Jump to content
Shipfriends

Aegean Sky (IMO 7369039)


Recommended Posts

Συμφωνα λοιπον με τα οσα λεει ο Αποστολος εδω το παρακατω πλοιο ειναι πλεον του Αγαπητου. Καλοριζικο και αντε να δουμε πως θα αναδιοργανωθει ο στολος. Μαλλον για Κρητη ναυλωμενο απο την ΑΝΕΚ το βλεπω γιατι το Γκλορυ δε φαινεται ικανο να τραβηξει το ζορι.

Ειναι και στα χρωματα που πρεπει ετοιμο :D:eek:

Η φωτο απο το Σουηδο

acacia_1974_5.jpg

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Πιο πιθανό να πάει στη θέση του Aegean Star στη γραμμή Κύπρου Ισραήλ με ξένη σημαία!! Για τη ξένη σημαία το έχω ακούσει και εγώ και λυπάμαι!!

Ο Α μηχανικός που θα πάει να το παραλάβει θα είναι ο Στέλιος Βηχος, που ήταν στο Αθηνά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικά το πλοίο δεν θ΄αλλάξει όνομα αλλα ούτε και σημαία. Το αναμένουμε περί τις αρχές Ιουλίου. Θα εκπλαγείτε (αν έρθει Ελλάδα) με την δυνατότητα του να φορτώνει paletized cargo. Πλευρικοί καταπέλτες και Lift που φορτώνουν και στα 3 garage και ηλεκτρικά forklift για τα γκαραζ. Το πανω γκαράζ πλώρα πρύμα είναι κλειστό και επικοινωνεί με σηρόμενες πόρτες. Μάλλον για φορτία εξωτερικού το βλέπω...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
αναμένεται μάλλον τη Παρασκευή 21-07

Να και μια φορα που βγαινουν αληθινες οι πληροφοριες σου Παναγια μου:) :). Οντως ηλθε το παπορο και πρυμνοδετησε στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας. Βασικες διαφορες με τα αδελφια του οτι διαθετει τα πλαινα καταπελτακια για φορτοεκφορτωση παλετων με forklift, και οτι ολο το δευτερο ντεκ των φορτηγων δεν ειναι ανοιχτο αλλα κλειστο απο τις παντες και απο πρυμα.

Δεν ξερω τι γινεται οσον αφορα τα μηχανικα του μερη(οι κανουριοι του ιδιοκτητες για να το αγορασουν, προφανως τους ικανοποιησε) αλλα εξωτερικα και στο ματι του υποφραφωντος ασχετου φαινεται απο αρκετα εως πολυ ταλαιπωρημενο, και οσον αφορα τη λαμαρινα. Με τις ευλογιες του πατρος Ναιασιου.

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά πρέπει (τώρα ή πρόσφατα) να αρχίσαν να κόβουν το κλειστό ντέκ του πάνω γκαράζ. Λογικό μιάς που το είχαν εντελώς ανεκμετάλευτο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι γινεται οσον αφορα τα μηχανικα του μερη(οι κανουριοι του ιδιοκτητες για να το αγορασουν, προφανως τους ικανοποιησε) αλλα εξωτερικα και στο ματι του υποφραφωντος ασχετου φαινεται απο αρκετα εως πολυ ταλαιπωρημενο, και οσον αφορα τη λαμαρινα.

Το πλοίο ναυλώθηκε από την ΑΝΕΚ και θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πάτρας Βενετίας. Και πιθανότατα να έχουμε άμεση αναχώρηση από το νέο μόλο Δραπετσώνας

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Περασα χθες απο το παπορο στο Νεο Μωλο και δειχνουν εκτος απο τα καλλωπιστικα να εχουν γινει αρκετες δουλειες και σε λαμαρινα αλλα και σε μηχανη, το γκαραζ δε, μοιαζει με γιαπι απο τα μηχανηματα και τα διαφορα πραγματα που βρισκονται εκει. Αρα μαλλον ξεκιναμε σχετικα συντομα και αναρωτιεμαι για που, υποψιαζομαι ομως οτι θα χρησιμοποιηθει οπως και πριν στην Αδριατικη ωστε να συμπληρωσει τα κενα των ακινησιων που ξεκινουν οσονουπω.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πρόκειτε να δρομολογηθεί πιθανόν στην γραμμή Γαλλίας (Μασσαλία?) Αλεξάνδριας. Στο πλοίο αλλαζονται λαμαρίνες και ενισχυτικά απο τις δεξαμενές ερματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Να πουμε σε συνεχεια των παραπανω οτι το πλοιο κυκλοφορει ανα την Μεσογειο με προσεγγισεις μεταξυ αλλων σε Αλεξανδρεια, Λεμεσσο, Λαττακια, Βαρκελωνη, Μασσαλια, Τυνιδα και Castellon. Σημερα πρεπει να βρισκεται στην Τυνησια. Αναρωτιεμαι αν ειναι spot ναυλωσεις η καποια χρονοναυλωση και απο ποιον.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οι Lloyds αναφερουν τα ακολουθα:

Reported with 30-deg list to starboard abt 70 miles from Barcelona 21 Dec 2006. Arrived Barcelona same day, where diver survey revealed crack in aftpart of hull

Ελληνιστι, αναφερεται οτι το πλοιο παρουσιασε μια κλιση 30 μοιρων προς τα δεξια, περιπου 70 ναυτικα μιλια απο τη Βαρκελωνη, οπου και κατεφυγε ασφαλως. Επιθεωρηση δυτων στα υφαλα του πλοιου μετα τον καταπλου, απεκαλυψε ενα κρακ στην πρυμνη.

Το πλοιο πρεπει να ειχε αποπλευσει απο την Αλεξανδρια.

Link to comment
Share on other sites

Να και περαιτερω πληροφοριες απο τους Lloyd's:

Barcelona, Dec 22 -- Roll On Roll Off Acacia was hit by a large wave yesterday which shifted the cargo, causing the vessel to return to Barcelona. Apparently the vessel encountered rough seas, with winds of force 8-9 (gale-strong gale) and waves of up to five metres in height, causing it to list to 35 deg. At the moment the vessel is moored at Adosado Qya in Barcelona port awaiting repositioning and securing of the load. -

Με λιγα λογια μαλλον φτηνα τη γλυτωσε ο κοσμος. Αυτην ομως τη φορα δε γινεται πουθενα λογος για "crack" στο κυττος του πλοιου η για επιθεωρηση δυτη, οποτε δεν ξερω τι ακριβως συμβαινει.

Διευκρινιζω προς αποφυγη οποιασδηποτε παρερμηνειας, οτι τα παραπανω ειναι απο τους κατα τοπους πρακτορες των Lloyd's και απλως τα μεταφερω αυτολεξει χωρις να μπορω να ελεγξω την εγκυροτητα τους. Τα παραπανω με καθυστερηση ημερων πρεπει να υπαρχουν και στην εντυπη εκδοση της Lloyd's List στο τμημα "Casualties".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...