες, αγ μαρινες και ιονιο πελαγος, απλα κοροιδευουμε τον κοσμο.

απο οτι εχω ακουσει με την κινηση της ιθακης, τα φορτηγα της κεφαλονιας για βορεια ελλαδα (δεν ειναι πολλα αλλα τουλαχιστον ενα τη μερα κατα μεσο ορο υπαρχει) και τα καυσιμα (που τα σιχαινεται η strintzis ferries) η γραμμη ειναι βιωσιμη. για να γινει αυτο ομως χρεαζεται και σοβαρο πλοιο.

μετα το θιακι και τον αγ ανδρεα δεν υπηρξε σοβαρο ενδιαφερον παρα μονο απο την ionian ferries περσυ. οποτε ομως υπαρχει σοβαρος ενδιαφερομενος παντα κατι γινεται και κανει πισω.

λεπτομερεια. το ιονιον πελαγος το διαφημιζε η strintzis ferries περσυ στα πλοια της (για την παλια του γραμμη).

ο νοων νοειτω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

08.00 αναχωρηση απο Σαμη και καθε Δευτερα, Τεταρτη και Παρασκευη και 15.15.

τιμη: 9€ το ατομο και 35€ το ΙΧ

λεπτομερεια. το ιονιον πελαγος το διαφημιζε η strintzis ferries περσυ στα πλοια της (για την παλια του γραμμη).

ο νοων νοειτω

Οχι πια!:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

ρε παιδια αν δεν κανει ενα δευτερο δρομολογιο κυριακη απογευμα που υπαρχουν επιστροφες ποτε θα το κανει;; ας κανονισει και με τις εταιρειες πετρελαιοειδων το ενα δρομολογιο καυσιμων να γινεται το βραδυ της κυριακης αντι μεσοβδομαδα για να μη γυρναει αδειο.

ειναι δυνατον να δενει κυριακη μεσημερι;;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
συμφωνα με τα αποτελεσματα του ΣΑΣ το ΑΝΤΖΕΛΑ (παλια παντοφλα του ριου, που τωρα κανει πεσαδα σχοιναρι) δρομολογειται σαμη, πισαετο, αστακο. το ιονιο πελαγος τι γινεται;

Επειδή δηλώνεται και στο Σχοινάρι, μήπως η δήλωση στον Αστακό είναι απλά για το διάστημα της ακινησίας του Ιόνιον Πέλαγος;

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Χρόνια μετά την αποδρομολόγηση από τη γραμμή του σχεδόν κλειστού τύπου "Θιάκι", γίνονται ενέργεις από τον Έπαρχο Ιθάκης:

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΜΗ-ΙΘΑΚΗ-ΑΣΤΑΚΟΣ

Μετά την ανάληψη πρωτοβουλίας του Έπαρχου Ιθάκης Θανάση Λιβιτσάνη για την κάλυψη της συγκοινωνιακής σύνδεσης Σάμης-Ιθάκης-Αστακού με σύγχρονο πλοίο κλειστού τύπου, την Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο ξενοδοχείο Ιντερκοντινένταλ του Έπαρχου Ιθάκης με επιχειρηματίες που επιθυμούν να δρομολογήσουν ανάλογο πλοίο στην πιο πάνω γραμμή. Ζητήθηκε η συμπαράσταση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και του Επαρχείου Ιθάκης για την οποία ο Έπαρχος Ιθάκης δεσμεύθηκε και αναμένεται η σύνταξη του φακέλου, και νέα συνάντηση για τον συντονισμό των απαραίτητων ενεργειών.

Πηγή: www.ithacanews.gr

Link to comment
Share on other sites

μπορει να εχουν περασει χρονια απο την αποδρομολογηση του "Θιακι" (νομιζω το 1996 ταξιδεψε τελευταια φορα στη γραμμη), αλλα μεσολαβησε και αλλο κλειστο στη γραμμη, το αγιος ανδρεας ΙΙ. αν θυμαμαι καλα ταξιδεψε τις σαιζον 2000,2001,2003,2004 ενω το 2002 εκανε αργοσαρωνικο. το αγιος ανδρεας εκανε σαμη βαθυ αστακο σε αντιθεση με το θιακι που εκανε αγια αυφημια βαθυ αστακο.

το πρωινο δρομολογιο ηταν αγια ευφημια/σαμη βαθυ αστακο, ενω το απογευματινο σαμη αστακο με προσγεγγισεις στο βαθυ το βραδυ της παρασκευης απο αστακο και το απογευμα της κυριακης για αστακο. off season ειχε ενα δρομολογιο. το θιακι απο οκτωβριο μεχρι το πασχα εδενε ενω ο αγιος ανδρεας, ειδικα τις 2 τελευταιες σαιζον εκατσε και παλεψε παιρνοντας και καυσιμα κλπ.

τις ενδιαμεσες σαιζον (97-99,2002,2005) ειχαμε παντοφλες (αφροδιτη λ, αγια μαρινα, ξανθουλα β) που εκαναν τη γραμμη, αλλα με προσεγγιση πισαετο (με τετοιον τροπο που να θες 3 ωρες θιακι αστακο) ενω απο το 2006 ειναι το ιονιο πελαγος με το αντζελα να το σκανταρει τις ετησιες.

το θιακι πηγαινε πολυ καλα εκεινα τα, προ kefalonia, χρονια (1984-1994) και ειχε αρκετη κινηση απο ιθακη. μιλαμε για εποχες που ειχε μονο το πρωινο δρομολογιο των 7.00 με αφιξη πατρα μετα τις 12.30 (μεχρι το 92 που ηρθε το επτανησος και εφτανε 11.50). οταν το θιακι συμπληρωσε 35ετια (1996) η εταιρεια του δεν το αντικατεστησε, οχι γιατι δεν πηγαινε καλα, αλλα γιατι απο οτι λεγοταν υπηρξε συμφωνια με τη strintzis lines (το 1995 πουληθηκε το μυρτος το οποιο το ειχαν μαζι, στο κεφαλονια αρχικα ειχε λεχθει οτι ειχαν και αυτοι καποιο ποσοστο. νομιζω οτι ειχε πρωτο παρει αδεια σκοπιμοτητας με πλοικτητη την εταιρεια "νεα κεφαλονια")

για να μην ξεφευγω οι στριντζαιοι (ειτε ως ferries, ειτε ως lines, ειτε ως υψηλα ισταμενοι της blue star οταν ειχε το κεφαλονια) δεν πολυ καλοεβλεπαν την παρουσια σοβαρου πλοιου στον αστακο. ο αγιος ανδρεας ΙΙ δεν ειχε καλοπερασει στη σαμη (μεχρι και καταγγελιες για κυματισμο γινονταν στη σαμη, οταν το κεφαλονια ειχε σχεδον διπλασια ταχυτητα), ενω οι παντοφλες που υπαρχουν τα υπολοιπα χρονια εχουν δρομολογια τετοια που να μην ειναι ελκυστικη επιλογη απο αποψη χρονου.

δεν ξερω κατα ποσο θα επιτυχει η προσπαθεια αυτη (να δρομολογηθει βαπορι, σαμη βαθυ αστακο), οταν ηδη υπαρχει το Ιονιον πελαγος και βεβαια οι στριντζαιοι δεν θα κατσουν με δεμενα χερια. ο νυν επαρχος ηταν επαρχος και την 4ετια 99-03 και ειχε πρωτοστατησει στην δρομολογηση του αγιος ανδρεας. ο επαρχος στηριζε αγιο ανδρεα και σε ανταλλαγμα προσληφθηκαν καποιοι δικοι του πληρωμα, ο δημαρχος στηριζε strintzis (με τον πρακτορα και τον πλοιαρχο στο ψηφοδελτιο του) και το θεμα λυθηκε στην καλπη με τον επαρχο να καταβαινει για δημαρχος, να χανει πανηγυρικα και ο αγιος ανδρεας να την κανει και αυτος μετα. δε λεω οτι αυτος ηταν ο μονος λογος της αποχωρησης του αγιος ανδρεας ΙΙ. αλλα σιγουρα οταν ολοι οι αλλοι ηταν απεναντι και χανεις το μονο σοβαρο (?) ερισμα στην τοπικη κοινωνιαε δυσκολευουν τα πραγματα.

οι στριντζαιοι εχουν δυνατα ερισματα στους μεταφορεις και τα κτελ της κεφαλονιας (εχει ακουστει πολλες φορες οτι εχουν και καποια συμμετοχη στην "Γραμμαι Επτανησου Α.Ν.Ε.") και δυσκολα θα αποσπασει σοβαρη κινηση απο κεφαλονια. δεν ξερω αν θα αντεξει 10μηνη δρομολογηση και βεβαια ειμαι σιγουρος οτι οι ληξουριωτες του Ιονιον Πελαγος δε θα κατσουν με σταυρωμενα τα χερια.

για να πιασει βαπορι στη γραμμη πρεπει να παρει τουλαχιστο το 1/3 της κινησης της ιθακης και να εχει καποια σταθερη κινηση απο κεφαλονια. απο κεφαλονια μονο οσοι πανε αιτωλοακαρνανια θα μπουν (αφου εχουν την κυλληνη για συντομη διαδρομη), απο ιθακη, γνωριζοντας και το status quo στα τοπικα πραγματα προβλεπω οτι πολυ λιγος κοσμος (κυριως παραθεριστες και ιχηδες του καλοκαιριου) θα προτιμησει μια αλλη λυση. πολλοι θιακοι ειναι που παραπονιουνται και για τις 4 ωρες απο βαθυ για πατρα και για τις συνθηκες στον πισαετο και για πολλα αλλα, αλλα η ιστορια εχει δειξει οτι οποτε εχει υπαρξει μια εναλλακτικη λυση, δεν εχει στηριχτει.

ΥΓ1: ξερουμε ποιοι πηγαν στο intercontinental?

ΥΓ2: το χειμωνα 2002-2003 η Blue Star ειχε κοψει τη μεσημεριανη προσεγγιση στην ιθακη και ειχε πεσει πολυ γελιο (αποτασσεστε τους ανταγωνιστες; αποτασσομεθα:D)

Edited by proud_ionian
link σε tread ΘΙΑΚΙ/ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

η erica bach στο ομορφο site της, μπηκε στον κοπο και σκαναρε το φυλλαδιο των δρομολογιων του Ιονιον Πελαγος, για τη φετεινη σαιζον.

λιγο πολυ ειναι τα ιδια δρομολογια που εχουμε τα τελευταια χρονια και απο το ΙΠ και απο το ξανθουλα παλιοτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κατατοπιστικότατη η αναδρομη στα της γραμμής από τον proud_ionian

Το Ιόνιον Πέλαγος έκανε και φετός τα δρομολόγια καυσίμων.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει πάντως, είναι γιατί είναι τόσο κολλητά τα δρομολόγια του με αυτά του Κεφαλονιά, το μεσημέρι, στο τμήμα Σάμη - Πισαετός. Δεν ήταν λίγες οι φορές που το Ιόνιον Πέλαγος καθυστερούσε, επομένως το Κεφαλονιά το περίμενε στον Πισαετό (ντρέπομαι να πω στο λιμάνι του Πισαετού...) να ξεφορτώσει και να φορτώσει. Πάλι καλά που χρησιμοποιεί και τους δύο καταπέλτες του και δεν του παίρνει πολύ ώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 7 months later...

Βλέπω στο marinetraffic ότι το ΑΝΤΖΕΛΑ εδώ και τρεις - τέσσερις ημέρες είναι στην γραμμή Σάμης - Αστακού. Προγραμματισμένη μετακίνηση, ή κάποιο πρόβλημα με το ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ???

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

... αναταραξεις στη γραμμη. το ιονιο πελαγος παει εσπευσμενα σαλαμινα (με κανονικη ταχυτητα) και ο βασος κ απο βασιλικη πηγε αστακο και τωρα απο αστακο κανει νυχτερινο ταξιδι για τα νησια

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
και παμε λιγο ποιο βορεια με ενδιαμεση σταση.....

ποια εταιρεια φανταζεσαι ζακυνθο κεφαλονια βαθυ αστακο; γιατι, ασχετα με το τι ακουγεται κατα καιρους, η κοινοπραξια δυσκολα θα παει απεναντι στους στριντζαιους χαλωντας τις ισορροπιες που εχουν διαμορφωθει.

παντως με το τουρλουμπουκι που υπαρχει στα δρομολογια της ιθακης απο πατρα (ειδικα αν συνεχισθει σε μονιμη βαση) η πρωτης ταξεως ευκαιρια να πιασει πλοιο της προκοπης στη γραμμη του αστακου. οταν λαμε της προκοπης εννουμε πλοιο σαν τον αγιο ανδρεα, το θιακι, το μαρμαρι και να κανει σαμη βαθυ αστακο (οπου βαθυ αστακος 1.45 καταπελτη καταπελτη) και οχι οπως σημερα που θες 3ωρες αστακο πισαετο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...