Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

.

Χλωμό το βλέπω να πάει Δωδεκάνησα.

Χλωμότερο, ακόμη, να αλλάξει εταιρεία πριν το καλοκαίρι.

Κοντός ψαλμός, αλληλούϊα. Όπου νάναι θα βγουν τα δρομολόγια της ΝΕΛ.

.

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχουν, σαλονάκια για τον καφέ ή τα σνακ στου Αίολους φίλοι μου.

Μάλιστα στο Κεντέρη έχει και self service με κανονικό φαγητό.

Εγώ έχω φάει,απλώς δεν έχει την μεγάλη ποικιλία του Θεόφιλου.

Link to comment
Share on other sites

Στράτο στο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ που έχω μπει δεν υπάρχει σαλόνι στο μπαρ να κάτσεις παραμόνο ένα τραπέζι με δυο πολυθρόνες και ένα καναπέ.Οσο για το self service δουλεύει καμιά ώρα και μετά κλείνει. :(

Link to comment
Share on other sites

Στον Αίολο δεν υπάρχει ένα σαλονάκι με έστω μερικά τραπέζια κάτω απο το αίθριο?

Όσο για το self service αναφερόμουν για τον ΚΕΝΤΈΡΗ..

Link to comment
Share on other sites

Για να κάνουν τη διαφορά απο τα συμβατικά τα ταχύπλοα χρεάζονται μεγάλες αποστάσεις, αλλιώς αν είναι να γλιτώσεις μισή ώρα δεν αξίζει. Επίσης αν το δρομολόγιο έχει πολλά λιμάνια το πλεονέκτημα της ταχύτητας εξανεμίζεται.

Απο την άλλη υπάρχει και το όριο ωρών που μπορεί κάποιος να ταξιδεύει κολλημένος στην καρέκλα του. Κατα την άποψή μου η χρησή τομή είναι κάπου στις 3-5 ώρες ταξίδι.

Αυτό που αναφέρεις για τον καφέ είναι σίγουρο πως όλοι εμείς οι μουρλοί θα πηγαίναμε με τον Θεόφιλο ή όποιο παραδοσιακό βαπόρι (ο pie εξαιρείται B) ), υπάρχει όμως το κόστος του χρόνου του επιβάτη. Η λογική λέει πως αν ταξιδεύεις για διακοπές αρκετών ημερών δεν πάς με ταχύπλοο, αν όμως ταξιδεύεις για δουλειά και γενικά όταν... ο χρόνος είναι χρήμα γεμίζει το ταχύπλοο.

Link to comment
Share on other sites

Σε κανεναν ΑΙΟΛΟ δεν μπορουσες να βγεις στο καταστωμα και αυτο γινοταν απο την πρωτη μερα που ηρθαν στην Ελλαδα.Στο καταστρωμα μπορεις να βγεις μονο οταν το πλοιο φτανει στο λιμανι.Για τα σαλονακια αν και δεν θυμαμαι καλα νομιζω οτι υπαρχει μονο στον ΑΙΟΛΟ ΚΕΝΤΕΡΗ.Στον ΑΙΟΛΟ ΕΞΠΡΕΣ υπηρχε μονο ενα τραπεζακι και τιποτα αλλο

Link to comment
Share on other sites

Για μένα από τους ΑΙΟΛΟΥΣ μόνο το δρομολόγιο του Κεντέρη αξίζει και ειδικά για την Χίο.4 ώρες που κάνει για Χίο πας πλέον και για Σαββατοκύριακο αλλιώς με τα συμβατικα ΘΕΟΦΙΛΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ δεν το σκέφτεσαι καν.

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδανικά δρομολόγια για τους Αίολους (και γενικά για ταχύπλοα) είναι 4-5 ώρες και το πολύ να πιάνει σε 2 λιμάνια. Είναι η χρυσή τομή για να μην κουράζεται ο επιβάτης και παράλληλα να κερδίζεις αρκετά ώστε να τα προτιμάς από τα συμβατικά.

Η ιστορία με τα δρομολόγια τους είναι αρκετά πικρή. Πέρα από τα όσα άλλα προβλήματα αξιοπιστίας μπορεί να έβγαλαν, η ουσία είναι ότι από όσα δρομολόγια έκαναν, μόνο ένα, το Πειραιάς - Χίος κατάφερε να κερδίσει πραγματικά την προτίμηση του κόσμου. Κάτι φυσικό αφού και το ταξίδι συντόμευε από τις 8 στις 4-5 ώρες και ο κόσμος έφτανε μια ανθρώπινη ώρα στη Χίο (10μμ) αντί για τις 2-3 τα ξημερώματα! Είναι η μοναδική περίπτωση που έχω δει επιβάτες να έχουν και άλλες επιλογές και να προτιμούν ταχύπλοο της ΝΕΛ.

Στα άλλα δρομολόγια πλήρης αποτυχία!Μέχρι και οι Μυτιληνιοί τα απέφευγαν αφού έκανες μέχρι και 9 ώρες το καλοκαίρι! (όριο ταχύτητας βγαίνοντας από Πειραιά, όριο μπαίνοντας και βγαίνοντας στη Χίο, ξανά όριο πριν μπεις στη Μυτιλήνη) και έφτανες 12:30-1:00μμ στη Μυτιλήνη. Οπότε πήγαινες με το συμβατικό και πήγαινες 7 το πρωί και ήσουν κύριος χωρίς να χάσεις ούτε μια μέρα! (και με τα μισά λεφτά).

Για τις Κυκλάδες δεν το συζητώ! Τόσα χρόνια παίρνουν τα περισσεύματα!

Link to comment
Share on other sites

ποια HS, οι ΑΙΟΛΟΙ ταξιδεύουν λιγότερο κ απο το ΡΟΔΟΣ φέτος (αυτό πήγε κ μια βολτούλα τουλάχιστον με την κακοκαιρία) :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
;) Η αιτία είναι τιμή του πετρελαίου, που προέρχεται από τη κατανάλωση!!! 15tons/ώρα :D καθαρού πετρελαίου, πέφτουν λιγάκι βαριά στη τσέπη τους!!!!! Σε σχέση με τους άλλους ΑΙΟΛΟΥΣ, πάλι είναι πολύ μεγάλη κατανάλωση!! Συγκριτικά παραθέτω τις καταναλώσεις!!! ΑΙΟΛΟΣ Ι=7-8tons/ώρα καθαρού πετρελαίου, και το ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ=4-5tons/ώρα καθαρού πετρελαίου!!!! ;):confused:
Link to comment
Share on other sites

Το Site του ΥΕN εμφανίζει τη Μ . Εβδομάδα, το Aeolos Express σε πρωινό δρομολόγιο για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και το Aeolos ExpressII για Πάρο - Νάξο. Ολα αυτά στις 07,30 όπως και πολλά άλλα ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και η ιστοσελίδα της ΝΕΛ δεν δύχνει δρομολόγια ταχυπλόων για την περίοδο του Πάσχα.

Μπορεί βέβαια να ενημερώνεται με διαφορά φάσης.. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Παναγια(Μεγαλη η χαρη Σου), δεν εχω καποια αλλη πληροφορηση αλλα εισαι σιγουρος για το 15ΜΤ/ωρα του Κεντερη? Στο 24ωρο βγαινει 360 τοννους που ουτε τα τουρμπιναδικα περασμενων δεκαετιων δεν εκαιγαν, χρειαζεται δηλαδη ενα βυτιο καυσιμα για καθε ωρα λειτουργιας κι αν ναι ποια ειναι η ολικη χωρητικοτητα στα τανκια του?

Link to comment
Share on other sites

Νικο χωρις να ξερω και γω κατι παραπανω σου παραθετω δυο πληροφοριες.

1. Σε περιοδικο που εκανε αφιερωμα στον Κεντερη ελεγε καταναλωση 14 τονους την ωρα.

2. Την ιδια απαντηση πηρε και ενας επιβατης του Κεντερης σε ταξιδι απο ενα υποπλοιαρχο.

Αρα οντως καπου εκει ειναι η αληθεια

Link to comment
Share on other sites

Οντως 14 τόνους(15 μπορεί να θέλει και με τις γεννήτριες μαζί) πετρέλαιο θέλει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ :D και gas oil μάλιστα 9 ο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ και αν δεν κάνω λάθος 7 ο ΑΙΟΛΟΣ 2.

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΙΟΛΟΣ Ι, σίγουρα χάνει τη σεζόν του Πάσχα!!! Άρα μείον δυο ταχύπλοα!!!

Μια γρήγορη σύγκριση των πλοίων σε σχέση με το περυσινό Πάσχα!!!

Μείον: BLUE STAR 1, ΑΙΟΛΟΣ Ι, ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ΕΞ.ΑΠΟΛΛΩΝ, ΑΔΩΝΙΣ, ΠΟΣΕΙΔΩΝ, ΟΛΥΜΠΙΑ, AQUA JEWEL, ΔΙΑΓΟΡΑΣ, ΡΟΔΟΣ, ΠΑΤΜΟΣ, ΜΙΛΕΝΑ, ΝΤΑΛΙΑΝΑ.

Γύρω στα 13 πλοία λιγότερα φέτος!!!!

Link to comment
Share on other sites

ΩΠ! Ωραία είδηση για κουβέντα :D .

Αν κ περιέχει τη σκοπιμότητα της αρπαχτής θα δώσει λύση εκείνη τη μέρα, φαντάζομαι θα χρησιμοποιηθεί κ για την επιστροφή των εκδρομέων.

Οι Χιώτες φίλοι μας πως βλέπουν αυτή την κίνηση?

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ήθελε η ΝΕΛ, ας μην το 'βαζε.Δικιά της είναι η γραμμή, ότι θέλει κάνει. Τώρα που ο κόσμος μοιράστηκε στα άλλα δρομολόγια και έκλεισε τις καμπίνες, βάζει τον ΑΙΟΛΑ (Α, όχι Ο) να γεμίσει και 1000 άτομα με διπλό εισιτήριο.Πού αλλού θα είχε τέτοια κίνηση?

Και όταν θα τύχει να έχει 8+ μποφόρ θα θυμηθούμε τις παλιές, καλές καταστάσεις στα πρακτορεία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...