Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 years later...

Αυτο ειναι πολυ μεγαλη αλήθεια.....

 

Ας ναυπηγούσανε 2 συμβατικά σαν τα ΝΗΣΟΣ με αυτα τα λεφτα, σημερα θα ήταν κορυφή ! Η έστω, αν θέλανε ταχύπλοο ας κάνανε ενα catamaran στην Austal, ή στην Incat, οχι αυτα τα τόσο δαπανηρά, ειδικά το μεγάλο Κεντέρη......

Link to comment
Share on other sites

οτι η ΝΕΛ δεν θα διαχειρηστηκε σωστα δεν σημαινει οτι ηταν λαθος η κατασκευη τους!καθως ειναι πιο καλοταξιδα απο τα cosmote πιο μαιτζεβελα κ πιο λειτουργικα αφου ειχαν κ μεγαλυτερα γκαραζ!!!τωρα εαν εκει στην μυτιληνη εβλεπαν αλλο εργο κ δεν τα δρομολογησαν στην ιδια γραμμη 2 καλοκαιρι για να εδραιωθουν ειναι αλλη ιστορια

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι μια μεγαλη αληθεια. Τα βαπορακια ηρθαν σε μια εταιρια που δεν ηξερε να τα διαχειριστει και να παρει το maximum απο αυτα. υστερουν σε ταχυτητα απο τα καταμαραν αλλα νομιζω θα μπορουσαν να το παλεψουν. βεβαια δε βοηθησαν και οι pielstick που δεν εβγαλαν ενα κυκλικο ταξιδι χωρις να σταματησουν....

για τον μεγαλο κεντερη οταν παραγγελθηκε το πετρελαιο ειχε 30 δολαρια το βαρελι και οταν παραδοθηκε ηταν στα 80. εφτασε και μεχρι 140 καποια περιοδο...

Link to comment
Share on other sites

Σε μιά συνέντευξή του στο Archipelagos.gr ο Τσουκαλάς είχε πεί ότι είναι κατάλληλα γιά να κάνουν γραμμές με έναν μόνο προορισμό-κάτι σάν shuttle δηλαδή.Οπότε το γεγονός ότι εδώ στην Ελλάδα τα βάζουν συνήθως να κάνουν δρομολόγια "τραίνου",δηλ.με πάνω από ένα λιμάνι,ίσως παίζει ρόλο στο ζημιογόνο τής εκμετάλλευσής τους.

 

Αξιοσημείωτο είναι ότι γενικά ΟΛΑ τα ταχύπλοα monohulls που πέρασαν απ'το Αιγαίο δέν είχαν επιτυχία (δέν νομίζω ότι και οι "Παναγίες" ήταν ιδιαιτέρως επιτυχημένη επιλογή,γιά να μήν πώ και γιά το Corsica Express 3 που αναφέρθηκε πιό πάνω).ΚΙ'αυτό παρ'όλο που είναι όντως πιό καλοτάξιδα,όπως έγραψε και ο margaritis πιό πάνω,αλλά και πιό ευέλικτα-το έχω διαπιστώσει "ιδίοις όμμασι",έχοντας ταξιδέψει με τον original Κεντέρη από Σαντορίνη το 2006,αλλά και έχοντας δεί πολλές φορές τήν μανούβρα τους στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Οταν παραγγειλαν τα πλοια υπηρχε η τρελλα του να πιασουμε σε ταχυτητα εστω και ενα μιλι περισσοτερο απο τους αλλους.Αν το δει καποιος απο αυτη την οπτικη και σε συνδιασμο οπως ειπε ο neptune οτι τοτε το πετρελαιο ηταν τσαμπα, σαν κινηση δεν ηταν την λες και ασχημη.Απο κει και περα αρχιζω και δεν πολυταυτιζομαι με το επιχειρημα που λεμε τοσο καιρο,οτι δηλαδη αν ειχε ναυπηγησει κατι σε στυλ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τωρα θα ηταν τρανη εταιρεια.Απο τοτε αλλαξαν τοσα πραγματα στη ακτοπλοϊα που και παλι η ΝΕΛ με τις κινησεις που εκανε θα ηταν σε δυσκολη θεση.Ισως οχι τοσο δυσκολη οπως ειναι τωρα,αλλα σιγουρα οχι μεσα στο χρημα.

Συμφωνω παντως οτι αυτα τα πλοια τελικα αποδειχτηκαν πεταμενα λεφτα και οτι το μεγαλυτερο μεριδιο στην καταντια των βαποριων φερνει η ΝΕΛ με τις κινησεις της παρα τα πλοια σαν πλοια

Link to comment
Share on other sites

Πονεμένη ιστορία διηγώντάς τη να κλαίς :( !!!Παίχτηκαν πολλά τα οποία πολλοί δεν γνωρίζουμε αν και όσα γνωρίζουμε μερικοί μπορούν να δώσουν μια εικόνα για το φαγοπότι που στήθηκε!!!Τα σκηνικά και οι ιστορίες από ανθρώπους που τα έζησαν απο μέσα είναι ατελείωτα και μπορεί να γράφω με τις ώρες,η μίζα και η ντόπια νοοτροπία κατα τη γνώμη μου έφεραν την εταιρεία σε αυτό το μαύρο χάλι....μετά ήρθαν τα τωρινά τσακάλια και τα κάνανε όπως τα κάνανε.

ΣΗΜ: Προσωπική μου γνώμη, άν ΔΕΝ ήταν η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ τώρα θα κλαίγανε πολλοί ;):ph34r:  

Link to comment
Share on other sites

Οταν παραγγειλαν τα πλοια υπηρχε η τρελλα του να πιασουμε σε ταχυτητα εστω και ενα μιλι περισσοτερο απο τους αλλους.Αν το δει καποιος απο αυτη την οπτικη και σε συνδιασμο οπως ειπε ο neptune οτι τοτε το πετρελαιο ηταν τσαμπα, σαν κινηση δεν ηταν την λες και ασχημη.Απο κει και περα αρχιζω και δεν πολυταυτιζομαι με το επιχειρημα που λεμε τοσο καιρο,οτι δηλαδη αν ειχε ναυπηγησει κατι σε στυλ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τωρα θα ηταν τρανη εταιρεια.Απο τοτε αλλαξαν τοσα πραγματα στη ακτοπλοϊα που και παλι η ΝΕΛ με τις κινησεις που εκανε θα ηταν σε δυσκολη θεση.Ισως οχι τοσο δυσκολη οπως ειναι τωρα,αλλα σιγουρα οχι μεσα στο χρημα.

Συμφωνω παντως οτι αυτα τα πλοια τελικα αποδειχτηκαν πεταμενα λεφτα και οτι το μεγαλυτερο μεριδιο στην καταντια των βαποριων φερνει η ΝΕΛ με τις κινησεις της παρα τα πλοια σαν πλοια

 

Το ζήτημα για μένα ειναι ότι ακόμα και όταν αποδείχτηκε ότι τα πλοία ήταν ασύμφορα δεν έγινε ουσιαστική προσπάθεια αλλαγής του τρόπου εκμετάλλευσής τους. Χωρίς να γνωρίζω από μέσα, θα ήταν δύσκολο πχ ο μεγάλος ο Αίολος να υποστεί κάποια μετατροπή ώστε να μπουν καμπίνες και να κινείται πλέον με μικρότερες ταχύτητες (πχ μέχρι 25 κόμβους) ; Επιπλέον, εφόσον η εταιρεία έκανε μια μεγάλη (και απόλυτα εσφαλμένη) επένδυση με 3 ταχύπλοα για τα οποία μάλλον ουδέποτε υπήρξε συγκροτημένος τρόπος εκμετάλλευσής τους, δεν ήταν δυνατή η αντικατάσταση των άλλων 3 συμβατικών τα οποία σε κάποια (όχι τόσο μακρινή) στιγμή λόγω παλαιότητας ήταν αναμενόμενο ότι θα εβγαιναν από την πρώτη γραμμή.

 

Πιο σημαντικό για μένα λοιπόν (γι'αυτό θα συνεχίσω μάλλον στο αντίστοιχο τόπικ της ΝΕΛ) είναι ότι η εταιρεία δεν φαίνεται να έχει ούτε σχέδιο, ούτε πλάνο δράσης και φυσικά δεν φαίνεται να έχει ούτε και στελέχη πρώτης γραμμής τα οποία να εμφυσήσουν έναν νέο τρόπο σκέψης και δράσης. Είναι σαν να έχει μεινει κολλημένη στη δεκαετία του '80 εν έτει 2014.

Link to comment
Share on other sites

Kαι ενας 18χρονος καραβολατρης το 2000 ηξερε οτι αυτου του τυπου τα πλοια δεν μπορουν να γυρισουν τα λεφτα τους πισω.Προφανως το παιχνιδι και τα ωφελη ηταν εκτος της αμιγως ναυτιλιακης σκακιερας

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι μια μεγαλη αληθεια. Τα βαπορακια ηρθαν σε μια εταιρια που δεν ηξερε να τα διαχειριστει και να παρει το maximum απο αυτα. υστερουν σε ταχυτητα απο τα καταμαραν αλλα νομιζω θα μπορουσαν να το παλεψουν. βεβαια δε βοηθησαν και οι pielstick που δεν εβγαλαν ενα κυκλικο ταξιδι χωρις να σταματησουν....

για τον μεγαλο κεντερη οταν παραγγελθηκε το πετρελαιο ειχε 30 δολαρια το βαρελι και οταν παραδοθηκε ηταν στα 80. εφτασε και μεχρι 140 καποια περιοδο...

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι πέρα απο τις πειραματικες-λαθος μηχανές ήταν και πειραματικά σαν γάστρα-design γενικοτερα δεν θέλω να επεκταθώ σε τεχνικές λεπτομέρειες ίσως κάποιοι να γνωρίζουν και για ένα περιστατικό στο ικαριο με το αιολος 1 που λεει πολλα...

 

το θεμα ήταν απλό τα συγκεκριμένα ναυπηγεία ηθελαν να δοκιμάσουν κάποια πειραματικά πλοία σε συνεργασία με τις γαλλικές τράπεζες έδωσαν τα δάνεια και με αυτό το τρόπο τα φορτώσαν σε μια εταιρεία χωρίς τεχνικη γνωση και ναυπηγική σκέψη εκτός απο αυτό το ότι η σχεδιαση του μεγάλου κεντέρη δεν στεκει οικομοτεχνικα θα ήταν φανερό σε κάποιον με βασικές γνώσεις αυτων των θεματων το ότι δεν μπορούν να δουλεψουν σε χαμηλότερες ταχυτητες διοτι δε δουλευουν τα συστηματα αποσβεσης  των κινησεων ώστε να τίθεται θεμα ασφαλειας τους ειναι επίσης φανερο.αυτή είναι η αλήθεια και μη στεκεστε μόνο στο ότι καποιοι πηραν δωρακια,διοτι δωρακια μπορείς να πάρεις ακόμα και αν φτιάξεις καλά πλοία για το καλό του νησιού σου και των κακομοιρων κατοικων του που έχασαν λεφτά με τη σεσουλα και μαλιστα εδωσαν λεφτα όχι για προσωπικό όφέλος αλλά κυρίως για το καλο του νησιού αλλά αυτοί ηταν οι μ@λ@κες τις υποθεσης αυτοί δεν ήξεραν και γοητευμενοι απο το πειραιας-μυτιληνη σε 6 ωρες ειπαν ναι στη κατασκευη των αιολων 

Link to comment
Share on other sites

Με τον καιρο που ειχε οταν εγινε η ζημια στον Αιολο, οποιοδηποτε βαπορι και να ηταν ισως παθαινε τα ιδια. Μη ξεχνας οτι δεν ειναι φουλ αλουμινιο τα βαπορια αλλα χαλυβας μεχρι και το κυριως γκαραζ.

Το οτι ηταν πειραματικα δεν φταιει στο οτι ειναι αποτυχημενα και πεταμενα λεφτα. Αντιθετως οτι την πρωτη χρονια το Αιολος εκανε δρομολογια 22 ωρων το 24ωρο με πληρωμα που δεν μπορουσε να δουλεψει το βαπορι, (αν δεν κανω λαθος περα απο 2 πλοιαρχους οι αλλοι ηταν ολη την ωρα στο ποδι) με δυο αναχωρησεις απο πειραια και τριτη απο Ραφηνα, αλλο δρομολογιο καθε μερα προς αλλους προορισμους με στοχο να δουλεψει το βαπορι σε ολο το Αιγαιο, σε αντιθεση με τον ανταγωνισμο που ειχε καθε μερα ιδιες ωρες αναχωρηση για το ιδιο δρομολογιο με το ιδιο βαπορι, τοτε τα βαπορακια ισως ειχαν καλυτερη τυχη. Το γεγονος οτι οι γαλλοι ειπαν το πολυ μεχρι 4 φορτηγα στον Αιολο ΙΙ και η ΝΕΛ εφτασε σε δρομολογιο να του βαλει και 12 με αποτελεσμα το βαπορι να αγκωμαχαει να πιασει τα 26 μιλια και στο τελος να το παρουν στο χερι, οφειλεται στους πειραματισμους της ΝΕΛ και οχι των γαλλων.

Επισης δες πληροτητες του Κεντερη μια χρονια που δουλεψε σταθερα στην Παροναξια, με χαλαρα αλλα τακτικα δρομολογια, οπως και του αλλου στο Ρεθυμνο και θα καταλαβεις τη διαφορα. Βεβαια τοτε ηταν αργα και η ζημια ειχε ηδη γινει και στο γοητρο των βαποριων και κυριως στη ΝΕΛ την ιδια.

Αν ο Αιολος Ι ειχε απο την αρχη σταθερα μια ταχυτητα γυρω στα 30 και σωστη εμπορικη πολιτικη εγω νομιζω οτι τα βαπορακια θα ειχαν αλλη τυχη. Ενταξει ο μεγαλος ο Κεντερης δεν ειναι απλα πατατα αλλα ειναι εγκλημα για οποιους βαλανε υπογραφες αλλα δεν ειναι το θεμα μας τωρα.

Να θυμησω οτι τα Χαισπιντ 2 & 3 ουτε ποιο γρηγορα ηταν, ουτε πιο καλοταξιδα, ουτε ποιο μεγαλα ουτε καιγανε σημαντικα λιγοτερα καυσιμα. Και ομως επιβιωσαν και εχτισαν ονομα γιατι τα δουλεψε μια εταιρια που μπορουσε να τα στηριξει και να τα πλασαρει στον κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

Θα ακουστει τρελο αλλα φαινεται οτι ισχυει. :ph34r: Nel Lines και Grimaldi ετοιμαζονται να δρομολογησουν τα Αιολος Κεντερης Ι και Αιολος Κεντερης ΙΙ στη γραμμη Βενετια-Τεργεστη-Βενετια.Εδω υπαρχουν δηλωσεις του CEO της ΝΕΛ Γιαννη Αβραντινη για το θεμα.

 Το σεναριο για τη ναυλωση των 2 Αιολων τη θερινη περιοδο για τη γραμμη Βενετια-Τεργεστη παιζει ακομα απ οτι ακουω..

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Μετα απο αρκετο καιρο γνωστος broker κυκλοφορησε τα βαπορια. Τιμη φυσικα δε λεει .Αλλα κατα την αποψη μου το σημαντικο "καραβολατρικα" ηταν οτι περασαν 4/10 και 4/11 τα annual surveys τους ,οποτε να διατηρησουν την κλαση τους. Βεβαια λοιπα στοιχεια δε θα εγραφε...Εγω πιστευω πως ειδαν στη ΝΕΛ οτι επεσε το πετρελαιο και ψαχνουν αγοραστη ... fair enough

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 9 months later...

 

On 14/12/2013 at 10:34 AM, miko mission said:

Kαι ενας 18χρονος καραβολατρης το 2000 ηξερε οτι αυτου του τυπου τα πλοια δεν μπορουν να γυρισουν τα λεφτα τους πισω.Προφανως το παιχνιδι και τα ωφελη ηταν εκτος της αμιγως ναυτιλιακης σκακιερας

επειδη ξαναθυμηθηκαμε τους αιολους, το ζουμι βρισκεται στην παραπανω φραση ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το arxipelagos.com τα πλοία τα αγόρασε ρώσος πλοιοκτήτης,και θέλει να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές στην Ελλάδα και μετά να πανε Ρωσία!

http://www.arxipelagos.com/2017/01/αιολοι-ετοιμαζουν-βαλιτσεσ-για-ρωσι/

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Αίολος Κεντέρης Ι και ΙΙ. Δείτε από ψηλά που κατέληξαν τα πιο γρήγορα πλοία του Αιγαίου. Στιγματίστηκαν από καταγγελίες για ατυχήματα που προκαλούσαν τα απόνερα στις ακτές

Quote

Το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Αίολος Κεντέρης», υπήρξε ένα μοναδικό και ιδιαίτερο φαινόμενο για τα ελληνικά ύδατα. Οι ιδιοκτήτες, στην προσπάθεια τους να το ταυτίσουν ολοκληρωτικά με τον ολυμπιονίκη Κώστα Κεντέρη από όπου πήρε και το όνομα του, θέλησαν να κατασκευάσουν το ταχύτερο πλοίο στην Ελλάδα. Τον πρώτο καιρό όλα έδειχναν ότι τα είχαν καταφέρει. Όμως, τα συνεχή ατυχήματα και οι καταγγελίες που έπεφταν βροχή από τους πολίτες που κινδύνευσαν να πνιγούν από τα πελώρια κύματα που τους ρουφούσαν την ώρα που έκαναν αμέριμνοι το μπάνιο τους, οδήγησαν στην κατάρρευση και την πώληση του. Στις 25 Ιουνίου 2003, ο 16χρονος Δημήτρης Χατζησάββας παρασύρθηκε από έναν ορμητικό υδάτινο όγκο, την ώρα που κολυμπούσε στην παραλία της Κασσάνδρας στη Χαλκιδική. Στην προσπάθειά του να γλιτώσει από το κύμα υπέστη κάταγμα στο δεξί πόδι και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο.

Έκτοτε οι καταγγελίες πλήθαιναν. Λίγες ημέρες αργότερα, ο πατέρας του 16χρονου κατήγγειλε στο Λιμεναρχείο Νέων Μουδανιών, ως υπαίτιο του τραυματισμού, το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Αίολο Κεντέρη», που εκείνη την ώρα εκτελούσε δρομολόγιο από τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου προς τη Θεσσαλονίκη. Με αφορμή την συγκεκριμένη καταγγελία, συγκεντρώθηκαν και πολλές άλλες που οδήγησαν στην δημιουργία δικογραφίας. Κάθε φορά που το «Αίολος Κεντέρης» διέσχιζε τον Θερμαϊκό στις κοντινές παραλίες ο κόσμος ήταν σε επιφυλακή.

«Βγείτε από τη θάλασσα…περνάει ο Κεντέρης»

Σύμφωνα με καταγγελίες αλλά και εκτενή ρεπορτάζ, τα προβλήματα υπήρχαν από τα πρώτα δρομολόγια όχι μόνο του «Αίολος Κεντέρης Ι» αλλά και στο «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» της NEL Lines. Στο πρώτο μεγάλο πρόβλημα με τις μηχανές Pielstick ήρθε στην Ελλάδα επιτελείο μηχανικών από τη Γαλλία για να τις επισκευάσουν, συνεχίστηκαν όμως τα μικροπροβλήματα και έτσι άρχισε να κλονίζεται το όνομα της εταιρείας λόγω συνεχών καθυστερήσεων στα δρομολόγια.

Το 2005 η διοίκηση άλλαξε, αλλά τα προβλήματα ειδικά με το «Αίολος Κεντέρης» σοβάρεψαν. Όλες οι μηχανές πλέον ήταν προβληματικές. Ένα χρόνο αργότερα, ύστερα από ειδικές εργασίες αποκατάστασης η NEL Lines ανακοίνωσε ότι διαθέτει πλέον το «κόσμημα του Αιγαίου», καταφέρνοντας να εξυπηρετήσει εκείνη την θερινή περίοδο πάνω από 120 χιλιάδες επιβάτες

Τα άλλα δυο πλοία όμως δεν είχαν την ίδια τύχη. Στις 15 Σεπτεμβρίου 2006, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, επέρχεται τελικά συμβιβασμός με την κατασκευάστρια εταιρεία των μηχανών Semt Pielstick. Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά η NEL Lines, την εποχή εκείνη «ύστερα σχεδόν από έναν χρόνο αντιδικίας στα γαλλικά δικαστήρια με τη γαλλική εταιρεία Semt Pielstick, η οποία έχει κατασκευάσει τις προωστήριες μηχανές των υπερταχύπλοων πλοίων μας, επετεύχθη ένας δίκαιος συμβιβασμός, ο οποίος ικανοποιεί αμφότερες τις πλευρές με αμοιβαίο όφελος». Οι βασικοί όροι της συμφωνίας αυτής προβλέπουν τα παρακάτω: – Αποκατάσταση και αναβάθμιση των προωστήριων μηχανών των «Αίολος Εξπρές» και «Αίολος Εξπρές ΙΙ». – Διετή εγγύηση λειτουργίας των μηχανικών μερών. – Άμεση καταβολή στη NEL Lines του ποσού των 10 εκατ. Ευρώ. Έτσι, μετά τη συμφωνία για τη διαγραφή χρέους της εταιρείας ύψους 61.000.000 ευρώ από τις γαλλικές τράπεζες τον Μάιο, τελείωσε και το δεύτερο σκέλος της ίδιας υπόθεσης που αφορούσε την τεχνολογική αποκατάσταση όλων των γαλλικών ταχύπλοων της εταιρείας

Η πώληση του «Αίολου Κεντέρη» Στις 28 Φεβρουαρίου 2007 η διοίκηση της εταιρείας ανακοινώνει ότι υπέγραψε προσύμφωνο για την πώληση στο εξωτερικό των πλοίων «Αίολος Κεντέρης» και «Παναγία Πάρου», σκάφος που ανήκει σε θυγατρική της, έναντι συνολικού τιμήματος ύψους 85 εκατ. ευρώ, ενώ και τα σκάφη είναι ναυλωμένα στην Ερυθρά Θάλασσα. Στον στόλο της εταιρείας παραμένουν τα δύο άλλα ταχύπλοα σκάφη της που έχουν μετονομασθεί πλέον «Αίολος Κεντέρης Ι» και «Αίολος Κεντέρης ΙΙ» Δείτε που κατέληξε το πιο γρήγορο πλοίο του Αιγαίου. Παρακολουθήστε το βίντεο – drone του συνεργάτη μας Up Drones. το κατέγραψε παροπλισμένο δίπλα στο «αδερφάκι» του σε ένα καρνάγιο στον κόλπο όπου διεξήχθη η ιστορική Ναυμαχία της Σαλαμίνας στα Σελήνια

 

 

Edited by proud_ionian
mixanitouxronou.gr
Link to comment
Share on other sites

εκαστος στο ειδος του και ο λουμιδης στους καφεδες ;) τα βαλαμε ολα στπ blender.

οι αιολοι λοιπον, δεν ταξιδεουν, γιατι σηκωναν κυμα καιδεν ειχαν καλες μηχανες.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Υπάρχει περίπτωση με την απόκτηση του Gotlandia η seajets να προλειαίνει το έδαφος για την απόκτηση και του κεντέρη?

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Με ποια λογική να προβεί στην διαδικασία αγοράς του Κεντέρη ; Τόσα χρόνια παροπλισμένο και στην πλάτη του υπέρογκα χρέη προς δημόσιο,νατ κλπ ;:blink:

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Δύο είναι οι βασικοί λόγοι για τους οποίους εκτιμώ ότι τα δύο ΑΙΟΛΟΣ δεν πρόκειται να ξαναταξιδεψουν 

Ο πρώτος τα πολλά οικονομικά βάρη που τα συνοδεύουν και που προφανώς αποθαρρύνουν κάθε επίδοξο ενδιαφέρον 

Ο δεύτερος, και κυριότερος, οι ανέκαθεν προβληματικές κύριες μηχανές τους μάρκας Pielstick

Μηχανές που δεν τοποθετήθηκαν σε άλλα ταχύπλοα πέρα από αυτά, και που εδώ και πολλά χρόνια έχουν σταματήσει να υποστηρίζονται με ανταλλακτικά και τεχνικούς.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...