Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

παντως η cotunav στο site της για τον Βενιζελο ειναι ολο σοροπια

ANEK Lines vessel that bares his name is the largest passenger vessel in the Mediterranean. Built at the GDYNIA Shipyards in Poland. It is completely automated, equipped with one of the safetest and modern navigational systems with 12 decks. In can transport up to 2200 passengers and 730 vehicles. It has four main engines.

All of the passengers on-board "El. Venizelos" travel with comfort, luxury and friendly service. You only need to travel with her once to be convinced that the her comfort and luxury are unique.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το Ελ. Βενιζελος ετοιμαζεται για τη καθιερωμενη κρουαζιέρα στη Βενετία, για το Καρναβάλι της Βενετίας από 17/02/2009 έως 24/02/2009

Ένεκα της κρουαζιέρας στη Βενετία του Ελ. Βενιζέλος που θα ξεκινήσει τη Τρίτη 17/02/09 από τη Πάτρα, το πλήρωμα εργαζόταν πυρετωδώς τη Παρασκευή που πέρασα από το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

αφου εκοβε βολτες για αρκετη ωρα εξω απο το λιμανι (ενω ηδη απο τις οξειες και μετα ειχε κοψει δρομο), εδεσε στο 16, μετα την αναχωρηση του ερωτοκριτουτ.

παλιος γνωριμος της πατρας απο το 1992 ο λευτερακης, οταν ηταν το καμαρι και οχι το αποπαιδι της ΑΝΕΚ;)

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε σήμερα το πρώι λίγο πριν την 1 τα ξημερώματα από την Βενετία για την επιστροφή του μετά από το καρναβαλικό του ταξίδι.Όσοι ενδιαφέρονται να το θαυμάσουν από κοντά θα έχουν την χαρά να το δουν στο λιμάνι της Πάτρας αύριο κατά τις 2 το μεσημεράκι όπως λέγεται και στο επίσημο site της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

...παλιος γνωριμος της πατρας απο το 1992 ο λευτερακης, οταν ηταν το καμαρι και οχι το αποπαιδι της ΑΝΕΚ;)

"Τ' είχες ...Λευτέρη, τ' είχα πάντα."

Το πλοίο ξεκίνησε από Πάτρα με προορισμό "ντουγρού", Πέραμα. Από το οποίο βλέπω να ξαναφεύγει Ιούνιο για Τυνησία, εκτός βέβαια αν προκύψει καμμιά εκδρομή της Εργατικής Εστίας. :(

Σημ. Αυτό το φουγάρο τι το βάφουν και το ξεβάφουν ??? Δεν το αφήνουν καλύτερα στα χρώματα της Τυνήσιαν Φέρις.....

Link to comment
Share on other sites

Άξιζε τον κόπο και το κρύο χθές το μεσημέρι να περιμένουμε το Βενιζέλος από την Βενετία. Με μία ώρα καθυστέρηση από την αναμενώμενη πρόβαλε στο λιμάνι επιβλητικό και έκανε να μπεί μέσα με την πλώρη. Δεν κατάφερε να μας ξεφύγει όμως... Πιο κάτω θα βρείτε όλο το ιστορικό της εισόδο και του αράγματος.

Πραγματικά ένα πολύ ωραίο θέαμα στο λιμάνι της Πάτρας.

post-1189-128326978986_thumb.jpg

post-1189-128326978988_thumb.jpg

post-1189-12832697899_thumb.jpg

post-1189-128326978992_thumb.jpg

post-1189-128326978993_thumb.jpg

post-1189-128326978995_thumb.jpg

post-1189-128326978997_thumb.jpg

post-1189-128326978999_thumb.jpg

post-1189-128326979002_thumb.jpg

post-1189-128326979003_thumb.jpg

Edited by elmech
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Σήμερα στον Ελ. Βενιζέλο έβαφαν το γκαράζ με το πρασινομπλε χρώμα της εταιρίας, ενώ παρατήρησα ότι πλέον εξωτερικά έδειχνε φρεσκοβαμμένο το πλοίο.

Αύριο το πλοίο θα αναχωρήσει για τη Θεσσαλονίκη, μιας και ξεκινάει τις κρουαζιέρες για την εργατική εστία

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με τις κρουαζιερες περασε και απο την Μυτιληνη.

Ας το δουμε σε μερικες φωτο(1,2,3) απο το νησι.

Στη δευτερη προσεγγιση του εδεσε στο κεφαλι διπλα στο κοκκινο του μικρου λιμανιου λογω της παρουσιας και του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

Οποσδηποτε επιβλητικο το μεγεθος του βαποριου κατι που φαινεται και στη συγκριση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

O ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ κατα τη γνωμη μου γενικοτερα δειχνει πιο μεγαλος απο το πραγματικο του μεγεθος.Πιο πολυ εχει να κανει με το υψος παρα με το μηκος του.Σε σχεση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειναι νομιζω καμια 30αρια μετρα μεγαλυτερος και ομως φαινεται σαν διπλασιος.

Ειναι αξιοπεριεργο παντως πως εχουν βαλει και την Κρητη τεραστια στη τσιμινιερα και το ΑΝΕΚ μικρο στο πλαι

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με την "οφθαλμαπάτη" !! Εχει γενικα πολυ ογκο σαν πλοιο και κακος που δεν το εχει η ΑΝΕΚ μονο για Ιταλια!!

Link to comment
Share on other sites

Είναι το πλοίο δέος – με το ογκώδες σχήμα του – του απεριόριστους χώρους για του επιβάτες και ίσως από ότι λέγεται το πλοίο με το μεγαλύτερο αριθμό κλινών στη ελληνική ναυτιλία.

Το προδίδουν όμως οι μηχανές του – ο δρόμος του δεν βγάζει το δρομολόγιο της Ιταλίας!!!

Το σκάφος είναι φοβερό – μοναδικό ‘unique’ που λέμε – αλλά φαντάσου μια μετασκευή εσωτερικού χώρου τι κόστος έχει. Φαντάσου και τι χρήματα επιφέρει η ναύλωση του ‘θηρίου’ χωρίς να ταλαιπωρείται εφόσον το υπόλοιπο σχεδόν διάστημα είναι δεμένο στη ντάνα περάματος?!? Ταξιδεύει πολύ λίγο με πολλά κέρδη!!!!

Στην Ελληνική ναυτιλία ένα πράγμα έχω καταλάβει – μπορεί ορισμένοι από μας να θαυμάζουμε κ να αναμένουμε βελτιώσεις στις γραμμές κ γενικότερα στη ναυτιλία.

Πλοιοκτήτης όμως λειτουργεί ψυχρά – άμεσος στόχος το ‘κέρδος’.

Έτσι πουλήθηκε κ η Royal / SUPERFAST / MINOAN / ΧΑΝΔΡΗΣ κ να δούμε τι άλλο θα δούμε!

Edited by proud_ionian
3 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο για τις μηχανες δεν το ηξερα....εαν ειναι ετσι (οπου φυσικα το πιστευω..για να το αναφερεις) γιαυτο και τελικα το βγαλανε απο την γραμμη....Ας πω και μια μακρινη σκεψη μου....Καλο θα ηταν να μετασκευαστεί για κρουαζιερες....Τους χωρους τους εχει...

Link to comment
Share on other sites

Να φανταστω οτι δεν εχει αλλαξει τιποτα και μετα τις κρουαζιερες με την Εργατικη εστια θα ξανακατηφορησει για τη γνωστη ναυλωση?

Link to comment
Share on other sites

Ο Βενιζέλος είναι ένα πλοίο με τρομακτική χωρητικότητα.Τα περίπου 1.500 κρεβάτια που έχει αποτέλεσαν ρεκόρ για πολλά χρόνια και μόνο τα Cruise Europa/Olympia θα φτάσουν αυτό τον αριθμό.

Θα συμφωνήσω με τον polmyt ότι λόγω όγκου και ύψους δείχνει μεγαλύτερο από το μήκος του και παρόλο που ήρθαν βαπόρια πολύ νεώτερά του και μεγαλύτερα σε μήκος η παρουσία του ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ παραμένει επιβλητική σε όποιο λιμάνι και να το δεις.

Θυμάμαι όταν είχε πρωτοέρθει στην Ελλάδα.Γυρνούσα από τριήμερο της καθαράς Δευτέρας που είχα πάει στην Αίγινα με την παντόφλα ΑΙΓΙΝΑ.

Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ είχε έρθει εν τω μεταξύ και είχε δέσει στην ξυλεία αν δεν κάνω λάθος.

Ήταν ακόμη με τα αστάρια και είχε γκρι χρώμα με κίτρινη τσιμινιέρα και πραγματικά είχε κρύψει τον ήλιο στο λιμάνι.Ήταν ότι πιο μεγάλο κι ογκώδες είχαμε δει από πλευράς ακτοπλοικών πλοίων μέχρι τότε.

Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ όντως για τις γραμμές της Αδριατικής δεν κάνει πλέον γιατί η ταχύτητά του δεν είναι ανταγωνιστική.Στα Χανιά ή το Ηρακλειο πάλι ενώ από άποψη ταχύτητας θα μπορούσε να σταθεί, τα 1.500 κρεβάτια του αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για δρομολόγηση του πλοίου στην Κρήτη.

Υπερβολικός αριθμός για την κίνηση που θα έχει , ο οποίος χρειάζεται και μεγάλο αριθμό καμαρώτων οπότε στην προκειμένη περίπτωση πάλι να μην ήταν εξίσου ανταποδοτικό.

Βέβαια αν έκοβαν κάποιο αριθμό , ίσως θα μπορούσε να γίνει λειτουργικότερος όσο αφορά τα έξοδά του και να αντικαθιστούσε το ΛΑΤΩ.

Ούτως ή άλλως στην συνείδηση των Χανίων ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ εξακολουθεί να είναι μία από τις ναυαρχίδες της ΑΝΕΚ.

Ισως επειδή για πολλά χρόνια είχε αποκλειστικά το ρόλο αυτό, ίσως επειδή ήταν στην εποχή το μεγαλύτερο πλοίο σε χωρητικότητα της Μεσογείου, ίσως επειδή φέρει ένα πολύ βαρύ όνομα που ειδικά στην Κρήτη έχει τεράτσιο ειδικό βάρος, ίσως....για όλα αυτά εξακολουθεί το βαπόρι να είναι αγαπητό στα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα... ειμαι νεος στο forum . θα ηθελα να πω σχετικα με το ελ. βενιζελος οτι κανενα μα κανενα πλοιο και για πολλες 10ετιες ακομα δεν θα μπορει να το ανταγωνιστει στην χωριτικοτητα. σιγουρα ειναι ενα πλοιο που το εκτοπισμα του δεν του επιτρεπει να μεγαλες ταχυτητες. στην ανεκ φερνει εσοδα μεγαλα καθε χρονο.εχει ζητηση. το κακο ειναι οτι ειναι αρκετα κουραστικο για τους εγαζομενους. (προσφερει μεγακη ανεση στον επιβατη)....

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και μία φωτογραφία σημερινή στον Πειραιά, γνώριμη πιά εικόνα τα τελευταία χρόνια.

Στην δεξιά μπάντα του πλοίου έχουν ήδη σβηστεί τα σινιάλα της ΑΝΕΚ.

post-929-128326981395_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όπως είδα σήμερα τον Ελ. Βενιζέλο στη δεξαμενή της Ελευσίνας, από τη δεξιά πλευρά έχουν βαφτεί τα σινιάλα της Tunisia Ferries στη μπάντα του πλοίου αλλά και τη τσιμινιέρα. Ενώ από την αριστερή η τσιμινιέρα είχε βαφτεί κόκκινη. Όσο για την αριστερή μπάντα δε κατάφερα να διακρίνω

Link to comment
Share on other sites

Όντως George, βαμμένη είναι και η αριστερή μπάντα του Ελ. Βενιζέλος (μόνο στις δυο πόρτες των μπαρκαριζων δεν είναι βαμμένα δηλαδή το πρώτο R & το I). Ενώ τελειώνει και αριστερή πλευρά της τσιμινιέρας

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή αναχωρεί ο ΕΛΥΡΟΣ και πίσω του ακριβώς θα ακολουθήσει ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ για τα ξένα. Καλά του ταξίδια και με το καλό να μας ξανάρθει. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...