Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

46 minutes ago, ships_info_kavall said:

Απ'ότι έχω ακούσει EL.VENIZELOS και KRITI II θα πανε scrap....

Πολύ κρίμα θα είναι για τον Μπένι. Καλά, με ποια λογική τείνουν στο να αποσύρουν το Βενιζέλο; Είναι ενα ευέλικτο και ανακαινισμένο πλοίο που λείπει από την Κρήτη ! Καμία λογική δεν βρίσκω σε αυτό...Πλοίο κόσμημα, είτε για Χανιά, είτε για Ηράκλειο... και χρήσιμο σε έκτακτες καταστάσεις όπως πχ. μεταναστευτική κρίση κ.ά

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Και με σχεδόν πλήρως ανακαινισμένο εσωτερικό. Και σαλόνια και καμπίνες. Πραγματικά θα είναι κρίμα για ένα πλοίο που μεσουράνησε την εποχή του, από γραμμές Αδριατικής και Κρήτης, μέχρι τις αλησμόνητες κρουαζιέρες στο καρνάβαλι της Βενετίας…

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ μου δε κατάλαβα το σκεπτικό που ο Βενιζέλος είναι κοστοβόρο πλοίο και η ΑΝΕΚ το έχει συνεχώς παροπλισμένο.Αυτό από που προκύπτει;

1.Ότι καίει;Όταν φοράει τις ίδιες μηχανές με τα πρώην Superfast I και II πόσο παραπάνω καίει;Τα πρώην κόκκινα ταξιδεύουν ακατάπαυστα.Τα αδέλφια του στη Stena δε ταξιδεύουν;Όλα αυτά τα βαπόρια δηλαδή είναι κοστοβόρα και θα έπρεπε να παροπλιστούν;Με 19 κόμβους στις γραμμές της Κρήτης που υπάρχει κίνηση όλο το χρόνο η κατανάλωση του δε νομίζω πως θα έβαζε την ΑΝΕΚ μέσα.

2.Μεγάλο ξενοδοχειακό.Άλλος ένας λόγος που θεωρείται ασύμφορη η δρομολόγηση του.Λύση;Ας μη χρησιμοποιούν τις μισές καμπίνες από τα 1600 κρεβάτια να πουλάνε τα 800 με λιγότερο προσωπικό.

3.Οι ιδιαιτερότητες του γκαράζ του.Σίγουρα τα γκαράζ του δεν είναι τα καλύτερα για έναν οδηγό νταλίκας,αυτό όμως δεν είναι λίγος να μη ταξιδεύει.

Ο Βενιζέλος είναι ένα πλοίο σύμβολο για την ΑΝΕΚ και κατά τη γνώμη μου η εταιρεία έπρεπε να του βρει μόνιμο ρόλο στη Κρήτη ή αν δε χώραγε εκεί λόγω κοινοπραξίας ακόμα και στις Κυκλάδες μέσα στο καλοκαίρι.Αυτό το βαπόρι με βραδινά δρομολόγια από Πειραιά για Παροναξία Σαντορίνη και με προέκταση μερικές φορές Ηράκλειο θα έκανε πάταγο.

Link to comment
Share on other sites

Το Ελ. Βενιζέλος για την ΑΝΕΚ είναι η σημαία της από την δεκαετία του '90 μέχρι και σήμερα. Και οι σημαίες δεν υποστέλωνται ποτέ. Ρόλος γι'αυτό το πλοίο υπάρχει στο νέο σχήμα της Άττικα, αρκεί οι υπεύθυνοι να κάτσουν σοβαρά κάτω να του τον βρουν (πχ εμένα μπαμ-μπαμ μου'ρχεται από Πειραιά για Χίο-Μυτιλήνη αν δεν τον θέλουν στην Κρήτη). 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, nomikos said:

Ο Βενιζέλος είναι ένα πλοίο σύμβολο για την ΑΝΕΚ και κατά τη γνώμη μου η εταιρεία έπρεπε να του βρει μόνιμο ρόλο στη Κρήτη

Με το ζόρι να κρατάμε ένα πλοίο επειδή θεωρείται απο ορισμένους σύμβολο;

Στην Κρήτη σε 9,5ωρα δρομολογια μια χαρά είναι. Αλλά μικρό γκαράζ, κάτι το οποίο την κξ πλέον δεν την εμποδίζει διότι η πίτα μοιράστηκε ήδη και συνεπώς στα Χανιά δεν απαιτείται τεράστιο γκαραζ.

Ανακαινισμένος είναι, καινούριες καμπίνες του κουτιού έχει μετά την φωτιά, κομψότατα και μοντέρνα σαλόνια. Αλλά αυτά είναι χαρακτηριστικά μιας αυθεντικής ΑΝΕΚ, και μόνο. Δεν μπορεί να υπηρετήσει κανένα άλλο σινιάλο και φιλοσοφία το βαπόρι αυτο.

Όμως περαν του σεναρίου αυτού, δεν κάνει για αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ολα αυτα αλλα ας προσγειωθουμε και παλι..

30 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ 😂😂λετε να ηταν τοσο χαζοι οι ιδιοκτητες του για να μην μπορουν να του βρουν μια γραμμη;;

Το πλοιο πασχει σε πολλα επιπεδα απο καταναλωση,ταχυτητα,μηχανες επανδρωση,γκαραζ τι ακομα να πρεπει να συμβει για να αποδειχτει το αντιθετο;

Παρολαυτα ηταν κ εμενα το αγαπημενο μου απο τα πλοια της ΑΝΕΚ απο καθε αποψη,αλλα προφανως το γουστο του καθενος απο εμας δεν αρκει για να ειναι αποδοτικη μια οποιαδηποτε επενδυση.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, togias_k said:

Χίο-Μυτιληνη που δουλευει σχεδόν μόνο το γκαράζ είναι το πλεον ακατάλληλο. 

Δε το νομίζω και τόσο αυτό. Η γραμμή Χίου-Μυτιληνης είναι, μετά από αυτές της Κρήτης, η πλέον απαιτητική σε καμπίνες. Μην κοιτάς τώρα με τον Covid, υπό νορμάλ συνθήκες έχουν ζήτηση. Ο Μπένυ και γκαράζ έχει για την γραμμή (θα μπορούσε και μεγαλύτερο) και χώρους, και καμπίνες. Ξαναλέω, αν δεν τον θέλουν στην Κρήτη, η Χίος-Μυτιληνη του ταιριάζει καλύτερα από την φλόγα του διαλυτή. 

Link to comment
Share on other sites

Στην κλασσικη διαδρομη της AML ηταν τεραστιο και οταν ειχε μετακομισει εκει, ειχε φαει πορτα απο τις αρχες. Τι μπορει να εχει αλλαξει απο τοτε.

Νομιζω ειναι πολυ μεγαλο για να ξεκιναει αλλες νεες και αδοκιμαστες γραμμες.

Link to comment
Share on other sites

Η εποχή του συγκεκριμένου πλοίου έχει παρέλθει για τους λόγους που είπαμε. Μόνο συμπληρωματικό ρόλο θα μπορούσε να έχει και αυτό μέσα στο χάος της κοινοπραξίας και τα κενά που δημιουργούν οι τραμπες. Με 17-18 κόμβους δεν είναι και πολλές οι γραμμές που θα στεκόταν χωρίς γκρίνιες.

Link to comment
Share on other sites

Να ξαναρωτήσω με το συμπάθειο ;Γιατί τα αδελφά του στη Stena ταξιδεύουν στη Βόρεια Ευρώπη και ο Βενιζέλος θεωρείται εκτός εποχής και κοστοβόρος.Γραμμές υπάρχουν,αλλά πρέπει να τις βρεις-ταιριάξεις σε αυτό το βαπόρι.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Γιατί εκεί πάνω επενδύουν χρήματα κατά καιρούς και τα βελτιώνουν όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και λειτουργικά. Εδώ περιμένουν κάποια ζημιά, κάποιο ατύχημα για να υπάρξει κάποιος λόγος να γίνει ότι γίνει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, marioskef said:

Στην κλασσικη διαδρομη της AML ηταν τεραστιο και οταν ειχε μετακομισει εκει, ειχε φαει πορτα απο τις αρχες. Τι μπορει να εχει αλλαξει απο τοτε.

Νομιζω ειναι πολυ μεγαλο για να ξεκιναει αλλες νεες και αδοκιμαστες γραμμες.

Για Almeria - Nador .

Πάντως μ εχει κανει εντυπωση πως δε το εχει ναυλωσει καμια GNV τόσα χρονια

Link to comment
Share on other sites

On 2/3/2022 at 2:44 PM, proud_ionian said:

Η εποχή του συγκεκριμένου πλοίου έχει παρέλθει για τους λόγους που είπαμε. Μόνο συμπληρωματικό ρόλο θα μπορούσε να έχει και αυτό μέσα στο χάος της κοινοπραξίας και τα κενά που δημιουργούν οι τραμπες. Με 17-18 κόμβους δεν είναι και πολλές οι γραμμές που θα στεκόταν χωρίς γκρίνιες.

 

On 2/3/2022 at 3:50 PM, nomikos said:

Να ξαναρωτήσω με το συμπάθειο ;Γιατί τα αδελφά του στη Stena ταξιδεύουν στη Βόρεια Ευρώπη και ο Βενιζέλος θεωρείται εκτός εποχής και κοστοβόρος.Γραμμές υπάρχουν,αλλά πρέπει να τις βρεις-ταιριάξεις σε αυτό το βαπόρι.

 

On 2/3/2022 at 6:59 PM, Ermenegildo said:

Γιατί εκεί πάνω επενδύουν χρήματα κατά καιρούς και τα βελτιώνουν όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και λειτουργικά. Εδώ περιμένουν κάποια ζημιά, κάποιο ατύχημα για να υπάρξει κάποιος λόγος να γίνει ότι γίνει.

νομιζω οτι δραστηριοποιουνται σε γραμμες, με πολυ μεγαλο αριθμο επιβατων που ταξιδευουν κυριως για τα duty free,  το φθηνο οn board οινοπνευμα και τους πολυ χαμηλοτερους φορους που εχει η πολωνια στο αλκοολ.

ειναι λαθος παντως να σκεφτομαστε και εμεις και οι εταιριες, πως θα ταιριαξουν οι γραμμες ή τα λιμανια σε καποιο βαπορι. το αναποδο πρεπει να γινεται, να αγοραζονται/κατασκευαζονται πλοια που να ταιριαζουν με τις γραμμες και τα λιμανια

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτό που λες πως τα βαπόρια πρέπει να σχεδιάζονται για να κουμπώνουν σε γραμμές(τρανό παράδειγμα το Δήλος).Την εποχή που αποκτήθηκε ο Βενιζέλος έκανε για πολλές γραμμές,κόσμος υπήρχε,ταχύτητα πολύ δε χρειαζόταν στη προ Superfast εποχή.Θεωρώ πως τότε ήταν μία πάρα πολύ καλή αγορά.Μη ξεχνάμε πως όταν η ΑΝΕΚ είχε φέρει Βενιζέλο στο Ηράκλειο οι Μινωικές ειχαν Καζαντζάκη και όλοι χάζευαν αυτο κτήνος από τα χαμηλά. Μετέπειτα οι εποχές άλλαξαν,αυτό όμως δε σημαίνει πως αυτό το βαπόρι δε μπορούσε να βρει ρόλο.Αρκεί ορισμένοι να το ήθελαν και να τολμούσαν.Γραμμές υπήρχαν και υπάρχουν.Όπως και τα λεφτά ένα πράμα... :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...