Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ακόμα και ο Κεντέρης, ο οποίς επέστρψε εχθές από δεξεμενισμό, είναι σε κακά χάλια εξωτερικά και από ότι φαίνεται δεν είναι διατεθιμένοι να δαπανήσουν χρήματα προκειμένου να βαφτεί. Εχθές έκαναν εργασίες στα MES του πλοίου. Κατά τα λοιπά εικόνα εγκατάλειψης παρουσιάζει και το Αίολος ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

Άντε να το καταλάβω για τον ΑΙΟΛΟ που δεν έχει και γραμμή, αλλά και το ΙΙ δεμένο? Η Συροτηνομυκονία κοντά είναι,το καλοκαίρι ήρθε, ο κόσμος θα θέλει να ταξιδέψει (έστω και σαν τρίτη επιλογή), είναι καλύτερα να είναι δεμένο από το να ταξιδεύει?(εκτός εαν το πλοίο δεν πηγαίνει με τίποτα από τις πολλές βλάβες). Αυτές οι κινήσεις συνεπάγονται και το τελευταίο καλοκαίρι του ΚΕΝΤΕΡΗ στην ακτοπλοία μας.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έτσι ορίζουν οι τράπεζες ?

Ούτως ή άλλως τα πλοία που θα ανταγωνίζονταν,οι εταιρίες τους είναι δανεισμένες από τις ίδιες τράπεζες.

Το παιχνίδι είναι σικέ μάλον..

Όσο για τον κόσμο, αυτόν τον έχουνε..αφοδευμένο !

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση με τους ΑΙΟΛΟΥΣ χρόνο με τον χρόνο χειροτερεύει.Την μια χρονιά δουλεύαν 6 μήνες ,οι 6 μήνες έγιναν 4 ,οι 4 3 ,και τώρα ο 1 και ο 2 δεν θα βγουν καθόλου.

Χ.σε ψηλέ και αγνάντευε και πέτα κουρκουμπίνια :mad:

Μάλλον όπως λέει κι ο Ένας Χιώτης είναι τα τελευταία και του ΚΕΝΤΕΡΗ. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι εφόσον δεν θα τα βγάλουν ούτε το καλοκαίρι καλύτερα να τα πουλήσουν έστω και να τα σκοτώσουν.

Οτι πάρουν .

Ετσι κι αν έτσι ανεκμετάλλευτα πάνε ναι μεν θα χάσουν πολλά λεφτά και πιθανόν η τιμή που θα πιάσουν να μην φτάνει για να ξεχρεώσουν αλλά από την άλλη και το να κάθονται 12 μήνες τον χρόνο δεν έχει και λογική.

Τουλάχιστον να βάλουν 5 δεκάρες στην αποπληρωμή των δανείων.

Οσο παλιώνουν τόσο θα πέφτει η τιμή τους χωρίς να αποφέρουν μέχρι στιγμής κερδοφορία.

Εκτός πια κι αν έχουν κάτι άλλο στο μυαλό τους.

Link to comment
Share on other sites

Η επιλογή του να μην ταξιδέψουν οι Αίολοι είναι πέραν όλων των υπολοίπων οικονομοτεχνικοί. Πληρότητες δεν έχουν και δεν θα είχαν (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων), τα λειτουργικά κόστη θα έτρεχαν, όπως και τα δάνεια προς τις τράπεζες. Σε συνδυασμό με τις υψηλές τιμές των καυσίμων, τα δύο πρώτα συνιστούν οικονομική ζημιά για την εταιρεία και για το λόγο αυτό, να μην επιβαρυνθεί επιπλέον αρνητικά η εταιρεία αποφάσισαν τη διακοπή των δρομολογίων τους. Θεωρώ βέβαιο ότι θα πουληθούν και τα δύο πλοίο (μάλλον και ο Κεντέρης), ώστε να εξοφληθούν τα δάνειά τους και να ταξιδεύουν, μονο τα 2 μεταχειρισμένα της C-link τα οποία έχοντας μικότερο δανεισμό, μπορούν να ταξιδεύουν με χαμηλότερες πληρότητες από τους Αίολους. Προφανώς τα όποια χρήματα της πώλησης θα πάνε σε αποπληρωμή δανείων και όχι σε αγορά πλοίων, αφού αν δεν κάνω λάθος η ΝΕΛ δεν είχε τοποθετήσει ίδια κεφάλαια στην αγορά των Αίολων.

Link to comment
Share on other sites

Και πολύ λιγότερα καύσιμα έχουν τα 2 μεταχειρισμένα του Βεντούρη και είναι πολύ λογικό αυτό που λες elybero αλλά όμως ο ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ πέρυσι ήταν ο μόνος που δούλεψε καλά και πιθανόν να αφησε κάποιο κέρδος από την καλοκαιρινή του εκμετάλλευση.

Ο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ πέρυσι απέτυχε παταγωδώς.

Τώρα που θα αρχίσει να ζητάει η ΤΙΜ τα λεφτά της πίσω θα έχει πλάκα η δουλειά. :D

Link to comment
Share on other sites

Μια αφελής ερώτηση: Την περίπτωση να πηγαίνει ο Αίολος ΙΙ Χίος - Μυτιλήνη (αφού ναι μεν έχει μικρότερη χωρητικότητα αλλά του ΚΕΝΤΕΡΗ η κατανάλωση εναι υπερπολλαπλάσια) την σκέφτηκαν;

Link to comment
Share on other sites

Ηλία, σκέψου ότι κατ' αντιστοιχία τα Palace τα οποία έχουν περίπου 70εκ€ δάνειο τα κάθε ένα, με πληρότητες εξαιρετικές (τουλάχιστον στα garage) 300 ημέρες το χρόνο (πλην των Σαββάτων δηλαδή) και στις γραμμές εσωτερικού αφήνουν πολύ μικρά κέρδη στην εταιρεία - οριακά με απώλειες. Κάνε τη σύγκριση με τους Αίολους και θα δεις...

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω κάτι!! Ο Βεντουρης σκέφτεται ότι παροπλίζοντας προσωρινώς του δυο ΑΙΟΛΟΥΣ και βάζοντας στη θέση τους τα δυο Παναγία, θα κερδίσει το 100% των κερδών από τη χρήση, και θα χάσει μόνο το 20% από τους ΑΙΟΛΟΥΣ!! Γιατί πέρυσι είχαν κάποιο κέρδος οι ΑΙΟΛΟΙ!! Γιατί άμα ταξίδευαν όλα, θα έμπαιναν όλα μεσα!!

Link to comment
Share on other sites

Με πεντε ταχυπλοα μπορει να καλυψει ολο το Αιγαιο , γιατι να μην το κανει .

Οι ποιο πολλοι θελουν γρηγορα καραβια για τον προορισμο τους , ειναι πολυς ο κοσμος που δεν αντεχει τις πολλες ωρες στα πλοια , αν εκανε και λιγο καλυτερες τιμες , πιστευω οτι θα δουλευε καλα!!!

Link to comment
Share on other sites

, αν εκανε και λιγο καλυτερες τιμες , πιστευω οτι θα δουλευε καλα!!!

φτηνα γρηγορα συχρονα μεγαλα πλοια. (αλεκα power)

δυστυχως ομως ο τζαμπας πεθανε. :D

οσο για τη σχεση νελ και c-link τα εχουμε πει στο αντιστοιχο thread. πρωτα η δικια του εταιρεια και μετα η ΝΕΛ

οι αιολοι δυστυχως εχουν αποκτησει κακο ονομα λογω του προβληματικου operation. κατι αυτο κατι οι βλαβες...

ομως μια πωληση δεν ειναι λυση. οταν δανειζεσαι "Χ" και αγοραζεις κατι και μετα το πουλας "Χ/2" αλλα χρωστας ακομη "Χ" τοτε τρως παγωτο τζατζικι

Link to comment
Share on other sites

Ο ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ.

ΤΟ ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝΕΙ ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ και ο Βεντουρης θα προσπαθήσουν για να αλλάξουν τις μηχανές με έξοδα του ναυπηγείου, και όχι της κατασκευάστριας εταιρείας των μηχανών διότι δεν έχει καμία σχέση με τη ΝΕΛ!! Γιατί τα ναυπηγεία παράγγειλαν αυτές τις μηχανές και τις βάλανε!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπάρχει εδώ η τεχνολογία για να κάνουν "κόψιμο-ράψιμο" στα καράβια για την αλλαγή μηχανών..

Τα βλέπω να γυρνάνε στα ναυπηγία και ελπίζω μια μέρα να τα ξαναδούμε..(?)

Αυτό που με ξένισε πάντως και δεν το περίμενα ήταν η αστοχία υλικού εκ μέρους ενός οίκου σαν την Pielstick που τον θεωρώ απο τους 2-3 κορυφαίους!

Αλλά τελικα.. συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια..!

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή 17 Ιουνίου στις 16.30 από Πειραιά, ξεκινάει τα δρομολόγιά του το Αeolos Kenteris με προορισμό Χίο - Μυτιλήνη. Προφανώς η ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων σχετίζεται με το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...