margaritis24 Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 (edited) 1 hour ago, lathraeos said: Δύο είναι οι βασικοί λόγοι για τους οποίους εκτιμώ ότι τα δύο ΑΙΟΛΟΣ δεν πρόκειται να ξαναταξιδεψουν Ο πρώτος τα πολλά οικονομικά βάρη που τα συνοδεύουν και που προφανώς αποθαρρύνουν κάθε επίδοξο ενδιαφέρον Ο δεύτερος, και κυριότερος, οι ανέκαθεν προβληματικές κύριες μηχανές τους μάρκας Pielstick Μηχανές που δεν τοποθετήθηκαν σε άλλα ταχύπλοα πέρα από αυτά, και που εδώ και πολλά χρόνια έχουν σταματήσει να υποστηρίζονται με ανταλλακτικά και τεχνικούς. Τις αλλαξαν με τις MTU το 2008 επι Βεντουρη.. Με τοση ηλεκτρολυση απο κατω κ κολλημενες μηχανες ουτε απεναντι δε θα φτασουν με τα ρυμουλκα Edited February 25, 2023 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 Μόνο ο μεγάλος Κεντέρης άλλαξε τις δύο κύριες μηχανές του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 αλήθεια πώς και δεν έχουν φύγει έστω για σκραπ τόσα χρόνια μπας και ξεχρεωθεί κανένα φέσι ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 Για να φύγουν πρέπει να αποπληρωθούν τα χρέη στο ΝΑΤ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 Κάτι το οποίο για την ΑΝΕΝ βέβαια δεν φαίνεται να αποτελεί πρόβλημα, εδώ που τα λέμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 Και για τα λιμεναρχεία για να δίνουν απόπλου και διαγραφή. 😇 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 πάντως απ'οτι καταλαβαίνω πρόκειται περί φαύλου κύκλου καθώς ούτε να φύγουν μπορούν για να εισπραχθούν τελικά κάποια χρήματα αλλά και όσο μένουν, τα χρωστούμενα δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να πληρωθούν οπότε ποια λύση μπορεί να δοθεί σε τέτοιες περιπτώσεις ; να ανέβει τόσο η τιμή του σκραπ που η ΑΝΕΝ θα πληρώσει το ΝΑΤ, θα τα στείλει απέναντι και θα της μείνουν τα ρέστα ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2023 Share Posted February 25, 2023 Στο τέλος θα γίνει κάποιο μεγάλο κούρεμα των οφειλών για να μπορέσουν να φύγουν τα πλοία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lathraeos Posted February 26, 2023 Share Posted February 26, 2023 4 hours ago, margaritis24 said: Τις αλλαξαν με τις MTU το 2008 επι Βεντουρη.. Με τοση ηλεκτρολυση απο κατω κ κολλημενες μηχανες ουτε απεναντι δε θα φτασουν με τα ρυμουλκα Άλλαξαν μόνο τις μηχανές του original ΚΕΝΤΕΡΗ και έβαλαν τις MTU 8000 Στα μικρά άλλαξαν απλά τα block των αρχικών με τροποιημένα του ίδιου τύπου μηχανής Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTEDimandix Posted March 24, 2023 Share Posted March 24, 2023 Θεωρητικά, όμως, δεν μπορούν να αλλάξουν και σε αυτά τις μηχανές; Νομίζω ότι το πρόβλημα δεν έιναι τόσο το μηχανολογικό, αλλά τα τρελά χρέη. Αν δεν τα είχαν πιστεύω ότι ο Ηλιό θα τα είχε χτυπήσει εδώ και καιρό (Μην σας πω ότι θα χτυπούσε και το JetFerry 1 του Αγούδημου). Και το Κυκλάδες Εξπρές ήταν πολύ καιρό παροπλισμένο και βρήκε νέα καριέρα. Η Αλκυόνη επίσης πολύ πιθανόν. Με την Θαλασσινή κάτι πήγε να κάνει η Idomeneas (Όταν το έκανε Kalli P), άσχετα με το αν δεν το αξιοποίησε ποτέ. Το κακό με τον Ηλιό είναι -μεταξύ άλλων- ότι αγοράζει σωρρηδόν πλοία ανεξαρτήτως τύπου σαν παλαβός και δεν τα αξιοποιεί όλα, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό εξ' αυτών να σαπίζουν χωρίς να έχει γίνει απολύτως τίποτα. Εκτιμώ, όμως την προσπάθειά τους να εξυπηρετούν με άνεση και ταχύτητα τα νησιά (Μην ξεχνάμε ότι το WCJ έχει και ρεκόρ Guinness, άλλωστε με πιο καραμπινάτα πλοία όπως το Tera Jet απλά δεν είχε πρόβλημα.) και ειδικά μερικά λιμάνια που απλά δεν έχουν εναλλακτική (Ρέθυμνο, Κύθηρα, Αντικύθηρα κλπ.). Αν δεν ήταν καταχρεωμένοι οι Αίολοι, να είστε σίγουροι ότι ο Ηλιό δεν θα είχε αξιοποιήσει μόνο τα δύο μικρά, αλλά και τον OG Κεντέρη προτού σουζάρει. (Μην σας πω ότι η ιστορία με την Ιταλία δεν θα γινόταν εξ' αρχής.). Πάντως εγώ τον εμπιστεύομαι στα ταχύπλοα παρόλο που είμαι πολύ επιφυλακτικός μαζί του. Απόνερα, καλώς ή κακώς, έχουν όλα τα ταχύπλοα και συνήθως όσο πιο γρήγορο είναι τόσο πιο μεγάλα θα είναι. Στους Κεντέρηδες είχε γίνει μεγαλύτερος ντόρος επειδή ήταν ακόμη κάτι άγνωστο και επειδή πήγαιναν σε γραμμές που, με τέτοιες ταχύτητες, ήταν αναπόφευκτο. Όταν ο OG Κεντέρης ξεκίνησε Χίο-Μυτιλήνη θεωρήθηκε πολλά υποσχόμενος, αλλά όταν ρήμαζε παραλίες και λουόμενους ο κόσμος δικαιολογημένα φοβούνταν (Κάποιοι τον έλεγαν "Ξεντέρη".) Όταν το δρομολόγιο επεκτάθηκε μέχρι την Θεσσαλονίκη, είχε γίνει κι ένα πολύ σοβαρό συμβάν σε μια παραλία της Χαλκιδικής (δεν θυμάμαι ποια, νομίζω ήταν στο πρώτο πόδι.). Με χαμηλότερες, ταχύτητες, όμως, απεδείχθη πολύ πιο άβολο από το συμβατικό και πολύ πιο αργό από το αεροπλάνο, έτσι αποσύρθηκε. Νομίζω ότι ο Cpt Τσουκαλάς είχε πει σε συνέντευξη ότι όταν τα πήρανε, δεν είχαν την στοιχειώδη ιδέα για το πως λειτουργούν τα εν λόγω πλοία, ούτε εκπαιδεύτηκαν. Στα χέρια του Ηλιό πολύ απλά θα ήταν άλλα πλοία. (Έτσι πιστεύω δηλαδή) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now