Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μην ανάβετε παίδες πάλι κόντρα μεταξύ των εταιριών. Ήμαρτον ρε (που λέει και ο Γεωργίου). Κι εγώ πιστεύω πως οι Αίολοι ελάχιστα πράγματα έχουν να ζηλέψουν από τα HS αλλά η διαφορά στη διαχείρηση μεταξύ των δύο εταιριών είναι χαώδης! Οι διοικήσεις της ΝΕΛ απέδειξαν ως τώρα ότι δεν ξέρουν να διαχειρίζονται ταχύπλοα και πολύ περισσότερα τα συγκεκριμένα. Και να που σύμφωνα με τον Neptune ο Αίολος θα πάει για βρούβες και πάλι στο Λαύριο. Γραμμές για τα πλοία μπορούν να βρεθούν όπως άλλωστε βρέθηκε και για το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ που δεν νομίζω ότι είναι καλύτερο από τους Αιόλους.Αλλά δεν είναι δυνατόν να θες να πηγαίνεις με 27 κόμβους, να σχεδιάζεις τα δρομολόγια με 35 και να θες ο κόσμος να σε προτειμάει κι όλας.

Link to comment
Share on other sites

Τό παρόν θέμα ανοίχτηκε διότι και τα 3 συγκεκριμένα πλοία ήταν παροπλισμένα και οι ειδήσεις που τα αφορούσαν ήταν κοινές. Δυστυχώς όμως, οι ειδήσεις για αυτά και ο σχολιασμός τους καταλαμβάνουν μικρό χώρο και το μεγαλύτερο κομμάτι αφορά γενικόλογες και επαναλαμβανόμενες τοποθετήσεις, επί παντός του επιστητού.

Εδώ και λίγο καιρό τα μηνύματα που αφορούσαν το πλοίο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ μεταφέρθηκαν σε ξεχωριστό θέμα, ενώ σήμερα έγινε το ίδιο για τα ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ & ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ.

Επειδή εξακολουθούν να υπάρχουν πολλά μηνύματα με ενδιαφέρον που αφορούν και τα 3 πλοία το θέμα "περι ΑΙΟΛΩΝ" δεν διαγράφεται, αλλά θα παραμείνει κλειδωμένο.

Τις απόψεις τους για την ακτοπλοϊα εν γένει, τα μέλη μπορούν να τις διατυπώνουν (όταν συντρέχει λόγος) στα "θεσμικά ζητήματα". Υπενθυμίζουμε ότι για τα (πραγματικά και όχι υποτιθέμενα) δρομολόγια των ταχυπλόων (ειδικά αυτών που καλύπτουν πάνω από μία γραμμή) υπάρχει ξεχωριστό θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Σε Αίολος Κεντέρης 1 και 2 μετονομάζει η ΝΕΛ τα δύο Αίολος Εξπρές:confused: :confused:

απο το www.marinews.gr

Την μετονομασία των δύο Αίολος Εξπρές σε <Αίολος Κεντέρης 1> και <Αίολος Κεντέρης 2> αποφάσισε η ΝΕΛ. Ο λόγος της μετονομασίας είναι η μεγάλη αναγνωρισιμότητα του αυθεντικού και πρώτου «Αίολος Κεντέρης». Εκπρόσωποι της διοίκησης της ΝΕΛ βρίσκονται από σήμερα στο Ρέθυμνο προκειμένου να ενημερώσουν τους τοπικούς φορείς για τη δρομολόγηση του Αίολος Εξπρές 2 και νυν Κεντέρης 2 στη γραμμή Πειραιάς-Ρέθυμνο.
Link to comment
Share on other sites

Ο αυθεντικός ΚΕΝΤΕΡΗΣ δεν θα πάρει νούμερο?

Θα μείνει σκέτο με τον φόβο σύγχησης από το επιβατικό κοινό(κυρίως με το ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1) ή θα πρέπει να το ξεχνάμε σιγά σιγά?:confused:

Όπως μου έχει πει κι ένας φίλος μου βαπόρι που περνάει το Σουέζ για κάτω μην περιμένεις ποτέ να γυρίσει.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα αυτή η αίτηση αποδρομολόγησης φίλε Earl Granville τόσο του ΚΕΝΤΕΡΗ όσο και του ΠΑΡΟΥ απλά μου επιβεβαιώνει αυτά που λέει ο φίλος σου. Συν ότι αν έμενε, η λογική λέει πως θα έπρεπε να μετονομαστούν σε ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 2 και ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗ 3. Πάντως εμένα δεν μου ακούγεται παράλογο αυτό με την μετονομασία.

Link to comment
Share on other sites

Τη θεωρείς ανούσια γιατί κρίνεις με τα δικά σου δεδομένα και με τα δεδομένα πολλών μελών του forum, που γνωρίζουν τα πλοία απέξω και ανακατωτά, και που από ένα φινιστρίνι μπορούν να καταλάβουν για ποιο ferry μιλάμε… :confused:

Ο μέσος επιβάτης απέχει πολύ από αυτό το επίπεδο γνώσης, συνεπώς η σύνδεση αυτών των πλοίων (που έχουν να ταξιδέψουν 2 χρόνια) με το όνομα Κεντέρης (που είναι περισσότερο αναγνωρίσιμο και που συχνά έχει δημιουργηθεί ντόρος γύρω από το όνομα του) αποτελεί έξυπνη κίνηση marketing.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, η εταιρεία πιστεύει ότι η προσθήκη του ονόματος "Κεντέρης" στα πλοία θα είναι για καλό, μετά τα όσα συνέβησαν στους Ολυμπιακούς της Αθήνας?

Τουλάχιστον η παλιά ΝΕΛ είχε δώσει το όνομα μετά τους Ολυμπιακούς του Σίδνεϋ...αλλά πριν από αυτούς της Αθήνας.

ΥΓ.Και γιατί δεν τα βγάζουν Eleos Kontreos 1 kai Eleos Kontreos 2? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Θυμάται κανείς πόσα χρήματα είχε δώσει η ΝΕΛ στον Κεντέρη(τον Κώστα) για να ονομάσει το πλοίο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ένας θεός και ένας ημίθεος έλεγαν τότε για το όνομα του καραβιου.

Θυμάμαι κάποια στιγμή που είχα πέσει πάνω σε ένα forum(άσχετο με πλοία)το οποιο σχολίαζε το όνομα Κεντέρης στο πλοίο και έλεγε ότι πρέπει να μετονομαστεί μάλιστα έκαναν και προτάσεις για νέα ονόματα όπως πχ ΑΙΟΛΟΣ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ(απίστευτες μ.....ες μίλαμε)

Έρχομαι τώρα στο γεγονός της μετονομασίας μπορώ να πώ ότι με ξάφνιασε πάρα πολύ και δεν το περίμενα πραγμάτικα. Μπορώ πάντως να το δω θετικά βέβαια δεν σημαίνει πώς αν τα πλοία εμεναν με τα υπάρχοντα ονόματα δεν θα είχαν δόξα αν έπεφτε ξάνα η καταλλήλη διάφημηση θα τα γνώριζε ο κόσμος και σαν αίολος αλλo ήταν όμως ο θρύλος των θαλασσών

Link to comment
Share on other sites

2 comments:

1Den boro na katalavo giati stin Ellada iparxi tetio fovero kolima me tis onomasies (see FYROM), ti stigmi pou adiaforume pliros gia tin ousia tou pragmatos.

2 Opos ke na exi, mia itan i eteria pu isigage to high-class marketing sto branding sto xoro tis aktoploias ke mia parameni mexri simera...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να ονομαστεί αυτό το θέμα.."περί Κεντέρηδων" πλέον.:confused:

Δυστυχώς δεν φαίνεται να κρατήσαν το νούμερο 1για τον Κεντέρη και αυτό δύχνει ότι προσπαθούν να τον "σκοτώσουν" εκει κάτω..

Τώρα πάλι,αν δεν μπορέσουν, υπάρχει και το νούμερο 3 ή μήπως 2&1/2 ή 3&1/3 ??:confused:

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να προσθεσουν στον Κεντερη το 1.Αυτος θα μεινει σκετος.Το μονο κακο ειναι οτι θα χασουμε και στην σειρα ναυπηγησεις των πλοιων:confused: :confused:

Link to comment
Share on other sites

Θα επιμείνω κι εγώ στη γνώμη μου ότι δεν είναι κακή η σκέψη για μετονομασία των πλοίων. Όπως και να το κάνουμε το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ (και όχι ο Κώστας Κεντέρης) για τον μέσο επιβάτη είναι συνόνυμο της ταχύτητας έστω κι ταξίδεψε 1,5 μήνα το τελευταίο καλοκαίρι. Καλώς ή κακώς οι δύο μικροί Αίολοι έχουν γίνει συνόνυμα των καθυστερήσεων και των βλαβών στα μάτια του κόσμου. Για τον μέσο (μη shipfriend) επιβάτη που θα ακούσει ότι για την τάδε γραμμή υπάρχει το Αίολος ΚΕΝΤΕΡΗΣ τάδε, θα είναι ένα μεγάλο συν και αμφιβάλω αν θα σταθεί καθόλου στο νούμερο του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εχει 2 οψεις. Και γω λοιπον που ειμαι ο γκρινιαρης της παρεας να πω οτι αν γινει καμια στραβη και χαλασει καλοκαιριατικα κανενα Κεντερακι και γινει σουσουρο παει στραφι και το ονομα του Θρυλου των Θαλασσων και του αλλου μικρου Κεντερακου :confused: Δικοπο μαχαιρι λοιπον οι μετονομασιες πανω σε ενα παλιο πετυχημενο ονομα. Το Παναγια Θαλασσινη πως θα γινει? Αιολος Κεντερης 3????

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς είναι για το ότι ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ σάρωσε πέρσυ στη παροναξία και αυτό προσπαθούν να εκμεταλευτούν ελπίζω πάντως με τη μετονομασία τώρα να πέσει και κανένα βάψιμο στα πλοία και να ασπρίσουν όπως ήταν κάποτε άσπρα όχι μπλέ χωρίς ΤΙΜ άσπρα με η χωρίς nel lines

Link to comment
Share on other sites

Ένα ενδιαφέρον άρθρο για τη κάθοδο των Αιόλων στο Ρέθυμνο και κάποια προβλήματα...

Από το www.cretetv.gr

Ξεκινά ο "Κεντέρης"

Θετικά γνωμοδότησε η αρμόδια επιτροπή δρομολογίων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, που χθες συνεδρίασε στην Αθήνα, για τη δρομολόγηση του ταχύπλοου “Αίολος Κεντέρης Ι”. Η είδηση χαροποίησε τους Ρεθυμνιώτες, που τον τελευταίο χρόνο ήταν αναγκασμένοι να ταξιδεύουν εκ περιτροπής από το λιμάνι, εξαιτίας του ότι η ΑΝΕΚ είχε αποσύρει το ένα πλοίο από τη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς.

Στο μεταξύ, στην πόλη βρέθηκαν χθες στελέχη της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), που συναντήθηκαν με τοπικούς φορείς, επιδεικνύοντας το ενδιαφέρον της εταιρείας για τη δρομολόγηση πλοίου στο Ρέθυμνο. Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Αθανάσιος Λιάγκος και η διευθύντρια Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων κ. Θεοδώρα Ρήγα συναντήθηκαν με το δήμαρχο Ρεθύμνου, κ. Γιώργο Μαρινάκη, το βράδυ της Κυριακής και το νομάρχη Ρεθύμνου, κ. Γιώργο Παπαδάκη, χθες, με τους οποίους και είχαν μια συζήτηση για το πώς βλέπει η εταιρεία τη γραμμή του Ρεθύμνου.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους, ο γενικός διευθυντής της NEL Lines κ. Αθανάσιος Λιάγκος αιτιολόγησε το ενδιαφέρον της εταιρείας για το συγκεκριμένο δρομολόγιο: «Αυτό το οποίο είδαμε είναι ότι υπάρχει ένα μεγάλο κενό σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα γρήγορης μεταφοράς των επιβατών από και προς Ρέθυμνο και Πειραιά. Βλέπουμε ότι δεν υπάρχει ένα αεροδρόμιο κοντά στην περιοχή, επομένως ένα ταχύπλοο που σε πέντε ώρες μπορεί να μεταφέρει το επιβατικό κοινό πιστεύουμε ότι θα καλύψει κάποια κενά όσον αφορά στη συγκεκριμένη ανάγκη. Κάνοντας τους δικούς μας επιχειρηματικούς υπολογισμούς, πιστεύουμε ότι τουλάχιστον για οκτώ μήνες μία εταιρεία μπορεί να είναι βιώσιμη, αρκεί να καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες. Εμείς δεν πάμε να πάρουμε μερίδιο από τον ανταγωνισμό, ερχόμαστε συμπληρωματικά να καλύψουμε κάποια κενά».

Πρόκειται για μία γραμμή που ενδιαφέρει - σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της εταιρείας - επιχειρηματικά, και ο στόχος είναι να λειτουργήσει συμπληρωματικά στα υπάρχοντα δρομολόγια.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις τελευταίες πληροφορίες για ακαταλληλότητα του πλοίου, ο εκπρόσωπος της εταιρείας επισήμανε πως πρόκειται για ένα πρόβλημα κατασκευαστικό που παρουσίασαν όλα τα “Αίολος”, πρόβλημα το οποίο ήδη αποκαθίσταται μετά από δικαστικό αγώνα που κέρδισε η εταιρεία από την κατασκευάστρια. «Όλα τα πλοία έχουν προβλήματα σε διάφορες χρονικές περιόδους. Το συγκεκριμένο πλοίο είχε πρόβλημα στις μηχανές του. Γι’ αυτό, η διοίκηση της ΝΕΛ έκανε όλες τις απαραίτητες προσπάθειες για να αποκατασταθεί η βλάβη. Ήδη, έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε στις 11 Μαΐου, στο πρώτο του ταξίδι, το πλοίο να είναι αξιόπλοο και πραγματικά στους χρόνους που έχουμε υπολογίσει να εξυπηρετούμε τη συγκεκριμένη γραμμή».

Link to comment
Share on other sites

Eρωτηση:ξερει κανεις αν οι ΑΙΟΛΟΙ θα αριθμηθουν με λατινικους χαρακτηρες,I και ΙΙ η με αριθμους;Στο αγγλικο Piraeus Round Kτλ ο Νick the Greek γραφει το μεν ενα με αριθμο το αλλο με λατινικο χαρακτηρα.Ξερει κανεις τι απο τα δυο θα γινει;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μπρουμε να επιβεβαιωσουμε (η αληθεια ειναι πως εχω μπερδευτει λιγο), ποιος ειναι ο κεντερης 1 και ποιος ο 2. νομιζα οτι ο τωρινος 2 παραμενει 2, αλλα ειδα αλλου οτι ο πρωτος γινεται 2:confused:

Link to comment
Share on other sites

Νά πώ κι'εγώ τίς γκρίνιες μου επί τού θέματος:

1.Το "ορίτζιναλ" ΚΕΝΤΕΡΗΣ πουλήθηκε (κατά πώς φαίνεται) διότι έστω και μέ τίς καινούργιες μηχανές θεωρήθηκε ασύμφορο ώς πρός την εκμετάλλευση .Ποιός μάς διαβεβαιώνει οτι τά άλλα δύο δέν θα είναι ζημιογόνα;Νά θυμίσω οτι πέρυσι δέν δούλεψαν και καθόλου;

2.Τό όνομα τού Κεντέρη δόθηκε στο μεγαλύτερο εκ τών τριών πλοίων όταν ο συγκεκριμένος αθλητής ήταν στίς δόξες του.Μετά τό "σούσουρο" που έγινε το 2004,γιατί επιμένει η ΝΕΛ νά μετονομάση τά άλλα δύο (που ήδη ήταν γνωστά σάν ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ 1 καί 2) μέ το όνομα τού συγκεκριμένου αθλητή;Δέν υπάρχουν άλλες προσωπικότητες εκ Μυτιλήνης (π.χ.Οδυσσέας Ελύτης) γιά να τιμηθούν;

Link to comment
Share on other sites

μπρουμε να επιβεβαιωσουμε (η αληθεια ειναι πως εχω μπερδευτει λιγο), ποιος ειναι ο κεντερης 1 και ποιος ο 2. νομιζα οτι ο τωρινος 2 παραμενει 2, αλλα ειδα αλλου οτι ο πρωτος γινεται 2:confused:

Ουδείς αρμοδιότερος της ΝΕΛ, η οποία λέει ότι διατηρείται η παλιά αρίθμηση (σκέτος=1 , ΙΙ=2).

Link to comment
Share on other sites

1. Οι Αίολοι έχουν μείνει εκτός δράσης για 2 συνεχόμενα καλοκαίρια...! Σίγουρα τα 2 μικρά καίνε λιγότερο απ'ότι έτρωγε το μεγάλο..τώρα το 1 μπαίνει σε νέα γραμμή(Ρέθυμνο) κάτι το οποίο είναι ρίσκο και το άλλο μπαίνει σε μια γραμμή που είναι γνωστό ότι έχει πάρα πολυ κόσμο και ο αντίπαλος(HSW) δεν φαίνετε να σχεδιάζει να βάλει κάποιο από τα μεγάλα της και αυτό το υπολογίζουν αρκετοί στην Πάρο.

2. Πιστεύω ότι η εταιρεία σωστά έκανε και έδωσε σε αυτά τα 2 το όνομα ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ γιατι ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει ότι είναι το ταχύτερο και γενικά το όνομα είναι πιο ελκυστικό. Αντίθετα το Αίολος Εξπρές σαν ονομασία περισσότερο έχει συνδιαστεί με βλάβες και καθυστερήσεις 'η ακυρώσεις δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

2.Τό όνομα τού Κεντέρη δόθηκε στο μεγαλύτερο εκ τών τριών πλοίων όταν ο συγκεκριμένος αθλητής ήταν στίς δόξες του.Μετά τό "σούσουρο" που έγινε το 2004,γιατί επιμένει η ΝΕΛ νά μετονομάση τά άλλα δύο (που ήδη ήταν γνωστά σάν ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ 1 καί 2) μέ το όνομα τού συγκεκριμένου αθλητή;Δέν υπάρχουν άλλες προσωπικότητες εκ Μυτιλήνης (π.χ.Οδυσσέας Ελύτης) γιά να τιμηθούν;

Αρε φιλε Hastaroth , ποιος να θυματε τωρα τον Οδυσσεα Ελυτη (ρωτα κανα πιτσιρικα - αυριανο ταξιδευτη με το Κεντερακι , ξερει τι ειναι ?)

Το Κεντερη ασφαλως ολοι , πιασαρικο που ειπε και ο pie........

Link to comment
Share on other sites

Απο το να ονομάζονταν superspeed highspeed bluespeed και δε ξέρω και έγω τι άλλο μια χάρα είναι το Κεντέρης στο κάτω κάτω η πλήρης απαξίωση δεν είναι κάτι που συμερίζομαι δήλαδη όταν ο Κεντερης έφερνε τα μετάλλια και μας έκανε περήφανους ήταν καλός?και τώρα οχι.Το θέμα ωστόσο είναι καθαρά marketing όπως έχουμε ξαναπεί.Έτσι κι'αλλιώς ένα όνομα κάποιου άλλου σημαντικού Λέσβιου όπως Ελυτης η Στρατής Μυριβήλης δεν θα τέριαζε σε ταχύπλοο αύτα τα αφήνουμε για τα έπομενα συμβατικά της ΝΕΛ άν υπάρξουν και αν πάρουν κάποιο όνομα που να σχετίζεται με τη Λέσβο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...